| Revista presei | |
|
+29Adirmvl Peter Fodor Ony_x cardinal ciprian71 CalinIonMihai Adrian78 Vitosa riciu DAS 2011 Dr2005 Luna TVlad Laurentiu Ciobanu IonutCFR2009 Bebe SMDS cfr500 dan tm Nesebar t1972 razvan - trenuri alexmorph3us Johnny84 Cipri Andrei Neculai cristi CFR ldh80 AeroX @ndrey 33 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 8 Dec - 11:49 | |
| Depinde si de starea lor. Recent am fost in 20-83 023 si acum la nici 1 grad afara dimineata baga caldura foarte bine. Laurentiule, am uitat un amanunt. Te referi la colac sau capac? Capacul de regula e pus sa stea bine...acum depinde pe unde umbla vagonul ala daca pica pe tine. Dar e bine sa existe, cand tragi apa la WC vacuumatic trebuie sa inchizi capacul. Nu se stie ce se intampla daca n-o faci. Cred ca si instructiunile zic asta. |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Vin 8 Dec - 12:55 | |
| Vagonul ala chiar era un etajat pe R Buc-Bv, daca nici asta nu e linie buna...depinde de sensul de mers, la frana se inchide capacul. Prefer sa ma improaste cu apa cand trag apa decat prima situatie. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 8 Dec - 15:53 | |
| https://clubferoviar.ro/intercity-in-mersul-trenurilor-2023-2024/?fbclid=IwAR08zhznamxxFOsdvqCMB0rXvuMESgpmTAiTAvYT9k8yBp8DDHBgB6OygdA |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 8 Dec - 17:39 | |
| - clubferoviar a scris:
- IC 571 „Dunărea”
era de asteptat :p |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 8 Dec - 17:40 | |
| - cardinal a scris:
- clubferoviar a scris:
- IC 571 „Dunărea”
era de asteptat :p Vinerea il vor umple de etajate |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 8 Dec - 21:14 | |
| Eu zic sa tragem sa ii ajungem pe belgieni cu etajate M6 și Desiro ML la IC |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 9 Dec - 9:53 | |
| https://badcyber.com/dieselgate-but-for-trains-some-heavyweight-hardware-hacking/ No comment... |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Sam 9 Dec - 12:48 | |
| In concluzie, producatorul a scris in codul trenul ca daca acesta ajunge la mentenanta in atelierele PKP, sa nu mai porneasca apoi.
Interesant e ca producatorul era tot polonez, nu vreo firma straina. Acum probabil s-au lins pe bot de viitoare contracte. |
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5715 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 9 Dec - 13:15 | |
| https://www.g4media.ro/remodeleaza-geografia-europei-trenul-de-noapte-dintre-berlin-si-paris-repus-in-functiune-dupa-noua-ani-de-pauza.html |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 10 Dec - 1:23 | |
| - Adrian78 a scris:
- In afara de climatizare vara dacă funcționează și aia și prize ,iarna e teroare cu vagoanele astea noi nu încălzesc deloc începând de la.etajate la 20-83 21-76 și tot neamul lor plus că trage curentul destul și prin astea
Deși ciudat la clasa1a funcționează intotdeauna "Nu încălzesc" pentru că reglarea temperaturii se face computerizat, trebuie să fie 19 grade lângă termostat şi atât. La vagoanele vechi, gen 20-54, radiatoarele se supraîncălzeau frecvent, pentru că erau dimensionate pentru tensiunea de 1500 V... pe care EA-urile noastre nu o stabilizează la ieşirea din transformator, deci poate fi şi 1600 şi mai mult. De aia şi luau foc atâtea vagoane cu radiaotare (20-47, 20-54, 21-47 etc.). Nici la vagoanele încălzite cu aer modulat nu era cu mult mai bine, că rezistenţa care încălzea aerul era încinsă mult peste valoarea nominală. De aia la ambele tipuri de încălzire puteai să stai în tricou iarna în compartimente. - AeroX a scris:
- Dar e bine sa existe, cand tragi apa la WC vacuumatic trebuie sa inchizi capacul. Nu se stie ce se intampla daca n-o faci.
Dacă e valva pusă invers, când apeşi pe buton şi îţi împinge tot conţinutul cu 10 bar în sus... nu te ajută niciun capac, se duce totul până în tavan Toate trenurile cu care am mers prin Europa aveau capace la closet, inclusiv în Bulgaria. De regulă cele ,,heavy duty" cu care vin voagoanele şi ramele sunt făcute să poată sta ridicate. Că CFR Călători cumpără din alea de 15 lei de la supermarket e altă mâncare de peşte. _________________ :TTT:
|
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Dum 10 Dec - 18:00 | |
| Pai mai bine nu le-ar mai pune. E o "placere" sa ridic capacul ala plin de ebola. |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 10 Dec - 22:31 | |
| Eu folosesc servetele umede (obligatoriu cu alcool) pentru asemenea operatiuni. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 14 Dec - 12:20 | |
| Cel mai fiabil tren în UK Stadler Class 755 for Greater Anglia named as the most reliable train in UK For the third consecutive year, Stadler trains built for the Greater Anglia network have gained an award for performance at the UK industry-acclaimed Golden Spanners, securing a gold medal. The Class 755 four-carriage bi-mode trains were named the most reliable in the second generation new diesel category. Awards are handed out based purely on statistical evidence relating to reliability, with judges saying that these trains were “the most reliable train of their type” in the country. It’s the second year running that the four-carriage Class 755s received this accolade. In 2021, the three-carriage bi-modes were named the most reliable train in the same category. #StadlerClass755 #StadlerFLIRT #GoldenSpanners #StadlerAward |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Dec - 21:32 | |
| Trenurile intercity:
https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-26757875-romania-aberatiile-feroviare-tara-unde-trenurile-cele-mai-scumpe-bilete-stau-zeci-minute-gari.htm |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Lun 18 Dec - 11:16 | |
| Mda, trenuri IC stau la compuneri/descompuneri...noaptea mintii.
Pentru mine, ideea un tren IC era ca trebuia sa concureze avionul, nu sa opreasca la Teius.
Speram ca va creste numarul de articole de gen si ca vom scapa de mizeriile de IC-uri de la noul mers; eu le vad sensul doar pe Bucuresti-Constanta, desi si acolo e aberant ca un IC sa faca mai mult decat facea un IR acum 2-3 ani. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|