|
| Revista presei | |
|
+23KQQ florin94 Adrian78 IonutCFR2009 alexmorph3us ciprian71 CalinIonMihai Re6/6 cardinal LanceR SMDS cfr500 IonutFanRailway kristi kkk ldh80 Vitosa DAS 2011 riciu Ony_x Laurentiu Ciobanu dan tm Dr2005 AeroX 27 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 08 Mar 2024, 08:40 | |
| Parcă trecuse sezonul cu capra in tren
https://www.antena3.ro/actualitate/inedit/capre-tren-deva-bucuresti-calatori-suportat-miros-10-ore-703096.html?fbclid=IwAR0WUtJtQLNXvM4gCk5ue4tp5bg43Xy9b5xaY11BhlIQbkwGcqu1SU_-Kkc |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 08 Mar 2024, 21:18 | |
| Bună gluma, citez: " Contractele vizează creșterea vitezei maxime de circulație la 120 km/h, pe cele două tronsoane de cale ferată...." Pe București - Videle - Roșiori - Craiova, pana in 1995 - 2000 se circula cu 140 pe anumite porțiuni. București - Pitești, poate sa crească viteza la 120 dar de la Pitești la Craiova...nu prea văd, poate doar cu o reconfigurare a geografiei caii ferate scurtand curbele și tăind văile pe unde trece acuma infrastructura. Costurile sunt uriașe, rentabilitate scăzută chiar zero. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 10 Mar 2024, 20:16 | |
| Interesant noi strângem niste firmituri din PNRR cu niste firme de doi bani
https://adevarul.ro/economie/spania-ingrijorata-de-intentia-unui-consortiu-2345949.html |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Mar 2024, 07:40 | |
| https://m.ziuaconstanta.ro/informatii/combaterea-criminalitatii-in-achizitiile-publice/bunuri-estimate-la-peste-19-milioane-de-lei-zeci-de-locomotive-ale-cfr-marfa-sa-scoase-la-mezat-de-ajfp-constanta-document-849048.html?fbclid=IwAR1WDVWvxdit1mpICwi0hyhSBNHJwwICEgirzVW9jJFtlVr9FdvRqgudxoQ
Din păcate asta s-a dorit de guvernarea Orban Câțu 2019-2021 ultimul act al operei de distrugere a PERLEI COROANEI COMPANIILOR FEROVIARE începută în 2004. ! Facem licitații nu se prezintă nimeni la prima strigare se scade prețul cu 25%, nici la a doua nu se prezintă că nu au curajul se scade 50% și tot așa până ajung mult sub valoarea de fier vechi și se prezintă băiatul deștept protejat de sistemul mafiot, și totul e perfect legal. Dumnezeu să ierte ca nație pentru crima din 25 decembrie 89 . Vorba plumbuitului,, PUTEAȚI SĂ NE ÎMPUȘCAȚI DIRECT FĂRĂ ATÂTA MASCARADĂ " |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Mar 2024, 09:21 | |
| Ce e bun de traseu se va vinde din prima, la fel a fost şi la alte depouri. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Mar 2024, 11:10 | |
| Da, cum a fost cazul EA500 de la BcT vândută în stadiul de locomotivă complectă și bună de drum. GFR doar a vopsito în schema lor și i-au înlocuit motorașul graduator sagma. Din ce văd în imaginile alea, locomotivele par complecte. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Mar 2024, 11:30 | |
| 120000 de.euro e pomana curata sa mai bagi 100000 de euro în ea și în 8 luni daca o închiriezi și-a scos banul Eu mă.intreb trepăduși aia care au fost la.conduverea CFR Marfă de ce nu au făcut o firma.de inchirieri și ECurile să producă bani au lăsat locul.liberi la.smecherasi.. Bine că DB in Germania a vândut la privați locomotive sau la.firme.de.inchiriat la.noi patriorzii swlii au dat-o cu nu ne vindem tara Am înțeles că e deficit de LDEuri nu se mai găsesc de închiriat.. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Mar 2024, 13:15 | |
| - Adrian78 a scris:
- 120000 de.euro e pomana curata sa mai bagi 100000 de euro în ea și în 8 luni daca o închiriezi și-a scos banul
Eu mă.intreb trepăduși aia care au fost la.conduverea CFR Marfă de ce nu au făcut o firma.de inchirieri și ECurile să producă bani au lăsat locul.liberi la.smecherasi.. Bine că DB in Germania a vândut la privați locomotive sau la.firme.de.inchiriat la.noi patriorzii swlii au dat-o cu nu ne vindem tara Am înțeles că e deficit de LDEuri nu se mai găsesc de închiriat.. Adică CFR Marfă să închirieze locomotive la concurenţă? Stai puţin, există firma aia, se cheamă Rolling Stock şi nu a funcţionat prea bine. Altfel, e anticoncurenţial să îţi închirierzi bunurile la concurenţa ta. DB nu a vândut nimic la privaţi, de fapt în ultimii vreo 20 ani a refuzat expres acest lucru, atitudinea sa făcând obiectul a numeroase plângeri pe la autorităţile de concurenţă şi Comisia Europeană. De exemplu, locomotivele BR101 - https://en.wikipedia.org/wiki/DB_Class_101 - deşi relativ noi, sunt direct dezmembrate de către DB, în loc să fie vândute privaţilor din Germania sau Austria (că sunt pe 15.000). Ce s-a vândut şi a avea sigla DB era, de fapt, luat în leasing operaţional, deci proprietatea unor firme de leasing (gen Heros Rail). Sau, în cazul VT624 şi a vagoanelor ajunse pe la noi, materialul rulant a fost cumpărat en-gros de o firmă de leasing, care apoi le-a valorificat mai departe. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Mar 2024, 21:55 | |
| Sârbii au linii, România nu are și nu va avea curând:
https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-26966480-serbia-mai-avea-linie-care-trenurile-vor-putea-atinge-200-cat-costa-proiectul-cand-putea-gata.htm |
| | | SMDS
Numarul mesajelor : 575 Varsta : 30 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 2500 Data de inscriere : 30/08/2019
| Subiect: Re: Revista presei Mar 12 Mar 2024, 09:10 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Sârbii au linii, România nu are și nu va avea curând:
https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-26966480-serbia-mai-avea-linie-care-trenurile-vor-putea-atinge-200-cat-costa-proiectul-cand-putea-gata.htm Cu PSDNL la carma la ce te astepti? Uita-te la Grindeanu, PSD, treaba lui e sa scarpine constructorii sa termine la timp lucrarile feroviare. SIngurele dati cand a iesit din birou: odata dar cu elicopterul (a aparut peste tot in presa), si a doua oara acum cand s-au inceput forarile pe Brasov-Sighisoara. Maxima prioritate a Romaniei (conform capului lor): PENSII. Nu schimbari climatice. Nu dezvoltare bazata pe servicii moderne. Nu ecologie. Nu nimic. NUMA' PENSII, PENSII SI IAR PENSII. am uitat salarii marite pentru casta bugetarilor speciali. Dar ce sa zic? Multumim lui Ceausescu pentru cadoul oferit sub forma "decreteilor". Ne-o f*t*t pe 3 generatii cel putin, ca altcineva nu stiu ce om intreg la cap ar vota PSDNL. DUPA 30 DE ANI. End rant. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 12 Mar 2024, 09:28 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Sârbii au linii, România nu are și nu va avea curând:
https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-26966480-serbia-mai-avea-linie-care-trenurile-vor-putea-atinge-200-cat-costa-proiectul-cand-putea-gata.htm Da, au linii făcute de ruşi cu bani de la chinezi... aştept momentul în care va creşte traficul şi vor începe să zboare trenuri de pe viaducte sau să se buşească între ele. Pentru că linia aia nu are niciun sistem de siguranţă certificat în UE. Asta în condiţiile în care Serbia se laudă că implementează aquis-ul comunitar. De fapt, implementează capul de pod ruso-chinez în mijlocul Europei. Şi în timp ce unii se extaziază la liniile sârbilor, aceiaşi sârbi refuză să plătească pentru un tren transfrontalier spre România, iar pe Belgrad - Bar ştii doar ziua în care pleci, că sosirea depinde de câte locomotive se strică pe drum. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 12 Mar 2024, 09:51 | |
| - Dr2005 a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- Sârbii au linii, România nu are și nu va avea curând:
https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-26966480-serbia-mai-avea-linie-care-trenurile-vor-putea-atinge-200-cat-costa-proiectul-cand-putea-gata.htm Da, au linii făcute de ruşi cu bani de la chinezi... aştept momentul în care va creşte traficul şi vor începe să zboare trenuri de pe viaducte sau să se buşească între ele. Pentru că linia aia nu are niciun sistem de siguranţă certificat în UE. Asta în condiţiile în care Serbia se laudă că implementează aquis-ul comunitar. De fapt, implementează capul de pod ruso-chinez în mijlocul Europei.
Şi în timp ce unii se extaziază la liniile sârbilor, aceiaşi sârbi refuză să plătească pentru un tren transfrontalier spre România, iar pe Belgrad - Bar ştii doar ziua în care pleci, că sosirea depinde de câte locomotive se strică pe drum. Ii vor ajuta rusii si chinezii sa nu se intample accidente. Eu nu sunt pro rus si pro chinez dar SUA (care are putine cai ferate pentru calatori) si UE nu vor sa finanteze linii de mare viteza, iar oamenii calatoresc mult cu avionul, si pe autostrazi cu minim 120 km/h, multi soferi chiar si cu 180 km/h, ajungand mai repede la destinatie. Cu viteze medii de 100 km/h la trenurile de calatori, nu vor veni multi calatori. Romania si romanii NU MAI SUNT asa de saraci precum cred unii din Occident, si chiar daca NU exista cai ferate de mare viteza, romanii oricum calatoresc cu transportul rapid (aerian si rutier).
Romania are un PIB total de 5 ori mai mic fata de Spania, la 40% fata de Polonia, mai mare decat Grecia sau Portugalia, 60% fata de Suedia, dar Romania are 0 (zero) kilometri de cale ferata de mare viteza!!!
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Mar 12 Mar 2024, 10:04, editata de 2 ori |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 12 Mar 2024, 09:56 | |
| Pai politiciile astea UE nu înseamnă că sunt și perfecte In Franța Spania Italia trenurile de mare viteză au înlocuit avioanele iar daca o dam cu green și ecologie avioanele.polueaza destul de mult.Bine poluarea vine din alte părți nu din bășinile astea ca mașinile și cărbunele.polueaza iar în ocean avem km pătrați de deșeuri și plastic iar China India poluează cat restul la un loc
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 12 Mar 2024, 11:43 | |
| - Adrian78 a scris:
- Pai politiciile astea UE nu înseamnă că sunt și perfecte
In Franța Spania Italia trenurile de mare viteză au înlocuit avioanele iar daca o dam cu green și ecologie avioanele.polueaza destul de mult.Bine poluarea vine din alte părți nu din bășinile astea ca mașinile și cărbunele.polueaza iar în ocean avem km pătrați de deșeuri și plastic iar China India poluează cat restul la un loc
Căi ferate de mare viteză există acolo unde, cumulativ: - relieful o permite - există aglomerări urbane mari la distanţe rezonabile pentru acest tip de trafic - călătorii îşi permit preţul biletului. Să faci o cale ferată de mare viteză (adică peste 200 km/h) pe sub Carpaţi costă zeci, poate sute de miliarde de euro. Asta în condiţiile în care, în afară de Bucureşti, doar Clujul ar justifica cât de cât un astfel de trafic. Numai că trenurile astea nu pot fi subvenţionate. Tu ai plăti 100 de euro pe un bilet de tren Bucureşti - Cluj? Că ăsta ar fi un preţ minim pentru aşa distanţă. Sigur, în scop publicitar probabil vor fi 10 bilete de 20 de euro la un tren de 500 locuri. Dar pentru ca operatorul să poată să trăiască, restul locurilor vor trebui umplute cu călători care să plătească preţul integral. Nu ştiu cine ţi-a spus ţie că trenurile de mare viteză au înlocuit avioanele, mai degrabă au înlocuit maşinile personale la călătorii de business, asta cuplat cu un sistem de parcări cu plată în oraşe. Altfel, există avioane berechet şi în Franţa şi în Spania şi în Italia. De exemplu, Milano - Roma sunt 15 zboruri pe zi, Madrid - Barcelona sunt 20 zboruri pe zi. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 12 Mar 2024, 11:51 | |
| - Dr2005 a scris:
- Adrian78 a scris:
- Pai politiciile astea UE nu înseamnă că sunt și perfecte
In Franța Spania Italia trenurile de mare viteză au înlocuit avioanele iar daca o dam cu green și ecologie avioanele.polueaza destul de mult.Bine poluarea vine din alte părți nu din bășinile astea ca mașinile și cărbunele.polueaza iar în ocean avem km pătrați de deșeuri și plastic iar China India poluează cat restul la un loc
Căi ferate de mare viteză există acolo unde, cumulativ: - relieful o permite - există aglomerări urbane mari la distanţe rezonabile pentru acest tip de trafic - călătorii îşi permit preţul biletului.
Să faci o cale ferată de mare viteză (adică peste 200 km/h) pe sub Carpaţi costă zeci, poate sute de miliarde de euro. Asta în condiţiile în care, în afară de Bucureşti, doar Clujul ar justifica cât de cât un astfel de trafic. Numai că trenurile astea nu pot fi subvenţionate. Tu ai plăti 100 de euro pe un bilet de tren Bucureşti - Cluj? Că ăsta ar fi un preţ minim pentru aşa distanţă. Sigur, în scop publicitar probabil vor fi 10 bilete de 20 de euro la un tren de 500 locuri. Dar pentru ca operatorul să poată să trăiască, restul locurilor vor trebui umplute cu călători care să plătească preţul integral.
Nu ştiu cine ţi-a spus ţie că trenurile de mare viteză au înlocuit avioanele, mai degrabă au înlocuit maşinile personale la călătorii de business, asta cuplat cu un sistem de parcări cu plată în oraşe. Altfel, există avioane berechet şi în Franţa şi în Spania şi în Italia. De exemplu, Milano - Roma sunt 15 zboruri pe zi, Madrid - Barcelona sunt 20 zboruri pe zi. Mai vin si calatori de la avion, iar acele metropole mentionate de tine si multe altele care au zeci de curse aeriene zilnic, au multi locuitori la care se adauga afaceristii, turistii, cei in tranzit, etc. Eu as da odata la cativa ani 100 de euro sa ma plimb cu acel tren intre Constanta si Budapesta via Bucuresti, Ploiesti, Brasov, Targu Mures, Cluj, Oradea, Debretin, cu opriri in aceste orase. Sa faca trenul maxim 9 ore intre Budapesta si Constanta cu opriri doar in aceste orase mari. Acestea insumeaza aproximativ 7.200.000 de locuitori, inclusiv zona metropolitana, astfel: Constanta - 400.000, Bucuresti/Ilfov - 2.500.000, Ploiesti - 250.000, Brasov - 350.000, Targu Mures - 200.000, Cluj-Napoca - 400.000, Oradea - 250.000, Debretin - 250.000, Budapesta - 3.500.000 de cetateni. Daca mai adaugam si Viena cu 2.000.000 de locuitori + Gyor ajungem la 10.000.000 de locuitori. De la Viena la Constanta si invers sa faca maxim 10 ore trenul! La aceste trenuri ar veni si cetatenii care locuiesc si au treburi in Muntenia, Sibiu, sudul Moldovei, din Austria si Bratislava. Ar fi bine sa treaca linia prin Targu Mures sa atraga clienti si din estul Moldovei romanesti. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |