| Revista presei | |
|
+23KQQ florin94 Adrian78 IonutCFR2009 alexmorph3us ciprian71 CalinIonMihai Re6/6 cardinal LanceR SMDS cfr500 IonutFanRailway kristi kkk ldh80 Vitosa DAS 2011 riciu Ony_x Laurentiu Ciobanu dan tm Dr2005 AeroX 27 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun Sept 30, 2024 6:22 pm | |
| https://clubferoviar.ro/stadiul-lucrarilor-feroviare-august-2024/ |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun Sept 30, 2024 10:32 pm | |
| https://clubferoviar.ro/mita-la-cfr-constanta-pentru-un-post-de-acar-seful-diviziei-trafic-retinut/#:~:text=%C5%9Eeful%20Diviziei%20Trafic%20din%20cadrul%20CFR%20SA%20Constan%C5%A3a,%20Gheorghe%20%C5%9Eoldan,
Pai daca pentru un post de acar spaga este de 11.500 ron atunci oare pentru un post de IDM cat este spaga ?!
Nu stiu cand a sa scapam de acest "sistem" de angajari la stat pe baza de pile, cunostinte, relatii sau spaga!
Din pacate datorita acestui "sistem" unii ajung in functii foarte importante, cu efect direct asupra sigurantei circulatiei feroviare (acari sau impiegati de miscare) doar datorita faptului ca au pila/relatia/cunostinta potrivita sau sunt rude cu cine trebuie sau au bani sa dea spaga la cine trebuie desi ei poate nu fac aceea meserie (de acar sau de impiegat de miscare) din placere si din pasiune!
Iar altcineva care poate chiar ar vrea sa faca o astfel de meserie din placere si din pasiune, dar nu are pila/relatia/cunostinta potrivita sau nu are bani de spaga nu are cum sa faca o astfel de meserie!
Poate era mai bine intr-un fel cu acel sistem al "repartitiilor guvernamentale" de dinainte de 1990: faceai scoala de impiegati de miscare sau scoala de acari (si gratis!) si prin lege statul era obligat sa-ti asigure locul de munca dupa terminarea scolii si sa-ti dea repartitia intr-o anumita statie sau HM!
Astazi macar ar trebui sa fie gratuite cursurile CENAFER de calificare profesionala si CENAFER-ul sa-i intrebe intai pe cei de la CN CFR SA si pe gestionarii privati de infrastructura feroviara- "voi peste un an de cati impiegati de miscare, acari si revizori de ace veti aveea nevoie sa angajati ?"si sa scolarizeze numai atatea impiegati de miscare, acari si revizori de ace cati a transmis CN CFR SA si gestionarii privati de infrastructura feroviara ca vor aveea nevoie sa angajeze peste un an!
In acest fel fiecare persoana care termina scoala de impiegat de miscare, acar sau revizori de ace va gasi un post, fara sa trebuiasca sa dea spaga sau sa aibe o pila/relatie/cunostiinta!
|
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Mar Oct 01, 2024 11:48 am | |
| Aici vad ca s-a dat mita pentru a primi raspunsurile la testul scris; ce se intampla daca venea un candidat care stia materia la perfectie (nici nu cred ca e asa mult de invatat pentru un post de acar)? Ii dadea banii inapoi?
Plus ca nici nu mi se pare o meserie de viitor, odata cu centralizarea circulatiei, practic ajungi sa fii repartizat pe vreo secundara in cine stie ce statie uitata de lume si trebuie sa-ti faci casa acolo, intr-un sat fara gaze si apa curenta. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar Oct 01, 2024 1:45 pm | |
| Nu ai cum să ştii materia la perfecţie. Că testul scris nu e "cum se schimbă macazul?", ci sunt întrebări din diversele instrucţii. 002, 004, 005, 006 + cele specifice diverselor instalaţii. Nu ai cum să ştii totul la perfecţie.
După ce intri în sistem, poţi să prinzi cursuri de recalificare acolo pe alte funcţii mai bănoase. _________________ :TTT:
|
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Mar Oct 01, 2024 2:12 pm | |
| Daca raspunsurile sunt grila si le nimeresti si iei punctajul maxim, ce se intampla cu cel care le stia pentru ca le-a primit si ia si el punctaj maxim? |
|
| |
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11399 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi Oct 03, 2024 10:12 am | |
| simplu-si ala care le stia si ala care le-a nimerit,vor lua testul,fiind la fel de potriviti pentru post. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi Oct 03, 2024 2:38 pm | |
| Astea ar fi salvarea CFR Călători RWTH Aachen a arătat „Aachen Rail Shuttle” pe InnoTrans. Este un proiect de cercetare specializat în dezvoltarea și testarea sistemelor feroviare autonome. În cadrul proiectului „Autobuz feroviar flexibil pentru zonele rurale (FlexSBus-LR)”, va fi dezvoltat un autovehicul feroviar ușor, flexibil, eficient energetic și local fără emisii. Trenurile autonome de circulație permit traficul ieftin și ecologic, în special pe liniile laterale neelectrificate. Datorită unui sistem modern de detectare a mediului și monitorizare a rutelor și a unei capacități de frânare semnificativ mai bune comparativ cu vehiculele feroviare convenționale, autobuzul are o siguranță activă ridicată, cuplat cu unități de consum de energie. credit foto: Dierk Lawrence |
|
| |
Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4500 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Joi Oct 03, 2024 3:10 pm | |
| Asta arata a fi inlocuitorul perfect pentru malaxoare. Pentru pasagerii care merg acum cu malaxoarele, „Aachen Rail Shuttle” ar ca o trecere de la incalzirea cu godin la centrala termica |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi Oct 03, 2024 5:18 pm | |
| Acest vehicul feroviar este de fapt un automotor echipat cu motor diesel ? |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Joi Oct 03, 2024 5:19 pm | |
| Problema e ca cu banii la o revizie la asta faci revizia la 20 de Malaxe.
Ca sa nu mai zic de cat costa sa pui un carton in geam la Malaxa daca dau tiganii cu pietre versus un geam de mii de euro la asta. |
|
| |
Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4500 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Vin Oct 04, 2024 2:12 pm | |
| Din motive asemanatoare in India majoritatea vagoanelor nu au geamuri ci gratii. Acolo fiind cald tot timpul anului nu e o problema cu frigul si curentul din cauza lipsei geamurilor. Alte avantaje ar fi ca nu se urca vitele pe geam in vagoane si nu cade nimeni din vagoane pe geam in timpul mersului. La noi ar fi o experienta deosebita sa mergi iarna cu malaxorul avand gratii in loc de geamuri |
|
| |
Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4500 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mar Oct 08, 2024 2:41 pm | |
| Sa publicat raportul oficial AGIFER pentru accidentul de la Aradu Nou de anul trecut: https://clubferoviar.ro/deraierea-de-la-aradu-nou-cauze/ https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D%20467%20RI%20Aradu%20Nou%2014.11.2023.pdf Acum intrebarea este, o sa plateasca CFR Infrastructura daunele la GFR ? Nu de alta dar CFR infrastructura ii si dau afara banii din casa. |
|
| |
CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1779 Data de inscriere : 25/03/2021
| Subiect: Re: Revista presei Joi Oct 10, 2024 9:00 pm | |
| https://spotmedia.ro/stiri/eveniment/un-conductor-de-tren-a-fost-arestat-dupa-ce-a-dat-spaga-pentru-a-deveni-sef-de-tren |
|
| |
IonutFanRailway
Numarul mesajelor : 325 Localizare : București Reputatie : 845 Data de inscriere : 04/08/2023
| Subiect: Re: Revista presei Vin Oct 11, 2024 12:04 pm | |
| https://clubferoviar.ro/mersul-trenurilor-2024-2025/ De la 3 ore jumate la 4 ore jumate pe relatia Bucuresti - Craiova |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin Oct 11, 2024 12:21 pm | |
| - IonutFanRailway a scris:
- https://clubferoviar.ro/mersul-trenurilor-2024-2025/
De la 3 ore jumate la 4 ore jumate pe relatia Bucuresti - Craiova
Prea mult timp si ridicol pentru o tara din UE a anului 2025! |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|