Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+29
Adirmvl
Peter Fodor
Ony_x
cardinal
ciprian71
CalinIonMihai
Adrian78
Vitosa
riciu
DAS 2011
Dr2005
Luna
TVlad
Laurentiu Ciobanu
IonutCFR2009
Bebe
SMDS
cfr500
dan tm
Nesebar
t1972
razvan - trenuri
alexmorph3us
Johnny84
Cipri Andrei Neculai
cristi CFR
ldh80
AeroX
@ndrey
33 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 60, 61, 62 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6764
Data de inscriere : 25/05/2012

Revista presei - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 61 Icon_minitimeVin 8 Dec - 11:49

Depinde si de starea lor.
Recent am fost in 20-83 023 si acum la nici 1 grad afara dimineata baga caldura foarte bine.

Laurentiule, am uitat un amanunt. Te referi la colac sau capac? Capacul de regula e pus sa stea bine...acum depinde pe unde umbla vagonul ala daca pica pe tine.
Dar e bine sa existe, cand tragi apa la WC vacuumatic trebuie sa inchizi capacul. Nu se stie ce se intampla daca n-o faci. Very Happy
Cred ca si instructiunile zic asta.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4066
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 61 Icon_minitimeVin 8 Dec - 12:55

Vagonul ala chiar era un etajat pe R Buc-Bv, daca nici asta nu e linie buna...depinde de sensul de mers, la frana se inchide capacul.
Prefer sa ma improaste cu apa cand trag apa decat prima situatie.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 61 Icon_minitimeVin 8 Dec - 15:53

https://clubferoviar.ro/intercity-in-mersul-trenurilor-2023-2024/?fbclid=IwAR08zhznamxxFOsdvqCMB0rXvuMESgpmTAiTAvYT9k8yBp8DDHBgB6OygdA
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3335
Reputatie : 8739
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 61 Icon_minitimeVin 8 Dec - 17:39

clubferoviar a scris:
IC 571 „Dunărea
era de asteptat :p
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 61 Icon_minitimeVin 8 Dec - 17:40

cardinal a scris:
clubferoviar a scris:
IC 571 „Dunărea
era de asteptat :p

Vinerea il vor umple de etajate Laughing
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 61 Icon_minitimeVin 8 Dec - 21:14

Eu zic sa tragem sa ii ajungem pe belgieni cu etajate M6 și Desiro ML la IC
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6664
Data de inscriere : 27/06/2010

Revista presei - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 61 Icon_minitimeSam 9 Dec - 9:53

https://badcyber.com/dieselgate-but-for-trains-some-heavyweight-hardware-hacking/
No comment...
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4066
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 61 Icon_minitimeSam 9 Dec - 12:48

In concluzie, producatorul a scris in codul trenul ca daca acesta ajunge la mentenanta in atelierele PKP, sa nu mai porneasca apoi.

Interesant e ca producatorul era tot polonez, nu vreo firma straina. Acum probabil s-au lins pe bot de viitoare contracte.
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 459
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5715
Data de inscriere : 13/07/2010

Revista presei - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 61 Icon_minitimeSam 9 Dec - 13:15

https://www.g4media.ro/remodeleaza-geografia-europei-trenul-de-noapte-dintre-berlin-si-paris-repus-in-functiune-dupa-noua-ani-de-pauza.html
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 61 Icon_minitimeDum 10 Dec - 1:23

Adrian78 a scris:
In afara de climatizare vara dacă funcționează și aia și prize ,iarna e teroare cu vagoanele astea noi nu încălzesc deloc începând de la.etajate la 20-83 21-76 și tot neamul lor plus că trage curentul destul și prin astea
Deși ciudat la clasa1a funcționează intotdeauna
"Nu încălzesc" pentru că reglarea temperaturii se face computerizat, trebuie să fie 19 grade lângă termostat şi atât. La vagoanele vechi, gen 20-54, radiatoarele se supraîncălzeau frecvent, pentru că erau dimensionate pentru tensiunea de 1500 V... pe care EA-urile noastre nu o stabilizează la ieşirea din transformator, deci poate fi şi 1600 şi mai mult. De aia şi luau foc atâtea vagoane cu radiaotare (20-47, 20-54, 21-47 etc.).
Nici la vagoanele încălzite cu aer modulat nu era cu mult mai bine, că rezistenţa care încălzea aerul era încinsă mult peste valoarea nominală. De aia la ambele tipuri de încălzire puteai să stai în tricou iarna în compartimente.

AeroX a scris:
Dar e bine sa existe, cand tragi apa la WC vacuumatic trebuie sa inchizi capacul. Nu se stie ce se intampla daca n-o faci.
Dacă e valva pusă invers, când apeşi pe buton şi îţi împinge tot conţinutul cu 10 bar în sus... nu te ajută niciun capac, se duce totul până în tavan Laughing
Toate trenurile cu care am mers prin Europa aveau capace la closet, inclusiv în Bulgaria. De regulă cele ,,heavy duty" cu care vin voagoanele şi ramele sunt făcute să poată sta ridicate. Că CFR Călători cumpără din alea de 15 lei de la supermarket e altă mâncare de peşte.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4066
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 61 Icon_minitimeDum 10 Dec - 18:00

Pai mai bine nu le-ar mai pune. E o "placere" sa ridic capacul ala plin de ebola.
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6664
Data de inscriere : 27/06/2010

Revista presei - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 61 Icon_minitimeDum 10 Dec - 22:31

Eu folosesc servetele umede (obligatoriu cu alcool) pentru asemenea operatiuni.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 61 Icon_minitimeJoi 14 Dec - 12:20

Cel mai fiabil tren în UK

Stadler Class 755 for Greater Anglia named as the most reliable train in UK

For the third consecutive year, Stadler trains built for the Greater Anglia network have gained an award for performance at the UK industry-acclaimed Golden Spanners, securing a gold medal.

The Class 755 four-carriage bi-mode trains were named the most reliable in the second generation new diesel category.

Awards are handed out based purely on statistical evidence relating to reliability, with judges saying that these trains were “the most reliable train of their type” in the country.

It’s the second year running that the four-carriage Class 755s received this accolade. In 2021, the three-carriage bi-modes were named the most reliable train in the same category.

#StadlerClass755 #StadlerFLIRT #GoldenSpanners #StadlerAward
Revista presei - Pagina 61 Fb_im743
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 61 Icon_minitimeDum 17 Dec - 21:32

Trenurile intercity:

https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-26757875-romania-aberatiile-feroviare-tara-unde-trenurile-cele-mai-scumpe-bilete-stau-zeci-minute-gari.htm
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4066
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 61 Icon_minitimeLun 18 Dec - 11:16

Mda, trenuri IC stau la compuneri/descompuneri...noaptea mintii.

Pentru mine, ideea un tren IC era ca trebuia sa concureze avionul, nu sa opreasca la Teius.

Speram ca va creste numarul de articole de gen si ca vom scapa de mizeriile de IC-uri de la noul mers; eu le vad sensul doar pe Bucuresti-Constanta, desi si acolo e aberant ca un IC sa faca mai mult decat facea un IR acum 2-3 ani.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 61 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 61 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 60, 61, 62 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: