|
| Revista presei | |
|
+23KQQ florin94 Adrian78 IonutCFR2009 alexmorph3us ciprian71 CalinIonMihai Re6/6 cardinal LanceR SMDS cfr500 IonutFanRailway kristi kkk ldh80 Vitosa DAS 2011 riciu Ony_x Laurentiu Ciobanu dan tm Dr2005 AeroX 27 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 14 Mai 2024, 16:38 | |
| Nu e chiar asa. Daca acolo unde vrei sa o exporti, are si al surplus... ghinion. Si pentru ca repet, consumat versus produs trebuie sa fie la secunda, si la celalalt trebuie si e acealasi lucru. Asa cum la mine in Romania trebuie sa fie fix pe fix, tot asa si-n Ungaria, Bulgaria, Moldova, Ucraina, etc. Cand am zis consumat, e inclusa pierderea de pe transport. Daca nu, atunci nu ar mai fi consumat=produs. Nucleara e fixa, hidro vine peste, si reglare se face din termo. Iarasi mai sunt astea alternative care sunt fluctuate. Oricum prima care se inchide sau se deschide e cea termo, apoi cea hidro. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 14 Mai 2024, 18:56 | |
| https://www.profit.ro/insider/auto-transporturi/omv-petrom-va-utiliza-hidrogenul-verde-produs-la-petrobrazi-doar-in-scop-industrial-un-proiect-de-folosire-duala-si-pentru-alimentarea-autobuzelor-al-companiei-mama-austriece-a-esuat-21589770 |
| | | IonutFanRailway
Numarul mesajelor : 325 Localizare : București Reputatie : 846 Data de inscriere : 04/08/2023
| Subiect: Re: Revista presei Mier 15 Mai 2024, 12:26 | |
| https://clubferoviar.ro/al-doilea-esec-electrificarea-magistralei-500/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 18 Mai 2024, 08:50 | |
| Compania Eurostar, operatorul trenurilor de mare viteză care fac legătura între Londra şi Paris via tunelul de sub Canalul Mânecii, a anunţat joi că, până în 2030, intenţionează să achiziţioneze până la 50 de noi trenuri, după ce în 2023 a realizat o cifră de afaceri „istorică” de două miliarde de euro, informează AFP.
Deocamdată nu a fost plasată nicio comandă dar Eurostar, compania feroviară care exploatează legăturile între cinci ţări (Franţa, Marea Britanie, Belgia, Ţările de Jos şi Germania) are în vedere aceste achiziţii pentru a face faţă cererii crescute de călătorii şi a deservi 30 de milioane de pasageri pe an în 2030, pe care şi i-a fixat drept obiectiv, a precizat compania într-un comunicat de presă.
Noile rame ar urma să înlocuiască, parţial, trenurile care vor fi casate din cauza vechimii lor. În total, aceste potenţiale achiziţii ar urma să ducă parcul rulant al Eurostar la 67 de trenuri, de la 51 în prezent.
„Obiectivul este punerea în serviciu a primelor noi trenuri la începutul anilor 2030”, a subliniat Eurostar.
În 2023, Eurostar a înregistrat o cifră de afaceri record de două miliarde de euro. Compania, la care acţionar majoritar este operatorul francez SNCF Voyageurs, nu a dezvăluit însă detalii cu privire la profitul net.
Eurostar a informat că a transportat 18,6 milioane de călători în 2023, o cifră în creştere cu 22% comparativ cu 2022. Traseele care au înregistrat cele mai mari creşteri ale numărului de pasageri au fost cele între Amsterdam şi Londra (38%), Bruxelles – Londra (33%) şi Paris -Londra (25%).
De asemenea, Eurostar a reuşit să îşi diminueze cu aproximativ o treime datoria netă, care se situează în prezent la 650 milioane de euro, graţie unui flux solid de numerar după redresarea post-Covid dar şi unui nou împrumut de 650 milioane de euro pe cinci ani.
Compania Eurostar este deţinută în proporţie de 55% de SNCF, compania naţională de căi ferate din Franţa, restul acţiunilor fiind deţinute de Caisse de dépot et placement du Québec (30%), fondul britanic Hermes Infrastructure (10%) şi compania naţională de căi ferate din Belgia (5%).
Eurostar este compania care în 1994 a pus în circulaţie trenurile TGV între Londra şi continentul european prin tunelul de sub Canalul Mânecii. În toamna anului trecut, Eurostar a absorbit marca Thalys, care exploata din 1995 legăturile între Paris, Benelux şi nord-vestul Germaniei.
Ultima comandă de trenuri a companiei feroviare datează din 2014, când Eurostar a cumpărat şapte rame de tren de la producătorul german Siemens.
https://incomemagazine.ro/eurostar-a-avut-venituri-record-in-2023-si-vrea-sa-comande-50-de-noi-trenuri/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR1wMoneD0CAwtuERDJmA2v4IQgf_ByExLEvR-cI2h0nkrct5x9_NUzw_wU_aem_AYnmNuMTFe0nh4CyBG5uRn5n5TeWOq8GjtkPkwCsvhQygahb-WTfNJYn82VIzFk0bfLy7T6DQU6R5QarKOJLiSAG&=1 |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 18 Mai 2024, 08:56 | |
| Noi mai avem de luptat cu malaxa... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 18 Mai 2024, 09:04 | |
| Pai na cam asta e ideea investești îți vin călatori mai mulți
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 18 Mai 2024, 10:20 | |
| La CFR Călători ar fi utile și niște trenuri second-hand, dacă nu sunt fonduri pentru multe trenuri noi. Deocamdată nu se cumpără nimic iar anii trec, noi îmbătrânim. |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5204 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 18 Mai 2024, 11:04 | |
| CFR Calatori a mai cumparat automotoare si rame electrice SH, le-a modernizat pe bani multi si au ajuns la gard. Procedura de achizitie a firmelor de stat nu este asa de permisiva ca a firmelor private. De aceea cred ca firmele private trebuie sa preia o mai mare parte din piata de transport feroviar, ele putand oferi servicii mai bune decat CFR Calatori. Firmele private pot achizitiona si intretine mult mai bine material rulant SH cu care sa ofere mers cadentat pe multe linii. Personal imi plac mult X 72500 ale Regiocalatori. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 18 Mai 2024, 11:11 | |
| - DAS 2011 a scris:
- CFR Calatori a mai cumparat automotoare si rame electrice SH, le-a modernizat pe bani multi si au ajuns la gard. Procedura de achizitie a firmelor de stat nu este asa de permisiva ca a firmelor private. De aceea cred ca firmele private trebuie sa preia o mai mare parte din piata de transport feroviar, ele putand oferi servicii mai bune decat CFR Calatori. Firmele private pot achizitiona si intretine mult mai bine material rulant SH cu care sa ofere mers cadentat pe multe linii. Personal imi plac mult X 72500 ale Regiocalatori.
Sindicatele din CFR nu sunt de acord cu tine... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 18 Mai 2024, 12:32 | |
| - DAS 2011 a scris:
- CFR Calatori a mai cumparat automotoare si rame electrice SH, le-a modernizat pe bani multi si au ajuns la gard. Procedura de achizitie a firmelor de stat nu este asa de permisiva ca a firmelor private. De aceea cred ca firmele private trebuie sa preia o mai mare parte din piata de transport feroviar, ele putand oferi servicii mai bune decat CFR Calatori. Firmele private pot achizitiona si intretine mult mai bine material rulant SH cu care sa ofere mers cadentat pe multe linii. Personal imi plac mult X 72500 ale Regiocalatori.
Eurostar e tot firmă de stat, e deţinută de SNCF. Cu sigurnaţă va urma o licitaţie internaţională... cu un caiet de sarcini copy-paste din specificaţia tehnică a unui tren de la Alstom În altă ordine de idei, trenurile de mare viteză nu sunt acoperite de specificaţiile tehnice de interoperabilitate, ci doar de norme naţionale. Ceea ce e o porcărie, dacă vreţi părerea mea, dar asta e... Tot legat de Eurostar, vă rog să observaţi ce oraşe deserveşte, ce populaţie au acele oraşe şi care e nivelul de venituri acolo. Şi mai circulă şi fără subvenţie. Revenind la noi, până în 2032 e în vigoare actualul contract de servicii publice. Asta înseamnă că dacă cineva renunţă la o secţie, chiar dacă poţi să pui ,,la urgenţă" alt OTF pentru câteva luni, apoi va trebui să faci licitaţie publică. Deci nu mai poate să vină un OTF, să îşi ia nişte vechituri din afară, să le bage în circulaţie pe unde vrea şi cum vrea şi apoi să ceară compensaţie. Înainte să întrebaţi, pentru Bucureşti - Giurgiu s-a prevăzut o poziţie în actualul CSP pentru câteva trenuri la CFR Călători. După aia va urma o licitaţie publică prin BRM pentru alte 12 perechi. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 18 Mai 2024, 13:07 | |
| Un contract CSP care si-a dovedit inca o data ineficienta... OTF inclusiv CFR Faliment, si-au anulat trenurile lasand calatorii prada operatorilor rutieri, iar banii ramasi in CSP neutilizati vor merge catre campania electorala sau la ajutoare sociale, ca la asta se pricep cel mai bine sparlamentarii... |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5204 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 18 Mai 2024, 13:56 | |
| Vechituri, nevechituri, dar oricum mult mai bine intretinute decat 75% dintre vagoanele ruginite, mirosind a urina si cu scaune si geamuri murdare ale CFR Calatori. Din 1998 de cand statul pompeaza bani in CFR Calatori, trebuia sa aiba material rulant mult mai decent. Iar acum, in ceasul al 12-lea cand ne da UE bani de achizitii trenuri moderne, nu vor avea mecanici de exploatare. Iar contractele de salubrizare facute cu firme dedicate pe spaga grasa, unde gospodinele cu salar minim pe economie curata vagoanele cu matura si mopul ca pe timpul lui Carol...demonstreaza ca nu vom evolua niciodata. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 18 Mai 2024, 14:26 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Un contract CSP care si-a dovedit inca o data ineficienta... OTF inclusiv CFR Faliment, si-au anulat trenurile lasand calatorii prada operatorilor rutieri, iar banii ramasi in CSP neutilizati vor merge catre campania electorala sau la ajutoare sociale, ca la asta se pricep cel mai bine sparlamentarii...
Poţi să dai nişte exemple de trenuri anulate de la începerea actualului CSP? Şi nu mă refer la scos DA/EA cu un vagon în week-end. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 18 Mai 2024, 16:34 | |
| - Dr2005 a scris:
- IonutCFR2009 a scris:
- Un contract CSP care si-a dovedit inca o data ineficienta... OTF inclusiv CFR Faliment, si-au anulat trenurile lasand calatorii prada operatorilor rutieri, iar banii ramasi in CSP neutilizati vor merge catre campania electorala sau la ajutoare sociale, ca la asta se pricep cel mai bine sparlamentarii...
Poţi să dai nişte exemple de trenuri anulate de la începerea actualului CSP? Şi nu mă refer la scos DA/EA cu un vagon în week-end. Doamne... Dar la privatul TFC sunt o groaza care n-au circulat nici macar 1 zi... Pe ce lume traiesti ? De CFR nu mai zic... anulari masive anul asta... Nu-s tot in CSP ? CSP-ul asta a fost o inventie de-a voastra in cardasie cu sindicatele din CFR... Un fel de justificare a activitatii cu tot arsenalul de angajati, doar doar executivul sa nu faca vreo restructurare... Mi-aduc aminte cum se dadea de cesul mortii mr Rodrigo pe toate posturile ca vai, ce-o ajunge transportul feroviar pe mana calailor straini... Uite ca a ajuns de rasul curcilor in CSP-ul lor... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 18 Mai 2024, 21:30 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Doamne... Dar la privatul TFC sunt o groaza care n-au circulat nici macar 1 zi... Pe ce lume traiesti ?
De CFR nu mai zic... anulari masive anul asta... Nu-s tot in CSP ? CSP-ul asta a fost o inventie de-a voastra in cardasie cu sindicatele din CFR... Un fel de justificare a activitatii cu tot arsenalul de angajati, doar doar executivul sa nu faca vreo restructurare... Mi-aduc aminte cum se dadea de cesul mortii mr Rodrigo pe toate posturile ca vai, ce-o ajunge transportul feroviar pe mana calailor straini... Uite ca a ajuns de rasul curcilor in CSP-ul lor... Poftim CSP TFC - https://arf.gov.ro/web/wp-content/uploads/2022/12/04.-TFC_CSP2022-2032.pdf . Care-s trenurile care nu circulă? _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |