| Revista presei | |
|
+29Adirmvl Peter Fodor Ony_x cardinal ciprian71 CalinIonMihai Adrian78 Vitosa riciu DAS 2011 Dr2005 Luna TVlad Laurentiu Ciobanu IonutCFR2009 Bebe SMDS cfr500 dan tm Nesebar t1972 razvan - trenuri alexmorph3us Johnny84 Cipri Andrei Neculai cristi CFR ldh80 AeroX @ndrey 33 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 05 Dec 2023, 21:17 | |
| Care locuri fata-n fata? Ai destule locuri si stil autocar / avion. Mai ales ca acum CFR-ul are aplicatie cat de cat in rand cu lumea, iti alegi locul unde vrei. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 05 Dec 2023, 23:07 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Pentru romulani conteaza sa arate bine la exterior, la interior nu conteaza confortul, de asta au ajuns Desiro sa faca Bucuresti-Iasi in locul unor 20-55 cum ar fi fost normal.
Mor cand vad locuri fata in fata la tren...plus ca nu e mare diferenta fata de Desiro la confort. Vezi ca Desiro e totusi superior, are aer conditionat - cand merge, locuri fata in fata are oricum si porcaria de 20-55. Dupa malaxe 20-54/55 sunt urmatoarele porcarii ce (inca) mai circula. |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Joi 07 Dec 2023, 09:28 | |
| Daca te suiai acum 25 de ani intr-un 20-55, nu mai ziceai asta. Cine a mers ultima oara cu trenul acum 20 de ani si a mers cu 20-55 are un soc acum cand se suie in 20-83 sau 21-76, se simte ca-n epoca de piatra. |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 07 Dec 2023, 10:14 | |
| Probabil le-a prins prea jegoase si darapanate. Altfel n-ar fi ele rele. Cel putin pentru Regio e cu mult mai bine decat o malaxa. Ma rog, eu as prefera 20-55 (intr-o stare decenta) decat 20-68 sau 20-49 salon. E drept ca in ultimii ani s-au ramolit prea rau, se cam cutremurau la joante, iar caldura din parti (literalmente). |
|
| |
Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4501 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Joi 07 Dec 2023, 12:35 | |
| 20-55 nu aveau si incalzire alternativa cu abur pe vremuri ? Cand nu era defect vreun vagon, incalzirea cu aburi mergea detul de ok pe liniile ne-electrificate. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 07 Dec 2023, 14:16 | |
| 20-55 pe aburi nu sunt .. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 07 Dec 2023, 15:34 | |
| https://dambovita24.ro/primele-discutii-privind-reconstruirea-tronsonului-de-cale-ferata-dintre-i-l-caragiale-si-moreni-proiectul-are-identificata-sursa-de-finantare-si-sustinerea-presedintelui-cj-dambovita-dar-si-a-tutu/?fbclid=IwAR1hAZOikQQc8C7Tv2DRxtExLJ7H3oRHBzigIRlpFYLoXXi0M4GKfjal6DU |
|
| |
Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4501 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Joi 07 Dec 2023, 16:35 | |
| Cred ca parti din linia spre Moreni inca exista in teren doar ca sunt in stare foarte proasta, pe acolo nu au mai trecut trenuri de 20-25 de ani. Ma bucur sa vad astfel de initiative, sunt multe astfel de linii care ar merita revitalizate, cum ar fi si linia spre Snagov. Ma intreb daca macar fosta gara Moreni mai exista.
Ultima editare efectuata de catre Ony_x in Joi 07 Dec 2023, 16:46, editata de 3 ori |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 07 Dec 2023, 16:43 | |
| Ăștia au scăpat bine cu un 30 de minute
https://clubferoviar.ro/sute-de-navetisti-debarcati-in-chitila-dupa-ce-locomotiva-s-a-defectat/?fbclid=IwAR2612JsDXvq2AlPRog-ic_cdl1edFgOi05NQ5hoquDIG95OF9sH6WgesNs |
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5715 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 07 Dec 2023, 19:15 | |
| - AeroX a scris:
- Care locuri fata-n fata? Ai destule locuri si stil autocar / avion. Mai ales ca acum CFR-ul are aplicatie cat de cat in rand cu lumea, iti alegi locul unde vrei.
Si in cazul abonamentelor digitale cum poti sa-ti rezervi locul dinainte din aplicatie? Ar fi fost normal sa avem aceeasi posibilitate ca in cazul celor care folosesc cardul TrenPlus! Ca sa nu mai zic de cei care detin Cartea de Calatorie, cea care iti ofera calatorii nelimitate pe o perioada de 6 luni pe toate tipurile de tren, dar care nu pot sa-si aleaga locul de acasa din fata calculatorului cu plata lui bineinteles. |
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5715 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 07 Dec 2023, 19:25 | |
| Ce era asa de greu sa introduca rezervarea locului si pentru celelalte tipuri de legitimatie in aplicatia aia ca doar le platesti dinainte. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 08 Dec 2023, 00:17 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Pentru romulani conteaza sa arate bine la exterior, la interior nu conteaza confortul, de asta au ajuns Desiro sa faca Bucuresti-Iasi in locul unor 20-55 cum ar fi fost normal.
Tu vorbeşti de anul 2004... când Desiro avea climatizare, budă vacuumatică şi avea şi o priză pentru încărcat telefonul, lucruri la care 20-55 nici nu visa Cine merge azi cu 20-83 după ce a mers o viaţă doar cu 20-55 se simte ,,în epoca de piatră" numai primele 5 minute. După aia vede că are climă, că nu-l mai trage curentul pe la geamuri şi că poate să se înţeleagă cu călătorul de vizavi fără să ţipe. E o diferenţă imensă între 20-55 şi vagoanele moderne de acum. _________________ :TTT:
|
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Vin 08 Dec 2023, 09:52 | |
| In afara de climatizare (iar asta doar vara), la nivelul anului 2004 cu ce era superior Desiro 20-55-ului? Buda vacuumatica e un avantaj doar pentru cei care lucreaza la linii, pentru calatori e clar un dezavantaj, ca nu toti trag apa sau se mai infunda, cea cu descarcare intre sine e mai decenta. Iar in 2004 cam tineau telefoanele cateva zile fara incarcare, plecai cu el incarcat de acasa, n-aveai nevoie sa-l incarci in timpul calatoriei, plus ca nici nu stiai de acele prize, nu le aveai in dreptul fiecarui scaun.
Anyway, poti lua ce e mai bun de la fiecare solutie si sa imbunatatesti, nu vad de ce nu ai lua scaunele de la 20-55 ca sa le pui in configuratia 20-68, de exemplu, asa ai si confort si climatizare si buda cu descarcare intre sine care nu se infunda niciodata.
A propos de bude: de ce tot insista CFR sa monteze capace de WC la bude? Ca nu vad pe nimeni sanatos la cap sa se aseze pe ele, plus ca trebuie sa tii de capac sa nu se inchida cand te pisi si sa te improaste cu pisat la vreo frana. |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 08 Dec 2023, 10:13 | |
| Am avut drumuri la greu pe 9202/9217 si observi diferenta imediat cand are etajat sau 20-83. La orice aspect e mai bine in 20-83, nu-s scaunele si spatiul dintre ele prea generoase, dar mai bine decat scaunele alea scunde si tari de hobbit din etajat. Plus caldura si tinuta de drum mult mai bune, etajatul e zgomotos. Cu lipsurile lui 20-55 era intr-adevar un vagon comod, exceptand zgomotul la franare. @alexmorph3us, m-am referit la cazul lui Laurentiu. Poate candva se va putea achizitiona si rezervarea de loc si atat. Cu toate ca nah, la modul grosier, posesorii de carti si abonamente circula in ideea sa nu mai plateasca loc, cu ce tren doresc. Iti asumi treaba asta, avand drumuri frecvente stii ce trenuri sunt de evitat daca CFR Calatori nu e in stare sa asigure capacitate buna de locuri. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 08 Dec 2023, 11:26 | |
| In afara de climatizare vara dacă funcționează și aia și prize ,iarna e teroare cu vagoanele astea noi nu încălzesc deloc începând de la.etajate la 20-83 21-76 și tot neamul lor plus că trage curentul destul și prin astea Deși ciudat la clasa1a funcționează intotdeauna |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|