| Revista presei | |
|
+23KQQ florin94 Adrian78 IonutCFR2009 alexmorph3us ciprian71 CalinIonMihai Re6/6 cardinal LanceR SMDS cfr500 IonutFanRailway kristi kkk ldh80 Vitosa DAS 2011 riciu Ony_x Laurentiu Ciobanu dan tm Dr2005 AeroX 27 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
SMDS
Numarul mesajelor : 575 Varsta : 30 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 2501 Data de inscriere : 30/08/2019
| Subiect: Re: Revista presei Mar 04 Iun 2024, 13:55 | |
| Deci eu is complet confuz si nu mai inteleg cum e impartirea si nu stiu daca doar eu is pierdut.
Original, in 2019, CFR Calatori a lansat licitatie reparatie 6 vagoane 21-90 (ce erau in curtea Astra de ani buni) respectiv modernizare 44 vagoane 21-90 in noua serie 21-91. Pentru ambele loturi Astra Arad a iesit castigator. OK. e un total de 50, s-ar fi facut din fonduri propri, usor de urmarit. LINK.
Apoi a venit planificarea PNRR si s-a decis ca 27 vagoane 21-90 sa fie transformate in 21-91, si 14 21-90 in vagoane cuseta. Asta e un total de 42, firma castigatoare: Grivita. Unde sau ce se intampla cu celelalte 8? LINK PNRR 21-91 si cuseta.
Ce s-a intamplat cu licitatia originala? S-a anulat si am ratat? Si cum a prezentat CFR Calatori 5 vagoane modernizate "din fonduri propri" din momente ce a receptionat deja vreo 4 21-90 clasice "modernizate" cu prize si usi automate. Nu mi-e clar cele 5 prezentate cum pot fi reparate din fonduri propri cand in mod clar is finantate prin PNRR. Is teribil de pierdut si nu imi dau seama daca is doar eu sau si altii... De asemenea cred ca discutia se poate muta la topicul 21-91. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 04 Iun 2024, 14:20 | |
| Alea 8 cred sunt cele prinse în așa zisa modernizare cu prize adică 023 și restul |
|
| |
IonutFanRailway
Numarul mesajelor : 325 Localizare : București Reputatie : 846 Data de inscriere : 04/08/2023
| Subiect: Re: Revista presei Mar 04 Iun 2024, 15:17 | |
| - Adrian78 a scris:
- Mda deci la prezentare Phoenixul 004 EC 117 și 5 vagoane 21-91
Are cineva idee pana la ce ora este aceasta prezentare? |
|
| |
SMDS
Numarul mesajelor : 575 Varsta : 30 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 2501 Data de inscriere : 30/08/2019
| Subiect: Re: Revista presei Mar 04 Iun 2024, 15:20 | |
| a fost azi la ora 13. poate inca se mai deruleaza. As fi curios de interiorul vagoanelor...
LE: au aparut si poze cu interiorul: https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?topicId=6694&pageNum=2
la cum arata ... e 20-68 toata ziua. Bun downgrade au primit... Dumnezeu cu mila. Pe facebook ziceau ca vagoanele vor fi folosite ca IC pe Bucuresti - Constanta si Brasov. La 004 ce au modernizat? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 04 Iun 2024, 15:48 | |
| La Phoenix chiar nimic probabil a făcut un RR Și așa sunt niste panarame de locomotive
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Mier 05 Iun 2024, 09:07, editata de 1 ori |
|
| |
CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1780 Data de inscriere : 25/03/2021
| Subiect: Re: Revista presei Mar 04 Iun 2024, 22:21 | |
| https://spotmedia.ro/stiri/social/tarile-din-europa-in-care-oamenii-merg-cel-mai-mult-cu-trenul-cum-sta-romania |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 05 Iun 2024, 09:13 | |
| SMDS da scaunele.sunt la.fel.de rigide că la 21-76-9xx Sunt și lucruri bune că au doar 74 de locuri că nu au toate locurile fata in față ci modelul avion și este destul.loc.la.picioare ,scaune se înclină un pic și au și masuta s-au îți așezi ceva gen cafea mâncare.. Oricum suntem.departe de vagoanele modernizate la CD unde ai măsuțe mari încărcare wireless ,acces PMR zone pentru copii |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 05 Iun 2024, 09:25 | |
| Va fi frumos cand spatarul acelor scaune se va defecta si o sa-l ti in brate pe cel din fata ta... |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 05 Iun 2024, 10:11 | |
| Oare chiar nu se pot muta banii ăștia pe alt capitol gen rame.pe.baterii ? E ciudat de ce nu se prezintă Siemens cu Mireo H și Stadler cu AKKU sau e făcut caietul de sarcini cu dedicatie?Urmau și Pesa să scoată un automotor cu hidrogen
https://mobilitate.eu/arf-consultare-rame-hidrogen/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR1eM-Z7SOSPbUGPg5IMaEhIn66RHnDSw3LybLzD17_9JfWRtv6c1SHP0BQ_aem_AWjRGDbqHGUL9U5JFlRuxFkTzRvMqyRbw19h3C_xQIQxbWrM_RBVxKH0oPxvUfkKkeSW53yzxFzfqID5Xe065uON |
|
| |
SMDS
Numarul mesajelor : 575 Varsta : 30 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 2501 Data de inscriere : 30/08/2019
| Subiect: Re: Revista presei Mier 05 Iun 2024, 11:00 | |
| - Adrian78 a scris:
- SMDS da scaunele.sunt la.fel.de rigide că la 21-76-9xx
Sunt și lucruri bune că au doar 74 de locuri că nu au toate locurile fata in față ci modelul avion și este destul.loc.la.picioare ,scaune se înclină un pic și au și masuta s-au îți așezi ceva gen cafea mâncare.. Oricum suntem.departe de vagoanele modernizate la CD unde ai măsuțe mari încărcare wireless ,acces PMR zone pentru copii O sa am delegatii in Bucuresti si o sa le iau la un test drive, numai asa sa vad daca pot fi productiv din vagoanele astea. Daca is ok masutele, spatiul pentru bagaj, zgomotul ambiental si calitatea internetului. Am sa urmaresc cand le baga pe Cluj - Bucuresti. Daca le vor baga vreodata... |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 05 Iun 2024, 11:02 | |
| Or să ajungă pe trenurile IC probabil Brasov-Constanta pentru inceput Platforma AVA200 era destul de silențioasă și confortabila |
|
| |
SMDS
Numarul mesajelor : 575 Varsta : 30 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 2501 Data de inscriere : 30/08/2019
| Subiect: Re: Revista presei Mier 05 Iun 2024, 11:08 | |
| - Adrian78 a scris:
- Or să ajungă pe trenurile IC probabil Brasov-Constanta pentru inceput
Platforma AVA200 era destul de silențioasă și confortabila platforma era silentioasa si ajuta si faptul ca era compartimentat vagonul. Dar acum e salon si poti da de fauna. Is curios daca va fi neovie de casti silentioase sau doar imi fac griji inutil. Nemaivorbind ca lucrand, un numar mai mare de persoane poate vedea ce am pe ecranul laptopului de lucru si auzi ce discut in sedinte ca in fond suntem popor cu pofta oratorica de nestavilit, nu? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 05 Iun 2024, 11:18 | |
| Da era bine lăsate 3 compartimente pentru grupuri sau family.. |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 05 Iun 2024, 12:17 | |
| Intr-adevar pare seria 21-76.950+ cu niste upgrade. Numai ca pasionat daca te gandesti ca provine din 21-90 clar iti produce dinsconfort. Altfel, par niste vagoane salon okay pentru IR de scurt-mediu parcurs. Ca si dotari nu-s asa rele. Nu stiu daca pot spune ca sunt bune de IC. Pentru Brasov-Constanta va fi bine ca de obicei. Doar cand stii din ce s-a modernizat e cam trist. Daca nu stii...hai cu CFR Calatori! Am impresia ca pentru calatorul de rand va fi ok la inceput. Genul ala de omulet care si cand vede vagon etajat i se pare fascinant. Pentru astia se fac oricum asemenea modernizari. Si pentru milogii care vor drepturi si gratuitati. Destul pentru ei. |
|
| |
SMDS
Numarul mesajelor : 575 Varsta : 30 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 2501 Data de inscriere : 30/08/2019
| Subiect: Re: Revista presei Mier 05 Iun 2024, 12:24 | |
| - Adrian78 a scris:
- Da era bine lăsate 3 compartimente pentru grupuri sau family..
Is curios la vagoanele de clasa 1 prin PNRR cu ce solutie vor veni desi sunt ferm convins ca tot saloane, not plasticaraie ieftina va fi. Legat de vagoanele cu post de conducere, alea PUMA aduse din germania, clasate Business. Da, ar fi super utile pentru trenuri IC, dar postul de conducere am impresia ca l-au demontat si l-au transformat in loc panoramic (nu mai stiu pe ce forum citisem informatia asta). Is faine, dar nu ajuta pe nimeni ca mananca rugina. Au aparut la un moment dat in ceva contract cadru cu Grivita sa le repare, dar nu s-a mai intamplat (pot sa caut link de e nevoie). |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|