| Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile | |
|
+91alliens Amiralul marius_catalin84 marian1967 ets2oltromânia George CFR mielutu zburator aris86 Daniel Trifu marius664 traian ALEXCFR Razvan Tudor Simply18 cardinal vatmanul AMX 97-0548-4 bubu dan tm cristy79 Ciprian Lumunita Stana maris.constantin Plescan Floare TVlad baiazid Andrey_tm Katalin4653 florin.lifticariu orestte spiderpc @ndrey cfr500 cristi ar Adirmvl tudor_vl riciu andreikiki Teodor Norbi alex.alexus.tm popovici Re6/6 rich1974 bostanesku gigel Gaby005 didinul Kriszti219 ravers75 srazvi M.I.C.I. Rarau bogdan srl Costin.B kristi kkk Radu Radu Tudor cnusi Vitosa Nk11 iDorin Scoop MariusM ldh80 Dr2005 nenuandrei Luna Goanga IonutCFR2009 Silver DAS 2011 AlexD kido razvan - trenuri eu ionutz85 Adrian78 DUAL Balto myster2008 GEAMBASU SILVIU ultras alinx3330 Nesebar Caravelle_Zg jionutz Vlad Ionutz COSTACHE MIHAIL stinky cristi CFR 95 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5207 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Mier 14 Aug 2013, 23:24 | |
| Se pregateste scoaterea la inchiriere catre privati a liniilor interoperabile ( ex.Bacau - Bicaz, Veresti - Botosani si altele ). Astfel CFR SA si CFR Calatori isi taie singuri craca de sub picioare. Dar oare gasesc privatii material rulant pentru a prelua aceste linii ? In sistemul actual de inchiriere se va alege praful de jumatate din reteaua CFR. Intretinerea infrastructurii este foarte scumpa, ori ramane in totalitate la stat si se gasesc alte forme de a facilita accesul operatorilor pe ea, sau se inchiriaza pe 15-20 de ani pentru ca operatorii privati sa faca investitii majore care nu se amortizeaza in 4 ani, cat este durata actuala de inchiriere. |
|
| |
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6775 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Mier 14 Aug 2013, 23:34 | |
| Poate o vor include si pe Dornesti - Siret care tot interoperabila e...motiv pentru care nu poate fi inchiriata si zace inchisa. Contractul ar trebui sa fie nelimitat, daca operatorul isi face treaba, si intretine infrastructura sa fie lasat in pace, iar daca degradeaza reteaua si nu introduce trenuri sa ii fie anulat contractul, astfel baietii cumiti vor prospera in afaceri, iar cei cu interese ilegale vor pleca cu, coada intre picioare. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3357 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8371 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Joi 15 Aug 2013, 15:25 | |
| Eu sunt de acord cu inchirierea unor linii secundare : Bacau - Bicaz, Veresti - Botosani, Medgidia - Tulcea, Rosiori - Alexandria, Caransebes - Resita, Ploiesti - Slobozia - Tandarei, Calarasi - Ciulnita - Slobozia si altele DAR NU MAGISTRALELE pe care trebuie sa ramana CFR CALATORI si CFR MARFA alaturi de operatori privati. Vreau sa vad trenuri mai multe pe aceste rute, la ore mai bune si la tarife de REGIO pentru ca majoritatea oamenilor de acolo sunt mai saraci material si nu circula cu IR, IC. Vor iesi la suprafata dupa putin timp inca 10-15 milioane de pasageri care acum in buna merg pe blat alaturi de noi oameni care vor reveni la tren. Nu mai spun ca privati isi vor introduce si trenuri cu capitala si alte orase importante. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Joi 15 Aug 2013, 17:13 | |
| 10 - 15 milioane? Aici avem parte de gluma secolului, nu au de unde să iasă atâţia. Tendinţa europeană e ca drumurile lungi să se facă ori cu trenuri de mare viteză, ori cu maşina... cândva ne vom conforma şi noi, probabil peste vreo 15 ani când vom avea şi autostrăzi, numărul călătorilor va scădea pe distanţe lungi. D'aia DB şi OBB nu lasă din mână trenurile de navetă nici de-ai dracu' (d'aia există privaţi pe Viena - Salzburg, nu pe Viena - Mariazell), tocmai pentru că pentru distanţe scurte, transportul în comun - cu deosebire feroviar - e cea mai bună alternativă, mai ales în condiţiile în care te duce până în centru, fără să stea la stopuri, blocaje ş.a.. Asta e tendinţa, spre aşa ceva mergem şi noi. Dar dacă nu vom prelua ambele idei (adică şi trenurile de navetă, nu doar autostrăzile), ne vom trezi un fel de SUA a anilor '60, cu şosele cu n'şpe benzi şi coloane de maşini pe ele. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Joi 15 Aug 2013, 20:24 | |
| Dragos da eu in afara de Bulgaria unde am vazut microbuze si autocare de transport in Ungaria am vazut un singur Sprinter cand m-am plimbat cu trenul intr-un sat probabil la ei doar transporta muncitori la unele fabrici de aia au 150 de milioane de calatori pe langa faptul ca din orice colt al tarii faci 3-4 ore pana in Budapesta..In transportul feroviar nu s-au investit banii pentru ca ajungeau sa concureze prea mult firmele de transport a unor spagari de partid...In alte tari se investesc sute de milioane de euro pe an in infrastructura si trenuri |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Joi 22 Aug 2013, 14:55 | |
| Astăzi a avut loc a 14-a licitaţie pentru închirierea secţiilor neinteroperabile. Astfel, secţia Buzău - Berca a fost închiriată de Transferoviar Grup pe o perioadă de 4 ani, pentru suma de 42.100 RON/an + TVA, preluarea urmând a fi făcută în maxim 30 de zile de la semnarea contractului. Toată licitaţia a fost filmată de TVR, să vă uitaţi diseară la Telejurnal _________________ :TTT:
|
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3357 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8371 Data de inscriere : 26/05/2011
| |
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Joi 22 Aug 2013, 16:13 | |
| De sectiile din Moldova nu se aude nimic , liniste si pace ........... |
|
| |
Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5800 Data de inscriere : 06/02/2012
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Joi 22 Aug 2013, 16:40 | |
| Nici de Ploiesti-Targoviste-Pietrosita nu s-a auzit nimic? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Joi 22 Aug 2013, 18:46 | |
| Tarifele sunt în funcţie de valoarea de inventar. Unde sunt lucrări de artă multe, tariful e mai mare. Desigur, pe lângă preţ, sunt şi alte motive pentru care gestionarii privaţi se feresc de anumite secţii. Pe Ploieşti - Târgovişte e un pod care stă să cadă, iar pe Măneciu iar sunt multe poduri, unele într-o stare nu prea bună (de ex. cel de la Blejoi este sistematic lovit de vehicule înalte). _________________ :TTT:
|
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12461 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Joi 22 Aug 2013, 20:54 | |
| Daca sta sa cada podul, tot trebuie reparat. Marfa pe unde mai circula? Inseamna ca se asteapta reparatia lui cu bani de la Stat iar apoi linia este oferita pe tava unui operator privat, asa cum s-a intâmplat si pe sectia Buda - Slanic. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Joi 22 Aug 2013, 21:19 | |
| Ce s-a făcut la Slănic oricum e o cârpeală, podul ,,nou" e făcut din câteva grinzi ,,recuperate" de la Putna Seacă. Dacă nu le-or fi *urăţat de rugină, în câţiva ani o să crape şi podul nou. _________________ :TTT:
|
|
| |
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6775 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Sam 14 Sept 2013, 19:57 | |
| "Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" SA organizează în ziua de 25.09.2013, la ora 10:00, la Bursa Română de Mărfuri (BRM), o nouă etapă de licitaţie publică cu strigare pentru închirierea unor secţii de cale ferată care aparţin infrastructurii feroviare neinteroperabile, secţii rămase neînchiriate în urma ultimei licitaţii de acest gen din 22.08.2013 sau cărora le-a expirat contractul de închiriere (ori s-a renunţat la el)." [sursa: feroviarul.ro]
Linii noi (la care s-a renuntat de la ultima licitatie): - Baia Mare - Baia Mare Nord [ex. UNICOMTRANZIT] - Sebes Alba - Petrestii de Padure [ex. FULGER TRANSPORT INTERURBAN RAPID DE CALATOR SRL ]
Daca nu au semnat contractul pentru Sebes Alba - Petrestii de Padure (asta probabil e motivul pentru care a aparut pe lista), la urmatoarea licitatie vom avea inca 4 sectii noi pe lista, le vor pierde si pe cele din Moldova, 604,515 etc. si vom ajunge la 19 sectii neinteroperabile scoase la licitatie !!!!
Invitatie participare + lista linii si preturi: CLICK AICI |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9709 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Sam 14 Sept 2013, 20:20 | |
| Firma asta are un nume care o descrie perfect. A aparut si a disparut ca fulgerul. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Sam 14 Sept 2013, 20:23 | |
| In situatia asta pretul de pornire pentru licitatie nu scade? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile | |
| |
|
| |
| Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile | |
|