|
| Revista presei | |
|
+23KQQ florin94 Adrian78 IonutCFR2009 alexmorph3us ciprian71 CalinIonMihai Re6/6 cardinal LanceR SMDS cfr500 IonutFanRailway kristi kkk ldh80 Vitosa DAS 2011 riciu Ony_x Laurentiu Ciobanu dan tm Dr2005 AeroX 27 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 02 Mai 2024, 19:55 | |
| Ăștia de ce pot?Sa îl trimitem pe nea Titi la.ei s ii pună pe.butuci..Urmeaza să achiziționeze și Skoda Pantera BEMU adică electric/baterii
https://www.railway.supply/en/ceske-drahy-in-2023-ended-with-a-profit-of-nearly-4-billion-crowns/?no_cache=1714588013&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR0O3VYAbHE9xKhZ6MzXc1QgCeGntBgvX6gYKK0wO0TRukmy26yZ7QF2c_I_aem_ARsxQnJKMKGP7RAzFUhyQ5dTjrLrC_FLKaXSFmAZyxmIsljeQd2X3SJ1Wjbssq7s_rz4NEUOUA1tttDxjSC16Nh0 |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 02 Mai 2024, 19:58 | |
| - Dr2005 a scris:
- Sunt trenuri cu oprire în toate staţiile, cam cât aţi fi vrut să facă?
Ce alte trenuri credeţi voi că ar avea nevoie să circule pe acolo? Marfa merge pe la Răduleşti, nu are de ce să ocolească pe la Jilava... iar situaţia asta era şi înainte să se rupă podul vechi, de aia s-a şi electrificat linia până la Răduleşti şi s-a construit un racord de evitare a staţiei Videle. Încă de acum 50 de ani (deci când avea şi România industrie), fluxul principal de mărfuri mergea pe la Răduleşti. În schimb, când se va lucra pe Giurgiu - Răduleşti, cam pe la final de 2025, vi se va îndeplini visul să vedeţi marfare pe la Comana, că vor fi închideri de linie pe Răduleşti - Giurgiu. Evident, se va repara/cârpi până atunci alunecarea de teren de la Daia. De ce nu au lucrat și la.restrictile alea sau le.place să aibă revizorii de cale de lucru și BARul sa fie cat un roman |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 02 Mai 2024, 21:37 | |
| Dar ce trenuri de marfa se mai formează în stațiile din complexul București și care să trebuiască să meargă la Giurgiu sau in Bulgaria ?
Sau sunt trenuri de marfa care vin dinspre Ploiești sau dinspre Titu și merg spre Giurgiu sau spre Bulgaria ? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 03 Mai 2024, 11:07 | |
| - ldh80 a scris:
- Dar ce trenuri de marfa se mai formează în stațiile din complexul București și care să trebuiască să meargă la Giurgiu sau in Bulgaria ?
Sau sunt trenuri de marfa care vin dinspre Ploiești sau dinspre Titu și merg spre Giurgiu sau spre Bulgaria ? Sunt multe trenuri de combustibili de la.Rafinaria din Ruse care vin la Giurgiu și apoi spre Agigea sau Ploiesti Est .Mai sunt trenuri de fier vechi de la.Progresul spre Bulgaria Prin 2013-2014 avea DB un tren de Hbbis cu materiale.de.constructiidin Bulgaria la București Sud sau in zona aia |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 04 Mai 2024, 12:58 | |
| - Adrian78 a scris:
- Ăștia de ce pot?Sa îl trimitem pe nea Titi la.ei s ii pună pe.butuci..Urmeaza să achiziționeze și Skoda Pantera BEMU adică electric/baterii
https://www.railway.supply/en/ceske-drahy-in-2023-ended-with-a-profit-of-nearly-4-billion-crowns/?no_cache=1714588013&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR0O3VYAbHE9xKhZ6MzXc1QgCeGntBgvX6gYKK0wO0TRukmy26yZ7QF2c_I_aem_ARsxQnJKMKGP7RAzFUhyQ5dTjrLrC_FLKaXSFmAZyxmIsljeQd2X3SJ1Wjbssq7s_rz4NEUOUA1tttDxjSC16Nh0 Atenţie la detalii... České Dráhy efectuează şi transport de marfă. De fapt, face cam de toate, operează restaurante, spaţii comerciale, o firmă de transport auto, o agenţie de turism, vreo 13 terminale de marfă, un institut de cercetare https://www.ceskedrahy.cz/sites/default/files/soubory-ke-stazeni/financni-zpravy/annual-report_2023.pdf Altfel, cu un grad mediu de ocupare a trenurilor de 30%, e cam greu să faci profit ,,pe bune" din trenurile de călători. La pag. 196 sunt defalcate încasările: - 18.515 mil. CZK din bilete (din care 1.690 mil. CZK reprezentând decontunturi de facilităţi pentru elevi, studenţi, pensionari şi copii - pag. 237) - 4.991 mil. CZK compensaţie de la bugetul de stat - 13.524 mil. CZK compensaţii de la bugetele locale Profit transport călători: 623 mil. CZK (pag 2) (24 mil. euro, 120 mil. RON)... la o subvenţie totală de vreo 20.205 mil. CZK (806,5 mil. euro, 4 MILIARDE RON). _________________ :TTT:
Ultima editare efectuata de catre Dr2005 in Dum 05 Mai 2024, 02:13, editata de 1 ori |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 04 Mai 2024, 15:01 | |
| De când nu a mai făcut CFR Călători profit din 2015 sau 2016 Anu asta îs bugetate.pierderi de 1 MLD de lei că doar au crescut salariile cu 30% că așa a vrut parlamentul La.privat îti baga sporurile de 25% in salar și îți mai da 6% inflație și cică îți crește salariu cu 30%
Nici nu are rost sa comparăm holdingul CD cu CFR Interesant că la 18 MLD încasări din bilete doar 1.6 mod sunt din deconturi de facilități La 170 de mil de pasageri mie greu sa cred că circula numai cu 30% grad de ocupare |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 04 Mai 2024, 20:02 | |
| A existat vreun criteriu că sa fie 40% din scaun așezate că la avion?
https://clubferoviar.ro/curtea-de-apel-face-praf-cele-doua-oferte-primite-de-arf-pentru-62-de-trenuri-regionale/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 07 Mai 2024, 11:12 | |
| Ce a făcut Titisor de când are mandat vorba aia Nimic Ia curios unde se duc o parte din bugetul ăla de achiziții de bunuri și servicii se spala.niste bani sa țină în spate SCRL și depourile care doar se fac că repara și aia se fac că plătesc.. Bine că avem buget de salarii de 70% din venituri că în orice companie de stat
https://www.stiripesurse.ro/anatomia-unui-faliment-sigur--pierderile-estimate-de-cfr-calatori-pentru-2024-cresc-cu-464prc--_3311159.html?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR1s9qbLdQuA0sfu3dAjO-zLsAWN_g9dU9beOhdi3d0vQhI1tOpPrwBYPF8_aem_AboVqisHWROG-0PlaaxfM_V5So6EuJOElnyJUjzou2ijQFZWWlg0ErzQ8leX9IAvy_xVyrecfVKi2pzs4_XjIdrF |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 07 Mai 2024, 12:05 | |
| Pierderile cresc pentru că salariile sunt, PRIN LEGE, raportate la salariul minim. Legea e lege pentru toată lumea, deci şi privatul trebuie să îşi calculeze salariile la fel. Dar cum privatul nu are juma' din personal cu minimul pe economie, efectul nu e la fel. Nici nu colegii de la Bugete nu mi-e ruşine, fac copy-paste la toate aberaţiile scrise de societăţi. Nota de fundamentare trebuia să înceapă fix cu Legea 195. Trebuia să continue cu ce înseamnă serviciu public (adică bilet ieftin ca să meargă poporu'), cu faptul că nu poţi să ai tarife ca în Belgia (15 euro pe 60 km) la salariile de România şi cu faptul că de banii ăia se subvenţionează un transport ecologic, ca să nu luăm amenzi de la UE pe calitatea aerului. Mai trebuia să scrie şi că peste 2 luni se introduc biletele şi abonamentele metropolitane, deci se realizează extinderea ofertei de servicii. Şi mai trebuia să scrie că transportul de călători ca serviciu public nu e profitabil pe nicăieri doar din încasări. A, da, măcar la nivel de poveste, trebuia să scrie că rezultatul financiar prognozat ar putea fi îmbunătăţit prin dezvoltarea de servicii suplimentare (WR/bar, biciclete, publicitate), deşi CFR Călători nu prea se gândeşte la asta şi vrea doar money for nothing. Dar nu prea ai cu cine... _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 07 Mai 2024, 12:42 | |
| Las ca nici la companiile de stat nu mai sunt pe salariu minim plus ca au sporur deci una e sa ai 7000 de lei incadrarea fara nici un spor si alta cu sporuri de 80% ca la mecanicii de la CFR Calatori.La privat majorarea inseamna sporuri bagate in salar si taierea de procente la festive suplimentare ore de dormitor si regie.. Bine ca ai ajuns si tu la parerea altora ca vorbesc demult de lucrurile astea.Aia cu transport ecologic ma bufneste rasul cand la noi se merge cu toate tractoarele.Era o poza de saptamana trecuta din GdN cu un LDE2100 demarand umplund gara de fum Pai managementul la noi e pus politic nu dupa competente si dupa indeplinirea unor criterii manageriale.Ar trebui salar de 2000 de euro si bonus din realizari
|
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Mar 07 Mai 2024, 15:51 | |
| Un bun manager nu vine in firma de stat pe doar 2000 de euro sa-l frece la cap partidele si sefii de sindicat si sa stie ca poate fi oricand zburat din post, ci ar cere macar cateva sute de euro PE ZI. Ca sa nu mai vorbim ca primeste directive gen "sa se schimbe, dar sa ramana asa". Ca doar stim si noi sa facem turnusuri, nu e mare scofala sa propui un metropolitan Branesti-Bucuresti Nord (asta ca exemplu simplu), dar stai ca vrea personalul dormitor si morti in carca. Si atunci, cine sa vina manager cand vede aberatii dintr-astea si sa nu aiba dreptul sa taie in carne vie?
2000 de euro ia un Team-Leader intr-o corporatie in Pipera cu de 1000 de ori mai putin stress, trebuie doar sa piarda timpul prin meetinguri si sa se asigure ca subordonatii lui isi indeplinesc obiectivele. Sa fii CEO la CFR e cu totul alta poveste, te stie o tara intreaga si nu poti veni la servici in blugi si adidasi, ca la corporatie. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 07 Mai 2024, 16:08 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Ca doar stim si noi sa facem turnusuri, nu e mare scofala sa propui un metropolitan Branesti-Bucuresti Nord (asta ca exemplu simplu), dar stai ca vrea personalul dormitor si morti in carca. Si atunci, cine sa vina manager cand vede aberatii dintr-astea si sa nu aiba dreptul sa taie in carne vie?
"Dacă faceţi asta, noi mâine facem grevă". Cu fraza asta se iau toate deciziile în CFR-uri. Când au fost introduse acele trenuri Bucureşti-Buftea şi Bucureşti - Brăneşti, a venit sindicatul de la Depoul BC să se plângă că mecanicii nu mai au dormitor la cap de secţie şi că ei fac naveta de la 50 - 100 km de Bucureşti pentru a face curse cu dormitor, nu pentru a conduce tramvaie. Şi în 2 luni au dispărut trenurile. La fel era să se întâmple şi cu Otopeniul, ăia voiau câteva trenuri pe zi, ca să se pupe cu cele de Piteşti şi să facă dormitor la Piteşti (sau Bucureşti pentru mecanicii de Piteşti). - Laurenţiu Ciobanu a scris:
- 2000 de euro ia un Team-Leader intr-o corporatie in Pipera cu de 1000 de ori mai putin stress
2000 de euro e salariul net al unui secretar general. _________________ :TTT:
|
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Mar 07 Mai 2024, 17:19 | |
| - Dr2005 a scris:
- "Dacă faceţi asta, noi mâine facem grevă". Cu fraza asta se iau toate deciziile în CFR-uri.
Când au fost introduse acele trenuri Bucureşti-Buftea şi Bucureşti - Brăneşti, a venit sindicatul de la Depoul BC să se plângă că mecanicii nu mai au dormitor la cap de secţie şi că ei fac naveta de la 50 - 100 km de Bucureşti pentru a face curse cu dormitor, nu pentru a conduce tramvaie. Şi în 2 luni au dispărut trenurile. La fel era să se întâmple şi cu Otopeniul, ăia voiau câteva trenuri pe zi, ca să se pupe cu cele de Piteşti şi să facă dormitor la Piteşti (sau Bucureşti pentru mecanicii de Piteşti). "Ba baieti, ia cautati-va voi de lucru in alta parte, ca de banii de dormitor la...Branesti, gasim pe altii care vor sa munceasca." Chiar as vrea sa vad mecanici in greva in fata guvernului pe motivul asta, ar rade toata lumea si cu fundul de ei, la fel cum au ras de magistrati cand au vrut greva. Eu stiam ca se plang ca e viata grea si ca stau departe de familie, n-am stiut ca isi doresc sa stea departe de ea si sa-si petreaca noptile la dormitor in loc de patul de acasa. Si nu e problema CFR-ului ca ei si-au luat casa la 100 de km de Bucuresti. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 08 Mai 2024, 10:40 | |
| E ciudat ca nu taie nimeni nodul asta gordian. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Mier 08 Mai 2024, 11:58 | |
| Poate pentru ca respectivul director e schimbat de pe post daca o face, ca nu-i ca si cum ai putea accede pe post pe baza de examen si competente. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |