|
| Revista presei | |
|
+23KQQ florin94 Adrian78 IonutCFR2009 alexmorph3us ciprian71 CalinIonMihai Re6/6 cardinal LanceR SMDS cfr500 IonutFanRailway kristi kkk ldh80 Vitosa DAS 2011 riciu Ony_x Laurentiu Ciobanu dan tm Dr2005 AeroX 27 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Ian 2024, 17:42 | |
| Se pare ca se fac primii pasi pentru preluarea perimetrului OIL TERMINAL de catre IULIUS, care va pregati terenul in vederea dezvoltarii unui proiect mixt gen Palas ( dupa terminarea celui de la Cluj ) cu o valoare estimata de 815 milioane euro. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Ian 2024, 18:38 | |
| Se aude ceva și cu terenurile Griviței, tot un tun imobiliar. Dar de data asta e pe bune nu mai e zvon. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Ian 2024, 18:45 | |
| https://economedia.ro/producatorul-de-locomotive-softronic-din-craiova-ia-32-de-milioane-de-euro-de-la-banca-transilvania-pentru-a-moderniza-19-locomotive-electrice-ale-cfr-calatori.html |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Ian 2024, 18:50 | |
| Pe urma o sa vina toti sa spuna ca voor trenul afaraaa din oras , de lîngă bloocuri. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Ian 2024, 20:11 | |
| https://clubferoviar.ro/mocanitele-sunt-chemate-sa-salveze-bugetul-de-stat-in-2024-suv-ul-mocanita-ultima-gaselnita/ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 15 Ian 2024, 23:02 | |
| - Ony_x a scris:
- pe langa decontaminarea zonei ar trebui facut si un access rutier cum trebuie in zona.
Ce acces auto are Cart. Latin? Militari Rezidence? Exigent fazele 1 la n? Maxim o stradă cu o bandă pe sens, fără trotuar sau altceva. La fel va fi şi acolo, o stradă prin port... după care, într-adevăr, vor începe ,,protestele" şi adresele către autorităţi pentru a se desfiinţa calea ferată şi a se muta operaţiunile de marfă mai departe (preferabil la Mangalia). Aşa se distruge orice obiectiv industrial funcţional - iei pe şpăgi un teren lângă, trânteşti nişte blocuri, după care te plângi că fabrica deranjează blocurile. _________________ :TTT:
|
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1417 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4064 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Ian 2024, 09:43 | |
| Mda, ca ghertoii n-au vazut la vizionare prin ce vagauni trebuie sa mearga ca sa ajunga la bloc, au vazut doar finisajele din apartamente. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Ian 2024, 19:46 | |
| ARF a desemnat câștigătorul licitației pentru achiziția a 16 locomotive electrice noi, finanțate prin PNRR
Bucureşti, 16 ianuarie 2024
Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) informează că a desemnat Asocierea ALSTOM (Alstom Transport SA-lider, Alstom Transportation Germany GmbH-asociat), drept câștigătoare a licitației pentru achiziția a 16 locomotive electrice noi pe 4 osii cu sisteme ERTMS, capabile să circule cu o viteză maximă situată în intervalul 160 km/h-200 km/h și să tracteze până la 16 vagoane de călători, destinate transportului feroviar de călători, inclusiv serviciile de mentenanță și reparații, pe o perioadă de 20 ani, necesare funcționării în condiții optime de siguranță și confort a respectivelor locomotive. Finanțarea proiectului este asigurată prin Planul Național de Redresare și Reziliență și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinație, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii. Astfel, după finalizarea propunerilor tehnice și financiare, al unicului producător de material rulant care a depus documentația de licitație, primirea avizelor conform necondiționate de la Autoritatea Națională pentru Achiziții Publice (ANAP) și încărcarea Raportului final al procedurii în SICAP, Comisia de evaluare a oficializat câștigarea licitației, prin desemnarea producătorului de material rulant francez Alstom Transport SA. Oferta financiară se ridică la suma de 767.510.640 lei, fără TVA, compusă din valoarea de livrare a 16 locomotive electrice și contravaloarea mentenanței pentru o perioadă de 20 de ani. De asemenea, precizăm că în contractul de achiziție este prevăzută o clauză de revizuire privind posibilitatea suplimentării perioadei de mentenanță cu încă 20 ani, fără organizarea unei proceduri competitive, prin încheierea unui act adiţional. În conformitate cu rezultatele studiului de fezabilitate care stă la baza acestui proiect și potrivit indicatorilor tehnico-economici aprobați de Guvernul României, locomotivele electrice vor fi utilizate, de către SNTFC “CFR-Călători”, în cadrul contractelor de servicii publice atribuite, care au fost aprobate prin HG 1453/2022. Introducerea locomotivelor electrice, ce fac obiectul acestei achiziții publice, vizează creșterea eficienței modului de exploatare a serviciilor de transport feroviar de călători, reducerea poluării și creșterea confortului pe o serie de rute de pe rețeaua feroviară publică electrificată sau în curs de electrificare, după cum urmează: 1. Dej-Brașov-București-Constanța; 2. Timișoara-Arad-Brașov-București-Constanța; 3. Timișoara-Cluj-Napoca-Iași; 4. Iași/Suceava-București-Constanța. Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații si respectiv după soluționarea contestaților/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire. #PNRR #ARF #locomotiveelectricenoi |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 16 Ian 2024, 21:42 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ony_x a scris:
- pe langa decontaminarea zonei ar trebui facut si un access rutier cum trebuie in zona.
Ce acces auto are Cart. Latin? Militari Rezidence? Exigent fazele 1 la n? Maxim o stradă cu o bandă pe sens, fără trotuar sau altceva. La fel va fi şi acolo, o stradă prin port... după care, într-adevăr, vor începe ,,protestele" şi adresele către autorităţi pentru a se desfiinţa calea ferată şi a se muta operaţiunile de marfă mai departe (preferabil la Mangalia). Aşa se distruge orice obiectiv industrial funcţional - iei pe şpăgi un teren lângă, trânteşti nişte blocuri, după care te plângi că fabrica deranjează blocurile. Problema asta ca se construiesc blocuri/ansambluri rezidentiale in locuri total nepotrivite, fara utilitati, fara locuri de parcare suficiente, fara drumuri de acces corespunzatoare, etc, se intampla din cauza primariilor di orasele respective, care dau autorizatii de constructii in locuri total nepotrivite pentru constructia de blocuri! Ca daca primaria Constanta nu ar da autorizatie de constructie pentru blocuri in zona respectiva, indiferent in proprietatea cui ar fi terenul respectiv, nu s-ar putea construi acolo blocuri! Fiecare oras ar trebui sa dispuna de un plan urbanistic general, care sa delimiteze foarte strict zonele functionale ale orasului respectiv si in locuri se pot construi fabrici, blocuri, etc. Si mai ales un astfel de plan urbanistic general sa fie respectat! In cazul Constantei, in locul fostului depozit "Oil Terminal", ar merge de construit doar vreo fabrica sau niste depozite in zona respectiva! Mai ales ca nu departe se afla fabrica de reparatii material rulant "Euro Est"! Daca as fi primar al Constantei nu as da acolo autorizatie de constructie pentru blocuri, sub nici o forma! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 17 Ian 2024, 12:01 | |
| @ldh80 Ei nu ai da. Stai calm, banul înmoaie pe oricine. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 17 Ian 2024, 14:03 | |
| Dacă nu-ţi dă primarul autorizaţie, dai în judecată şi primarul şi primăria. Plăteşti nişte expertize care să arate că terenul se pretează la blocuri şi Justiţia obligă primarul să îţi dea autorizaţia. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Ian 2024, 15:16 | |
| Un articol interesant:
https://m.digi24.ro/special/statul-la-stat/statul-la-stat-proiect-de-infrastuctura-feroviara-spectaculos-aproape-finalizat-in-1990-abandonat-inexplicabil-sinele-au-disparut-2653965 |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Ian 2024, 00:42 | |
| Interesant pe u'... e un articol de umplutură, făcut pe genunchi, în stilul "presei" de azi. Adică îl întrebi ceva pe (vice-)primarul unei comune, apoi ăseşti un şef sau un funcţionar din vreo instituţie care n-are nicio legătură cu subiectul (proiectele majore de investiţii nu sunt gestionate de regionale) şi, inevitabil, după aia îl acuzi pe ăla că-şi bate joc pentru că nu e în stare să-ţi răspundă pe loc despre ceva ce oricum nu ştie. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Ian 2024, 11:14 | |
| Puține trenuri de călători între cele două țări, dar totuși călătorii au de ales:
https://www.stiripesurse.ro/premiera-se-introduc-autobuze-amfibii-pentru-traversarea-dunarii-video_3204107.html |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Ian 2024, 11:46 | |
| Si Europa dă banii pentru orice prostie. Cum circula acest autobuz? este omologat ca vehicul naval?
la Timisoara cînd reluat navigatia pe Bega au trebuit sa infiinteze inclusiv Administratia Canalului navigabil bega. aici se poate asa oricum? ce norme de siguranta are autobuzu asta?
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |