|
| Revista presei | |
|
+29Adirmvl Peter Fodor Ony_x cardinal ciprian71 CalinIonMihai Adrian78 Vitosa riciu DAS 2011 Dr2005 Luna TVlad Laurentiu Ciobanu IonutCFR2009 Bebe SMDS cfr500 dan tm Nesebar t1972 razvan - trenuri alexmorph3us Johnny84 Cipri Andrei Neculai cristi CFR ldh80 AeroX @ndrey 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Mier 20 Dec 2023, 12:08 | |
| Ar fi putut sa excluda reducerile la trenurile IC, cum e exclus si Trenplus-ul.
Atunci s-ar vedea cat de multa lume da pe un bilet IC cat motorina la o masina pe aceeasi distanta. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 20 Dec 2023, 12:44 | |
| Tocmai ca nu. Stiau ca nu o sa dea roade. Vor mocangeli din care isi recupereaza integral toata suma. Stiau si ei ce urmaresc. Chiar si dintre cei care platesc li se deconteaza multora. Tot mai normal era sa includa TrenPlus. Acest card trebuia sa ramana valabil la toate rangurile. Adica se poate asta in tari mai dezvoltate feroviar si cine ne credem noi prin nu stiu ce birocratii si mecanisme stupide? Nu exista nicio logica ca sa nu poata fi aplicat la IC. L-au mai si scumpit absurd de mult...ca sa-l cumpere si mai putini.
Daca e sa existe un rationament e ca detestau faptul ca pe distante lungi cardul ar fi aplicat reduceri substantiale...astfel incat IC-ul se simtea tot ca IR la tarif. Daca Doamne fereste mergeau prea multi posesori cu CTP...
Adica la 250 lei IC clasa 1 (ex. Bucuresti - Arad) plateai in jur de 190 lei cu CTP. E o diferenta sesizabila. 60 lei sunt bani. La IR ar fi venit ~ 165 lei cu CTP.
Cum e, Laurentiule? 165 versus 190? Tot pe acolo. Similar, intr-adevar. Dar 165 clasa 1 IR cu CTP versus 250 clasa 1 IC intreg? Se observa diabolismul. Ne explica acum Dr2005 ca ramanea pierderea OTF si nu vine statul sa acopere. Ceva complet aiuristic, pe principiul asta scoteau CTP din oferta ca si la celelalte ranguri tot acelasi mecanism e. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 20 Dec 2023, 18:46 | |
| Cine va mai plati biletul întreg între municipiile Cluj-Napoca și Târgu Mureș sa facă cu trenul aproape 3 ore!!!! Cu autoturismul, microbuzul și autocarul se va face aproximativ 1 h!!! Este autostradă completă. Acum, această rută se face în 2 ore pe drum.
https://m.ziare.com/autostrazi-romania/autostrada-a3-segment-lipsa-campia-turzii-chetani-1842839
Vreo modernizare de cale ferată finalizată înainte de termen când va exista? |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Joi 21 Dec 2023, 09:32 | |
| - AeroX a scris:
Adica la 250 lei IC clasa 1 (ex. Bucuresti - Arad) plateai in jur de 190 lei cu CTP. E o diferenta sesizabila. 60 lei sunt bani. La IR ar fi venit ~ 165 lei cu CTP.
Cum e, Laurentiule? 165 versus 190? Tot pe acolo. Similar, intr-adevar. Dar 165 clasa 1 IR cu CTP versus 250 clasa 1 IC intreg? Se observa diabolismul. Ne explica acum Dr2005 ca ramanea pierderea OTF si nu vine statul sa acopere. Ceva complet aiuristic, pe principiul asta scoteau CTP din oferta ca si la celelalte ranguri tot acelasi mecanism e. Eu vad diabolismul in sensul ca ajunge biletul sa coste cat motorina la masina. Ori cu masina de la Bucuresti la Arad faci si 6 ore daca mergi noaptea, comparativ cu trenul. Iar la 2 persoane chiar nu mai renteaza trenul sa dai 500 de lei pe sens sa traversezi tara. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 21 Dec 2023, 10:05 | |
| Si daca era mai ieftin tot era trenul mereu mai incet. Mai ales la distanta asa lunga. Oamenii care in general n-au vreo atractie sau curiozitate de a merge cu trenul...n-o sa serveasca. Poate doar sa le placa prea putin condusul pe distante lungi.
Si in rest, chiar daca era totul stas/tipla la CFR Calatori, lipseste oricum marketing-ul. Adica lipseste si la trenurile care mai merita. R-E-urile avand conditii de IR sau doar trenurile pe M800. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 21 Dec 2023, 23:16 | |
| Păcat că nu sunt DART din 6-8 unități https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/polonezii-de-la-pesa-castiga-si-a-doua-licitatie-a-romaniei-pentru-noi-trenuri-printre-cele-mai-mari-comenzi-din-istoria-companiei-21434110 Un interior de rama Flirt 3 PKPIC pentru lung parcurs |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Vin 22 Dec 2023, 11:05 | |
| Sper sa nu vedem aranjamentul ala de scaune la noi, mai ales la lung-parcurs.
Altfel am un deja-vu cu etajatele noastre la cl. 1. |
| | | Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4501 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Vin 22 Dec 2023, 16:28 | |
| https://clubferoviar.ro/dublarea-si-electrificarea-caii-ferate-constanta-mangalia/ E bine ca in sfarsit se misca lucrurile si pe proiectul asta. Poate cu ocazia asta se gandeste civeva sa includa si o eventuala prelungire a liniei din Mangalia spre 2 Mai si Vama Veche, ar fi foarte util si nu ar fi o mare investitie, deja exista o linie intre Mangalia si portul Mangalia care poate fi usor modernizata si prelungita pana in 2 Mai si Vama Veche. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 22 Dec 2023, 16:35 | |
| Da @Ony_x. Și eu susțin acest proiect-propunere.
Tot sub preș tot sub preș să ascundem gunoiul ? https://www.presshouse.ro/2023/12/22/presa-incepe-sa-nu-mai-aiba-voie-sa-stie/?amp |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 23 Dec 2023, 12:44 | |
| - Ony_x a scris:
- https://clubferoviar.ro/dublarea-si-electrificarea-caii-ferate-constanta-mangalia/
E bine ca in sfarsit se misca lucrurile si pe proiectul asta. Poate cu ocazia asta se gandeste civeva sa includa si o eventuala prelungire a liniei din Mangalia spre 2 Mai si Vama Veche, ar fi foarte util si nu ar fi o mare investitie, deja exista o linie intre Mangalia si portul Mangalia care poate fi usor modernizata si prelungita pana in 2 Mai si Vama Veche. Chiar şi anul trecut au fost nişte discuţii pentru prelugirea liniei, odată cu începerea negocierilor la Comisia Europeană pentru noul Regulament TEN-T. Evident, Comisia a replicat că reţeaua TEN-T este pentru transport transeuropean, adică liniile trebuie să deservească mai multe state. Aşa că partea română a propus părţii bulgare să realizeze o linie de legătură pe partea opusă. Şi bulgarii au zis că ei vor pod rutier la Silistra... Între timp, Comisia a publicat ultimele versiuni de hărţi TEN-T, unde, evident, nu apare linia Constanţa - Mangalia, dar nici podul visat de bulgari. Nu-i bai, mai încercăm peste 10 ani la următoarea revizuire a Regulamentului TEN-T. - Vitosa a scris:
- Tot sub preș tot sub preș să ascundem gunoiul ?
Cine ştie unde s-o fi dus ,,reporterul" şi ce a urlat şi la cine... La ora actuală, trenul nu are recepţia finalizată, deci e proprietatea producătorului, care poate dispune cum doreşte de proprietatea sa. Apoi, Centrul de Testări de la Făurei nu e chiar domeniu public... de altfel, efectuarea de fotografii acolo e strict interzisă, dovadă că din câte trenuri s-au testat pe acolo în ultimii ani abia au apărut câteva poze făcute de la distanţă cu telefonul. Nu ştiu nici dacă angajaţii au voie cu telefonul... Acuma, dacă asta o fi cerinţa celor care comandă testele sau o fi doar regulamentul AFER (sau ambele), nu ştiu ce să zic. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 23 Dec 2023, 17:49 | |
| PAi este si logic pentru Romania un pod la Silistra.
noi avem linie dubla electrificata. Putem lucra un pic sa electrificam si sa dublam linia Ciulnita Slobozia si mai departe, Traficul spre Dornesti si Ungheni ar avea cale libera Tandarei Faurei si ede aici spre Dornesti si spre Tecuci cu revitalizarea liniei Faurei -tecuci etc. traficul spre Brasov ar folosi linia Slobozia -Ploiesti dublata si pregatita de dublare.
doar noi romanii nu vedem potentialul cailor ferate si deturnam toti banii pe rutier.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 24 Dec 2023, 01:13 | |
| O, da, e al naibii de logic să faci un pod fix unde Dunărea e mai lată , în condiţiile în care câţiva km mai la est ai nu una, ci DOUĂ treceri terestre în care investiţiile în ultimii 30 de ani au fost aproape zero (la PTF Vama Veche nici măcar budă publică nu ai) Nu pun la socoteală PTF Lipniţa şi Dobromir, care nu lucrează non-stop şi sunt doar pentru maşini mici. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 24 Dec 2023, 13:56 | |
| - dan tm a scris:
- PAi este si logic pentru Romania un pod la Silistra.
noi avem linie dubla electrificata. Putem lucra un pic sa electrificam si sa dublam linia Ciulnita Slobozia si mai departe, Traficul spre Dornesti si Ungheni ar avea cale libera Tandarei Faurei si ede aici spre Dornesti si spre Tecuci cu revitalizarea liniei Faurei -tecuci etc. traficul spre Brasov ar folosi linia Slobozia -Ploiesti dublata si pregatita de dublare.
doar noi romanii nu vedem potentialul cailor ferate si deturnam toti banii pe rutier.
Daca nu e peisaje, nu le place... Doar valea Prahovei si litoralul e de interes pt grasunii din minister. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 24 Dec 2023, 16:35 | |
| - Dr2005 a scris:
- O, da, e al naibii de logic să faci un pod fix unde Dunărea e mai lată , în condiţiile în care câţiva km mai la est ai nu una, ci DOUĂ treceri terestre în care investiţiile în ultimii 30 de ani au fost aproape zero (la PTF Vama Veche nici măcar budă publică nu ai)
Nu pun la socoteală PTF Lipniţa şi Dobromir, care nu lucrează non-stop şi sunt doar pentru maşini mici. Să facă Bulgaria o linie nouă mai scurtă între Kardam și Varna. Să mai realizeze cele două țări un pod rutier și feroviar la Turnu Măgurele pentru a scurta distanța și durata spre Sofia, Grecia, Macedonia. Pe bulgari nu îi interesează transportul feroviar între Constanța și Varna/Burgas, nu au în planuri o astfel de linie. România poate aloca câțiva lei sa se construiască linia până la Vama Veche. Sunt alte căi ferate de dublat și electrificat, nu este o prioritate între Ploiești și Ciulnița prin Slobozia unde pot circula doar trenuri de călători. De exemplu București-Făurei la dublat și electrificat, dacă mă refer la această zonă a României. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 24 Dec 2023, 17:22 | |
| Daca se facea macar 1 data in 33 de ani un buraj mecanizat pe sectia Urziceni-Faurei, era adusa la 100 km/h si in loc de 3h50min faceau galateni sub 3 ore pana la Bucuresti, dar n-ai cu cine... capetele patrate din minister si CFR SA au doar vise umede cu VP si litoralul... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |