Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Mersul trenurilor 2023-2024

In jos 
+46
marius_catalin84
Alerus92
vlad237
bobi
kristi kkk
tudorstr44
cristi ar
Cipri Andrei Neculai
ciprian71
ets2oltromânia
buzibumi
t1972
mihai_tm
@ndrey
miguel1975
ldh80
MariusM
g.popovici
Maddox
TER200
Adirmvl
IDM69MDI
aris86
Luna
TVlad
dan tm
myhnea07
cardinal
Whyse1
Bebe
AeroX
Laurentiu Ciobanu
vanchorusebulgaria
IonutCFR2009
riciu
Dr2005
cristi_tgv
billy752-istu
SMDS
92Dragos
cfr500
Saruman
Vitosa
Adrian78
razvan - trenuri
ALEXCFR
50 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 47, 48, 49 ... 54 ... 60  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Mersul trenurilor 2023-2024 - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024   Mersul trenurilor 2023-2024 - Pagina 48 Icon_minitimeSam 04 Mai 2024, 21:27

Plus că ăștia de la Grivița au zis că ce rost să irosim cușete la trenul ăla când mai bine le punem pe trenurile 1920, 1990, 1941.
Ba chiar vara trecută își permiteau să țină cușete de rezervă la Cluj, la Baia Mare.
Clar nu se vrea.
Deci până nu dispare alde Vlaicu și care se mai ocupă de partea asta, clar nu vom vedea schimbare în bine.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Mersul trenurilor 2023-2024 - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024   Mersul trenurilor 2023-2024 - Pagina 48 Icon_minitimeSam 04 Mai 2024, 22:29

AeroX săptămână trecută a fost un 21-70 pe IR78
Mai degrabă pica 21-76-9 decât 21-70
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul trenurilor 2023-2024 - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024   Mersul trenurilor 2023-2024 - Pagina 48 Icon_minitimeDum 05 Mai 2024, 02:10

Vitosa a scris:
Deci până nu dispare alde Vlaicu și care se mai ocupă de partea asta, clar nu vom vedea schimbare în bine.
Dacă te referi la acel Vlaicu, s-a pensionat anul trecut.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Mersul trenurilor 2023-2024 - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024   Mersul trenurilor 2023-2024 - Pagina 48 Icon_minitimeLun 06 Mai 2024, 15:32

Mai trebuie să scăpăm de Litră, Preoteasa și de încă vreo 2-3.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

Mersul trenurilor 2023-2024 - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024   Mersul trenurilor 2023-2024 - Pagina 48 Icon_minitimeLun 06 Mai 2024, 18:14

Vitosa a scris:
Mai trebuie să scăpăm de Litră, Preoteasa și de încă vreo 2-3.

Parerea mea este ca trebuie sa scapam total de CFR Calatori si atribuit transportul feroviar integral la firme private. Smile
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Mersul trenurilor 2023-2024 - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024   Mersul trenurilor 2023-2024 - Pagina 48 Icon_minitimeLun 06 Mai 2024, 19:05

Bănuiesc că atât sezonierele cât și graficele de mers rămân cele văzute în livret. Să le trecem în revistă pe cele care ajung la Mangalia și cum e turnusul vagoanelor.
IR-N 1952 Suceava Nord 20.25 - Constanța 3.59 - > R 8801 CT 4.19 Mangalia 5.32
La Mangalia lasă cușeta sau cușetele (și dormitor dacă il are prevăzut in compunere), vagoanele clasă le întorc la Constanța R 8802 Mg 6.44 CT 8.15
Înapoi la Mangalia R 8823 CT 18.20 Mg 20.05
Atașează vagoanele lăsate dimineață acolo după care le întorc la Suceava Nord R 8824 Mg 21.41 CT 23.09 - > IR-N 1954 CT 23.30 SV N 7.16
Câteva observații personale. Ora de sosire în Constanța dar și în stațiuni mi se par mult prea matinală și sper ca odată cu finalizarea lucrărilor de modernizare și electrificare a tronsonului Agigea Ecluză - Mangalia (se vorbește de un termen de estimare undeva prin 2027) să îl mute 2h mai târziu.
Vagoanele alea, cum am mai spus 2 zile mai în urmă, ca să nu le mai țină 10h în grupa tehnică Constanța pot forma turnus 1882/1885/8823, ca să rămână IR 1981 sau IR 1994 curate, adică cu unul din astea două trenuri să nu fie nevoiți să ducă vagoane la Constanța pentru a-l forma pe 1882.
Dar cu condiția ca pe sezonierul sucevean să nu fie vagoane seria 20-49 sau 20-68 vagoane care merg cu 140 km/h. Idem și cu vagoanele lui IR 1970 pot suplimenta turnus 1882/1885 după care de la CT pleacă la Galați IR 1972, dar și aici aceeași condiție să aibe vagoane de 160 km/h ceea ce mă tem că nu va avea că doar nu întâmplător anul acesta i-au scăzut viteza de la 150 la 120 km/h și tare mi-e că i se pregătesc niște vagoane etajate.
IR 1962 Iași 21.15 CT 4.59 - > R 8803 CT 5.18 Mg 6.39
Lasă cușeta sau cușetele (și dormitorul dacă îl are) și pleacă R 8804 Mg 8.14 CT 9.49
Pleacă înapoi cu R 8821 CT 16.18 Mg 17.46
Atașează cușeta sau cușetele (și dormitorul dacă îl are) și înapoi la Iași R 8822 Mg 20.20 CT 21.45 - > IR-N 1960 CT 22.17 Iași 6.20
Observații. Nu ar avea timp să le mai trimită și de la Constanța în altă parte.
8823 e tren de legătură pentru cel care vine IR 1983 București Nord 13.30 CT 15.59
Sper să nu se mai întâmple prostia de vara trecută când 8823 pleca mai mereu cu +60min întârziere că aștepta locomotivă de la tren 8810.
Și mai sper ca din 2027 să plece din Iași 2h mai târziu.
IR 1912 Sibiu 18.42 București Nord 2.50 - 3.15 CT 6.11 - > R 8805 CT 6.30 Mg 7.59
- > R 8806 Mg 11.04 CT 12.39 - > R 8819 CT 13.37 Mg 15.15 - > R 8818 Mg 18.20 CT 19.44 - > IR 1914 CT 20.00 București Nord 22.50 - 23.15 Sibiu 8.13
Observații. Are grupă de vagoane Bucuresti Nord - Mangalia - București Nord.
Sper ca în vara asta să beneficieze de aceeași compunere pe care a avut-o acum de 1Mai și omologul IR 1889/1886. Adică nu a avut vagoane etajate.
Acum mi-a picat fisa de ce nu e încadrat ca tren IR-N, e trecut doar IR deci nu are în compunere vagoane cușetă și/sau dormitor. Și nici nu va primi măcar experimental un vagon cușetă așa cum cere lumea care merge la mare cu acest tren sezonier. Ei anul trecut au făcut pe deandoaselea și iau pus un dormitor care neavând succes l-au scos după 1 lună de zile.
Mai observăm că nu mai ajunge la Sibiu ca anul trecut la 7.32 ci la 8.13, bine cauzele scriptic era 7.32 dar el mereu ajungea după ora 8. Interesant că e la întoarcere nu iau mai ajustat timpii de mers, decât în sensul spre Sibiu. Păi nu pe aceeași infrastructură merge și la dus și la întors?
IR-N 1941 Satu Mare 13.20 CT 6.46 - > R 8807 CT 7.05 Mg 8.30
- > R 8810 Mg 15.26 CT 16.52 - > IR-N 1942 CT 17.20 Satu Mare 8.50
Observații. Primește vagoane în Baia Mare, la Dej (grupă de la Cluj sosită cu tren 4306), în Deda (grupă de la Târgu Mureș tren 4014, și din Brașov.
Oare le-o mai atașa în vara asta din Brașov sau îl suplimentează pe 4306 că nu mai circulă cel de la Oradea prin Cluj ?
IR-N 1992 Timișoara Nord 17.51 CT 7.22 - > R 8809 CT 7.57 Mg 9.28
- R 8820 Mg 19.47 CT 21.15 - > IR-N 1990 CT 21.40 Timișoara Nord 10.43
Observații. La cum se circulă pe M100 cred că o să fie raritate când va ajunge în CT la 7.22
Va beneficia de aceleași vagoane seria 22-96 (inclusiv la grupa de Reșița tren 9170), plus cușete și dormitoare.
IR-N 1922 Oradea 14.54 Arad 17.23 - 17.48, Târgu Jiu, Craiova, București Nord 5.25 - 6.00 CT 8.43 - > R 8813 CT 8.59 Mg 10.18
- R 8812 Mg 15.55 CT 17.25 - > IR-N 1920 CT 17.43 București Nord 20.26 - 20.50, Craiova, Târgu Jiu, Arad 8.46 - 9.19 Oradea 11.50
Observații. Va avea și o grupă de vagoane București - Mangalia - București.
Fiind prelungit până la Oradea, ia luat locul sezonierului 1932 care datorită lucrărilor Oradea - Cluj nu mai circulă, și deci 1922/20 va avea multe vagoane cușete și dormitor.
Dacă acu de 1Mai cu 6 vagoane contabiliza o oră întârziere la București vă dați seama că și la vară la fel va fi.
IR 1981 București Nord 7.00 CT 9.42 - > R 8815 CT 10.05 Mg 11.20
- > R 8808 Mg 12.43 CT 14.15 - > IR 1996 CT 14.34 București Nord 17.04 - 17.22 Craiova 20.58
- IR 1994 Craiova 4.04 București Nord 7.30 - 8.20 CT 10.47 - R 8817 CT 11.04 Mg 12.19
- > R 8816 Mg 17.28 CT 18.57 - > IR 1984 CT 19.27 București Nord 21.54
Observații. Cu 1981 duc (cred la fel ca și vara trecută) 2 vagoane (de tip salon) la Tulcea, care din Medgidia va pleca ca tren 8653, și de acolo înapoi la București 8656/1982.
Ceva îmi spune că se va repeta sezonul estival 2023 și că omologul 8651/8658 va avea tot 1-2 vagoane etajate.
De asta insist eu ca 1981 să rămână curat fără grupă de Constanța pentru 1882 (sau e posibil ca, cu 1994 să i-o ducă), să vedem un 1981 cu 15 vagoane plecând din București, 2 să rămână la Medgidia ptr Tulcea, iar restul de 13 vagoane să meargă la Mangalia.
Alea 30 min ale lui 1984 staționare în Constanța sunt ptr a atașa vagoanele care ajung în CT cu 1885 dar pentru care eu am găsit altă soluție să se formeze din ale sezonierului sucevean (8801/8802/1882/1885/8823/8824) iar pentru suplimentarea din Constanța a trenului 1984 să își asume Centralul riscul să îl suplimenteze din cele ajunse la CT cu tren 1589. E ecartul mic dar cum duminică de duminică cu ale lui IC 581 îl suplimentează pe IR 1884, de ce nu și ale lui 1589 la 1984.
Și o să vorbesc și despre 1589.
IR 11505 operator privat Astra Transcarpatic
București Nord 7.15 Mangalia 10.47
- > IR 11506 Mangalia 14.58 București Nord 18.46
Compunere 2 automotoare IC2.
Care e din Titu poate merge cu trenul Astrei direct la mare, dimineața 11505 se formează din IR 11522 Titu 6.10 București Nord 6.51, seara 11506 pleacă ca tren IR 11521 București Nord 18.59 Titu 19.50
Ce bun era dacă măcar în sezon estival îl prelungeau până la Pitești.
IR 10083 operator privat Transferoviar Călători
Buzău 8.29 Mangalia 12.59
- > IR 10084 Mangalia 13.33 Buzău 18.14
Compunere automotor.
IR 11084 operator privat Regio Călători
Brașov 7.25, București Băneasa 10.06 - 10.11 Mangalia 13.48
- > IR 11086 Mangalia 14.15 București Băneasa 17.52 - 17.55 Brașov 20.34
Compunere automotoare X72500.
Cred că 2 vor fi, și am văzut vara trecută că îl foloseau și bucureștenii.
IR 10085 operator privat Transferoviar Călători
București Nord 12.55 Mangalia 16.59
- IR 10086 Mangalia 18.05 București Nord 22.17
În plan local le mai avem și pe
R 8379 Constanța 20.22 Mangalia 21.59
- R8800 Mangalia 4.30 Constanța 6.08
Compunere 1-2 vagoane etajate.
Deci cine vrea să ajungă în stațiuni seara târziu o pot face folosind și combinația 1589+8379, sau 581+8379, și mai sper să nu îl anuleze ca anul trecut la 1 august.
R 8827 Constanța 21.30 Mangalia 22.54
- R 8370 Mangalia 5.37 Constanța 6.56
Compunere 2 vagoane etajate. De obicei cele care fac turnus 8203/8202.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Mersul trenurilor 2023-2024 - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024   Mersul trenurilor 2023-2024 - Pagina 48 Icon_minitimeLun 06 Mai 2024, 21:20

Să le trecem în revistă și pe cele care vor ajunge în Constanța.
R 8033 Fetești 4.25 CT 6.24
- R 8036 CT 20.20 Fetești 22.20
Compunere vagoane etajate. Cu aceste trenuri duc la Medgidia și aduc la Fetești vagonul/vagoanele care fac Tulcea vara 8651/8658.
În rest stau în grupa tehnică Constanța. Nu si în perioada când nu este sezon estival când trenurile 8033/8036 sunt înlocuite de trenurile 8031/8034 iar de la 8031 pleacă la Mangalia cu 8383.
În anii trecuți băgau la 12 un drum la Fetești. Acuma dacă pe ăla l-au anulat, eficiența și productivitatea vagoanelor tinde spre zero. Iar despre anulatul 8032 CT 12.00 Fetești 13.30 am mai vorbit, era tren folosit de elevi.
R 8342 Călărași Sud 5.00 Constanța 8.06
- R 8346 CT 18.56 Călărași Sud 22.43
Compunere 2 vagoane etajate. Nici astea nu au unde fi trimise în intervalul 8.06 - 18.56 (le mai trimiteau la Mangalia cu 8385 dar acesta nu circulă în sezonul estival.
Între Medgidia și Ciulnița viteza redusă că duce malaxorul pentru 8578 care intră în programul secției 802 Ciulnița - Slobozia Veche.
IR 10081 operator privat Transferoviar Călători
București Nord 6.10 Constanța 8.55
- IR 10082 Constanța 9.28 București Nord 12.17
IR 1970 Galați 5.35 Constanța 9.11
- > IR 1972 Constanța 18.50 Galați 22.47
Cum am mai spus erau bune să îl suplimenteze cu ele pe 1882/1885, după care reveneau pe tren 1972. Au mai făcut ei combinația asta acu 3 ani când cu ele suplimentau IR 1682 CT 13.00 Buc Nord 14.58, acest tren în GdN rămânea la peron și pleca înapoi ca tren IR 1683 Buc Nord 16.00 CT 18.00, dar cum am mai spus livretul lui 1970 a fost redus la 120 km/h și tare mi-e că I se pregătesc niște vagoane etajate.
R 8001 București Nord 6.24 Constanța 11.21
- > R 8010 CT 14.09 București Nord 19.20
Compunere 2 vagoane etajate 26/36-16. În vara asta poate îi mai pun și un vagon 84-16 ca să aibe Laurențiu Ciobanu cu ce își căra bicicleta la mare Smile
Staționare mare la Medgidia pentru a lua și vagonul etajat care vine de la Tulcea cu trenul 8660 (8650), care acesta se întoarce la Tulcea 8662 (8652).
IR-N 11504 operator privat Astra Transcarpatic
Arad 20.35 București Nord 7.45 - 8.07 Constanța 10.31
- > IR-N 11502 Constanța 17.05 București Nord 19.28 - 19.54 Arad 7.51
Compunere vagoane.
După finalizarea lucrărilor Constanța - Mangalia presimt că vor prelungi trasa până la Mangalia.
IR 11681 operator privat Softrans
București Nord 8.45
CT 11.03
Compunere ramă electrică. Vine de la Brașov ca tren RE 11632 Bv 5.46 Buc Nord 8.25 și pleacă la CT ca tren 11681.
- > IR 11682 CT 15.53 București Nord 18.14
Merge la Craiova ca tren RE 11615 Buc Nord 18.51 Craiova 22.27
IR 11683 OTF privat Softrans
București Nord 10.20 CT 12.37
Ramă electrică. Vine de la Craiova ca tren RE 11614 Craiova 6.14 Buc Nord 9.55 și va pleca la CT ca tren 11683
- > IR 11684 CT 16.55 București Nord 19.09
Merge la Brașov ca tren RE 11635 Bucureşti Nord 19.41 Brașov 22.24
După electrificarea Agigea Ecluză - Mangalia prevăd că își vor prelungi trasele la Mangalia.
R 8201 Buzău 7.47 Constanța 11.58
- R 8204 CT 17.49 Buzău 21.38
Compunere 2 vagoane etajate. În perioada asta văd că are și un vagon 19-56.
IC 538 Brașov 6.54 București Nord 9.30 Constanța 11.37
- > IR 1682 CT 16.30 Buc Nord 19.00
IR 1930 Brașov 7.40 București Nord 10.30 CT 12.57
Vine de la Sibiu ca tren R 2100 Sibiu 3.47 Brașov 7.15
- > IR 1936 CT 14.00 București Nord 16.45 Brașov 19.18
Merge la Sibiu ca tren R 2105 Brașov 19.36 Sibiu 22.59
IR 1881 București Nord 11.30 CT 14.06
La București se formează la peron din IR 1582 CT 8.20 Buc Nord 10.50
La Constanța formează tren IR 1588 CT 15.26Buc Nord 17.58
Care la București formează la peron IR 1887 Buc Nord 18.30 CT 21.06
IR1883 Buc Nord 12.30 CT 15.06
- > IC 536 CT 17.30 Buc Nord 19.54 Brașov 22.08
IR 1983 Buc Nord 13.30 CT 15.59
- > IR 1982 CT 18.15 Buc Nord 21.03
R 8005 București Obor 13.20 CT 17.26
La București Obor se formează din tren R 8006 CT 6.00 București Obor 9.53
8006/8005 văd că nu circulă sâmbăta duminica și în zile de sărbători.
IR 1885 Buc Nord 15.22 CT 17.58
Se formează la peron din IR 1882 CT 11.30 Buc Nord 14.07
IR 1589 Buc Nord 16.33 CT 19.01
Se formează la peron din trenul ce vine de la Brașov RE 3004 Brașov 13.20 Buc Nord 16.01
La Brașov ajung cu tren 1680 CT 5.30 București Nord 8.24 Brașov 10.50
IC 581 București Nord 17.30 CT 19.37
- > IC 582 CT 10.40 Buc Nord 12.47
R 8203 Buzău 16.31 CT 20.25
- > R 8202 CT 7.14 Buzău 11.25
Compunere 2 vagoane etajate pe care vara trecută dar și acum de 1Mai au mers la Magalia 8827/8800.
Cu 8202 duc la Medgidia etajatul care în perioada când nu e sezon estival circulă pe tren 8653/8654.
IR 1681 București Nord 20.27 CT 23.00
Se formează la peron din vagoane care vin de la Brașov atașate la tren 1734 (Brașov 17.23 Buc Nord 20.06)
La Brașov ajung pe filiera
IR 1580 CT 7.30 Buc Nord 10.01
- > IR 1633 Buc Nord 13.03 Brașov 15.29
RE 11081 operator privat Regio Călători
București Nord 21.07 Constanța 0.07
- > RE 11082 Constanța 9.00 București Nord 12.04
11081 vine de la Brașov ca tren RE 11038 Brașov 17.45 Buc Nord 20.42
11082 merge la Brașov ca tren RE 11033 București Nord 12.36 Brașov 15.54
Compunere rame RIO însoțite de locomotivă electrică sau automotoare franțuzești X72500.

Despre 1589 și 581 mai vreau să adaug ceva. Cred că mulți știu sau au văzut cum la Constanța vagoanele alea le atașau la tren 1884 (nu vorbim acum de perioada cu 1Mai când 1884 a fost înlocuit de tren 1886) iar pe cele care veneau cu 581 le atașau trenului 1884 de pleca acesta puțin întârziat (acolo un 15 minute) când 581 nu ajungea în CT ceva mai devreme (19.30), deci Centralul și-a asumat acest risc că poate cu 581 s-ar fi petrecut ceva pe drum și că poate nu ar fi ajuns în CT la timp ca să îl suplimenteze pe 1884, asa și cu vagoanele lui 1589 îl pot suplimenta pe 1984 în Constanța, că poate astea nu pleacă dimineață cu 1680 și pleacă cu 1580, deci suplimentare cu 5 vagoane contează mult în cazul că 1984 vine de la Mangalia doar cu 10 vagoane. Cum am mai spus la Constanța grosul călătorilor coboară și urcă.
Așa și în vara asta să își asume Centralul toate riscurile să avem pe Constanța cât mai multe trenuri cu 15 vagoane. Ar fi ceva dacă garnitura lui 1589 ar atașa-o la 1984 iar pe a lui 581 la 1914 (cu condiția ca 1914/12 să nu mai aibe compunere cu vagoane etajate). O să îmi spuneți păi stai că între 581 și 1914 ecartul e de 23 minute iar între 1589 și 1984 e de 26 minute. Nu-i nimic, cum duminică de duminică s-a putut de la 581 da la 1884 tot așa să se poată și la vară.
Întoarcerea acestor vagoane pentru aș forma trenurile pereche se poate face dimineață cele care fac 581/1914 înapoi cu 1981 și lăsate în Constanța pentru 582, iar pe cele care ar face 1589/1984 atașate la tren 1912 că tot o ia acesta prin Medeea, iar la Constanţa lăsate pentru formare tren 1580.
Clar și cucuveaua aia să aibe vagoane de 72-84 locuri iar etajatele mutate 3 luni pe trenurile IR de scurt parcurs cum văd acum de 1Mai vagoane etajate Craiova - București (IR 1594). Bine din 15 iunie 1594 devine sezonier 1994 și clar va primi saloane 21-76 plus ce i-or mai da. Așa și pe ministerialele alea 5003, 5009, merg puse etajate și să li se ia 3 luni 22-76, 20-83 pentru a compune sezonierele.
În fine, om vedea cât îi duce mintea.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul trenurilor 2023-2024 - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024   Mersul trenurilor 2023-2024 - Pagina 48 Icon_minitimeLun 06 Mai 2024, 22:42

Vitosa a scris:
IR 1912 Sibiu 18.42 București Nord 2.50 - 3.15 CT 6.11 - > R 8805 CT 6.30 Mg 7.59
- > R 8806 Mg 11.04 CT 12.39 - > R 8819 CT 13.37 Mg 15.15 - > R 8818 Mg 18.20 CT 19.44 - > IR 1914 CT 20.00 București Nord 22.50 - 23.15 Sibiu 8.13
Observații. Are grupă de vagoane Bucuresti Nord - Mangalia - București Nord.
Sper ca în vara asta să beneficieze de aceeași compunere pe care a avut-o acum de 1Mai și omologul IR 1889/1886. Adică nu a avut vagoane etajate.
Acum mi-a picat fisa de ce nu e încadrat ca tren IR-N, e trecut doar IR deci nu are în compunere vagoane cușetă și/sau dormitor. Și nici nu va primi măcar experimental un vagon cușetă așa cum cere lumea care merge la mare cu acest tren sezonier. Ei anul trecut au făcut pe deandoaselea și iau pus un dormitor care neavând succes l-au scos după 1 lună de zile.
Adică vor plimba atâta întreaga compunere de 8 - 10, poate uneori şi 15 etajate? Pe lângă risipa de motorină, nu prea e timp nici pentru curăţenie.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Mersul trenurilor 2023-2024 - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024   Mersul trenurilor 2023-2024 - Pagina 48 Icon_minitimeLun 06 Mai 2024, 23:10

15 etajate nu a mai văzut cucuveaua de pe vremea când era Iosif Szentes director.  Nu mai știu anul trecut dacă a avut 12 etajate în perioada de vârf a sezonului estival.
În rest garniturile merg la Mangalia cu câte vagoane vin din țară. Că sunt 12 că sunt 14 ele merg toate la Mangalia. Cel puțin așa era vara trecută, ce o fi în vara asta vedem ce îi bese mintea ști tu cui.

Apoi nu știu dacă ai înțeles ce am zis eu. În perioada asta de minivacanța de 1Mai care a picat legată de Paște, cucuveaua (dar de data asta tren IR 1889) a avut vagoane de 76 și 84 locuri plus o clasa 1 de 58 locuri, deci 20-83, 84-87, 21-76/86 și un 10-70/90
Dacă acum de 1Mai s-a putut, de ce să nu se poată și în perioada 15 iunie - 8 septembrie ?
Plus că la Sibiu o pot combina cu vagoanele care fac turnus 1621/1622.
Motorina... ce contează câtă motorină arde și în vara asta. Tot așa zisese și nentu Titi prin Mai 2023 presei că ia în calcul ca la Mangalia să ajungă cât mai puține vagoane ca să nu mai stea în soare neclimatizate. Și trenurile au mers la Mangalia întregi Very Happy
Asta ți-e ție că e timp puțin pentru curățenie? Tu ai văzut cum se face curățenie în vagoane și în cat timp? Mergi în vara asta la Mangalia.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Mersul trenurilor 2023-2024 - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024   Mersul trenurilor 2023-2024 - Pagina 48 Icon_minitimeLun 06 Mai 2024, 23:28

Vitosa a scris:
Dacă acum de 1Mai s-a putut, de ce să nu se poată și în perioada 15 iunie - 8 septembrie ?

Sau macar vagoanele care pupa linia intre Sibiu si Bucuresti sa nu fie etajate.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Mersul trenurilor 2023-2024 - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024   Mersul trenurilor 2023-2024 - Pagina 48 Icon_minitimeLun 06 Mai 2024, 23:50

Da da Adi ar putea fi și asta o variantă, bună.

Dar eu insist ca vagoanele alea să nu facă doar 1 drum pe zi 581 și înapoi cu 582.
Sunt 352 locuri (84+84+46+54+84) care dacă ar fi date la 1914/1981(/582/581) ar ,,produce,, bani, nu să stea cu orele în Constanța.
Ce bun era lăsat 1643/1644 (sau ce nr i-ar fi atribuit) să fi fost aparte (separat) de 1641/1642, pleca la 19.10 din Mangalia, zi un 20.40 din CT, zi un 23.30 din București via Sighișoara - Cluj Napoca.
Suplimentai cu ale lui 581 fără griji (Constanța - București).
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6764
Data de inscriere : 25/05/2012

Mersul trenurilor 2023-2024 - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024   Mersul trenurilor 2023-2024 - Pagina 48 Icon_minitimeMar 07 Mai 2024, 13:11

La cucuvea treaba ar fi ca in sezonul propriu-zis sa nu fie nevoie de toate acele vagoane la restul de sezoniere care n-au circulat in minivacanta de Paste si 1 mai.
Cum trenurile spre Pitesti deja au etajate in compunere poate n-au avut ce etajate sa-i dea fix acum. Cam troll, nu?
Zic si eu.

Dar intr-adevar poate tot ar iesi o combinatie cu 1621/1622 la schimb.
Dar daca nu se vrea tot degeaba.
Eu asta am zis si anterior. Ei asa vor trenul asta sa-l faca. Cred ca le si place totodata. Lor, nu calatorilor.
E prea de tot de vreo 11 ani de la introducere sa nu fii in stare de ceva mai bun.

Da, nu e trecut IRN, dar nici in sezonul 2021 n-a fost trecut asa in cartea MT din ce stiu. S-au decis sa faca o surpriza. Altfel am fi stiut in avans de la cartea MT 2020-2021.
Dormitorul ala intr-adevar n-a excelat, dar n-a avut timp s-o faca. Nici promovare n-a fost, nici lumea nu era obisnuita sa ceara astfel de confort (care nu pot sa zic ca era wow la acele 71-31). Si scump pentru astfel de ruta. Cuseta ar fi avut mai mult succes. Si s-au decis dinainte de 1 iulie sa il scoata (ca aparea deja in compunerea pe site in avans). Cred ca au vrut ei un experiment, dar ca sa stii mai precis ce succes avea trebuia sa lasi vagonul de dormit pe durata intregului sezon. Mai spre final incepusera sa vina chiar si pentru 50% grad de ocupare. Dar ei deja au luat decizia dinainte sa vada cresterea solicitarii.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4066
Data de inscriere : 24/08/2017

Mersul trenurilor 2023-2024 - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024   Mersul trenurilor 2023-2024 - Pagina 48 Icon_minitimeMar 07 Mai 2024, 15:33

La tarife RE erau pline toate cele 13 vagoane ale Cucuvelei pe ruta Bucuresti-Constanta datorita orelor bune, iti permitea sa petreci o zi la mare fara sa platesti cazare.
La tarif IR...nu prea, ca are trasa de 120.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul trenurilor 2023-2024 - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024   Mersul trenurilor 2023-2024 - Pagina 48 Icon_minitimeMar 07 Mai 2024, 16:14

13 etajate * 120 locuri * 41 lei = 63.960 lei
7 etajate * 120 locuri * 78,5 lei = 65.940 lei
Deci tot banii ăia, dar uzura mai mică şi vagoane disponibile pentru alte trenuri.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Mersul trenurilor 2023-2024 - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024   Mersul trenurilor 2023-2024 - Pagina 48 Icon_minitimeMar 07 Mai 2024, 19:55

Dr2005 a scris:
13 etajate * 120 locuri * 41 lei = 63.960 lei
7 etajate * 120 locuri * 78,5 lei = 65.940 lei
Deci tot banii ăia, dar uzura mai mică şi vagoane disponibile pentru alte trenuri.

Depinde și de procentul de ocupare, nu zilnic va fi 100%.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Mersul trenurilor 2023-2024 - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024   Mersul trenurilor 2023-2024 - Pagina 48 Icon_minitime

Sus In jos
 
Mersul trenurilor 2023-2024
Sus 
Pagina 48 din 60Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 47, 48, 49 ... 54 ... 60  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru mersul 2023/2024
» Compunerea trenurilor din Romania 2023/2024
» Mersul trenurilor 2022-2023
» Mersul trenurilor 2024-2025
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2022-2023

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: