|
| Mersul trenurilor 2024-2025 | |
|
+33cristi_tgv comradetymo riciu IonutFanRailway AeroX KQQ 92Dragos alinx3330 marius_catalin84 alex_22 cristi ar Adrian78 CalinIonMihai ciprian71 vlad237 alexspn Dr2005 dan tm SMDS ldh80 Valix2RO Saruman Bogdandragos1994 t1972 cfr500 Laurentiu Ciobanu Jpeg cardinal Vitosa IonutCFR2009 razvan - trenuri ALEXCFR billy752-istu 37 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2024-2025 Vin 04 Oct 2024, 21:26 | |
| IRC are baza la Cîmpia Turzii si are trenul ala ca sa isi roteasca automotoarele. Acuma daca mai pica ceva calatori pe anumite distante asta era si speranta lor cînd l-au bagat.In special studenti de la Zalau incolo pentru Cluj Napoca. Am vorbit inainte de inchiderea liniei cu un mecanic IRC cînd am mers la Arad. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2024-2025 Vin 04 Oct 2024, 22:38 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Cum sa circule mai multi calatori intre Cluj Napoca si judetul Satu Mare daca trenurile fac asa de mult?
Cu autoturismul poti face 2 ore si putin, iar cu transportul rutier 3 ore, drumul este modern, reparat in mare parte.
Când pleacă autocarul din Cluj Napoca către Satu Mare? Primul autobuz din Cluj Napoca pleacă la ora 06:00, iar ultimul pleacă la ora 20:30.
Cât durează călătoria cu autocarul din Cluj Napoca către Satu Mare? Călătoria Cluj Napoca-Satu Mare cu autocarul, durează 3h 00min-15minute.
Si sunt destule curse, nu 1-2 pe fiecare sens!
Sursa autogari.ro Cum să nu facă trenurile mult, când distanţa pe calea ferată e mai mare cu 100 km? - SMDS a scris:
Iti inteleg argumentul, dar iti ridic urmatorul studiu de caz: IR 10572 Cluj Napoca - Oradea de la IRC. De ce? Pentru ca are un parcurs de 9 ore. 9 ORE!!!! Si merge pe ruta Cluj Napoca - Dej -Jibou- Zalau - Sarmasag - Sacuieni Bihor - Oradea. Imi place ca atunci cand am postat clipul cu trenul asta, l-am cuplat cu stadiul lucrarior in gara Cluj, si nu s-a activat nimeni, daaaaaar e un tren cat se poate de bizar din cauza parcursului lung. M-am uitat sa vad cate opriri poate avea de pierde atata timp, si spre surprinderea mea... nu prea multe. In schimb sta 100 minute in Jibou si schimba sensul de mers in Sarmasag. Si is 2 rame Duewag cuplate pe tot parcursul. Acuma nu pot sa iti zic daca are musterii sau nu, dar ce pot sa iti spun este ca din cauza ca pornesc duminica la ora 18 din SM cu masina, fac bariera cu el in Sarmasag. Acuma nu o fost facultate, dar week endul viitor am sa il prind si am sa vad macar intuitiv de are ceva calatori. Si unde vreau sa ajung... Daca tot e posibil sa existe un asemenea tren, nu vad de ce nu ar putea exista si SM-CJ chiar daca ar dura si 6 ore calatoria. Oircum studentii isi scot laptopul si studiaza sau socializeaza. Ăsta e tren făcut pentru a merge pe bucăţi. E acelaşi principiu aplicat şi de CFR C. la sezonierul Sibiu - Mangalia, din start se ia în calcul că n-o să meargă nimeni Sibiu - Mangalia cap-coadă (există tren direct Sibiu - Braşov - Mangalia care face mai puţin). Tot pe principiul ăsta exista, pe vremuri, un tren Piteşti - Călimăneşti, care de fapt era tren 3-în-1 Piteşti - Piatra Olt, Piatra Olt - Rm. Vâlcea, Rm. Vâlcea - Călimăneşti. Se face economie de trase, de personal, de trenuri şi de RT-uri la formare şi la sosire. Şi o practică şi alţii, exista la unguri mai demult un tren Budapest Keleti - Budapest Nyugati... cu un parcurs de vreo 300 km. Şi îşi puteau duce aşa şi vagoane între cele 2 staţii. - razvan-trenuri a scris:
- Trebuia sa mentionez ca sunt destui calatori care platesc bilete si abonamente la pretul intreg cu transportul rutier (firmele au profit), cu trenul circula si pe acolo studenti, elevi, pensionari, feroviari, veterani, pasionatii, dar ii numeri pe degete pe cei care achita biletul intreg si care circula de la Cluj la Carei sau Satu Mare sau inapoi la aceste trenuri.
Legal, reducerile la transport sunt la toate modurile, deci şi la autocar. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2024-2025 Vin 04 Oct 2024, 23:07 | |
| @Dr2005 (există tren direct Sibiu - Braşov - Mangalia care face mai puţin) Nu e direct drăguțule. Schimbi trenul în Constanța. Te dai jos din IR 1930 și iei R 8819, care ca o ironie a discuției erau vagoanele celuilalt tren de la Sibiu (cucuveaua ) |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2024-2025 Sam 05 Oct 2024, 15:40 | |
| Vai ce tragedie, schimbi trenul o dată în 500 km. Vrei să îţi zic de câte ori am schimbat trenul în Germania pentru 110 km? Păi l-am luat de la Spandau, la Karlshorst ne-a dat jos pe toţi că sunt "probleme cu infrastructura", a trebuit să ne descurcăm pe banii noştri cu BVG sau taxiul 2 staţii până la Köpenick (cine avea abonament, îl putea folosi, cine avea bilet simplu de tren sau FIP nu), de acolo am luat alt tren până la Erkner, iar de la Erkner altul până la Frnkfurt/Oder, care tren nici măcar nu era DB, deci nu accepta FIP-uri. Total, vreo 3 ore jumate. Deci pe lângă asta, România e parfum, schimbi o dată trenul şi tai juma' de ţară. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2024-2025 Sam 05 Oct 2024, 16:06 | |
| Pe calea ferată între municipiile Cluj Napoca și Satu Mare sunt 252 km, pe drum sunt 182 km, deci este un plus de 70 de kilometri. Acest plus de kilometri face ca numărul de cetățeni care circulă cu trenul să fie mai mic decât cu microbuze și autocare, iar procentul total este mai mic de 10% cu trenul, dacă includem și autoturisme. Sigur și viteza de circulație la trenuri este mult mai mică. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2024-2025 Sam 05 Oct 2024, 17:25 | |
| @Dr2005 dar nu despre schimbatul trenului ți-am atras atenția ci despre corecta informare a celor ce citesc acest forum. Sezonierul Sibiu - Brașov - Constanța NU a circulat niciodată la Mangalia și nici nu cred că va ajunge vreodată. Apăi ce e la nemți să fie la ei acolo. Nu mă interesează și sper ca CFR să NU adopte vreodată modelul german.
@razvan - trenuri, și viteza mică a îndepărtat lumea de la tren, apoi trenuri inexistente sau rare, gări departe de localități. Desigur că și guvernările post-1989 au contribuit cu brio la lăsarea căii ferate pe loc secund. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2024-2025 Dum 06 Oct 2024, 13:40 | |
| Se aude că de la noul mers TFC a luat trase pe linia 102. Apoi se mai aude că nişte trenuri pe care în prezent le au București - Buzău le-ar prelungi la Adjud. La rang IR.
Și operatorului național CFR Călători vine cu niște surprize mai mult sau mai puțin plăcute dar până nu văd livretul oficial nu zic nimic deși am văzut o parte din noul mers (propuneri) și cam ce am văzut în ultimii ani în draftul preliminar tot alea au rămas și în livretul oficial. Totuși mă frapează o problemă. Rama Alstom prezentată în 21 septembrie în Gara de Nord de la noul mers va opera pe București - Constanța, Constanța - Brașov, Brașov - Constanța, Constanța - București, după următorul mers București Nord 5.30 - Constanța 7.35 (din auzite, va opri doar la Fetești și Medgidia) Constanța 8.30 - București Nord 10.35 (cred că tot 2h05 va face și pe sensul ăsta). De aici continuă la Brașov în jurul orei 11 plecarea, și cred că va face până la Brașov undeva la 2h15, 2h20. De la Brașov se aude că va pleca la ora 14, sosire București undeva la 16.20 (?) și va pleca la Constanța pe la 16.30 (?), tot 2h05 va face. Constanța 19.30 - București Nord 21.35 Până aici toate bune și frumoase dar ce se va întâmpla cu niște trase pe care CFR C le are în prezent, pentru că practic trasele ramei Alstom se bagă peste trasele existente și se cam bătea unul cu pumnii în piept pe facebook că ramele astea vor dubla trenurile actuale. Și vin cu niște exemple. La 8.20 din Constanța, CFR Călători are trenul IR 1582 care are compunere cu vagoane. Clar nu mai rămâne acesta la 8.20 iar la 8.30 să plece și rama Alstom. Probabil, fiind 1580 la 7.30, rama programată la 8.30, mă gândesc că trenul 1582 va fi reprogramat la 9.30, că tot aveau un gol de trenuri în intervalul 8.20 (IR1582) și 10.40 (IC582). Facem abstracție de trenurile private ale Regio Călători (RE11082) respectiv sezonierul TFC-ului (IR10082). La ora 11 e binevenită trasa aia spre Brașov, și eu am mai ridicat problema asta aici pe forum că între orele 10 și 12.30 nu există tren spre Brașov. Facem și aici abstracție de trenurile private RC (RE11031) respectiv Softrans (RE11633, care vara merge la Constanța ca tren IR 11683). De la Brașov dacă rama alstom va pleca la ora 14 cum se aude, atunci clar IR 1634 nu va mai pleca la 14.14 (citez din mersul actual) și îi va muta plecarea ceva mai târziu. Ia să vedem acum problemele pe M800. Spre Constanța va pleca cred pe la 16.30, automat trasa IR 1589 dispare, sau dispare doar ca compunere cu vagoane, trasa fiind făcută cu rama alstom. Revin umpic la M300 și întreb, va mai exista RE3004 care la București formează în prezent la peron tren IR1589 ? Mă întorc la M800 și mai avem o dilemă. Vara la ora 19.30 (19.27 a fost în vara asta) e programat sezonierul Mangalia - București (R8816/IR1984), la 6 minute după el pleca sezonierul lui TFC, iar la 20.00 cucuveaua de Sibiu. Ori dacă la 19.30 pun de la noul mers trenul cu compunere rama alstom, ce se va întâmpla cu trenurile zise adineauri ? Să pună CFR C două trenuri IR în aceeași direcție și la un interval de 10 minute m-ar mira. Dar în fine, mult nu mai e și apare livretul, vedem atunci cum va fi. Dar ziceam așa să mai animăm umpic forumul ăsta.
Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Dum 06 Oct 2024, 14:05, editata de 1 ori |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2024-2025 Dum 06 Oct 2024, 14:05 | |
| Având în vedere lipsa de mecanici de locomotivă la CFR Călători, posibil să scoată unele trenuri actuale pentru a introduce trenurile menționate mai sus.
Transferoviar posibil să prelungească R-E 10051 și să fie la Adjud pe la 13.20 , oră aproximativă. Dar nu va prinde regio 5205 spre Ghimes. Iar la întoarcere din Adjud, probabil va pleca aproximativ pe la ora 15 să fie la Buzău pe la 17, pe actuala trasă a lui 10054. Va fi bine... TFC nu va lăsa trenul peste noapte în Adjud. Puțin probabil să aibă alte trase de trenuri între București și Buzău. Din păcate, după ora 15, posibil să nu mai existe tren regio sau R-E între Buzău și București.
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Dum 06 Oct 2024, 15:45, editata de 3 ori |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2024-2025 Dum 06 Oct 2024, 14:11 | |
| Nu te contrazic, și chiar așa va fi. |
| | | ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6758 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Mersul trenurilor 2024-2025 Mier 09 Oct 2024, 07:03 | |
| IRN 1941/1942 Va avea grupa de Cluj-Napoca atașată/detasata în Brașov și va merge prin Sighișoara ca tren 1947/1948.
|
| | | SMDS
Numarul mesajelor : 574 Varsta : 30 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 2499 Data de inscriere : 30/08/2019
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2024-2025 Mier 09 Oct 2024, 09:35 | |
| - ALEXCFR a scris:
- IRN 1941/1942 Va avea grupa de Cluj-Napoca atașată/detasata în Brașov și va merge prin Sighișoara ca tren 1947/1948.
complet de acord! Mult mai bine decat sa stea aiurea 1 ora in dej, cum a fost anul asta |
| | | Jpeg
Numarul mesajelor : 38 Reputatie : 188 Data de inscriere : 25/06/2024
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2024-2025 Mier 09 Oct 2024, 13:37 | |
| - Vitosa a scris:
Apoi se mai aude că nişte trenuri pe care în prezent le au București - Buzău le-ar prelungi la Adjud. La rang IR. Deci să înțeleg că era o tragedie daca le mai prelungea un pic până la Bacău? IR București - Adjud, serios? |
| | | alexspn
Numarul mesajelor : 50 Varsta : 21 Localizare : Bacău, România Reputatie : 948 Data de inscriere : 08/06/2022
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2024-2025 Mier 09 Oct 2024, 16:07 | |
| - Jpeg a scris:
- Vitosa a scris:
Apoi se mai aude că nişte trenuri pe care în prezent le au București - Buzău le-ar prelungi la Adjud. La rang IR. Deci să înțeleg că era o tragedie daca le mai prelungea un pic până la Bacău? IR București - Adjud, serios? Probabil la cererea ARF. Totusi e un lucru bun dacă TFC aduce trenuri la Adjud, asta inseamna mai multa competitivate. Un lucru bun ar fi ca trenurile TFC prelungite la Adjud să stea la legătură cu cele de pe 501, așa îmbunătățești mobilitatea și atragi oameni la tren.. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2024-2025 Mier 09 Oct 2024, 16:15 | |
| Pe ruta București Galați ceva noutăți ? |
| | | vlad237
Numarul mesajelor : 33 Reputatie : 3236 Data de inscriere : 19/02/2016
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2024-2025 Mier 09 Oct 2024, 18:52 | |
| Din Decembrie va fi tren IR permanent Constanta-Galati? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2024-2025 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2024-2025 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |