|
| Mersul trenurilor 2023-2024 | |
|
+46marius_catalin84 Alerus92 vlad237 bobi kristi kkk tudorstr44 cristi ar Cipri Andrei Neculai ciprian71 ets2oltromânia buzibumi t1972 mihai_tm @ndrey miguel1975 ldh80 MariusM g.popovici Maddox TER200 Adirmvl IDM69MDI aris86 Luna TVlad dan tm myhnea07 cardinal Whyse1 Bebe AeroX Laurentiu Ciobanu vanchorusebulgaria IonutCFR2009 riciu Dr2005 cristi_tgv billy752-istu SMDS 92Dragos cfr500 Saruman Vitosa Adrian78 razvan - trenuri ALEXCFR 50 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Sam 23 Sept 2023, 21:47 | |
| Se zvonește de pe acum că după electrificarea secției Cluj Napoca - Episcopia Bihor Frontieră, actualele trenuri de Viena se vor prelungi unul spre Iași și unul spre București. Cel spre Bucureşti, în plus față de Dacia. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Sam 23 Sept 2023, 22:02 | |
| In afara de trenurile IC de pe M800 unde viteza medie este de +100km/h celelalte trenuri nu ar trebui să aibă rang de IC . |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Sam 23 Sept 2023, 22:52 | |
| Peste citiva ani adica. o sa faca de la Napoca la Iasi cit de la Viena la Cluj Napoca |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Dum 24 Sept 2023, 22:53 | |
| Pe Semmeringbahn circula RailJet... Problema la CFR e diferenta tarifara intre ranguri. Nu e o idee rea Iasi-Viena. Ar merge si grupa Botosani-Viena si anulata Botosani-Timisoara. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3332 Reputatie : 8735 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Lun 25 Sept 2023, 09:21 | |
| nici macar nu i au dat un nume noii mandrii a CFR ului, IC 571 sau se va face un concurs ? ce nume i ati da ? cred ca multi se vor duce la TFC, si mai este si un TFC la 21:40, doar duminica (merita considerat) |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1417 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4064 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Lun 25 Sept 2023, 12:59 | |
| - Bebe a scris:
- cine dracu face naveta Galati- Bucuresti?de aia este orasul sufocat.
Eu lucrez o zi pe saptamana de la birou la Apaca; de la gara pot lua tramvaiul 1, in 10 minute sunt la birou. Toamna trecuta am stat la Galati si veneam o zi pe saptamana la Bucuresti cu retur cu ultimul tren, avand si Trenplus. Costa cam 100 si ceva de euro pe luna naveta, altii dau mai mult pe benzina sa se duca la servici in oras. In tren poti sa mai si dormi 1-2 ore pana la Buzau. Ma rog, viata mea e in Bucuresti, aici am toate cunostintele si activitatile, dar altfel altii n-au nevoie sa locuiasca in Bucuresti, iar asta se aplica si la alte orase, gen Constanta, Timisoara, Iasi, etc. Daca primul si ultimul tren sunt facute IC, costul calatoriei ajunge sa coste cu 50% in plus fata de Trenplus. Orasul este aglomerat pentru ca, desi 95% din angajatii din birouri pot lucra binemersi de acasa, se pune presiune spre a lucra de la birou ca dau faliment cantinele din zonele de birouri, nu mai vand benzinariile, d-astea. A mai fost si mizeria aia cu covid ca sa nu mai folosim transportul in comun, ca sa scoatem masinile la inaintare, d-astea, asa ca unii s-au obisnuit asa. Plus ca parcatul e cam gratis in Bucuresti, nu se plateste ca-n alte parti. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Lun 25 Sept 2023, 17:05 | |
| Sa îi mulțumim.lui Preoteasa și mințiilor luminate de la.mers de tren..Deci compania asta in loc să se inoveze se adâncește in penibil cu managerii din ultimii ani Oare ce sa făcut cu banii in plus din bilete s-au comandat 10 rame.RailJet ,50 de Vectroane, rame electrice? Laurențiu Ciobanu nu din cauza cantinelor care dau faliment ci din cauza că rămân fără chiriași miile de birouri se pune presiune sa se întoarca lumea la.birouri și s-ar prăbuși piata imobiliara, plus câteva firme.care oferă servicii dar cred daca alea.s-au reorientat după pandemie Nu știu cine are interesele astea uriașe de tot susține piata imobiliara care nu a adus nimic bun in ultimii ani
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Lun 25 Sept 2023, 21:36, editata de 1 ori |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1417 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4064 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Lun 25 Sept 2023, 20:36 | |
| Cladirile de birouri se pot recompartimenta in cladiri de locuinte.
In imobiliare profitul e de 50%, iti dai seama ca cine investeste in domeniu are bani sa-si plateasca politicieni.
Marele dezavantaj al acestui "return to office" e ca nu lasa zonele din provincie sa se dezvolte; multi oameni ar lucra de la Covasna, Tulcea, Zalau, etc si ar descongestiona Bucurestiul daca s-ar face asta. Asa...toata lumea e nevoita sa se inghesuie in Bucuresti si alte orase mari, iar alte orase sa fie pustii pentru ca oamenii nu pot locui acolo. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Lun 25 Sept 2023, 21:39 | |
| Piata imobiliara controlata de niste interlopi mana și samsari mana in mână cu clanurile.politice. Se vorbea pe undeva că unu care are 300 de garsoniere in chirie dictează preturile chiriilor la.Cluj și cred că nu este departe de adevăr O parte din bugetarii cu salarii de peste 6000-7000 de lei au cumpărat acuma 3-4 ani imobiliare când o rata la.in apartament de 45-50000 de euro era pe la 1000 de lei Probabil acolo s-au dus și banii din șpăgi s-au albit in cumpărarea de imobiliare |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Lun 25 Sept 2023, 22:33 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Cladirile de birouri se pot recompartimenta in cladiri de locuinte.
Cam greu, mai ales partea de instalaţii sanitare şi termice. Apoi, cine ar cumpăra apartamentele? La ce preţ, 300.000 euro pentru 2 camere? - Adrian78 a scris:
- O parte din bugetarii cu salarii de peste 6000-7000 de lei au cumpărat acuma 3-4 ani imobiliare când o rata la.in apartament de 45-50000 de euro era pe la 1000 de lei
Apartament la câţi euro? Tu vorbeşti de Hunedoara poate. În Bucureşti la banii ăia iei maxim 2 camere confort 2 sau o garsonieră confort 1. Iar băncile se îmbuibă grav, la un credit de 250.000 lei (50.000 euro) în 30 de ani dai înapoi 520.000 lei (104.000 euro), la o rată pe la 1800 lei pe lună, care corespunde unui salariu net de aproape 5000 lei pe lună, că rata nu poate depăşi 40% din salariu. Şi asta, repet, pentru 2 camere confort 2 prin vreun "rezidence" în câmp, de unde zilnic mai pierzi 2 ore şi juma' de rezervor de benzină în trafic. Prin urmare, regret că te dezamăgesc, dar un funcţionar public n-are şanse să îşi ia aşa ceva din credit. Poftim preţuri de Bucureşti: https://www.exigentdevelopment.com/apartamente-2-camere/ Şi astea sunt preţurile la plata integrală în faza de proiect, dacă te uiţi pe OLX, o să vezi că în blocurile vecine 2 camere se duc la 120.000 euro... şi e vorba, la propriu, de nişte ghetouri (11 etaje şi, dacă te chinui puţin, dai mâna cu vecinul din blocul alăturat), fără verdeaţă (între blocuri e asfalt de la zid la zid şi parcare) şi fără un acces auto decent, da' în 10 minute ajungi pe jos la metrou la Lujerului - https://www.google.ro/maps/@44.43032,26.0385277,209m/data=!3m1!1e3?entry=ttu Altfel, 2 camere într-un bloc vechi sunt pe la 60.000, 3 camere pe la 70.000... şi se tot scumpesc. Or dacă o capsulă a timpului într-un bloc vechi costă 70.000, închipuiţi-vă cât ar costa 3 camere într-o clădire nouă. - Adrian78 a scris:
- Oare ce sa făcut cu banii in plus din bilete s-au comandat 10 rame.RailJet ,50 de Vectroane, rame electrice?
Crezi că se fac încasări atât de mari din bilete? TUI costă ca afară, electricitatea şi motorina costă ca afară, trebuie să faci şi reviziile la materialul rulant (că a început ASFR să tragă la gard vehiculele scadente), trebuie să plăteşti personalul (iar salariile sunt, cf. Legii 195/2020, legate de salariul minim) şi să îi asiguri facilităţile necesare (dormitor, medicina muncii, verificare psihologică, o vizită periodică la CENAFER ş.a.). O locomotivă nouă e vreo 6 milioane de euro, dacă o vrei cu mentenanţă inclusă pe 15 ani mai dai încă o dată pe atât (altfel ajung ca Desiro-urile, la gard)... câţi bani crezi că are CFR Călători la dispoziţie? E drept, transformarea unui IR în IC e o chestie de marketing, adică într-un sistem în care statul îţi fixează preţurile, dacă ai cerere mare pe o rută, poţi să faci trenul IC şi mai încasezi câţiva lei, pe care-i ai pe loc, nu peste 2 luni sau la rectificarea de buget. E doar un mod de a ţine pe linia de plutire societatea. Dacă n-o avea călători, or să îl facă IR la loc şi aia e. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Lun 25 Sept 2023, 22:37 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- multi oameni ar lucra de la Covasna, Tulcea, Zalau,
N-ai ce să lucrezi de acolo... din simplul fapt că oamenii nu au condiţii să înveţe ceva ce se poate face on-line sau de la distanţă. Poate doar call-center (pe Ungaria pentru Covasna) sau videochat, că altceva n-ai ce. Oraşele astea sunt relativ departe de centrele universitare mari şi oamenii sunt săraci, deci nu-şi permit să îşi trimită copiii la facultate. E un cerc vicios, a cărui spargere nu se poate face de către multinaţionale... aia ar trebui să fie treaba statului, care să asigure infrastructură educaţională adecvată şi servicii de transport adecvat ca să meargă tinerii mai departe la facultate la Braşov, Constanţa sau Cluj (ca să le iau după exemplul tău), nu doar să scrie pe o hârtie că universitatea de stat are mii de locuri la buget şi studenţii au 90% reducere la autobuz/tren, câtă vreme universitatea de stat, cu mici excepţii, caută să umfle numărul de studenţi la taxă, trenul e o dată pe zi (dacă e) şi autobuzul refuză să-ţi acorde reducerea. Dar am deviat enorm... _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Lun 25 Sept 2023, 22:43 | |
| Caută să vezi ce preturi erau prin 2017-2018.. Preturile au explodat odată cu majorarea plafonului de la.prima.casa la 65000 când toți au scumpit apartamentele cu două camera apoi a venit pandemia și războiul.. In 2014 in Tg Jiu era un apartament cu 4 camere 45000 de euro care acuma a ajuns la.90000-100000 de euro |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1417 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4064 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Mier 27 Sept 2023, 09:52 | |
| - Dr2005 a scris:
- Laurentiu Ciobanu a scris:
- multi oameni ar lucra de la Covasna, Tulcea, Zalau,
N-ai ce să lucrezi de acolo... din simplul fapt că oamenii nu au condiţii să înveţe ceva ce se poate face on-line sau de la distanţă. Poate doar call-center (pe Ungaria pentru Covasna) sau videochat, că altceva n-ai ce. Nu, ma refeream la oamenii care lucreaza in Bucuresti si care s-ar bucura sa se poata muta la Tulcea (sau de unde sunt) si sa lucreze de acolo, unde e traficul mai mic, scolile mai putin aglomerate, etc si sa traiasca acolo. Descongestionezi si capitala si ajuti si economia locala. Cum am lucrat eu cateva luni de la Galati, asa sa lucreze si ei. Sa vezi ce misto era sa ma intalnesc cu vecinii dimineata, ei plecau la servici, eu veneam de la magazin cu cumparaturi "vecine, tu esti in concediu? Nu, incep la 9. Unde? Pai sus, tre sa deschid calculatorul" Dar asa, daca il vrei musai o zi pe saptamana pe om la Bucuresti, iti va ramane in Bucuresti. Iar Bucurestiul se va aglomera si mai tare deoarece e printre putinele orase in care, daca ai un minim de cunostinte si dorinta de a invata, trimiti un CV si esti angajat pe bani decenti. Mult succes sa faci acelasi lucru in Galati, de exemplu. |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Mier 27 Sept 2023, 18:13 | |
| - Dr2005 a scris:
Apartament la câţi euro? Tu vorbeşti de Hunedoara poate. În Bucureşti la banii ăia iei maxim 2 camere confort 2 sau o garsonieră confort 1. Iar băncile se îmbuibă grav, la un credit de 250.000 lei (50.000 euro) în 30 de ani dai înapoi 520.000 lei (104.000 euro), la o rată pe la 1800 lei pe lună, care corespunde unui salariu net de aproape 5000 lei pe lună, că rata nu poate depăşi 40% din salariu. Şi asta, repet, pentru 2 camere confort 2 prin vreun "rezidence" în câmp, de unde zilnic mai pierzi 2 ore şi juma' de rezervor de benzină în trafic. Prin urmare, regret că te dezamăgesc, dar un funcţionar public n-are şanse să îşi ia aşa ceva din credit.
Daca nu ia si el o spaga, ceva, ce sa ii fac? Cunosc caz de sefa de pe la Sanepid sau cum se numeste acum - care a cumparat un apartament pe la Navodari din "atentiile" primite. E bine mersi, daca va gindeati ca a ajuns pe la DNA. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Joi 28 Sept 2023, 08:25 | |
| Să revenim la pasiunea pentru trenuri și la ce ne "roade pe suflet". Mare greșeală fac anulând sezonierul 1932/1930. Trebuia lăsat măcar Cluj Napoca - Mangalia. 1932 Cluj Napoca 19.30 Constanța 7.45 - > 8811 Constanța 8.20 - Mangalia 9.55 La întoarcerea spre Cluj trebuia pus așa 8818 Mangalia 18.50 Constanța 20.20 - > 1930 Constanța 20.45 Cluj Napoca 09.00 Practic pe distanța Constanța - București Băneasa lua mersul trenului 1920, și de aici spre Chitila apoi pe M300 până la Cluj. De ce spun asta ? Păi în vara asta 1932 avea 10 vagoane, ba chiar a avut zile când a fost suplimentat cu vagoane la cererea unor grupuri organizate. Pe când cu anularea acestui sezonier nu știu cum vor face față la vară. Doar cu 4306 Cluj Napoca - Dej Călători grupă de vagoane la tren 1941 Satu Mare - Dej Călători - Mangalia, respectiv varianta 1644 Cluj 20 - Brașov 3.15 - > 1642 București sosire 6.20 și de aici schimbare tren, cu 1981 București 7.00 - Mangalia 11, sau cu 1994 București 8.20 - Mangalia 12.30 Astă vară 4306 ducea o cușetă și o clasă. In 2024 câte vagoane să îi pună lui 4306 ? Și câte lui 1644 ?, la 1644 ținând cont că e tren indirect spre litoral (cu schimbare tren la București) iar lumea preferă să fie tren direct! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2023-2024 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |