| Revista presei | |
|
+23KQQ florin94 Adrian78 IonutCFR2009 alexmorph3us ciprian71 CalinIonMihai Re6/6 cardinal LanceR SMDS cfr500 IonutFanRailway kristi kkk ldh80 Vitosa DAS 2011 riciu Ony_x Laurentiu Ciobanu dan tm Dr2005 AeroX 27 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
SMDS
Numarul mesajelor : 575 Varsta : 30 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 2501 Data de inscriere : 30/08/2019
| Subiect: Re: Revista presei Vin 01 Noi 2024, 11:20 | |
| uh... deci a lansat Astra informatia asta in public... pentru ce se pregatesc oare? - ClubFeroviar a scris:
- Pe partea de vagoane, compania a demarat fabricația și certificarea noului său tip de vagon de călători, proiectat și construit în conformitate cu standardele tehnice de interoperabilitate TSI. Vagonul este destinat traficului pe rețelele europene de cale ferată și are o viteză operațională de 230 km/h.
Link |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 02 Noi 2024, 01:37 | |
| Astra Arad a fabricat vagoane de 200 km/h şi în anul 1997... Pentru 230 km/h îţi trebuie 3 discuri/osie şi frână cu curenţi turbionari în loc de patină, eventual un amortizor antişerpuire mai ţăpănos (cum probabil ar zice regretatul meu profesor de frâne). Nu ştiu dacă boghiul Y32 se pretează la aşa ceva, având în vedere că are şi el o vârstă (prototipul Y18 a apărut prin '49; boghiul Y32 a început să fie utilizat pe scară largă în 1975).
Îmi vine greu să cred că Asta va licenţia un boghiu SF400 de la Siemens (cel de l avagoanele Railjet). Probabil e vorba tot de ceva derivat din Corail, cu mici modificări care să-i permită îndeplinirea STI actuale, gen uşi blocabile de către mecanic şi acces PMR.
Ca fapt divers, sistemul feroviar convenţional, căruia i se aplică STI-urile, se "opreşte" la 200 km/h. _________________ :TTT:
|
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 02 Noi 2024, 18:28 | |
| Poate nu e topicul potrivit, dar, daca tot a venit vorba de vagoanele de calatori cu frana electromagnetica (cu patina) apte pentru 200 km/h, din parcul actual al CFR-Calatori, cum functioneaza mai precis aceasta frana electromagnetica (cu patina la sina) ?
In primul rand, la aceste vagoane, din ce scrie pe ele, am vazut ca robinetul de frana are 3 pozitii: KE- PR- Mg si deci, ca sa fie activa si frana electromagnetica (cu patina la sina) acest robinet trebuie manipulat in pozitia "Mg" ?
Apoi, daca aceste robinet este manipulat in pozitia "Mg", in momentul in care mecanicul de locomotiva actioneaza frana automata indirecta a trenului (cand manipuleaza robinetul KD2 in pozitia de franare) atunci automat intra in functiune si frana electromagnetica (cu patina la sina) a vagoanelor ? Si daca da cum se face acest lucru- exista vreun releu electropneumatic care, in momentul in care detecteaza o modificare a presiunii aerului in conducta generala a trenului realizeaza automat si declansarea franei electropneumatice la vagoane, prin inchiderea unui circuit electric si alimentarea cu energie electrica a "patinei" electromagnetice a vagoanelor, care, in acest fel, este atrasa spre sina ?
In prezent, in exploatarea comerciala (cu calatori) a vagoanelor CFR-Calatori, dotate si cu frana electromagnetica (cu patina la sina) si apte la viteza maxima 200 km/h, s-a folosit/se foloseste si frana electropneumatica (cu patina la sina) ? |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 02 Noi 2024, 20:40 | |
| |
|
| |
SMDS
Numarul mesajelor : 575 Varsta : 30 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 2501 Data de inscriere : 30/08/2019
| Subiect: Re: Revista presei Lun 04 Noi 2024, 09:02 | |
| - Dr2005 a scris:
- Astra Arad a fabricat vagoane de 200 km/h şi în anul 1997...
Pentru 230 km/h îţi trebuie 3 discuri/osie şi frână cu curenţi turbionari în loc de patină, eventual un amortizor antişerpuire mai ţăpănos (cum probabil ar zice regretatul meu profesor de frâne). Nu ştiu dacă boghiul Y32 se pretează la aşa ceva, având în vedere că are şi el o vârstă (prototipul Y18 a apărut prin '49; boghiul Y32 a început să fie utilizat pe scară largă în 1975).
Îmi vine greu să cred că Asta va licenţia un boghiu SF400 de la Siemens (cel de l avagoanele Railjet). Probabil e vorba tot de ceva derivat din Corail, cu mici modificări care să-i permită îndeplinirea STI actuale, gen uşi blocabile de către mecanic şi acces PMR.
Ca fapt divers, sistemul feroviar convenţional, căruia i se aplică STI-urile, se "opreşte" la 200 km/h. Poti muta, oare, discutiile si informatiile astea la un nou topic in sectiunea vagoane? Nu de alta, mi se par informatii interesante, utile, cand va iesi vagonul pe poarta fabricii se vor adauga si poze, iar cand va aparea si seria se va redenumi topicul. Ar fi mai bine organizata informatia si continua discutiile la acel topic. Mersi mult! |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 05 Noi 2024, 20:22 | |
| https://www.actualmehedinti.ro/eveniment/tren-deraiat-circulatia-feroviara-a-fost-blocata-iar-traficul-rutier-este-deviat-in-doua-localitati/?swcfpc=1&fbclid=IwY2xjawGXQQhleHRuA2FlbQIxMQABHfCmUv5eAFz2I9MlghAs0z2QxqNPQf_3iDxOW73cmYnAchqnJORd1BeViw_aem_oOlGAJPWPQh4BchM20N7MA |
|
| |
cristi_tgv
Numarul mesajelor : 210 Varsta : 43 Localizare : Banie Reputatie : 4275 Data de inscriere : 07/10/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mar 05 Noi 2024, 22:06 | |
| macazele erau schimbate la Igiroasa din cate stiu eu, cum au deraiat? |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 07 Noi 2024, 13:30 | |
| https://hotnews.ro/a-fost-aprobata-achizitia-a-23-de-locomotive-electrice-noi-pe-ce-rute-vor-circula-1830581 |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 08 Noi 2024, 08:03 | |
| cum vor merge "trenurile electrice" Tecuci Iasi, nu pot sa inteleg |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 08 Noi 2024, 09:19 | |
| Tecuci - Bacau - Pascani - Iasi... Dincolo de gluma, probabil ca e o eroare... sau e ... o dorinta... |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 08 Noi 2024, 10:30 | |
| Deci Bucuresti Focsani Tecuci, si apoi Tecuci Marasesti Bacau Iasi ? parcurge de doua ori drumul Marasesti Tecuci ?
|
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Vin 08 Noi 2024, 13:25 | |
| Sa intrebam si pe cate osii vor fi sau mai bine nu? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 08 Noi 2024, 13:29 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Sa intrebam si pe cate osii vor fi sau mai bine nu?
Ori o sa fie tot Alstom Traxx AC3 ori Lema daca sunt numai de 160 km/h |
|
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5204 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 08 Noi 2024, 17:46 | |
| Nu v-ati prins. Livrarea locomotivelor se va face peste 10 - 15 ani, cand va fi gata electrificarea M600. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 15 Noi 2024, 16:37 | |
| A very rare and unusual sight in Hungary... DB 105 007 made by Talgo waits on a siding in Békéscsaba to be transported to the Făurei testing facility located in Romania. (Picture taken on 11.11.2024.) |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|