Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+29
Adirmvl
Peter Fodor
Ony_x
cardinal
ciprian71
CalinIonMihai
Adrian78
Vitosa
riciu
DAS 2011
Dr2005
Luna
TVlad
Laurentiu Ciobanu
IonutCFR2009
Bebe
SMDS
cfr500
dan tm
Nesebar
t1972
razvan - trenuri
alexmorph3us
Johnny84
Cipri Andrei Neculai
cristi CFR
ldh80
AeroX
@ndrey
33 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 45, 46, 47 ... 56 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20520
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25412
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeMier 30 Aug 2023, 18:54

Alt exemplu... ăsta a fost chiar foarte tare, am trimis pozele la firma de transport, reclamând lipsa biletului. Şi ăia mi-au cerut să le fac o poză la bilet ca să justific cu ce cursă am mers...

Revista presei - Pagina 46 B-50-k10
Revista presei - Pagina 46 B-50-k13
Revista presei - Pagina 46 B-50-k12

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 16/01/2010

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeJoi 31 Aug 2023, 14:13

Pe vremea lui Ceasca se introdusesera in Bucuresti niste microbuze, banuiesc ca erau pe un fel de linii "expres". Fusesera poreclite "curulet'n gemulet". Meteahna veche, carevasazica...
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1331
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3930
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeJoi 31 Aug 2023, 16:01

La Galati erau lux, nu mergea nimeni in picioare; daca ti se parea ca e cam plin, il luai pe urmatorul.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18613
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24141
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeJoi 31 Aug 2023, 21:33

Noi debea ne cacam pe noi să luăm 37 de rame și din alea sa vedem cate ajung că pica jaloanele din  PNRR unu cate unul..

https://mobilitate.eu/siemens-obb-540-mireo/?fbclid=IwAR3C8WIecFg07-DP-L-YioIJoZyAHQhIKRds_D3PtuyLcTQXxMdOuA_wqZo


Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Vin 01 Sept 2023, 09:58, editata de 1 ori
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9030
Reputatie : 12887
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeVin 01 Sept 2023, 08:04

PAi astia de afara discuta direct, OBB cumpara, MAv cumpara, Gysev cumpara, PKP cumpara, Trenitalia cumpara.
Doar la noi CFR calatori nu poate cumpara, trebuie infiintat ARF sa cumpere.

Normal in Romania ar trebui desfiintate complet caile ferate.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18613
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24141
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeVin 01 Sept 2023, 10:02

Daca nu le.scot unii se vor ele.singure din circulație..
Parcă erau cele mai bune

https://m.ebihoreanul.ro/stiri/un-tren-cfr-a-fost-mistuit-de-flacari-in-apropiere-de-statia-oradea-vest-toti-calatorii-au-fost-evacuati-180981.html?fbclid=IwAR3vaQ2GEkZnbDQUMhe35h4PM26e43Aq-8rPkXSKfZ6fsVKsov_YF2WAcow
Sus In jos
Ony_x




Numarul mesajelor : 296
Reputatie : 4451
Data de inscriere : 21/05/2013

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeVin 01 Sept 2023, 11:15

Despre acelasi incident si pe clubferoviar:
https://clubferoviar.ro/zeci-de-calatori-evacuati-dupa-un-incendiu-la-un-tren-regio/
Am mai spus si in trecut, repet si acum, aceste malaxoare ar trebui sa fie la fier vechi demult. Cateva din ele la muzeu, restul la topit.
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1331
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3930
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeVin 01 Sept 2023, 16:55

Un incendiu la un vehicul indiferent daca e vechi sau nu, arata cat de "bine" e intretinut acel vehicul.

Daca nici la vechiturile astea simple cu 3 cabluri si 2 furtunuri de alimentare nu putem preveni un incendiu, mi se pare un miracol ca nu s-a intamplat asta la Desiro pana acum.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20520
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25412
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeVin 01 Sept 2023, 18:36

Ony_x a scris:
Despre acelasi incident si pe clubferoviar:
https://clubferoviar.ro/zeci-de-calatori-evacuati-dupa-un-incendiu-la-un-tren-regio/
Am mai spus si in trecut, repet si acum, aceste malaxoare ar trebui sa fie la fier vechi demult. Cateva din ele la muzeu, restul la topit.
De la momentul modernizării cu Reloc (2008) şi până în prezent a fost un incendiu şi un început de incendiu... Între timp, incendiile la DA şi EA nu cred că le mai contorizează nimeni, că aproape zilnic se prăjeşte câte una.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Ony_x




Numarul mesajelor : 296
Reputatie : 4451
Data de inscriere : 21/05/2013

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeVin 01 Sept 2023, 19:00

Pai colegul Laurentiu tocmai ce a punctat foarte corect motivul de ce malaxoarele au avut asa putine incidente, sunt asa de simple ca nu prea are ce sa se strice la ele. Nu neaga nimeni valoarea istorica a acestor masini, au fost contruite in Romania acum 90 de ani, in acea perioada automotoarele diesel erau o noutate absoluta peste tot, intr-o perioada unde 99 % din trenuri erau tractade de locomotive cu abur. Dar, problema lor este ca nu mai sunt deloc compatibile cu ideea de a oferi pasagerilor un transport confortabil. Chiar si privatii au automotoare mult mai noi decat aceste malaxoare. Ca potential pasager, pe o linie unde as avea de ales intre automotorul unui privat si malaxor, evident ca as alege automotorul privatului decat sa merg cu malaxorul si sa risc sa fac ernie la coloana datorita trepidatiilor. Ca sa nu mai vorbim de lipsa aerului conditionat, mirosului de motorina din malaxor etc. Osiile si suspensiile malaxoarelor sunt proiectate in anii 30, nu mai ai ce sa modernizezi la alea.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18613
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24141
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeVin 01 Sept 2023, 19:18

Unii spun că nu era la.primul.incident
A treia oară i-a fost fatal! În primele două dăți a izbucnit la postul de conducere,acum la postul 2 !
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20520
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25412
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeVin 01 Sept 2023, 20:50

Ony_x a scris:
Pai colegul Laurentiu tocmai ce a punctat foarte corect motivul de ce malaxoarele au avut asa putine incidente, sunt asa de simple ca nu prea are ce sa se strice la ele. Nu neaga nimeni valoarea istorica a acestor masini, au fost contruite in Romania acum 90 de ani, in acea perioada automotoarele diesel erau o noutate absoluta peste tot, intr-o perioada unde 99 % din trenuri erau tractade de locomotive cu abur. Dar, problema lor este ca nu mai sunt deloc compatibile cu ideea de a oferi pasagerilor un transport confortabil. Chiar si privatii au automotoare mult mai noi decat aceste malaxoare. Ca potential pasager, pe o linie unde as avea de ales intre automotorul unui privat si malaxor, evident ca as alege automotorul privatului decat sa merg cu malaxorul si sa risc sa fac ernie la coloana datorita trepidatiilor. Ca sa nu mai vorbim de lipsa aerului conditionat, mirosului de motorina din malaxor etc. Osiile si suspensiile malaxoarelor sunt proiectate in anii 30, nu mai ai ce sa modernizezi la alea.
Automotorul ăla, în afară de o parte din tablă, de cadrele de boghiu şi de capacele de la cutiile de osii, nu mai are nimic original pe el. Totul e rezultatul "modernizărilor" făcute de IMMR Braşov (MARUB) de 2 ori şi de Reloc...
De curiozitate: ai mers vreodată cu asemenea automotor? Că descrierea pe care o prezinţi e, mai degrabă, a călătoriei cu un 20-55 legat imediat după un DA, în care, într-adevăr, simţi toate trepidaţiile locomotivei şi inhalezi şi fumul de rigoare.
Sau poate ai mers cu AM900 şi crezi că dacă ai mers cu un produs al unei întreprinderi, ai mers cu toate? Un fel de ,,Dacă Dacia 1310 e o rablă, în mod sigur şi Skoda Octavia e o rablă"...
Acum ceva ani, chiar s-au filmat unii cântând într-un AM700, care, dpdv tehnic, e 99% identic cu un vagon dintr-un AM1000:

Filmarea e făcută undeva între Baia Dobrogea şi Medgidia. Dacă trepidaţiile şi gălăgia erau aşa de mari, ăia nu s-ar mai fi auzit între ei, iar de cântat nici nu se mai punea problema.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Ony_x




Numarul mesajelor : 296
Reputatie : 4451
Data de inscriere : 21/05/2013

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeVin 01 Sept 2023, 20:51

https://clubferoviar.ro/automotoarele-malaxa-vor-fi-retrase/
Sa speram ca va fi cat mai curand posibil. Tot in acest articol se face referire si la cele 6 Desiro sechestrate la Remarul. Tinand seama de cata nevoie are CFR calatori de material rulant, ar fi bine sa se rezolve cumva si chestia asta. Chiar daca Remarul nu a primit niste bani ce i se datorau, mi se pare incredibil ca acest patron tupeist sa sechestreze proprietatea altei companii pentru ca asa vor muschii lui.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20520
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25412
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeVin 01 Sept 2023, 20:55

Automotoarele alea sunt parte a unui proces, de aia sunt acolo. Dar n-o să scrie Club Feroviar asta, că ei au ce au cu Preoteasa.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18613
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24141
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeVin 01 Sept 2023, 21:01

Ony_x a scris:
https://clubferoviar.ro/automotoarele-malaxa-vor-fi-retrase/
Sa speram ca va fi cat mai curand posibil. Tot in acest articol se face referire si la cele 6 Desiro sechestrate la Remarul. Tinand seama de cata nevoie are CFR calatori de material rulant, ar fi bine sa se rezolve cumva si chestia asta. Chiar daca Remarul nu a primit niste bani ce i se datorau, mi se pare incredibil ca acest patron tupeist sa sechestreze proprietatea altei companii pentru ca asa vor muschii lui.

A stat EA822 vreo 12 ani in curte la.Softronic din cauza datoriilor
Nu are rost sa vorbim despre actualii patroni de carton care conduc unele.firmele probabil în spatele lor fiind oameni politicii și oameni din servicii
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 46 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 45, 46, 47 ... 56 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei (partea II)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: