Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+29
Adirmvl
Peter Fodor
Ony_x
cardinal
ciprian71
CalinIonMihai
Adrian78
Vitosa
riciu
DAS 2011
Dr2005
Luna
TVlad
Laurentiu Ciobanu
IonutCFR2009
Bebe
SMDS
cfr500
dan tm
Nesebar
t1972
razvan - trenuri
alexmorph3us
Johnny84
Cipri Andrei Neculai
cristi CFR
ldh80
AeroX
@ndrey
33 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeDum 24 Dec - 18:06

Credeți că se vor finaliza în următorii 10 ani aceste electrificari de linii:
Arad - Baia Mare - Dej, Iași - Tecuci, București - Pitești - Craiova, Piatra Olt - Vințu de Jos, Iași - Tecuci?
Pe lângă liniile cunoscute la electrificare: Videle-Giurgiu, Agigea-Mangalia, Dărmănești-Vicsani, Craiova-Calafat.

Numărul total de căi ferate electrificate ar fi de aproximativ 5400 kilometri.

https://economedia.ro/electrificare-pe-liniile-de-tren-dintre-arad-oradea-si-satu-mare-si-baia-mare-jibou-dej-cfr-infrastructura-a-scos-la-licitatie-contractele-pentru-studiile-de-fezabilitate.html


Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Dum 24 Dec - 18:45, editata de 1 ori
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeDum 24 Dec - 18:12

Ar fi ceva de vis. Belea chiar. Foarte utile.
Acuma depinde pe cine votează la anul poporul.
Sus In jos
Ony_x




Numarul mesajelor : 297
Reputatie : 4501
Data de inscriere : 21/05/2013

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeDum 24 Dec - 20:05

Chiestia cu podul la Silistra e complet inutila, daca tot avem o autostrada gata facuta pana la Constanta, logic ar fi sa continuam autostrada spre Mangalia, Vama Veche si Varna. In felul asta s-ar termina si cu aglomeratia infernala dintre statiuni vara. In acelasi timp, evident ca si linia de tren intre Constanda, Mangalia si varna ar fi foarte utila. Peste cativa ani cand vom intra insfarsit in zona de circulatie libera eurpeana, linia si autostrada ar impulsiona turismul pe litoralul romanesc si bulgaresc. Aberatia cu podul la Silistra este dorita de bulgari doar ca turistii din vest sa ajunga cat mai repede pe litoralul lor, si sa nu le vina ideea sa se opreasca la noi pe litoral. In ceea ce priveste portiunea dintre Mangalia si Vama Veche, este vorba doar de aproximativ 10 Km de linie, categoric ca ar trebui sa o facem noi pe buget intern si sa o prelungim la bulgari cand se vor trezi si ei la realitatea europeana.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeDum 24 Dec - 20:23

Dunarea nu e mai lata la Silistra decit la Ruse.

este evident ca linia nu ar putea fi continuata prin oras pe liniile industriale ca sa iasa spre Dunare.
Deci tot din Calarasi Nord s-ar face racordarea.

______________

cine stabileste prioritatile privind dublarile liniilor? Ploiesti -Ciulnita nu e o prioritate pentru ca circula doar trenuri de calatori? acum circula doar trenuri de calatori tocmai din cauza neglijarii.

asa si eu pot sa spun ca nu era o prioritate modernizarea in halul asta a liniei 300, nu?

Tocmai ca liniile ar trebui sa fie modernizate, dublate si electrificate entru marfa si abia apoi pentru calatori.

Un pod la Calarasi si modernizarea multor linii din tara ar ajuta foarte mult tara chiar si prin taxele percepute, doar de ce s-au zbatut bulgarii sa se faca podul la Vidin?



Sus In jos
Ony_x




Numarul mesajelor : 297
Reputatie : 4501
Data de inscriere : 21/05/2013

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeDum 24 Dec - 20:45

Podul de la Calafat - Vidin clar ca este util, de aceea a si fost facut ca pod rutier + feroviar. Planul era ca noi sa facem si o autostrada intre Lugoj si Calafat, doar ca autostrada aia e la stadiul de proiect de prin 2004 si nu cred ca se va face prea curand. De cat un pod la Silistra , mult mai bun ar fi podul 2 Giurgiu - Ruse care evident ca va trebui sa fie rutier + feroviar. Am inteles ca podul nou Giurgiu -Ruse este deja in proiect, doar ca nu este inca un termen de executie.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeDum 24 Dec - 22:28

Atat avem noroc ca linia din Serbia spre Bulgaria e praf si tot deraiază trenuri si le mai sparg ca erau demult mutate pe acolo
Degeaba avem podul feroviar de la Calafat ca linia e praf pana acolo si la fel pe partea bulgara plus ca operatorilor romani nu prea le convine sa plateasca atata TUI la BDZ
Deci cea mai buna varianta este echiparea cu BLA si electrificarea Radulesti-Giurgiu plus un pod nou la Giurgiu
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeLun 25 Dec - 13:50

Tocmai ce a intervenit Adina Valean comisar european de transport spunind ca nu e in regula ca podul nou de la Giurgiu sa nu fie prevazut cu cale ferata.

asta pe de o parte

pe cealalta parte exact ce ziceam, bulgarii au tras podul la Vidin ca sa se plateasca TUI la ei.

Sirbii trag tare sa faca linia spre Bulgaria asa ca nu o sa mai foloseasca nimeni linia de la Calafat care e cu 30 pina pe la Segarcea.

un pod la Calarasi( care a fost luat in discutii si prin 2011, am gasit un articol) ar fi mai bun pentru Romania. Desigur daca restul liniilor ar fi refacute..
Atita timp cit la noi se vad doar doua trei linii si restul se lasa in paragina si se baga banii in rutier nu are nici un rosr sa facem poduri.

traficul de la Vicsani spre Grecia ar putea fi dus prin Buzau-Faurei -Tandarei-Slobozia -Calarasi; Desigur traficul spre Moldova ar folosi linia Faurei-Tecuci.
traficul spre Ardeal ar putea urma linia Slobozia -Ploiesti

Prin Ruse tot traficul ar trebui sa urmeze linia pina la Videle apoi Chitila -Ploiesti.

adica totul prin Bucuresti.

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeLun 25 Dec - 14:55

Noul pod de la Giurgiu chiar va fi prevăzut cu cale ferată, chiar dacă bulgarii, iniţial, nu doreau acest lucru. O să reiasă necesitatea din studiul de fezabilitate şi n-or să aibă de ales.

Traficul de la Vicşani spre Grecia va trece pe M500, apoi pe Centură şi, mai departe, spre Grădiştea şi Giurgiu. Mai ales că trebuia cumva să justificăm modernizarea M500 şi a Centurii, nu?

Sârbii or trage ei, dar trag cu ruşii şi pe banii chinezilor... totuşi, au nişte aliaţi la Bruxelles, dovadă că Comisia insistă ca un coridor de marfă să treacă pe la ei. Mai mult, nu va mai exista Coridor de marfă din Bulgaria spre Occident prin România, deci trenurile OeBB Turcia - Austria se vor duce prin Serbia, că doar nu o să stea OeBB să ceară 3 trase, când prin C-OSS cerea una singură pentru tot parcursul.
Dar, na, la un moment dat, gestionarea problematicii TEN-T a fost trecută la altă direcţie, care nu a luat în seamnă solicitările direcţiei de specialitate, deci n-am avut posibilitatea să ne susţinem punctul de vedere la Bruxelles pe tema asta.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMar 26 Dec - 20:03

Nu puteau să se uite prima.oara peste draft?Ăștia habar nu au ce votează și aprobă

https://clubferoviar.ro/ordonanta-autorizatiile-cfr-guvern/?fbclid=IwAR3G1h5VgUo44UYtSwKC_G4fmHzK97Li_6_N6kSbsgUpmvqRjX2yZsi8x1I
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMar 26 Dec - 22:54

Te asgiur că şi proiectul orodnanţei trenuleţ a fost analizat, doar că MF nu a ţinut cont de punctul de vedere al MTI, care era clar împotriva acestui articol, cu justificare pe 4 pagini.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 459
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5715
Data de inscriere : 13/07/2010

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMier 27 Dec - 10:35

https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-26775399-trenul-pierde-romania-lupta-masina-vitezele-melc-pana-urile-murdare.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMier 27 Dec - 11:59

https://lm.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2F455kkrtj%3Ffbclid%3DIwAR3p94nAyEKQJ7LXv3puOrzh36OtfuDJO5eWMQNYuuk_zovVgkfX_AsFTgc&h=AT2ezeQZPadFp-lfGB-eNmwD-FQpaGfKBLy1YMYRvXbvFEe_HnC9jJeyPFdqiacgTVRJYynbuEoenVccboyudLBFoAimkYDQvXj80hR0bvmS0STBBXKXRpNXTYQqJzLNTA
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMier 27 Dec - 13:23

Dr2005 a scris:
Noul pod de la Giurgiu chiar va fi prevăzut cu cale ferată, chiar dacă bulgarii, iniţial, nu doreau acest lucru. O să reiasă necesitatea din studiul de fezabilitate şi n-or să aibă de ales.

Traficul de la Vicşani spre Grecia va trece pe M500, apoi pe Centură şi, mai departe, spre Grădiştea şi Giurgiu. Mai ales că trebuia cumva să justificăm modernizarea M500 şi a Centurii, nu?

Sârbii or trage ei, dar trag cu ruşii şi pe banii chinezilor... totuşi, au nişte aliaţi la Bruxelles, dovadă că Comisia insistă ca un coridor de marfă să treacă pe la ei. Mai mult, nu va mai exista Coridor de marfă din Bulgaria spre Occident prin România, deci trenurile OeBB Turcia - Austria se vor duce prin Serbia, că doar nu o să stea OeBB să ceară 3 trase, când prin C-OSS cerea una singură pentru tot parcursul.
Dar, na, la un moment dat, gestionarea problematicii TEN-T a fost trecută la altă direcţie, care nu a luat în seamnă solicitările direcţiei de specialitate, deci n-am avut posibilitatea să ne susţinem punctul de vedere la Bruxelles pe tema asta.

Or fi si directiile alea de la Bruxelles tot asa pline de specialisti ca pe aici.
Tu crezi ca e aia care cară marfă cu trenul îi intereseaza pe banii cui fac sîrbii liniile? îi doare fix in cur, pe ei îi intereseaza sa ajunga marfa. Crezi ca populatia din Austria ca tot ai zis de OBB, nu mai poate ca vine marfa din Turcia pe linii din Sîrbia facute de China.

pai ce ? vrei sa stea trenurile 3 zile prin Radulesti, Malu Mare Orsova, Calan Bai sau sa mearga intins prin Sîrbia?
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4066
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMier 27 Dec - 14:29

alexmorph3us a scris:
https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-26775399-trenul-pierde-romania-lupta-masina-vitezele-melc-pana-urile-murdare.html

Cat timp la 2 persoane va fi mai ieftin cu masina, nu se vor grabi prea multi la tren.

Plus ca nu inteleg de ce se tot cramponeaza CFR de tarifele alea de IR si IC care nu stimuleaza deloc calatoria cu trenul, ca pana la urma tot din banii contribuabililor traieste.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMier 27 Dec - 14:32

Majoritatea marfurilor importate de catre Austria din Asia, nu trec si nu vor traversa tarile din Balcani si Romania, ci prin porturile din Mediterana ale Greciei si Italiei.


Revista presei - Pagina 64 Mariti10



Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 64 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: