Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Aug 2023, 18:54
Alt exemplu... ăsta a fost chiar foarte tare, am trimis pozele la firma de transport, reclamând lipsa biletului. Şi ăia mi-au cerut să le fac o poză la bilet ca să justific cu ce cursă am mers...
_________________ :TTT:
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: Revista presei Joi 31 Aug 2023, 14:13
Pe vremea lui Ceasca se introdusesera in Bucuresti niste microbuze, banuiesc ca erau pe un fel de linii "expres". Fusesera poreclite "curulet'n gemulet". Meteahna veche, carevasazica...
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
Subiect: Re: Revista presei Joi 31 Aug 2023, 16:01
La Galati erau lux, nu mergea nimeni in picioare; daca ti se parea ca e cam plin, il luai pe urmatorul.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Joi 31 Aug 2023, 21:33
Noi debea ne cacam pe noi să luăm 37 de rame și din alea sa vedem cate ajung că pica jaloanele din PNRR unu cate unul..
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Vin 01 Sept 2023, 09:58, editata de 1 ori
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Revista presei Vin 01 Sept 2023, 08:04
PAi astia de afara discuta direct, OBB cumpara, MAv cumpara, Gysev cumpara, PKP cumpara, Trenitalia cumpara. Doar la noi CFR calatori nu poate cumpara, trebuie infiintat ARF sa cumpere.
Normal in Romania ar trebui desfiintate complet caile ferate.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Vin 01 Sept 2023, 10:02
Daca nu le.scot unii se vor ele.singure din circulație.. Parcă erau cele mai bune
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4501 Data de inscriere : 21/05/2013
Subiect: Re: Revista presei Vin 01 Sept 2023, 11:15
Despre acelasi incident si pe clubferoviar: https://clubferoviar.ro/zeci-de-calatori-evacuati-dupa-un-incendiu-la-un-tren-regio/ Am mai spus si in trecut, repet si acum, aceste malaxoare ar trebui sa fie la fier vechi demult. Cateva din ele la muzeu, restul la topit.
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
Subiect: Re: Revista presei Vin 01 Sept 2023, 16:55
Un incendiu la un vehicul indiferent daca e vechi sau nu, arata cat de "bine" e intretinut acel vehicul.
Daca nici la vechiturile astea simple cu 3 cabluri si 2 furtunuri de alimentare nu putem preveni un incendiu, mi se pare un miracol ca nu s-a intamplat asta la Desiro pana acum.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Vin 01 Sept 2023, 18:36
Ony_x a scris:
Despre acelasi incident si pe clubferoviar: https://clubferoviar.ro/zeci-de-calatori-evacuati-dupa-un-incendiu-la-un-tren-regio/ Am mai spus si in trecut, repet si acum, aceste malaxoare ar trebui sa fie la fier vechi demult. Cateva din ele la muzeu, restul la topit.
De la momentul modernizării cu Reloc (2008) şi până în prezent a fost un incendiu şi un început de incendiu... Între timp, incendiile la DA şi EA nu cred că le mai contorizează nimeni, că aproape zilnic se prăjeşte câte una.
_________________ :TTT:
Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4501 Data de inscriere : 21/05/2013
Subiect: Re: Revista presei Vin 01 Sept 2023, 19:00
Pai colegul Laurentiu tocmai ce a punctat foarte corect motivul de ce malaxoarele au avut asa putine incidente, sunt asa de simple ca nu prea are ce sa se strice la ele. Nu neaga nimeni valoarea istorica a acestor masini, au fost contruite in Romania acum 90 de ani, in acea perioada automotoarele diesel erau o noutate absoluta peste tot, intr-o perioada unde 99 % din trenuri erau tractade de locomotive cu abur. Dar, problema lor este ca nu mai sunt deloc compatibile cu ideea de a oferi pasagerilor un transport confortabil. Chiar si privatii au automotoare mult mai noi decat aceste malaxoare. Ca potential pasager, pe o linie unde as avea de ales intre automotorul unui privat si malaxor, evident ca as alege automotorul privatului decat sa merg cu malaxorul si sa risc sa fac ernie la coloana datorita trepidatiilor. Ca sa nu mai vorbim de lipsa aerului conditionat, mirosului de motorina din malaxor etc. Osiile si suspensiile malaxoarelor sunt proiectate in anii 30, nu mai ai ce sa modernizezi la alea.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Vin 01 Sept 2023, 19:18
Unii spun că nu era la.primul.incident A treia oară i-a fost fatal! În primele două dăți a izbucnit la postul de conducere,acum la postul 2 !
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Vin 01 Sept 2023, 20:50
Ony_x a scris:
Pai colegul Laurentiu tocmai ce a punctat foarte corect motivul de ce malaxoarele au avut asa putine incidente, sunt asa de simple ca nu prea are ce sa se strice la ele. Nu neaga nimeni valoarea istorica a acestor masini, au fost contruite in Romania acum 90 de ani, in acea perioada automotoarele diesel erau o noutate absoluta peste tot, intr-o perioada unde 99 % din trenuri erau tractade de locomotive cu abur. Dar, problema lor este ca nu mai sunt deloc compatibile cu ideea de a oferi pasagerilor un transport confortabil. Chiar si privatii au automotoare mult mai noi decat aceste malaxoare. Ca potential pasager, pe o linie unde as avea de ales intre automotorul unui privat si malaxor, evident ca as alege automotorul privatului decat sa merg cu malaxorul si sa risc sa fac ernie la coloana datorita trepidatiilor. Ca sa nu mai vorbim de lipsa aerului conditionat, mirosului de motorina din malaxor etc. Osiile si suspensiile malaxoarelor sunt proiectate in anii 30, nu mai ai ce sa modernizezi la alea.
Automotorul ăla, în afară de o parte din tablă, de cadrele de boghiu şi de capacele de la cutiile de osii, nu mai are nimic original pe el. Totul e rezultatul "modernizărilor" făcute de IMMR Braşov (MARUB) de 2 ori şi de Reloc... De curiozitate: ai mers vreodată cu asemenea automotor? Că descrierea pe care o prezinţi e, mai degrabă, a călătoriei cu un 20-55 legat imediat după un DA, în care, într-adevăr, simţi toate trepidaţiile locomotivei şi inhalezi şi fumul de rigoare. Sau poate ai mers cu AM900 şi crezi că dacă ai mers cu un produs al unei întreprinderi, ai mers cu toate? Un fel de ,,Dacă Dacia 1310 e o rablă, în mod sigur şi Skoda Octavia e o rablă"... Acum ceva ani, chiar s-au filmat unii cântând într-un AM700, care, dpdv tehnic, e 99% identic cu un vagon dintr-un AM1000:
Filmarea e făcută undeva între Baia Dobrogea şi Medgidia. Dacă trepidaţiile şi gălăgia erau aşa de mari, ăia nu s-ar mai fi auzit între ei, iar de cântat nici nu se mai punea problema.
_________________ :TTT:
Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4501 Data de inscriere : 21/05/2013
Subiect: Re: Revista presei Vin 01 Sept 2023, 20:51
https://clubferoviar.ro/automotoarele-malaxa-vor-fi-retrase/ Sa speram ca va fi cat mai curand posibil. Tot in acest articol se face referire si la cele 6 Desiro sechestrate la Remarul. Tinand seama de cata nevoie are CFR calatori de material rulant, ar fi bine sa se rezolve cumva si chestia asta. Chiar daca Remarul nu a primit niste bani ce i se datorau, mi se pare incredibil ca acest patron tupeist sa sechestreze proprietatea altei companii pentru ca asa vor muschii lui.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Vin 01 Sept 2023, 20:55
Automotoarele alea sunt parte a unui proces, de aia sunt acolo. Dar n-o să scrie Club Feroviar asta, că ei au ce au cu Preoteasa.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Vin 01 Sept 2023, 21:01
Ony_x a scris:
https://clubferoviar.ro/automotoarele-malaxa-vor-fi-retrase/ Sa speram ca va fi cat mai curand posibil. Tot in acest articol se face referire si la cele 6 Desiro sechestrate la Remarul. Tinand seama de cata nevoie are CFR calatori de material rulant, ar fi bine sa se rezolve cumva si chestia asta. Chiar daca Remarul nu a primit niste bani ce i se datorau, mi se pare incredibil ca acest patron tupeist sa sechestreze proprietatea altei companii pentru ca asa vor muschii lui.
A stat EA822 vreo 12 ani in curte la.Softronic din cauza datoriilor Nu are rost sa vorbim despre actualii patroni de carton care conduc unele.firmele probabil în spatele lor fiind oameni politicii și oameni din servicii