Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile

In jos 
+91
alliens
Amiralul
marius_catalin84
marian1967
ets2oltromânia
George CFR
mielutu zburator
aris86
Daniel Trifu
marius664
traian
ALEXCFR
Razvan Tudor
Simply18
cardinal
vatmanul
AMX 97-0548-4
bubu
dan tm
cristy79
Ciprian
Lumunita Stana
maris.constantin
Plescan Floare
TVlad
baiazid
Andrey_tm
Katalin4653
florin.lifticariu
orestte
spiderpc
@ndrey
cfr500
cristi ar
Adirmvl
tudor_vl
riciu
andreikiki
Teodor
Norbi
alex.alexus.tm
popovici
Re6/6
rich1974
bostanesku gigel
Gaby005
didinul
Kriszti219
ravers75
srazvi
M.I.C.I.
Rarau
bogdan srl
Costin.B
kristi kkk
Radu
Radu Tudor
cnusi
Vitosa
Nk11
iDorin
Scoop
MariusM
ldh80
Dr2005
nenuandrei
Luna
Goanga
IonutCFR2009
Silver
DAS 2011
AlexD
kido
razvan - trenuri
eu
ionutz85
Adrian78
DUAL
Balto
myster2008
GEAMBASU SILVIU
ultras
alinx3330
Nesebar
Caravelle_Zg
jionutz
Vlad
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
stinky
cristi CFR
95 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 37 ... 48  Urmatorul
AutorMesaj
DAS 2011




Numarul mesajelor : 382
Reputatie : 5145
Data de inscriere : 18/09/2011

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Icon_minitimeMier Aug 14, 2013 11:24 pm

Se pregateste scoaterea la inchiriere catre privati a liniilor interoperabile ( ex.Bacau - Bicaz, Veresti - Botosani si altele ). Astfel CFR SA si CFR Calatori isi taie singuri craca de sub picioare. Dar oare gasesc privatii material rulant pentru a prelua aceste linii ? In sistemul actual de inchiriere se va alege praful de jumatate din reteaua CFR. Intretinerea infrastructurii este foarte scumpa, ori ramane in totalitate la stat si se gasesc alte forme de a facilita accesul operatorilor pe ea, sau se inchiriaza pe 15-20 de ani pentru ca operatorii privati sa faca investitii majore care nu se amortizeaza in 4 ani, cat este durata actuala de inchiriere.
Sus In jos
Balto

Balto


Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 6716
Data de inscriere : 05/12/2010

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Icon_minitimeMier Aug 14, 2013 11:34 pm

Poate o vor include si pe Dornesti - Siret care tot interoperabila e...motiv pentru care nu poate fi inchiriata si zace inchisa. Contractul ar trebui sa fie nelimitat, daca operatorul isi face treaba, si intretine infrastructura sa fie lasat in pace, iar daca degradeaza reteaua si nu introduce trenuri sa ii fie anulat contractul, astfel baietii cumiti vor prospera in afaceri, iar cei cu interese ilegale vor pleca cu, coada intre picioare.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3301
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8256
Data de inscriere : 26/05/2011

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Icon_minitimeJoi Aug 15, 2013 3:25 pm

Eu sunt de acord cu inchirierea unor linii secundare : Bacau - Bicaz, Veresti - Botosani, Medgidia - Tulcea, Rosiori - Alexandria, Caransebes - Resita, Ploiesti - Slobozia - Tandarei, Calarasi - Ciulnita - Slobozia si altele DAR NU MAGISTRALELE pe care trebuie sa ramana CFR CALATORI si CFR MARFA alaturi de operatori privati. Vreau sa vad trenuri mai multe pe aceste rute, la ore mai bune si la tarife de REGIO pentru ca majoritatea oamenilor de acolo sunt mai saraci material si nu circula cu IR, IC. Vor iesi la suprafata dupa putin timp inca 10-15 milioane de pasageri care acum in buna merg pe blat alaturi de noi oameni care vor reveni la tren. Nu mai spun ca privati isi vor introduce si trenuri cu capitala si alte orase importante.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20495
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25380
Data de inscriere : 17/08/2011

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Icon_minitimeJoi Aug 15, 2013 5:13 pm

10 - 15 milioane? Aici avem parte de gluma secolului, nu au de unde să iasă atâţia.
Tendinţa europeană e ca drumurile lungi să se facă ori cu trenuri de mare viteză, ori cu maşina... cândva ne vom conforma şi noi, probabil peste vreo 15 ani când vom avea şi autostrăzi, numărul călătorilor va scădea pe distanţe lungi. D'aia DB şi OBB nu lasă din mână trenurile de navetă nici de-ai dracu' (d'aia există privaţi pe Viena - Salzburg, nu pe Viena - Mariazell), tocmai pentru că pentru distanţe scurte, transportul în comun - cu deosebire feroviar - e cea mai bună alternativă, mai ales în condiţiile în care te duce până în centru, fără să stea la stopuri, blocaje ş.a.. Asta e tendinţa, spre aşa ceva mergem şi noi. Dar dacă nu vom prelua ambele idei (adică şi trenurile de navetă, nu doar autostrăzile), ne vom trezi un fel de SUA a anilor '60, cu şosele cu n'şpe benzi şi coloane de maşini pe ele.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18590
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24111
Data de inscriere : 05/10/2010

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Icon_minitimeJoi Aug 15, 2013 8:24 pm

Dragos da eu in afara de Bulgaria unde am vazut microbuze si autocare de transport in Ungaria am vazut un singur Sprinter cand m-am plimbat cu trenul intr-un sat probabil la ei doar transporta muncitori la unele fabrici de aia au 150 de milioane de calatori pe langa faptul ca din orice colt al tarii faci 3-4 ore pana in Budapesta..In transportul feroviar nu s-au investit banii pentru ca ajungeau sa concureze prea mult firmele de transport a unor spagari de partid...In alte tari se investesc sute de milioane de euro pe an in infrastructura si trenuri
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20495
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25380
Data de inscriere : 17/08/2011

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Icon_minitimeJoi Aug 22, 2013 2:55 pm

Astăzi a avut loc a 14-a licitaţie pentru închirierea secţiilor neinteroperabile. Astfel, secţia Buzău - Berca a fost închiriată de Transferoviar Grup pe o perioadă de 4 ani, pentru suma de 42.100 RON/an + TVA, preluarea urmând a fi făcută în maxim 30 de zile de la semnarea contractului.

Toată licitaţia a fost filmată de TVR, să vă uitaţi diseară la Telejurnal Laughing 

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3301
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8256
Data de inscriere : 26/05/2011

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Icon_minitimeJoi Aug 22, 2013 3:25 pm

Dr2005 a scris:
Astăzi a avut loc a 14-a licitaţie pentru închirierea secţiilor neinteroperabile. Astfel, secţia Buzău - Berca a fost închiriată de Transferoviar Grup pe o perioadă de 4 ani, pentru suma de 42.100 RON/an + TVA, preluarea urmând a fi făcută în maxim 30 de zile de la semnarea contractului.

Toată licitaţia a fost filmată de TVR, să vă uitaţi diseară la Telejurnal Laughing 
Daca ai participat la licitatie (observ ca stii detalii) puteai sa vorbesti cu cei din CFR SA sa scada tarifele mari pentru inchiriere. Smile 
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22338
Data de inscriere : 06/12/2009

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Icon_minitimeJoi Aug 22, 2013 4:13 pm

De sectiile din Moldova nu se aude nimic , liniste si pace ........... Crying or Very sad 

_________________
595423Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Bdeem_8496_aInchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Bdeem_8496_aInchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Radu Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member
Radu Tudor


Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 28
Localizare : Targoviste
Reputatie : 5741
Data de inscriere : 06/02/2012

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Icon_minitimeJoi Aug 22, 2013 4:40 pm

Nici de Ploiesti-Targoviste-Pietrosita nu s-a auzit nimic?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20495
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25380
Data de inscriere : 17/08/2011

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Icon_minitimeJoi Aug 22, 2013 6:46 pm

Tarifele sunt în funcţie de valoarea de inventar. Unde sunt lucrări de artă multe, tariful e mai mare. Desigur, pe lângă preţ, sunt şi alte motive pentru care gestionarii privaţi se feresc de anumite secţii. Pe Ploieşti - Târgovişte e un pod care stă să cadă, iar pe Măneciu iar sunt multe poduri, unele într-o stare nu prea bună (de ex. cel de la Blejoi este sistematic lovit de vehicule înalte).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6551
Reputatie : 12367
Data de inscriere : 09/07/2009

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Icon_minitimeJoi Aug 22, 2013 8:54 pm

Daca sta sa cada podul, tot trebuie reparat. Marfa pe unde mai circula? Inseamna ca se asteapta reparatia lui cu bani de la Stat iar apoi linia este oferita pe tava unui operator privat, asa cum s-a intâmplat si pe sectia Buda - Slanic. Very Happy
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20495
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25380
Data de inscriere : 17/08/2011

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Icon_minitimeJoi Aug 22, 2013 9:19 pm

Ce s-a făcut la Slănic oricum e o cârpeală, podul ,,nou" e făcut din câteva grinzi ,,recuperate" de la Putna Seacă. Dacă nu le-or fi *urăţat de rugină, în câţiva ani o să crape şi podul nou.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Balto

Balto


Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 6716
Data de inscriere : 05/12/2010

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Icon_minitimeSam Sept 14, 2013 7:57 pm

"Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" SA organizează în ziua de 25.09.2013, la ora 10:00, la Bursa Română de Mărfuri (BRM), o nouă etapă de licitaţie publică cu strigare pentru închirierea unor secţii de cale ferată care aparţin infrastructurii feroviare neinteroperabile, secţii rămase neînchiriate în urma ultimei licitaţii de acest gen din 22.08.2013 sau cărora le-a expirat contractul de închiriere (ori s-a renunţat la el)."  [sursa: feroviarul.ro]

Linii noi (la care s-a renuntat de la ultima licitatie):
- Baia Mare - Baia Mare Nord [ex. UNICOMTRANZIT]
- Sebes Alba - Petrestii de Padure [ex. FULGER TRANSPORT INTERURBAN RAPID DE CALATOR SRL ]

Daca nu au semnat contractul pentru Sebes Alba - Petrestii de Padure (asta probabil e motivul pentru care a aparut pe lista), la urmatoarea licitatie vom avea inca 4 sectii noi pe lista, le vor pierde si pe cele din Moldova, 604,515 etc. si vom ajunge la 19 sectii neinteroperabile scoase la licitatie !!!!

Invitatie participare + lista linii si preturi: CLICK AICI
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3659
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9646
Data de inscriere : 02/11/2008

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Icon_minitimeSam Sept 14, 2013 8:20 pm

Firma asta are un nume care o descrie perfect. A aparut si a disparut ca fulgerul.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13048
Data de inscriere : 06/04/2012

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Icon_minitimeSam Sept 14, 2013 8:23 pm

In situatia asta pretul de pornire pentru licitatie nu scade?
Sus In jos
Continut sponsorizat





Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 27 Icon_minitime

Sus In jos
 
Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile
Sus 
Pagina 27 din 48Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 37 ... 48  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Compunerea trenurilor din România -2013
» Informatii Generale Interregional Calatori
» Revista presei
» Sectii CF spre inchidere
»  Compunerea trenurilor din România -2013

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: