|
| Mersul trenurilor 2024-2025 | |
|
+34aris86 cristi_tgv comradetymo riciu IonutFanRailway AeroX KQQ 92Dragos alinx3330 marius_catalin84 alex_22 cristi ar Adrian78 CalinIonMihai ciprian71 vlad237 alexspn Dr2005 dan tm SMDS ldh80 Valix2RO Saruman Bogdandragos1994 t1972 cfr500 Laurentiu Ciobanu Jpeg cardinal Vitosa IonutCFR2009 razvan - trenuri ALEXCFR billy752-istu 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
marius_catalin84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 579 Reputatie : 6197 Data de inscriere : 23/08/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2024-2025 Dum 13 Oct 2024, 18:23 | |
| - t1972 a scris:
- De la Galați prin Urziceni Bucureștise știe ceva?
Nu va circula nici un tren. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1421 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4072 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2024-2025 Dum 13 Oct 2024, 20:02 | |
| Cat timp grosul calatorilor la trenurile de Gl/Br-Buc sunt de la Buzau la Buc si invers, nu va pune nimeni trenuri prin Urziceni prea curand. Pur si simplu sunt prea putini calatori pe intreaga distanta ca sa renteze pentru cfr. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2024-2025 Dum 13 Oct 2024, 21:10 | |
| - cardinal a scris:
- @Laurentiu Ciobanu, chiar dacă s a deschis podul de la Brăila, microbuzele Mercado Sud din Constanța, tot prin Hârșova circulă.
Păi ăla e traseul atribuit. Nu pot schimba traseul după cum vor ei. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12460 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2024-2025 Dum 13 Oct 2024, 23:50 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Cat timp grosul calatorilor la trenurile de Gl/Br-Buc sunt de la Buzau la Buc si invers, nu va pune nimeni trenuri prin Urziceni prea curand. Pur si simplu sunt prea putini calatori pe intreaga distanta ca sa renteze pentru cfr.
Esti sigur ? Pt trenul IR 1572 de azi, la 54 locuri clasa 1 si 234 locuri clasa 2a (din compunere), la sosire in Buzau mai avea doar 3 locuri cls 1 si 8 locuri cls 2a ramase... Deci pt care calatori mai ocoleste prin Buzau ? Altele sunt motivele... |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2024-2025 Lun 14 Oct 2024, 08:18 | |
| - Dr2005 a scris:
- cardinal a scris:
- @Laurentiu Ciobanu, chiar dacă s a deschis podul de la Brăila, microbuzele Mercado Sud din Constanța, tot prin Hârșova circulă.
Păi ăla e traseul atribuit. Nu pot schimba traseul după cum vor ei. traseele atribuite nu se mai schimba si ele ? sa se adapteze la noile realitati? poate le e mai usor/rentabil prin Harsova, totusi. Diavolul cunoscut e greu de schimbat, dupa ce te ai obisnuit cu el |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 381 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2983 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2024-2025 Lun 14 Oct 2024, 08:25 | |
| Secțiile Făurei Tecuci și Făurei Urziceni au fost trecute la interoperabile, nu trebuia sa se asigure pachetul minim social?...Cred că nu vor sa introducă trenuri pe aceasta secție de la Galați, pentru a nu încurcă Traficul de la aeroport..De aceea au rărit și trenurile spre Urziceni, din cauza trenurilor de la aeroport..pachetul minim social trebuie să l asigure pe secțiile interoperabile...nu este vorba de rentabilitate...nu unele chestia cu plimbatul unei locomotive cu un singur vagon pe Buzău Galați...bătaie de joc și rasul lumii..Am uitat este extrem de rentabil...Pe secțiile neelectrificate sa invocat mereu Consumul de motorina...se circula cu automotoare diesel sub fir electric....deoarece sint călători...Au trecut aceste secții la secții interoperabile pentru ce? |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1421 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4072 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2024-2025 Lun 14 Oct 2024, 09:39 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Esti sigur ? Pt trenul IR 1572 de azi, la 54 locuri clasa 1 si 234 locuri clasa 2a (din compunere), la sosire in Buzau mai avea doar 3 locuri cls 1 si 8 locuri cls 2a ramase... Deci pt care calatori mai ocoleste prin Buzau ? Altele sunt motivele...
In week-end e altceva, mai ales ca era duminica si veneau studentii la Bucuresti ceva mai devreme, ca mai aveau de amenajat prin camera de camin sau pe unde stau. Insa de cate ori am mers eu in timpul saptamanii, fie ca m-am dus seara dupa servici cu 1576 ca sa fiu a doua zi la birou (lucrez in zona Apaca, ajung chiar si pe jos la birou cand vin cu 572-ul), fie ca m-am dus cu IC572 (de 2 ori luna asta, ultima oara joia trecuta), trenul era destul de gol pana la Buzau. Idem invers catre Gl, se golea la Buzau. La Buzau insa se schimba treaba, incepe sa se umple; diferenta la IC fata de 1570 din anii trecuti e ca nu se mai merge in picioare de la Ploiesti Sud; nu stiu daca diferenta o face tariful mai mare sau faptul ca nu au nevoie ploiestenii sa ajunga chiar atat de devreme. Mie imi convine ora; inainte cand mai si intarzia, ajungeam pe la 9:30 la birou si trebuia sa dau explicatii de ce nu stau pana la 17:30, pentru ca trebuia sa ajung la gara la 1577. Acum nu mai am grija asta. |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 381 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2983 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2024-2025 Lun 14 Oct 2024, 13:52 | |
| Trebuia lăsat un tren și prin Urziceni de la Galati un Regio express..Lumea circula cu trenul dar nimeni nu își bate capul pentru a face trenul cit mai atractiv...operatorul de stat aruncă pisica pe netentabilitate, cum spuneam mai sus, cum pune în circulație o locomotiva de 5000 cp cu un aparat de vagon etajat, care și acela gol pe jumătate...și asta de ani de zile..Management defectuos....nu se poate...mai bine sa dezafecteze secțiile pe care nu circula trenuri și să facă piste de biciclete sau șosele...glumesc..Ăștia nu gândesc cum operezi un tren cu un singur vagon, mai bine pui un automotor ca sint destule care zac....privații circula cu diesel sub fir electric de la cap la coada.. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1421 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4072 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2024-2025 Lun 14 Oct 2024, 14:27 | |
| Societatile de stat nu au drept scop obtinerea de profit si atragerea de calatori; ele primesc bani de la buget (direct sau nu) ca sa functioneze.
Pentru stat e mai convenabil sa mearga cat mai putina lume cu trenul, pentru ca daca ei sunt alungati la rutier, inseamna mai multe accize colectate de catre stat; preferabil la masinile personale (chiar si Blablacar si cum se aduna mai multi studenti la o masina), ca 10 masini consuma mai mult decat un microbuz de la GSM trans, deci se incaseaza mai multe accize de catre stat.
Asadar, paradoxal, pentru stat e mai profitabil sa tina o Malaxa pe sine decat un tren cu 7-8 vagoane. Statul apare in fata UE ca are transport feroviar, chiar daca e de forma. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12460 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2024-2025 Lun 14 Oct 2024, 15:34 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
Insa de cate ori am mers eu in timpul saptamanii, fie ca m-am dus seara dupa servici cu 1576 ca sa fiu a doua zi la birou (lucrez in zona Apaca, ajung chiar si pe jos la birou cand vin cu 572-ul), fie ca m-am dus cu IC572 (de 2 ori luna asta, ultima oara joia trecuta), trenul era destul de gol pana la Buzau. Idem invers catre Gl, se golea la Buzau. La Buzau insa se schimba treaba, incepe sa se umple; diferenta la IC fata de 1570 din anii trecuti e ca nu se mai merge in picioare de la Ploiesti Sud; nu stiu daca diferenta o face tariful mai mare sau faptul ca nu au nevoie ploiestenii sa ajunga chiar atat de devreme. Mie imi convine ora; inainte cand mai si intarzia, ajungeam pe la 9:30 la birou si trebuia sa dau explicatii de ce nu stau pana la 17:30, pentru ca trebuia sa ajung la gara la 1577. Acum nu mai am grija asta. Total fals... Gradul de incarcare pe zile la IC 572 (07 - 13.10.2024) Luni: Braila: 65 % Buzau: 82 % Ploiesti Sud: 100 % Marti: Braila: 47 % Buzau: 57 % Ploiesti Sud: 73 % Joi: Braila: 42 % Buzau: 50 % Ploiesti Sud: 58 % Vineri: Braila: 33 % Buzau: 40 % Ploiesti Sud: 47 % Sambata: Braila: 60 % Buzau: 67 % Ploiesti Sud: 70 % Duminica: Braila: 33 % Buzau: 35 % Ploiesti Sud: 39 % Cu exceptia zilei de luni, gradul de incarcare maxim este la statia Ploiesti Sud intre 39 si 73 %, iar la statia Braila intre 33 si 60 %... Deci unde sunt calatorii aia multi care se urca din Buzau si Ploiesti ? As putea sa-ti exemplific si la celelate IR... Procentul este si mai catastrofal pt cele doua statii Buzau si Ploiesti. Evident, au atatea trenuri in grafic inclusic TFC RE la juma de pret, incat nu sta nimeni dupa IC 572 si IR 1572-1576 |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3356 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8370 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2024-2025 Lun 14 Oct 2024, 15:56 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Societatile de stat nu au drept scop obtinerea de profit si atragerea de calatori; ele primesc bani de la buget (direct sau nu) ca sa functioneze.
Pentru stat e mai convenabil sa mearga cat mai putina lume cu trenul, pentru ca daca ei sunt alungati la rutier, inseamna mai multe accize colectate de catre stat; preferabil la masinile personale (chiar si Blablacar si cum se aduna mai multi studenti la o masina), ca 10 masini consuma mai mult decat un microbuz de la GSM trans, deci se incaseaza mai multe accize de catre stat.
Asadar, paradoxal, pentru stat e mai profitabil sa tina o Malaxa pe sine decat un tren cu 7-8 vagoane. Statul apare in fata UE ca are transport feroviar, chiar daca e de forma. Poate ar fi cazul ca demnitarii de la Uniunea Europeana sa cunoasca situatia reala din transportul feroviar romanesc, sa nu se lase pacaliti de smecherii din Romania. Sa preseze autoritatile si guvernul din Romania sa investeasca mai multi bani in feroviar, eventual sa puna taxe pe autostrazi, taxa de rovinieta mai mare (sa circule mai putini pe sosele, mai multi romani cu trenul). |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1421 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4072 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2024-2025 Lun 14 Oct 2024, 16:13 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
Luni: Braila: 65 % Buzau: 82 % Ploiesti Sud: 100 %
Marti: Braila: 47 % Buzau: 57 % Ploiesti Sud: 73 %
Joi: Braila: 42 % Buzau: 50 % Ploiesti Sud: 58 %
Vineri: Braila: 33 % Buzau: 40 % Ploiesti Sud: 47 %
Sambata: Braila: 60 % Buzau: 67 % Ploiesti Sud: 70 %
Duminica: Braila: 33 % Buzau: 35 % Ploiesti Sud: 39 %
Cu exceptia zilei de luni, gradul de incarcare maxim este la statia Ploiesti Sud intre 39 si 73 %, iar la statia Braila intre 33 si 60 %... Deci unde sunt calatorii aia multi care se urca din Buzau si Ploiesti ? As putea sa-ti exemplific si la celelate IR... Procentul este si mai catastrofal pt cele doua statii Buzau si Ploiesti. Evident, au atatea trenuri in grafic inclusic TFC RE la juma de pret, incat nu sta nimeni dupa IC 572 si IR 1572-1576 Oricum, ar fi, daca ar merge prin Urziceni, ar avea mult mai putini calatori, ca la Faurei (admitand ca IC-ul ar opri din nou acolo) sau la Urziceni ar mai urca doar cate 5-10 oameni maxim. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12460 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2024-2025 Lun 14 Oct 2024, 16:21 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
Oricum, ar fi, daca ar merge prin Urziceni, ar avea mult mai putini calatori, ca la Faurei (admitand ca IC-ul ar opri din nou acolo) sau la Urziceni ar mai urca doar cate 5-10 oameni maxim. Sa stii tu ca Faureiul ala ar da cativa calatori la IC 572... E un fel de Roman al Baraganului |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2024-2025 Lun 14 Oct 2024, 17:41 | |
| Roman are 48.000 locuitori, Faurei 3000 (cf wikipedia) deci animale total diferite |
| | | CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1783 Data de inscriere : 25/03/2021
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2024-2025 Lun 14 Oct 2024, 17:48 | |
| Tren IR 72 Bucuresti 05.05 Curtici 16.56 (2024) Bucuresti 04.02 Curtici 17.09 (2025) |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2024-2025 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2024-2025 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |