| Revista presei | |
|
+23KQQ florin94 Adrian78 IonutCFR2009 alexmorph3us ciprian71 CalinIonMihai Re6/6 cardinal LanceR SMDS cfr500 IonutFanRailway kristi kkk ldh80 Vitosa DAS 2011 riciu Ony_x Laurentiu Ciobanu dan tm Dr2005 AeroX 27 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
SMDS
Numarul mesajelor : 578 Varsta : 30 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 2508 Data de inscriere : 30/08/2019
| Subiect: Re: Revista presei Mar 29 Oct 2024, 11:54 | |
| - mobilitate.eu a scris:
Acordul cadru se poate încheia cu mai mulți operatori economici pe fiecare lot, numărul maxim va fi de 5 operatori economici
de ce nu amandoi? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 29 Oct 2024, 16:03 | |
| Și ne treyim după aia că apare vreun Heros Rail sau Arriva SRL cu ceva VT628 _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 29 Oct 2024, 16:17 | |
| Nu o sa ne trezim cu niste tarife de chirii de probabil in 2-3 ani putea fi cumparate cu banii aia Chiar nu se puteau lua bani de la BEI sau BERD cu dobanda mica pentru achizitia de material rulant nou? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Oct 2024, 07:55 | |
| |
|
| |
daniel_c
Numarul mesajelor : 476 Reputatie : 5049 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Oct 2024, 08:52 | |
| de ce aduc trenuri din China, o fi mi ieftin ca cel produs de Softronic? |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1423 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4075 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Oct 2024, 09:07 | |
| De asta poti sa fii sigur. Problema e ca a disparut sistemul de taxe vamale.
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Oct 2024, 09:40 | |
| - daniel_c a scris:
- de ce aduc trenuri din China, o fi mi ieftin ca cel produs de Softronic?
Ăsta e trenul pe care încercau să îl vândă la licitaţia câştigată de Alstom. Au rămas cu el pe stoc. _________________ :TTT:
|
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3357 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8372 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Oct 2024, 09:55 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- De asta poti sa fii sigur. Problema e ca a disparut sistemul de taxe vamale.
Daca SUA vor impune taxe vamale la importurile de produse din China si UE o va face. |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1423 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4075 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Oct 2024, 10:32 | |
| Momentan UE face invers: taxeaza cu 8000 de euro masinile cu motoare 2.0 tdi produs in Germania in timp ce plateste subventii de 10000 de euro pentru Spring-uri fabricate in China. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Oct 2024, 16:56 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Momentan UE face invers: taxeaza cu 8000 de euro masinile cu motoare 2.0 tdi produs in Germania in timp ce plateste subventii de 10000 de euro pentru Spring-uri fabricate in China.
Și ne mai miram de ce au îngropat industria auto europeana.La fiecare modificare de clasa de.poluare constructorii sunt obligați să crească preturile cu 3500-4000 de euro dar nici așa sa ceri 85000 de euro pe un Audi A4 cu motor de 2.0 |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1423 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4075 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Oct 2024, 18:41 | |
| Macar de ar fi plantat copaci de miile alea de euro...dar in stilul asta o sa creasca copacii singuri, ca la Cernobal, daca o sa emigram pe alte continente mai prietenoase cu taxele noastre.
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Oct 2024, 23:16 | |
| A făcut Ursula că românii au adunat prim.adtaa banii din taxe și apoi se mai gândesc ce fac cu ei La.noi banii din certificate verzi și cogenerare s-au dus în subvenții in loc sa meargă în investiții pe.proiecte energetice |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 31 Oct 2024, 13:31 | |
| București, 31 octombrie 2024 Continuăm să RIDICĂM RESTRICȚIILE DE VITEZĂ! ACUM în GARA DE NORD, pe LINIA 301 Be și pe MAGISTRALA 300….și NU NE OPRIM!
Continuăm programul de întreținere și reparații curente pentru RIDICAREA RESTRICȚIILOR DE VITEZĂ pe APARATELE DE CALE și în LINIE CURENTĂ, cu șantiere deschise la intrare în GARA DE NORD, pe LINIA 301Be și pe MAGISTRALA 300, unde personalul feroviar al SECȚIILOR L2, L5 și L6 execută, inclusiv în cursul nopții, lucrări de reparații pe aparate de cale, montare de traverse speciale din lemn și lucrări de întreținere cu mașini grele de cale, pentru rectificarea deficiențelor de nivel/de direcție și buraj mecanizat.
Prin finalizarea acestor lucrări, în cadrul cărora sunt ridicate restricțiile de viteză în REGIE PROPRIE, creștem viteza de circulație, gradul de siguranță, menținem parametrii tehnici ai liniei și ai aparatelor de cale și, de asemenea, evităm introducerea de noi restricții de viteză.
ȘANTIERE ÎN REGIE PROPRIE în execuție/în pregătire: GARA DE NORD - aparate de cale 3, 5, 31 și TDJ 30/33 Linia 301Be Jilava - Progresu, firul I - pod CF km 53+466 Crivina - Brazi (fir I), km 48+200 - 48+500 Crivina - Brazi (fir II), schibător de cale km 52+000 Stația Buftea, linia IV, km 15+000 - 17+000
RESTRICȚII de viteză RIDICATE pe M 300 și M 800: TN Brănești Sat, km 27+866 București Nord - Chitila (fir I), km 7+100 - 7+150 Buftea - Periș (fir I), km 21+550 - 21+650 Periș - Crivina (fir I), km 35+500 - 35+550 Stația Crivina (fir I), schimbătoare de cale km 40+300 - 40+350 Crivina - Brazi (fir II), km 42+400 - 43+400 Stația Crivina (fir II) km 40+300 - 40+350 Crivina - Brazi (fir II), km 44+900 - 45+050 Brazi - Ramificație Ploiești Triaj (fir I), km 53+700 - 55+300 Stația Pasărea (firul II), schimbător de cale km 23+000 - 23+050
Programul de întreținere și reparații curente, pentru RIDICAREA RESTRICȚIILOR DE VITEZĂ, va continua, funcție de condițiile meteo, și în următoarele două luni.
Scopul lucrărilor de întreținere/reparații executate în REGIE PROPRIE: ▻ ridicarea restricțiilor de viteză de 10 km/h, 15km/h, 70 km/h, 80 km/h și 100 km/h ▻ creșterea vitezei maxime până la 140 km/h și 160 km/h ▻ optimizarea condițiilor de circulație și a gradului de siguranță
Lucrări executate: ▻ întreținere și reparații curente pe linii și pe aparate de cale ▻ înlocuire de traverse și inimi de încrucișare ▻ sudură aluminotermică ▻ rectificare deficiențe de nivel și de direcție ▻ buraj mecanizat
Lucrările de întreținere și reparații curente se execută fără implicații majore în circulația trenurilor, personalul feroviar asigurând concomitent condiţiile optime de trafic în zona şantierelor!
CFR Infrastructura București |
|
| |
IonutFanRailway
Numarul mesajelor : 325 Localizare : București Reputatie : 850 Data de inscriere : 04/08/2023
| Subiect: Re: Revista presei Joi 31 Oct 2024, 14:02 | |
| - Adrian78 a scris:
Linia 301Be Jilava - Progresu, firul I - pod CF km 53+466
Din cate stiu sunt 2 podete cu restrictii pe firul unu, unul in zona ramificatiei catre statiile Jilava si Buc. Progresu Si altul cu putin inainte de statia Buc. Vest. Are idee cineva de ce inca este restrictie de 30 pe firul 2 intre ramificatie Jilava si Virteju? Totusi au fost intreprinse lucrari de inlocuire de sine si traverse. Restrictia asta este de cel putin 10 ani. O alta nelamurire de ce firul 1 care este alcatuit din sine tip T60 pana in cap x Virteju si nu pe toata distanta pana la Jilava. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 01 Noi 2024, 08:21 | |
| Numai la Titisor ii scade numărul.de călători anul asta desi probabil anul trecut au crescut putin.Oricum va primi evaluări bune să își continue ntinue activitatea deși e praf noroc cu ARF că mai mișcă ce a https://incomemagazine.ro/transportul-feroviar-de-calatori-in-ue-a-atins-un-nivel-record-in-2023/?fbclid=IwY2xjawGRUgRleHRuA2FlbQIxMQABHbk3bx2ZDAHlwXECgDMzQXzMhUPekWt-iMvOSjokC14KxZBJZRzChgFqew_aem_ItMGSUPsS2Qr2934kFIAJw&=1 |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|