|
| Revista presei | |
|
+29Adirmvl Peter Fodor Ony_x cardinal ciprian71 CalinIonMihai Adrian78 Vitosa riciu DAS 2011 Dr2005 Luna TVlad Laurentiu Ciobanu IonutCFR2009 Bebe SMDS cfr500 dan tm Nesebar t1972 razvan - trenuri alexmorph3us Johnny84 Cipri Andrei Neculai cristi CFR ldh80 AeroX @ndrey 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 24 Dec - 18:06 | |
| Credeți că se vor finaliza în următorii 10 ani aceste electrificari de linii: Arad - Baia Mare - Dej, Iași - Tecuci, București - Pitești - Craiova, Piatra Olt - Vințu de Jos, Iași - Tecuci? Pe lângă liniile cunoscute la electrificare: Videle-Giurgiu, Agigea-Mangalia, Dărmănești-Vicsani, Craiova-Calafat.
Numărul total de căi ferate electrificate ar fi de aproximativ 5400 kilometri.
https://economedia.ro/electrificare-pe-liniile-de-tren-dintre-arad-oradea-si-satu-mare-si-baia-mare-jibou-dej-cfr-infrastructura-a-scos-la-licitatie-contractele-pentru-studiile-de-fezabilitate.html
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Dum 24 Dec - 18:45, editata de 1 ori |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 24 Dec - 18:12 | |
| Ar fi ceva de vis. Belea chiar. Foarte utile. Acuma depinde pe cine votează la anul poporul. |
| | | Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4501 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Dum 24 Dec - 20:05 | |
| Chiestia cu podul la Silistra e complet inutila, daca tot avem o autostrada gata facuta pana la Constanta, logic ar fi sa continuam autostrada spre Mangalia, Vama Veche si Varna. In felul asta s-ar termina si cu aglomeratia infernala dintre statiuni vara. In acelasi timp, evident ca si linia de tren intre Constanda, Mangalia si varna ar fi foarte utila. Peste cativa ani cand vom intra insfarsit in zona de circulatie libera eurpeana, linia si autostrada ar impulsiona turismul pe litoralul romanesc si bulgaresc. Aberatia cu podul la Silistra este dorita de bulgari doar ca turistii din vest sa ajunga cat mai repede pe litoralul lor, si sa nu le vina ideea sa se opreasca la noi pe litoral. In ceea ce priveste portiunea dintre Mangalia si Vama Veche, este vorba doar de aproximativ 10 Km de linie, categoric ca ar trebui sa o facem noi pe buget intern si sa o prelungim la bulgari cand se vor trezi si ei la realitatea europeana. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 24 Dec - 20:23 | |
| Dunarea nu e mai lata la Silistra decit la Ruse.
este evident ca linia nu ar putea fi continuata prin oras pe liniile industriale ca sa iasa spre Dunare. Deci tot din Calarasi Nord s-ar face racordarea.
______________
cine stabileste prioritatile privind dublarile liniilor? Ploiesti -Ciulnita nu e o prioritate pentru ca circula doar trenuri de calatori? acum circula doar trenuri de calatori tocmai din cauza neglijarii.
asa si eu pot sa spun ca nu era o prioritate modernizarea in halul asta a liniei 300, nu?
Tocmai ca liniile ar trebui sa fie modernizate, dublate si electrificate entru marfa si abia apoi pentru calatori.
Un pod la Calarasi si modernizarea multor linii din tara ar ajuta foarte mult tara chiar si prin taxele percepute, doar de ce s-au zbatut bulgarii sa se faca podul la Vidin?
|
| | | Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4501 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Dum 24 Dec - 20:45 | |
| Podul de la Calafat - Vidin clar ca este util, de aceea a si fost facut ca pod rutier + feroviar. Planul era ca noi sa facem si o autostrada intre Lugoj si Calafat, doar ca autostrada aia e la stadiul de proiect de prin 2004 si nu cred ca se va face prea curand. De cat un pod la Silistra , mult mai bun ar fi podul 2 Giurgiu - Ruse care evident ca va trebui sa fie rutier + feroviar. Am inteles ca podul nou Giurgiu -Ruse este deja in proiect, doar ca nu este inca un termen de executie. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 24 Dec - 22:28 | |
| Atat avem noroc ca linia din Serbia spre Bulgaria e praf si tot deraiază trenuri si le mai sparg ca erau demult mutate pe acolo Degeaba avem podul feroviar de la Calafat ca linia e praf pana acolo si la fel pe partea bulgara plus ca operatorilor romani nu prea le convine sa plateasca atata TUI la BDZ Deci cea mai buna varianta este echiparea cu BLA si electrificarea Radulesti-Giurgiu plus un pod nou la Giurgiu |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 25 Dec - 13:50 | |
| Tocmai ce a intervenit Adina Valean comisar european de transport spunind ca nu e in regula ca podul nou de la Giurgiu sa nu fie prevazut cu cale ferata.
asta pe de o parte
pe cealalta parte exact ce ziceam, bulgarii au tras podul la Vidin ca sa se plateasca TUI la ei.
Sirbii trag tare sa faca linia spre Bulgaria asa ca nu o sa mai foloseasca nimeni linia de la Calafat care e cu 30 pina pe la Segarcea.
un pod la Calarasi( care a fost luat in discutii si prin 2011, am gasit un articol) ar fi mai bun pentru Romania. Desigur daca restul liniilor ar fi refacute.. Atita timp cit la noi se vad doar doua trei linii si restul se lasa in paragina si se baga banii in rutier nu are nici un rosr sa facem poduri.
traficul de la Vicsani spre Grecia ar putea fi dus prin Buzau-Faurei -Tandarei-Slobozia -Calarasi; Desigur traficul spre Moldova ar folosi linia Faurei-Tecuci. traficul spre Ardeal ar putea urma linia Slobozia -Ploiesti
Prin Ruse tot traficul ar trebui sa urmeze linia pina la Videle apoi Chitila -Ploiesti.
adica totul prin Bucuresti.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 25 Dec - 14:55 | |
| Noul pod de la Giurgiu chiar va fi prevăzut cu cale ferată, chiar dacă bulgarii, iniţial, nu doreau acest lucru. O să reiasă necesitatea din studiul de fezabilitate şi n-or să aibă de ales.
Traficul de la Vicşani spre Grecia va trece pe M500, apoi pe Centură şi, mai departe, spre Grădiştea şi Giurgiu. Mai ales că trebuia cumva să justificăm modernizarea M500 şi a Centurii, nu?
Sârbii or trage ei, dar trag cu ruşii şi pe banii chinezilor... totuşi, au nişte aliaţi la Bruxelles, dovadă că Comisia insistă ca un coridor de marfă să treacă pe la ei. Mai mult, nu va mai exista Coridor de marfă din Bulgaria spre Occident prin România, deci trenurile OeBB Turcia - Austria se vor duce prin Serbia, că doar nu o să stea OeBB să ceară 3 trase, când prin C-OSS cerea una singură pentru tot parcursul. Dar, na, la un moment dat, gestionarea problematicii TEN-T a fost trecută la altă direcţie, care nu a luat în seamnă solicitările direcţiei de specialitate, deci n-am avut posibilitatea să ne susţinem punctul de vedere la Bruxelles pe tema asta. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 26 Dec - 20:03 | |
| Nu puteau să se uite prima.oara peste draft?Ăștia habar nu au ce votează și aprobă
https://clubferoviar.ro/ordonanta-autorizatiile-cfr-guvern/?fbclid=IwAR3G1h5VgUo44UYtSwKC_G4fmHzK97Li_6_N6kSbsgUpmvqRjX2yZsi8x1I |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 26 Dec - 22:54 | |
| Te asgiur că şi proiectul orodnanţei trenuleţ a fost analizat, doar că MF nu a ţinut cont de punctul de vedere al MTI, care era clar împotriva acestui articol, cu justificare pe 4 pagini. _________________ :TTT:
|
| | | alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5715 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 27 Dec - 10:35 | |
| https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-26775399-trenul-pierde-romania-lupta-masina-vitezele-melc-pana-urile-murdare.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 27 Dec - 11:59 | |
| https://lm.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2F455kkrtj%3Ffbclid%3DIwAR3p94nAyEKQJ7LXv3puOrzh36OtfuDJO5eWMQNYuuk_zovVgkfX_AsFTgc&h=AT2ezeQZPadFp-lfGB-eNmwD-FQpaGfKBLy1YMYRvXbvFEe_HnC9jJeyPFdqiacgTVRJYynbuEoenVccboyudLBFoAimkYDQvXj80hR0bvmS0STBBXKXRpNXTYQqJzLNTA |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 27 Dec - 13:23 | |
| - Dr2005 a scris:
- Noul pod de la Giurgiu chiar va fi prevăzut cu cale ferată, chiar dacă bulgarii, iniţial, nu doreau acest lucru. O să reiasă necesitatea din studiul de fezabilitate şi n-or să aibă de ales.
Traficul de la Vicşani spre Grecia va trece pe M500, apoi pe Centură şi, mai departe, spre Grădiştea şi Giurgiu. Mai ales că trebuia cumva să justificăm modernizarea M500 şi a Centurii, nu?
Sârbii or trage ei, dar trag cu ruşii şi pe banii chinezilor... totuşi, au nişte aliaţi la Bruxelles, dovadă că Comisia insistă ca un coridor de marfă să treacă pe la ei. Mai mult, nu va mai exista Coridor de marfă din Bulgaria spre Occident prin România, deci trenurile OeBB Turcia - Austria se vor duce prin Serbia, că doar nu o să stea OeBB să ceară 3 trase, când prin C-OSS cerea una singură pentru tot parcursul. Dar, na, la un moment dat, gestionarea problematicii TEN-T a fost trecută la altă direcţie, care nu a luat în seamnă solicitările direcţiei de specialitate, deci n-am avut posibilitatea să ne susţinem punctul de vedere la Bruxelles pe tema asta. Or fi si directiile alea de la Bruxelles tot asa pline de specialisti ca pe aici. Tu crezi ca e aia care cară marfă cu trenul îi intereseaza pe banii cui fac sîrbii liniile? îi doare fix in cur, pe ei îi intereseaza sa ajunga marfa. Crezi ca populatia din Austria ca tot ai zis de OBB, nu mai poate ca vine marfa din Turcia pe linii din Sîrbia facute de China. pai ce ? vrei sa stea trenurile 3 zile prin Radulesti, Malu Mare Orsova, Calan Bai sau sa mearga intins prin Sîrbia? |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Mier 27 Dec - 14:29 | |
| - alexmorph3us a scris:
- https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-26775399-trenul-pierde-romania-lupta-masina-vitezele-melc-pana-urile-murdare.html
Cat timp la 2 persoane va fi mai ieftin cu masina, nu se vor grabi prea multi la tren. Plus ca nu inteleg de ce se tot cramponeaza CFR de tarifele alea de IR si IC care nu stimuleaza deloc calatoria cu trenul, ca pana la urma tot din banii contribuabililor traieste. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 27 Dec - 14:32 | |
| Majoritatea marfurilor importate de catre Austria din Asia, nu trec si nu vor traversa tarile din Balcani si Romania, ci prin porturile din Mediterana ale Greciei si Italiei. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |