| Revista presei | |
|
+23KQQ florin94 Adrian78 IonutCFR2009 alexmorph3us ciprian71 CalinIonMihai Re6/6 cardinal LanceR SMDS cfr500 IonutFanRailway kristi kkk ldh80 Vitosa DAS 2011 riciu Ony_x Laurentiu Ciobanu dan tm Dr2005 AeroX 27 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 12 Mar 2024, 12:06 | |
| Dr2005, ca unul care a platit sumele alea iti zic ca da, as plati si in Romania. Dar nu vom avea noi aceleasi conditii nici in 20-30 de ani.
Cu toate ca nu prea ma potrivesc de cele mai multe ori in mentalitate/viziune cu razvan-trenuri, ii dau dreptate la partea cu puterea de cumparare a romanului. Da, poate bunicii nostri nu-si vor permite, dar nici nu trebuie sa ne gandim ca astfel de drumuri le platesti cu mare frecventa, ori ca avand astfel de trenuri sau infrastructura nu vei determina o mare parte din populatie sa ia trenul. Am mai spus pe forum de multe ori. N-o sa convingi soferul average de BMW sa-ti vina la tren oricat de naveta spatiala ar fi, dar sunt mult mai multi romani care ar alege trenul daca n-ar primi doar umilinta pentru tarifele pretinse. Nu toti isi asociaza intreaga viata cu un autoturism sau sa prefere un microbuz / autocar mai inghesuit si mai putin sigur.
Atat timp cat (ipotetic) faci Bucuresti - Oradea in vreo 4h si n-ai avut timp sa faci o achizitie in mod anticipat, merita si 80-100 euro, la avion poate tot atat dadeai cu tot cu procedurile din aeroport si deplasarea din oras spre aeroport. Si nu, nu m-as plimba la Oradea in fiecare saptamana, ci poate o data pe an. Tot o data pe an m-as duce si la Iasi sau Timisoara, etc de la Bucuresti. Dar vor fi alti romani care vor acoperi golul in care nu ma plimb eu. Asta era toata ideea. Dar tu nu prevezi crestere de pasageri sau nici nu te intereseaza. Lumea se adapteaza cand oferi conditii. Asa si trenul de aeroport la Bucuresti plimba la inceput doar niste entuziasti si angajatii, dar dupa un timp lumea a inceput sa-i vada utilitatea.
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 12 Mar 2024, 12:17 | |
| - Dr2005 a scris:
- Adrian78 a scris:
- Pai politiciile astea UE nu înseamnă că sunt și perfecte
In Franța Spania Italia trenurile de mare viteză au înlocuit avioanele iar daca o dam cu green și ecologie avioanele.polueaza destul de mult.Bine poluarea vine din alte părți nu din bășinile astea ca mașinile și cărbunele.polueaza iar în ocean avem km pătrați de deșeuri și plastic iar China India poluează cat restul la un loc
Căi ferate de mare viteză există acolo unde, cumulativ: - relieful o permite - există aglomerări urbane mari la distanţe rezonabile pentru acest tip de trafic - călătorii îşi permit preţul biletului.
Să faci o cale ferată de mare viteză (adică peste 200 km/h) pe sub Carpaţi costă zeci, poate sute de miliarde de euro. Asta în condiţiile în care, în afară de Bucureşti, doar Clujul ar justifica cât de cât un astfel de trafic. Numai că trenurile astea nu pot fi subvenţionate. Tu ai plăti 100 de euro pe un bilet de tren Bucureşti - Cluj? Că ăsta ar fi un preţ minim pentru aşa distanţă. Sigur, în scop publicitar probabil vor fi 10 bilete de 20 de euro la un tren de 500 locuri. Dar pentru ca operatorul să poată să trăiască, restul locurilor vor trebui umplute cu călători care să plătească preţul integral.
Nu ştiu cine ţi-a spus ţie că trenurile de mare viteză au înlocuit avioanele, mai degrabă au înlocuit maşinile personale la călătorii de business, asta cuplat cu un sistem de parcări cu plată în oraşe. Altfel, există avioane berechet şi în Franţa şi în Spania şi în Italia. De exemplu, Milano - Roma sunt 15 zboruri pe zi, Madrid - Barcelona sunt 20 zboruri pe zi. Nici în țările cu mare viteză nu s-au făcut liniile prin munte că doar circula și ICE și TGV pe linii convenționale Cum se face că în Spania și Franța exista bilete de la 9 euro la serviciile Inqui Avlo pe AVE și TGV Și da s-ar găsi o grămadă de oameni sa de-a undeva la 40-50 de euro să ajungă în 4-5 ore de la București la.Cluj Timișoara sau Oradea plus că aș fi sigur că și firmele i-ar trimite cu trenul |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 12 Mar 2024, 14:16 | |
| - Adrian78 a scris:
- Cum se face că în Spania și Franța exista bilete de la 9 euro la serviciile Inqui Avlo pe AVE și TGV
Și da s-ar găsi o grămadă de oameni sa de-a undeva la 40-50 de euro să ajungă în 4-5 ore de la București la.Cluj Timișoara sau Oradea plus că aș fi sigur că și firmele i-ar trimite cu trenul Uite print screen de pe site-ul SNCF (foarte aiurea făcut, trebuie să scrii ruta într-o căutare, nu poţi alege din prima staţiile): Te rog să remarci cei ,,9 euro" care sunt, de fapt, 113. Sau 43,30 euro dacă vrei să mergi cu cursa de navetişti cu oprire în toate haltele şi să faci 9 ore. Poate or fi oferte last-minute sau cu avans mare, dar grosul călătorilor merge pe tariful ăla. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 12 Mar 2024, 14:41 | |
| Uite căutare pe ziua de azi de la 29-33e cel mai ieftin Sa nu mai vorbim cat reprezintă tarifele aste ăla salariile lor Probabil cu două săptămâni în avans găsești multe.oferte iar reclama lor spune că biletele.incep de la 7euro |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 13 Mar 2024, 14:54 | |
| Tot pe jos cu ele ce naiba că doar plătesc prostii reparațiile și nu le ridică nimeni licență că doar patronul fierului e protejat de minister și servicii
https://clubferoviar.ro/tren-gfr-deraiat/ |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 20 Mar 2024, 16:38 | |
| |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 22 Mar 2024, 13:49 | |
| La magistrala 500 de cale ferata peste cati ani vor incepe lucrarile de modernizare? Peste cati se vor finaliza? 10, 15 ani????!!!!
Uite asa o parte din traficul feroviar de calatori si marfa va fi pierdut in favoarea celui rutier!!!
https://www.economica.net/autostrada-moldovei-a7-pana-la-finalul-anului-va-fi-deschisa-circulatia-pe-148-de-kilometri-ciolacu_734445.html |
|
| |
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11400 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 22 Mar 2024, 14:54 | |
| sunt promisiuni de campanie electorala;oamenii adora sa fie amagiti... |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 22 Mar 2024, 15:43 | |
| - LanceR a scris:
- sunt promisiuni de campanie electorala;oamenii adora sa fie amagiti...
Da, poate nu se vor da in folosinta anul acesta, dar anul urmator posibil, se misca cu talent constructorul. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 22 Mar 2024, 15:56 | |
| - LanceR a scris:
- sunt promisiuni de campanie electorala;oamenii adora sa fie amagiti...
O sa fie gata cateva portiuni pentru ca e an electoral si politicienii trebuie sa livreze si Umbrarescu trage tare doar aici si pe cateva santiere in rest prin alte parti a cam abandonat santierele sau are cativa rataciti |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| |
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 22 Mar 2024, 18:55 | |
| Noi cu malaxele in continuare... Se stie |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Sam 23 Mar 2024, 10:21 | |
| E interesant cum se construiesc trenuri moderne si inca se prevad si cateva zone compartimentate. Astia se zbat cum sa atraga sau sa mentina lumea la tren, iar la noi se zbat sa ne alunge. Dar deh, cica e foarte ieftin sa mergi cu trenul la noi, trebuie confort STB & Metrorex.
|
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 23 Mar 2024, 13:20 | |
| Nu cred ca au curajul sa ridice pretentii aia care merg pe mocangeala... Pt ei STB & Metrorex e suficient. Prize sa aiba pt tik tok si facebook... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 23 Mar 2024, 15:00 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- La magistrala 500 de cale ferata peste cati ani vor incepe lucrarile de modernizare? Peste cati se vor finaliza? 10, 15 ani????!!!!
De-abia s-a terminat studiul de fezabilitate, urmează proiectarea. La autostradă se lucrează aşa rapid pentru că proiectarea a fost făcută înainte, nu s-a licitat "proiectare şi execuţie" ca să se trezească ăia cu vreun deal sau vreo mlaştină în faţă când lucrează (şi tot au aruncat în aer o conductă de gaze). Calea ferată trebuie să fie gata (adică certificată şi cu autorizaţia de punere în funcţiune) până în 2030, ăsta e termenul prevăzut de Regulamentul 1315/2013. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|