Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+23
KQQ
florin94
Adrian78
IonutCFR2009
alexmorph3us
ciprian71
CalinIonMihai
Re6/6
cardinal
LanceR
SMDS
cfr500
IonutFanRailway
kristi kkk
ldh80
Vitosa
DAS 2011
riciu
Ony_x
Laurentiu Ciobanu
dan tm
Dr2005
AeroX
27 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48  Urmatorul
AutorMesaj
SMDS

SMDS


Numarul mesajelor : 575
Varsta : 30
Localizare : Cluj Napoca
Reputatie : 2501
Data de inscriere : 30/08/2019

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeVin 01 Noi 2024, 11:20

uh... deci a lansat Astra informatia asta in public... pentru ce se pregatesc oare?
ClubFeroviar a scris:
Pe partea de vagoane, compania a demarat fabricația și certificarea noului său tip de vagon de călători, proiectat și construit în conformitate cu standardele tehnice de interoperabilitate TSI. Vagonul este destinat traficului pe rețelele europene de cale ferată și are o viteză operațională de 230 km/h.
Link
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeSam 02 Noi 2024, 01:37

Astra Arad a fabricat vagoane de 200 km/h şi în anul 1997...
Pentru 230 km/h îţi trebuie 3 discuri/osie şi frână cu curenţi turbionari în loc de patină, eventual un amortizor antişerpuire mai ţăpănos (cum probabil ar zice regretatul meu profesor de frâne). Nu ştiu dacă boghiul Y32 se pretează la aşa ceva, având în vedere că are şi el o vârstă (prototipul Y18 a apărut prin '49; boghiul Y32 a început să fie utilizat pe scară largă în 1975).

Îmi vine greu să cred că Asta va licenţia un boghiu SF400 de la Siemens (cel de l avagoanele Railjet). Probabil e vorba tot de ceva derivat din Corail, cu mici modificări care să-i permită îndeplinirea STI actuale, gen uşi blocabile de către mecanic şi acces PMR.

Ca fapt divers, sistemul feroviar convenţional, căruia i se aplică STI-urile, se "opreşte" la 200 km/h.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeSam 02 Noi 2024, 18:28

Poate nu e topicul potrivit, dar, daca tot a venit vorba de vagoanele de calatori cu frana electromagnetica (cu patina) apte pentru 200 km/h, din parcul actual al CFR-Calatori, cum functioneaza mai precis aceasta frana electromagnetica (cu patina la sina) ?

In primul rand, la aceste vagoane, din ce scrie pe ele, am vazut ca robinetul de frana are 3 pozitii: KE- PR- Mg si deci, ca sa fie activa si frana electromagnetica (cu patina la sina) acest robinet trebuie manipulat in pozitia "Mg" ?

Apoi, daca aceste robinet este manipulat in pozitia "Mg", in momentul in care mecanicul de locomotiva actioneaza frana automata indirecta a trenului (cand manipuleaza robinetul KD2 in pozitia de franare) atunci automat intra in functiune si frana electromagnetica (cu patina la sina) a vagoanelor ? Si daca da cum se face acest lucru- exista vreun releu electropneumatic care, in momentul in care detecteaza o modificare a presiunii aerului in conducta generala a trenului realizeaza automat si declansarea franei electropneumatice la vagoane, prin inchiderea unui circuit electric si alimentarea cu energie electrica a "patinei" electromagnetice a vagoanelor, care, in acest fel, este atrasa spre sina ?

In prezent, in exploatarea comerciala (cu calatori) a vagoanelor CFR-Calatori, dotate si cu frana electromagnetica (cu patina la sina) si apte la viteza maxima 200 km/h, s-a folosit/se foloseste si frana electropneumatica (cu patina la sina) ?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeSam 02 Noi 2024, 20:40

Sus In jos
SMDS

SMDS


Numarul mesajelor : 575
Varsta : 30
Localizare : Cluj Napoca
Reputatie : 2501
Data de inscriere : 30/08/2019

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeLun 04 Noi 2024, 09:02

Dr2005 a scris:
Astra Arad a fabricat vagoane de 200 km/h şi în anul 1997...
Pentru 230 km/h îţi trebuie 3 discuri/osie şi frână cu curenţi turbionari în loc de patină, eventual un amortizor antişerpuire mai ţăpănos (cum probabil ar zice regretatul meu profesor de frâne). Nu ştiu dacă boghiul Y32 se pretează la aşa ceva, având în vedere că are şi el o vârstă (prototipul Y18 a apărut prin '49; boghiul Y32 a început să fie utilizat pe scară largă în 1975).

Îmi vine greu să cred că Asta va licenţia un boghiu SF400 de la Siemens (cel de l avagoanele Railjet). Probabil e vorba tot de ceva derivat din Corail, cu mici modificări care să-i permită îndeplinirea STI actuale, gen uşi blocabile de către mecanic şi acces PMR.

Ca fapt divers, sistemul feroviar convenţional, căruia i se aplică STI-urile, se "opreşte" la 200 km/h.

Poti muta, oare, discutiile si informatiile astea la un nou topic in sectiunea vagoane?
Nu de alta, mi se par informatii interesante, utile, cand va iesi vagonul pe poarta fabricii se vor adauga si poze, iar cand va aparea si seria se va redenumi topicul.
Ar fi mai bine organizata informatia si continua discutiile la acel topic.
Mersi mult!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeMar 05 Noi 2024, 20:22

https://www.actualmehedinti.ro/eveniment/tren-deraiat-circulatia-feroviara-a-fost-blocata-iar-traficul-rutier-este-deviat-in-doua-localitati/?swcfpc=1&fbclid=IwY2xjawGXQQhleHRuA2FlbQIxMQABHfCmUv5eAFz2I9MlghAs0z2QxqNPQf_3iDxOW73cmYnAchqnJORd1BeViw_aem_oOlGAJPWPQh4BchM20N7MA

Revista presei - Pagina 46 Fb_im853
Sus In jos
cristi_tgv

cristi_tgv


Numarul mesajelor : 210
Varsta : 43
Localizare : Banie
Reputatie : 4275
Data de inscriere : 07/10/2013

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeMar 05 Noi 2024, 22:06

macazele erau schimbate la Igiroasa din cate stiu eu, cum au deraiat?
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6664
Data de inscriere : 27/06/2010

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeJoi 07 Noi 2024, 13:30

https://hotnews.ro/a-fost-aprobata-achizitia-a-23-de-locomotive-electrice-noi-pe-ce-rute-vor-circula-1830581
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3335
Reputatie : 8739
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeVin 08 Noi 2024, 08:03

cum vor merge "trenurile electrice" Tecuci Iasi, nu pot sa inteleg Crying or Very sad
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6664
Data de inscriere : 27/06/2010

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeVin 08 Noi 2024, 09:19

Tecuci - Bacau - Pascani - Iasi...  Revista presei - Pagina 46 1f601
Dincolo de gluma, probabil ca e o eroare... sau e ... o dorinta...
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3335
Reputatie : 8739
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeVin 08 Noi 2024, 10:30

Deci Bucuresti Focsani Tecuci, si apoi Tecuci Marasesti Bacau Iasi ?
parcurge de doua ori drumul Marasesti Tecuci ?
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4066
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeVin 08 Noi 2024, 13:25

Sa intrebam si pe cate osii vor fi sau mai bine nu?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeVin 08 Noi 2024, 13:29

Laurentiu Ciobanu a scris:
Sa intrebam si pe cate osii vor fi sau mai bine nu?

Ori o sa fie tot Alstom Traxx AC3 ori Lema daca sunt numai de 160 km/h
Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5204
Data de inscriere : 18/09/2011

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeVin 08 Noi 2024, 17:46

Nu v-ati prins. Livrarea locomotivelor se va face peste 10 - 15 ani, cand va fi gata electrificarea M600.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeVin 15 Noi 2024, 16:37

A very rare and unusual sight in Hungary...
DB 105 007 made by Talgo waits on a siding in Békéscsaba to be transported to the Făurei testing facility located in Romania.

(Picture taken on 11.11.2024.)

Revista presei - Pagina 46 Fb_im857
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 46 din 48Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei (partea II)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: