Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+29
Adirmvl
Peter Fodor
Ony_x
cardinal
ciprian71
CalinIonMihai
Adrian78
Vitosa
riciu
DAS 2011
Dr2005
Luna
TVlad
Laurentiu Ciobanu
IonutCFR2009
Bebe
SMDS
cfr500
dan tm
Nesebar
t1972
razvan - trenuri
alexmorph3us
Johnny84
Cipri Andrei Neculai
cristi CFR
ldh80
AeroX
@ndrey
33 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 61, 62, 63 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20520
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25412
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeLun 18 Dec 2023, 11:22

Laurentiu Ciobanu a scris:
eu le vad sensul doar pe Bucuresti-Constanta, desi si acolo e aberant ca un IC sa faca mai mult decat facea un IR acum 2-3 ani.
Sunt vreo 12 minute în plus pentru Feteşti şi Ciulniţa. Treaba e că lucrările de acolo nu implică, în mod neapărat, consumarea acestor minute... restul depinde de mecanic, că aşa e la noi. Dacă e week-end... mai bagă şi domn' mecanic de o oră festivă dacă se poate. Altfel, fără să te chinui prea mult (adică fără să numeri stâlpii la restricţii şi limitări şi să îi dai blană imediat cum a trecut ultima osie de la ultimul vagon peste zona de restricţie) şi dacă nu prinzi la bloc vreun marfar, tot ajungi la Constanţa cu măcar 5 minute mai devreme de ora din livret.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8252
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeLun 18 Dec 2023, 14:18

Laurentiu Ciobanu a scris:
Daca te suiai acum 25 de ani intr-un 20-55, nu mai ziceai asta. Cine a mers ultima oara cu trenul acum 20 de ani si a mers cu 20-55 are un soc acum cand se suie in 20-83 sau 21-76, se simte ca-n epoca de piatra.
Am fost si cu 20-54/55, nici nu ma gandesc sa le consider superioare. Cand am avut de ales intre 26-16 si 20-54/55 mereu am ales etajatul. In 20-54/55 mai tot timpul am facut sauna fie vara fie iarna, iarna incalzire cu nemiluita (cand nu gaseam un compartiment cu incalzirea defecta si/sau geam spart sau sa nu se poata inchide ori macar sa se poata deschide), vara lipsa aer conditionat. Mizerie, vandalism si soareci deseori in 20-54/55, prize nema.

Adrian78 a scris:
In afara de climatizare vara dacă funcționează și aia și prize ,iarna e teroare cu vagoanele astea noi nu încălzesc deloc începând de la.etajate la 20-83 21-76 și tot neamul lor plus că trage curentul destul și prin astea
Deși ciudat la clasa1a funcționează intotdeauna
Nu prea am prins sa nu functioneze incalzirea iarna la vagoane noi. Rar sa nu mearga la un vagon dar au fost mutati calatorii in restul de vagoane - si eu m-am bucurat ca am ramas (aproape) singur in acel vagon.
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1331
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3930
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeLun 18 Dec 2023, 15:08

Eu nu vorbesc de 20-55-urile de acum, ci de cum erau cand erau noi. Scaunele sunt de 1000 de ori mai confortabile decat orice alt scaun de la clasa a 2a.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9012
Reputatie : 14391
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeLun 18 Dec 2023, 21:21

Noile compensații în transportul feroviar de călători par să ”premieze” pierderile cauzate de managementul defectuos. Compensația unitară tren-km a scăzut pentru toți operatorii privați (cu excepția Softrans, unde s-a înregistrat o mică creștere) și a fost majorată pentru CFR Călători. Tocmai pentru că privații au fost mai eficienți și au consemnat pierderi mai mici, iar operatorul de stat și-a adâncit ”gaura neagră”. Explicațiile președintelui ARF, Ștefan Roșeanu, în articol. Iar la final, explicațiile noastre pe marginea acestei anomalii sistemice.
https://clubferoviar.ro/noile-compensatii-in-transportul-feroviar/?fbclid=IwAR1241J2Dfj7ONvX0am70yzHtAZrbOkju8GbQPjfeRJSSkaiKp_b1yxWx8Q
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6552
Reputatie : 12375
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeLun 18 Dec 2023, 23:41

Nu este prima oara cand in Romania sunt premiati incompetentii, pagubosii statului mafiot si corupt. Doar de asta am ajuns in gaura dupa 33 de ani de „performante” sistemice. Vorba ceea, in Romanica: Cine-i harnic si munceste/Ori e prost, ori nu gandeste... Very Happy Restul e tacere... Cool
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20520
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25412
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeMar 19 Dec 2023, 08:54

Compensaţia pe tren-km a fost un sistem anacronic, introdus exact pentru a favoriza CFR Călători... dar a fost lege, s-a aplicat şi aia e. Dacă studiaţi Regulamentul (UE) 1370/2007 veţi vedea că nicăieri nu se raportează compensaţia la km, ci la efectul financiar net. Mai pe româneşte, dacă autoritatea competentă impune preţul şi traseul, aceeaşi autoritate trebuie să îi dea suficientă compensaţie operatorului cât să încheie cu profitul din contract. Dacă operatorul face încasări mai mari, compensaţia se reduce corespunzător (prevedere pe care noi nu o aveam în epoca lui tren-km).
Aşa că valorile pe tren-km din contractele actuale au doar rol statistic.

Să vedeţi următorul act adiţional, că impactul interzicerii autorizaţiilor de călătorie e de vreo 360 mil. lei, impact pe care tot statul român va trebui să îl acopere.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9030
Reputatie : 12887
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeMar 19 Dec 2023, 09:30

Cum e impactul?

adica ceferistii navetau pe banii CFR (oricare entitate ?) acum vor calatori pe banii lor adica o sa isi faca abonamente.

Dar cică o sa fie de fapt minus. Adica o sa circule cu nașu?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20520
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25412
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeMar 19 Dec 2023, 10:05

La 3000 lei net, nu o să îşi permită nimeni să dea 750 lei pe un abonament la IR pe 100 km. Plus că nici bilete de serviciu nu se mai pot da, le-a interzis dl. Boloş şi pe alea. Ăia descurcăreţi or să meargă cu naşul, restul o să-şi caute de muncă în alte părţi. Cred că banii ăia îi iei şi ca manipulator de marfă la hipermarket sau casier la Mega Image. Dar Mega Image asigură şi naveta personalului.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18613
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24141
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeMar 19 Dec 2023, 10:33

Dr2005 a scris:
La 3000 lei net, nu o să îşi permită nimeni să dea 750 lei pe un abonament la IR pe 100 km. Plus că nici bilete de serviciu nu se mai pot da, le-a interzis dl. Boloş şi pe alea. Ăia descurcăreţi or să meargă cu naşul, restul o să-şi caute de muncă în alte părţi. Cred că banii ăia îi iei şi ca manipulator de marfă la hipermarket sau casier la Mega Image. Dar Mega Image asigură şi naveta personalului.

Stai bre ca nu mai ia nimeni 3000 de lei la calea ferata ca doar de aia s-a calculat salariu minim plus coeficientul K
Salariile incep de la 4500 si sporuri
Numa fraierii din privat am ramas fara sporuri ca la noi cand le-au taiat in 2021 cui nu i-a convenit a fost amenintat ca nu ii se va face alt contract cu noile conditii
Unde is CFRistii care miorlaiua pe facebook ca fac greva sa ii vad acuma ce o sa faca ca le-au taiat autorizatiile dar la cat de fricosi sunt si la cat sunt manjite sindicatele o scalda asa..
Bine ca le-ati facut la studenti abonamente de 90 de lei la IR
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9030
Reputatie : 12887
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeMar 19 Dec 2023, 11:38

Ce sindicate? am impresia ca sefii sindicatelor(sa numiti lidări sau lideri) habar nu au despre calea ferată si nici nu le pasă.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20520
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25412
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeMar 19 Dec 2023, 11:49

MF a trecut proiectul pe repede înainte, cred că 90% din ceferişti nu ştiu ce li se pregăteşte. Nici măcar cei de la CFR Călători nu ştiau, i-am informat eu ce am aflat "pe surse" ca să-i fac atenţi la Monitorul Oficial.

Apropo, noi avem în minister colegi cu salarii de 3000 şi un pic (grad asistent) care fac naveta de la Roşiori, Mizil, Buzău, Câmpina etc. cu IR. Avem şi mai de aproape (Titu, Chitila, Buftea, Periş, Ploieşti) care merg cu ce le vine (deşi de la Ploieşti e cam de IR).


Adrian78 a scris:
Salariile incep de la 4500 si sporuri
4500 lei BRUT, adică 2659 lei net. Cu tot cu sporuri iese exact 3000 lei.

Adrian78 a scris:
Bine ca le-ati facut la studenti abonamente de 90 de lei la IR
Eu nu le-am făcut nimic, le-a făcut Parlamentul României, prin lege.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18613
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24141
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeMar 19 Dec 2023, 11:50

dan tm a scris:
Ce sindicate? am impresia ca sefii sindicatelor(sa numiti lidări sau lideri) habar nu au despre calea ferată si nici nu le pasă.

Domenii experți care apără doar personalul Tesa că sa nu își piardă privilegiile și prostii care rămân în sindicate și le dau bani
Dar mai mult ce contează le-au dat 5800 +sporuri restul ura și la gara

Dr2005 eu mă refeream la aia din companiile CFR Sa CFR Marfa și Calatori
Cui nu-i convine sa vina la.privat


Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Mar 19 Dec 2023, 11:51, editata de 1 ori
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2118
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6670
Data de inscriere : 25/05/2012

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeMar 19 Dec 2023, 11:51

Adrian78 a scris:

Unde is CFRistii care miorlaiua pe facebook ca fac greva [...]
Bine ca le-ati facut la studenti abonamente de 90 de lei la IR

Pai ceferistii sunt calare toata ziua pe Feisbuc zgornind calatorii de la tren si arunca toata vina pe ei.
Si normal ca elevii si studentii sa traiasca in rest. Si IC-ul pe seama lor va trai.
Asta au stiut ca e bine, ce au cules, au semanat. Invers. Laughing
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3313
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8275
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeMar 19 Dec 2023, 21:49

https://observatornews.ro/eveniment/modernizarea-cfr-cu-pasi-mici-avem-locomotive-vechi-de-jumatate-de-secol-in-timp-ce-primul-tren-cumparat-in-ultimii-20-de-ani-ramane-inca-garat-554956.html?fbclid=IwAR13YlNk6LoPPmIjSJfzQCiuba3k7NJAx3S1AEb1MpKqOJr-0m9MsZv7nSk
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18613
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24141
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitimeMar 19 Dec 2023, 22:47

Pai rămâne garat că trebuie să treacă și ăla.niste teste că nu e Golf 4 TDI și îl înmatriculezi in doua zile
Au trecut toti de la.fotbal.si Covid la trenuri
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 62 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 62 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 62 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 61, 62, 63 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei (partea II)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: