| Revista presei | |
|
+29Adirmvl Peter Fodor Ony_x cardinal ciprian71 CalinIonMihai Adrian78 Vitosa riciu DAS 2011 Dr2005 Luna TVlad Laurentiu Ciobanu IonutCFR2009 Bebe SMDS cfr500 dan tm Nesebar t1972 razvan - trenuri alexmorph3us Johnny84 Cipri Andrei Neculai cristi CFR ldh80 AeroX @ndrey 33 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 07 Noi 2023, 20:15 | |
| Am scris cu locomotive DualMode Problema mare e și pe partea de locomotive diesel.unde la anul nu se mai pot cumpăra piese pentru GM care oricum sunt praf și pulbere majoritatea dintre ele Eu de aia ziceam cu câteva garnituri pushpull aproape eliminai de tot partida de manevra și rămânea RTVistii doar pentru RTT fara sa mai facă Proba completa |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Mier 08 Noi 2023, 09:27 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ce spui tu funcţionează pentru trenuri necompensate. Din serviciu public nu ai cum să te descurci singur. Nici OeBB şi DB nu se descurcă singuri.
A facut cineva vreun calcul cat plateste TUI un tren pentru o anumita trasa versus cat primeste compensatie si sa faca soldul (pozitiv sau negativ)? Mie la calatori mi se pare doar plimbat de bani dintr-un buzunar intr-altul. - Dr2005 a scris:
- Apropo de mentenanţă, o să fie frumos când sindicatele or să calculeze câţi RTV-işti vor dispărea datorită ramelor care nu mai necesită atâta manoperă la RT, câţi meseriaşi din depouri şi revizii nu vor mai avea la ce să şurubărească şi câte comenzi va mai avea, de fapt, SCRL când grosul materialului rulant va fi cu mentenanţă inclusă.
Sa-i redistribuie la intretinere linii, ca peste tot se vaita ca n-are cine sa stranga suruburile.
Ultima editare efectuata de catre Laurentiu Ciobanu in Mier 08 Noi 2023, 09:29, editata de 1 ori |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 08 Noi 2023, 10:53 | |
| - Adrian78 a scris:
- Am scris cu locomotive DualMode
Problema mare e și pe partea de locomotive diesel.unde la anul nu se mai pot cumpăra piese pentru GM care oricum sunt praf și pulbere majoritatea dintre ele DualMode la călători? Păi astea sunt mai rare decât trenurile cu hidrogen. Cel mult să găseşti nişte rame dual-mode sau tramvaie dual-mode pentru un soi de tram-train gen Szeged. Dar astea sunt investiţii care trebui promovate la nivel local. Mai trebuie tras de diesel-urile existente 5 - 6 ani... după aia se vor disponibiliza ceva GM, Desiro, ba chiar şi câteva AM900 şi 700 cu electrificările pe Cluj-Oradea, Constanţa-Mangalia, Răduleşti-Giurgiu şi Craiova-Calafat. Astea ar trebui să ajungă pentru restul liniilor (poate se rezolvă şi cu hidrogenul pe 101, deci mai scoatem şi de aici ceva material rulant) şi să permită retragerea DA-urilor existente. - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Sa-i redistribuie la intretinere linii, ca peste tot se vaita ca n-are cine sa stranga suruburile.
Ce treabă are CFR Călători cu întreţinerea liniilor? Chiar dacă, ipotetic vorbind, CFR SA ar avea voie să facă angajări (momentan nu mai are voie cf. Legii nr. 296/2023), personalul de la CFR Călători (care în caz de disponibilizări trebuie să primească salarii compensatorii) nu are pregătirea necesară şi nici autorizările necesare. Iar la 50 de ani, nu o să se mai apuce nimeni de făcut cursuri de liniori la CENAFER. Asta presupunând că Medicina Muncii le dă liber la muncă de strâns şuruburi şi patrulat zeci de km pe jos pe linie zilnic. _________________ :TTT:
|
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 08 Noi 2023, 10:58 | |
| O sa-i mai redistribuie pe destui chiar in depoul Alstom. Doar n-o sa-si aduca forta de munca din Franta sau Polonia. La linii e cu totul alta ramura. @Adrian78, ei au rutele stabilite, n-o sa-ti plimbe B-EMU pe 101 toata ruta 250km. E la limita. Si in teste. Pe teren sunt fel si fel de situatii. Merge maxim de un aeroport, acolo se preteaza, macar sa faca si 4 curse (dus-retur). Si ideal trebuie sa fii aproape de o statie electrificata (ideal ambele capete), sa incarci usor de la catenara. Te poti gandi la Pitesti - Curtea de Arges, dar ei au gandit baza de alimentare doar la Bucuresti. iLint-ul avea autonomie mai buna, in teste pana la 1000 km. Mult superior. Oricum nu cred ca va mai reusi licitatia cu hidrogenul. Efectiv nu mai au timp sa o reia si sa se semneze un contract. Ideal ar fi fost sa rectifice PNRR sa faca demersuri pentru electrificare. Sau sa suplimenteze cu mai multe lucrari de renewal (Pitesti - Curtea de Arges e critica, linie degradata cu joante, aiurea sa fi plimbat tren nou pe aici).
|
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Mier 08 Noi 2023, 11:07 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ce treabă are CFR Călători cu întreţinerea liniilor? Chiar dacă, ipotetic vorbind, CFR SA ar avea voie să facă angajări (momentan nu mai are voie cf. Legii nr. 296/2023), personalul de la CFR Călători (care în caz de disponibilizări trebuie să primească salarii compensatorii) nu are pregătirea necesară şi nici autorizările necesare. Iar la 50 de ani, nu o să se mai apuce nimeni de făcut cursuri de liniori la CENAFER. Asta presupunând că Medicina Muncii le dă liber la muncă de strâns şuruburi şi patrulat zeci de km pe jos pe linie zilnic.
Nu stiu ce zice acea lege, stiu ca prin rapoartele AGIFER se plang ca n-au personal suficient pentru intretinerea liniilor. Ma gandesc ca se poate face o derogare pentru a prelua aceasta forta de munca dintr-o parte intr-alta. Un curs de liniori nu cred ca e un capat de tara, nu-ti trebuie facultate pentru asta, mai ales daca ai de ales intre asta si somaj. Iar Medicina muncii nu vad ce ar avea impotriva, mersul pe jos le va face mai mult bine decat sa stea intr-un singur loc. Ca alternativa ar fi sa aducem muncitori din Vietnam si nu vrem asa ceva. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 08 Noi 2023, 11:30 | |
| Pai meseria asta de picher L.ar trebui să dispară nu știu dacă într-o țară vecină cu noi mai umbla.picherii pe linie mai ales când ai sina sudata peste tot CFR SA ar trebui sa ia un model.de la intretinere din Vest să facă față inchidere doar sâmbătă cu personal.extern decât să plătească aiurea niste angajați care se fac că muncesc de luni până vineri și să își cumpere utilaje să își repare în regie proprie infrastructura |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Mier 08 Noi 2023, 12:37 | |
| E mai ieftin sa reprofilezi oamenii decat sa contractezi externi si sa ramai in brate si cu cei existenti. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 08 Noi 2023, 16:18 | |
| - AeroX a scris:
- Ideal ar fi fost sa rectifice PNRR sa faca demersuri pentru electrificare. Sau sa suplimenteze cu mai multe lucrari de renewal (Pitesti - Curtea de Arges e critica, linie degradata cu joante, aiurea sa fi plimbat tren nou pe aici).
PNRR are ca scop redresarea ţărilor după COVID, nu realizarea reparaţiilor neefectuate în ultimii 50 de ani. A, că s-a reulit introducerea unor astfel de activităţi în PNRR e altă mâncare de peşte. _________________ :TTT:
|
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 08 Noi 2023, 22:05 | |
| În România se construiesc foarte greu căi ferate și autostrăzi, dar la ei mai repede și mai ușor:
https://m.ziare.com/tunel-subacvatic-danemarca-germania/cel-mai-lung-tunel-subacvatic-din-lume-autostrada-linii-cale-ferata-1835119 |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 09 Noi 2023, 18:06 | |
| Proiect ambitios al Primariei Oradea in parteneriat cu Consiliul Judetean Bihor. Tram-trenurule care vor interconecta localitatile din Zona Metropolitana Oradea Detalii: https://bit.ly/Tram-Train |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 16 Noi 2023, 18:29 | |
| https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-26686382-alstom-companie-are-livrat-multe-trenuri-romania-are-probleme-financiare-renunta-1-500-angajati.htm?fbclid=IwAR14RlB4iFpGjp5RpjpGTZ653W-cNKE2VgkKT_XbwOtTMHA1mxdNIKAYMMY |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Noi 2023, 21:22 | |
| Pun si aici stirea, desi imi place sa calatoresc nu as vrea/nu mi-ar placea sa fiu mecanic de locomotiva in Romania, iata unul dintre motive:
https://www.libertatea.ro/stiri/un-mecanic-de-locomotiva-a-lovit-cu-trenul-doua-masini-in-5-zile-in-bistrita-un-sofer-a-murit-al-doilea-e-in-coma-4724050 |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Noi 2023, 21:34 | |
| Alții au de la 8 la 15 morți sau ăla de la Bârnova 27 când a lovit autobuzul |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Noi 2023, 21:54 | |
| Probabil saracul mecanic se intreaba acum "de ce numai mie?", si probabil multa vreme va avea emotii la apropierea de TN-uri. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Noi 2023, 09:22 | |
| Pe langa asta nu stiu daca nu are de dat si niste explicatii/ancheta + diverse verificari. Nu as vrea sa fiu in pielea lui. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|