Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
Subiect: Re: Revista presei Mar 18 Iun 2024, 09:34
Despre stationarea cu zilele a tirurilor in vamile noastre nu se zice nimic?
DN5D, centura de ocolire a Giurgiului e un fel de parcare pentru tiruri.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Mar 18 Iun 2024, 13:02
La Giurgiu nu mai există vamă din 2007, de când am intrat în UE.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mar 18 Iun 2024, 17:44
Dr2005 a scris:
Odată cu acest regulament se interzice, sub sancţiunea infringementului pentru statul în cauză, staţionarea trenurilor de marfă mai mult de 20 minute în orice punct de frontieră, cu excepţia celor non-Schengen. Practic, se falimentează orice operator de marfă care nu are operaţiuni în mai multe state şi care trăia din transport internaţional cu predarea-primirea trenurilor în frontieră, pentru că în 20 minute nu poţi nici să numeri vagoanele, d'apoi să verifici sigiliile, iar niciun OTF nu o să dorească să ia un tren pe neve, având în vedere că atunci când preiei trenul, preiei şi răspunderea pentru el.
Se cade să menţionăm că direcţia pe care o reprezint s-a opus cu înverşunare acestei prevederi, însă punctul nostru de vedere "s-a rătăcit pe la Bruxelles" (nu am înţeles dacă la ai noştrii de acolo sau la Comisie). Regulamentul ar putea fi numit "Regulament pentru oligopolul DB-RCA".
Pai și la RCCRo nu prea e ok cu ATTI ăla.adica de vine fara RTT din Germania pentru că ungurii arunca toate defectele.catre noi și dacă nu ai RTVist competent le.cam iei
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Mar 18 Iun 2024, 18:22
Adrian78 a scris:
Pai și la RCCRo nu prea e ok cu ATTI ăla.adica de vine fara RTT din Germania pentru că ungurii arunca toate defectele.catre noi și dacă nu ai RTVist competent le.cam iei
Păi schimbi doar mecanicii, e practic aceeaşi firmă. Dacă filiala din ungaria nu se înţelege cu aia din România... ghinion, atunci RTV-istul de la RCCRo ar trebui să facă la fel şi să pună defectele pe sarcina ungurului.
_________________ :TTT:
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: Re: Revista presei Mar 18 Iun 2024, 19:52
Aceste țări vor să facă multe lucruri, inclusiv linii de mare viteză:
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mier 19 Iun 2024, 13:18
French National Railways (SNCF) has announced that it will enter the Italian high-speed market in 2026 with Turin - Naples and Turin - Venice services.
SMDS
Numarul mesajelor : 575 Varsta : 30 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 2501 Data de inscriere : 30/08/2019
Subiect: Re: Revista presei Joi 20 Iun 2024, 11:30
Deci se reduce viteza trenurilor cu pana la 30km/h in zonele cu temperaturi excesiv de ridicate. Bineinteles liniile afectate sunt cele din sudul tarii, inclusiv portiuni din Bucuresti - Constanta. Dar pe Bucuresti - Constanta avem CWR practic facuta sa reziste la temperaturi inalte. Cum de e neovie de restrictii pe o asemenea linie? Are ceva legatura cu faptul ca suntem tara climatica de tipul 2 (cu temperaturi de Danemerca teoretic, cica, defapt temepraturi de tari mediteraneene) si se poate sa se fi cumparat sina care sa reziste la total alte temperaturi decat cele actuale? Nu se poate aplica o solutie simpla precum vopsitul sinei in alb pentru reducerea temperaturii sinei si deci reducerea restrictiilor? (solutie aplicata in Italia, chiar si Germania) Un mic clip demonstrativ:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Lun 24 Iun 2024, 13:53
Din doua în două zile pica copacii acolo e bătaie de joc
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Mar 25 Iun 2024, 18:21
Da, are dreptate să înceapă iar să cotizeze la Club Feroviar! În plus, are nişte DA-uri în plus fără prestaţie. Altfel, e complet împotriva firii să târâi marfa pe relaţia Vicşani (care, ultima dată când am verificat, era staţie de frontieră cu Ucraina, nu cu Republica Moldova) - Constanţa prin Iaşi - Tecuci, ca apoi să ajungi cu ea la Buzău - Feteşti. Sau să duci cisterne la Ploieşti tot cu ocol prin 600.
A se observa că se continuă aplicarea principiului românesc "Dacă nu se face, de ce nu se face? Dacă se face, de ce se face?".
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mier 26 Iun 2024, 08:54
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
Subiect: Re: Revista presei Mier 26 Iun 2024, 09:17
Dr2005 a scris:
Da, are dreptate să înceapă iar să cotizeze la Club Feroviar! În plus, are nişte DA-uri în plus fără prestaţie. Altfel, e complet împotriva firii să târâi marfa pe relaţia Vicşani (care, ultima dată când am verificat, era staţie de frontieră cu Ucraina, nu cu Republica Moldova) - Constanţa prin Iaşi - Tecuci, ca apoi să ajungi cu ea la Buzău - Feteşti. Sau să duci cisterne la Ploieşti tot cu ocol prin 600.
Acum imi explic de ce era lucioasa sina de iesea din Faurei (sensul dinspre Buzau) catre Tecuci, cand stiam ca e inchisa breteaua aia.
Macar pe 600 poate sta mai putin la incrucisari decat pe M500 pe abatute.
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: Re: Revista presei Mier 26 Iun 2024, 19:33
Polonia are doar un produs intern brut total dublu față de România, dar are planuri mari la transportul feroviar: https://www.g4media.ro/polonia-vrea-sa-construiasca-cel-mai-modern-aeroport-din-europa.html
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Joi 27 Iun 2024, 12:21
Când se întâlnesc mai multe.minti luminate ce poate s iasă altceva