Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+29
Adirmvl
Peter Fodor
Ony_x
cardinal
ciprian71
CalinIonMihai
Adrian78
Vitosa
riciu
DAS 2011
Dr2005
Luna
TVlad
Laurentiu Ciobanu
IonutCFR2009
Bebe
SMDS
cfr500
dan tm
Nesebar
t1972
razvan - trenuri
alexmorph3us
Johnny84
Cipri Andrei Neculai
cristi CFR
ldh80
AeroX
@ndrey
33 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa




Numarul mesajelor : 8791
Reputatie : 14068
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeDum 02 Iul 2023, 17:00

Deci metode de păcălit Statul (în cazul de față ARF) tot se mai găsesc.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20224
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25014
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeDum 02 Iul 2023, 18:06

Vitosa a scris:
I-auzi Dr2005 ce zic ăștia, că s-a modificat modul cum se acordă compensația. Cică nu e de bine

https://clubferoviar.ro/noul-sistem-de-compensare-a-operatorilor-de-calatori-maschezi-profitul-si-declari-pierdere-primesti-mai-multi-bani-de-la-stat/?fbclid=IwAR32E_kah3IW5SSxQzAdG5MijJNgKuW6_Nzy_BeakCtI_9Lsph_EIOKGSbk

Nu e bine, pentru că unii încă visează la vremurile ante-89.
Scopul compensaţiei nu e să îţi numere km parcurşi sau, mai rău, călătorii (cum s-a făcut la un moment dat).
Citez din Regulamentul 1370/2007:
,,Compensația nu poate depăși o sumă care corespunde efectului financiar net echivalent cu totalitatea efectelor, pozitive sau negative, ale conformării cu obligația de serviciu public asupra costurilor și veniturilor operatorului de serviciu public. Efectele se evaluează comparând situația în care obligația de serviciu public este îndeplinită cu situația care ar fi existat dacă obligația nu ar fi fost îndeplinită. Pentru a calcula efectul financiar net, autoritatea competentă se orientează după următorul mecanism:

costurile suportate în legătură cu o obligație de serviciu public sau cu un set de obligații de serviciu public impuse de autoritatea competentă/autoritățile competente, obligații conținute într-un contract de servicii publice și/sau într-o normă generală;

minus eventualele efecte financiare pozitive generate în cadrul rețelei exploatate în temeiul obligației/obligațiilor de serviciu public în cauză;

minus sumele încasate din tarife sau orice alte venituri generate în îndeplinirea obligației/obligațiilor de serviciu public în cauză;

plus un profit rezonabil;

egal efectul financiar net."

Asta înseamnă că autoritatea IMPUNE anumite trenuri, OTF le face şi la final de lună se trage linie, se fac calculele şi se dă compensaţia. Profitul e stabilit prin contract şi, de regulă, are la bază un act la Consiliului Concurenţei. Or asta nu înseamnă neapărat că dai x lei pe km. Preţul pe km rezultă simplu, împărţind compensaţia la km parcurşi.

Dacă cheltuielile sunt reale sau nu... asta e treaba auditorului financiar să verifice şi să gireze cu semnătura, ştampila şi gâtul la finalul anului.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 8791
Reputatie : 14068
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeDum 02 Iul 2023, 18:50

Adrian78 a scris:
Din lotul ala de vagoane 21-86 21-76 nu stiu daca s-a amortizat achizitia lor de 300 de vagoane sa nu mai zic de minibarurile 89-87 care nu mai circula multe de ani buni
La fel si 21-90 nu stiu daca au circulat unele mai mult de 10 ani dar ne-am apucat repede de modernizat 20-49-2xx si 20-68 si 20-49-1xx lasand la gard vagoane confortabile de 160 km/h si cu AC

La CFR trebuie acuma vagoane combo gen cu 3 compartimente de familie cu locuri de bicicleta si PMR
89-87 trebuiau facute cls1a si minibar ca si asa la unele trenuri nu circula mai multe de 20 de calatori la cls 1a

Manegemntul din ultimii 6 ani a fost dezastros si nu stiu de unde apar calatorii aia transportati in plus cand trenurile sunt anulate sau circula cu 1 vagon deci aia 20% ar trebui sa se vada in trenuri cu vagoane
Ce apar calatoriile in plus sunt bilete emise in tren si probabil emigrantii
Adriane din maus și din taste faci cifrele cum vrei tu. În funcție de interes. Adu-ți aminte când se dădea compensație pe călător/km cum compensau de la cele full și băgau că au avut călători și trenurile goale.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18231
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23655
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeDum 02 Iul 2023, 21:09

Pai cine sa verifice la noi când cu un contract de consultanta câștigi bine mersi bani gramada
Iar la Marub pot sa spele.aia bani cu grămadă cu reparatii la.automotoare sau la.LDHul.ala
La.Regiotrans au avut de plătit niste chirii când au preluat prima data secțiile cu obligația să țină.personalul.CFR un an și după.au tăiat tot ce se putea tăia deci au făcut economii destule
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3209
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8069
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeLun 03 Iul 2023, 22:08

Poate Gara de Nord din capitală nu este o groapă de gunoi, dar nici curată și îngrijită nu este... Șefului de gară îi este rușine?

https://m.digi24.ro/stiri/actualitate/experienta-unui-strain-dupa-turul-cu-orient-express-singurele-impresii-proaste-au-fost-in-romania-gara-de-nord-e-o-groapa-de-gunoi-2410519
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18231
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23655
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMar 04 Iul 2023, 11:00

https://clubferoviar.ro/vagoanele-ava-200-seria-2190/?fbclid=IwAR0KZ_qHDosrf9T8nM78_yGwU8lQRXAfgleU4D1DXb-kDgTLb8Y9NgA7zFE
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18231
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23655
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMier 05 Iul 2023, 16:43

Cehia cumpăra  AM Desiro de la HLB

České dráhy has just landed a good deal. The Czech operator is the new owner of six second-hand Siemens Desiro Classic DMUs
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18231
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23655
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeVin 07 Iul 2023, 20:53

https://www.economica.net/cfr-aloca-55666-de-milioane-de-lei-pentru-renovarea-a-sase-gari_680115.html?fbclid=IwAR2kADqb-RheQQ_5ou0cueKhErTkFUFDg95_RgCnz4QCUECYOTShV06Ubic
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2580
Varsta : 23
Reputatie : 7201
Data de inscriere : 18/11/2011

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeVin 07 Iul 2023, 22:18

https://clubferoviar.ro/vagoane-si-locomotive-cfr-marfa-scoase-la-vanzare/?fbclid=IwAR1IdwtL17AIaFNZpMKeCS1HEX3IDfxouOujnrWJ-1zcas3L2RnfKvVcg5w
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3209
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8069
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeDum 09 Iul 2023, 00:24

Probabil vor anula și alte curse spre litoral din lipsă de clienți:

https://www.g4media.ro/compania-air-connect-a-anulat-zborurile-oradea-constanta.html

Desigur, nici cu trenul direct Oradea - Mangalia nu merg mai mult de 100 de călători zilnic pe sens, care se urcă în gările din județul Bihor și coboară în județul Constanța. Sau retur.
Sus In jos
Bebe




Numarul mesajelor : 92
Reputatie : 569
Data de inscriere : 06/03/2023

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeDum 09 Iul 2023, 11:29

Ieri seara IR 1930 era 70%.ocupat,si era zi de sambata.Nu stiu cati din aia 70% erau pomanagii profesionisti
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6475
Reputatie : 12192
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeDum 09 Iul 2023, 11:33

Bebe a scris:
Ieri seara IR 1930 era 70%.ocupat,si era zi de sambata.Nu stiu cati din aia 70% erau pomanagii profesionisti

Poate pana la Brasov, caci dupa e dezastru... Nu umple nici macar 25 % din alea 3 vagoane clasa Laughing
Sus In jos
CalinIonMihai




Numarul mesajelor : 404
Reputatie : 1612
Data de inscriere : 25/03/2021

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeDum 09 Iul 2023, 12:36

Conducerea CFR Călători a trimis săptămâna aceasta o adresă către cele 13 depouri subordonate din țară în care cere situații privind numele celor care acceptă și ale celor care refuză să presteze ore suplimentare. Documentul semnat de șeful CFR Călători, Traian Preoteasa, menționează faptul că dacă angajații își dau un consimțământul prestarea de ore suplimentare devine obligație de serviciu.

Ca urmare, șefii din teritoriu ai CFR Călători pun presiune pe mecanicii de locomotivă pentru a semna că vor să facă ore suplimentare. Dar mecanicii refuză să semneze, conform clubferoviar.ro.

sursa bizbrasov
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8843
Reputatie : 12598
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMier 12 Iul 2023, 09:12

https://clubferoviar.ro/zeci-de-trenuri-anulate-la-regionala-brasov-dupa-refuzul-orelor-suplimentare-amenintari-cu-disponibilizarile/?fbclid=IwAR0mPhxxdxE3YEqyaaA-LqO8yImmL9czVodzQErNGb0Rfrzd-F9-WrFT3eY_aem_AfAw1fb0qTBwAavTdWjRAm_eOFlCxQcpW3SLdFOjvkxeqb82LM0Q3U0vCGscFs1m7AA


Zeci de trenuri anulate la Regionala Brașov după refuzul orelor suplimentare. Amenințări cu disponibilizările

Conducerea Regionalei Brașov a CFR Călători propune anularea a aproape 30 de perechi de trenuri pe raza regionalei dar și operarea trenurilor cu personal de la Sibiu, Teiuș și Ciceu în loc de Brașov și Tg Mureș. Zeci de trenuri anulate după refuzul orelor suplimentare

Documente consultate de Club Feroviar indică intenția Regionalei Brașov de a propune anularea a 27 de perechi de trenuri regionale dar și a IR 74/75 pe distanța Brașov – Simeria – Brașov.

„Pentru nivelarea restului de prestații urmare a analizei între subunitățile SRTFC Brașov respectiv cu SRTFC Cluj se propun următoarele modificări:

tren 1734 / 1930 pe relația Teiuș – Brașov – Teiuș deservit de personal T aparținând SELC Teiuș în loc de personal apaținând Depoului Brașov;
tren 2101 pe relația Brașov – Sibiu deservit de personal T aparținând Depoului Sibiu în loc de personal apaținând Depoului Brașov;
tren 1742/1735 pe relația Teiuș – Brașov – Teiuș deservit de personal T aparținând SELC Teiuș în loc de personal T aparținând Depoului Cluj (Teiuș – Sighișoara-Teiuș) respectiv Depoului Brașov (Sighișoara – Brașov – Sighișoara);
tren 4522 deservit de personal aparținând SELC Ciceu pe relația Siculeni – Miercurea Ciuc în loc de personal apaținând SELC Tg. Mureș;

Refuzul orelor suplimentare. Dacă-i musai, cu plăcere


Într-o altă adresă este indicată gravitatea situației și, deși se proclamă dreptul angajaților de a decide dacă fac sau nu ore suplimentare, apare amenințarea voalată cu disponibilizările.

O „prelucrare” a videoconferinței avută marți de conducerea unui depou cu managementul CFR Călători menționează că nu se fac „amenințări, presiuni asupra personalului” și că decizia efectuării de ore suplimentare „trebuie luată după cum consideră fiecare” și că „nu poate fi obligat nimeni să facă ore suplimentare”.

Toate bune și frumoase până când se precizează însă că se va stabili ce trenuri pot fi remorcate și ce trenuri în consecință vor fi anulate. Anularea va avea caracter permanent și va fi urmată de micșorarea subvenției, „apoi pe cale de consecință redimensionarea personalului SA, V, M, C și reorganizarea SNTFC (depourile vor fi ținute în activitate conform activității efectuate regionale)”.

Adică nu dăm pe nimeni afară dar vor veni mai puțini bani de la buget după anularea trenurilor și vom fi nevoiți să facem concedieri.
Traian Preoteasa, principala problemă a CFR Călători

„Problema salariilor ceferiștilor este o problemă. Problema lipsei locomotivelor și a pieselor de schimb este o altă problemă. Însă managementul societății CFR CĂLĂTORI este cea mai mare problemă”, comentează situația un angajat. Acesta mai spune că directorul general al CFR Călători, Traian Preoteasa a refuzat angajarea de mecanici la companie.

Anularea trenurilor în urma refuzului personalului de locomotivă de a efectua ore suplimentare demonstrează un lucru simplu, anume acela că există un deficit de mecanici de locomotivă și că trenurile CFR Călători sunt în circulație doar datorită acceptului mecanicilor de a presta ore suplimentare.

Surse din cadrul companiei spun că Depoul București Călători și SELC Basarab s-a ajuns la depășiri a plafoanelor de ore suplimentare efectuate prevăzute la art 42.(Cool din CCM în vigoare (maxim 120).

Traian Preoteasa ar fi cerut până miercuri 12 iulie listele cu mecanicii de locomotivă de drum care nu vor să își dea consimțământul sa facă ore suplimentare în luna iulie 2023. Tot el a solicitat să li se facă program la 8 ore și, de asemenea, să fie făcute propunerile de anulări trenuri de călători ale CFR Călători.


Ce va scrie AGIFER in rapoarte cînd vor constatat ca mecanicii au depasit plafonul de ore suplimentare?

probabil ca asta se urmareste de fapt anularea trenurilor si invariabil mai apoi inchiderea multor sectii.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6475
Reputatie : 12192
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitimeMier 12 Iul 2023, 10:52

Ce sectii sa mai inchida ? Pe Faurei-Tecuci, Faurei-Urziceni, Slobozia Veche-Tandarei, Medgidia-Negru Voda, Alexandria-Zimnicea, Rosiori Nord-Costesti, etc nu mai circula de multi ani nimic...
Depoul Bucuresti Calatori a depasit numarul orelor suplimentare ? Pai cine ii pune sa plimbe trenuri din 30 in 30 minute la Rosiori Nord, Craiova, Pitesti daca n-au mecanici suficienti si veniturile incasate din prestatiia acelor trenuri nu se justifica... Aaaa, S-au bazat ca merge cu prosteala orelor suplimentare coompensate cu libere la infinit... Uite ca nu mai merge... Laughing
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 33 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 33 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: