|
| Revista presei | |
|
+29Adirmvl Peter Fodor Ony_x cardinal ciprian71 CalinIonMihai Adrian78 Vitosa riciu DAS 2011 Dr2005 Luna TVlad Laurentiu Ciobanu IonutCFR2009 Bebe SMDS cfr500 dan tm Nesebar t1972 razvan - trenuri alexmorph3us Johnny84 Cipri Andrei Neculai cristi CFR ldh80 AeroX @ndrey 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 07 Aug 2023, 10:05 | |
| Elveţia nu e în UE, iar Austria nu obligă pe nimeni la nimic, dar are clienţi la RO-LA pentru că e mai simplu să treci munţii în câteva ore pe tren, decât să te chinui cu camionul pe nişte serpentine, asta presupunând că are loc un camion pe acolo. De altfel, şi Elveţia procedează la fel, nu îţi interzice să circuli pe şosea, dar ca şofer de camion îţi blestemi zilele la ce munţi sunt acolo.
Pe când în România, coridoarele de tranzit sunt toate la gabarit de DN sau autostradă, inclusiv trecerile peste munţi (DN1A, Valea Oltului, Orşova), nu sunt probleme semnificative la traficul greu. Nu mai zic de E85 care e, practic, prin câmpie. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 07 Aug 2023, 15:42 | |
| Cine este istețul cu propunerea asta?Dobitoci mai sunt La astea nu expira autorizarea AFER anul asta?
https://mobilitate.eu/cfr-calatori-rp-2054/?fbclid=IwAR2nFsZlcCr_wqX8pmGmxUCeiBDs4-V2dBuiF8ZIR9OIlVEg2nqj7yrwF9U |
| | | Bebe
Numarul mesajelor : 92 Reputatie : 720 Data de inscriere : 06/03/2023
| Subiect: Re: Revista presei Lun 07 Aug 2023, 17:30 | |
| Tot e bine ca nu face modernizare la Malaxa,sa o faca pe hidrogen |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 07 Aug 2023, 19:09 | |
| https://www.g4media.ro/record-de-risipa-o-institutie-a-statului-roman-are-o-masina-la-doi-angajati-cu-ce-se-ocupa-agentia-romana-pentru-investitii-si-comert-exterior-infiintata-de-jumatate-de-an-de-guvernul-ciuca.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 07 Aug 2023, 22:09 | |
| Eu m-am.prins de ce fac revizii la 20-54/55 că sa nu mai ceara lumea AC funcțional.Asa nu e dotat vagonul ura și la gara.. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 08 Aug 2023, 00:00 | |
| Se face RP la câteva vagoane... minim 1 (unul). La maxim nu cred că vor ajunge, dar nici nu au ce pune în loc. Soluţia e una de avarie, cauzată de faptul că o bună parte din materialul rulant de la CFR Călători are durata de viaţă îndeplinită cf HG 2139/2004. Atrag atenţia că, deja, în categoria asta intră deja Desiro, AM900 modernizate la MARUB (nu şi cele de la Petroutilaj, mai noi) şi toate vagoanele mai vechi decât 21-86 (de la anul intră şi astea). Evident, OMTI 315/2011 are termene mai mari (35 ani pentru automotoare, 40 pentru vagoane şi Desiro), numai că atunci când se atinge durata de amortizare îţi trebuie un RG sau RK (în funcţie de ce prevede normativul) şi ceva bănuiţi la ASFR, pe care CFR Călători poate sau nu să îi aibă disponibili acum. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 08 Aug 2023, 07:55 | |
| https://adevarul.ro/stiri-locale/constanta/vagoane-incarcate-cu-azotat-de-amoniu-atacate-de-2289914.html |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Mar 08 Aug 2023, 09:07 | |
| - Dr2005 a scris:
- La maxim nu cred că vor ajunge, dar nici nu au ce pune în loc. Soluţia e una de avarie, cauzată de faptul că o bună parte din materialul rulant de la CFR Călători are durata de viaţă îndeplinită cf HG 2139/2004. Atrag atenţia că, deja, în categoria asta intră deja Desiro, AM900 modernizate la MARUB (nu şi cele de la Petroutilaj, mai noi) şi toate vagoanele mai vechi decât 21-86 (de la anul intră şi astea). Evident, OMTI 315/2011 are termene mai mari (35 ani pentru automotoare, 40 pentru vagoane şi Desiro), numai că atunci când se atinge durata de amortizare îţi trebuie un RG sau RK (în funcţie de ce prevede normativul) şi ceva bănuiţi la ASFR, pe care CFR Călători poate sau nu să îi aibă disponibili acum.
Desiro au doar 20 de ani, cum adica au durata de viata indeplinita? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 08 Aug 2023, 12:47 | |
| Cat de ipocrit sa fi că ministrul al transporturilor să zbori cu avionul?Chiar așa greata de trenuri sa ai?O jigodie numita ministru
https://clubferoviar.ro/grindeanu-descinde-miercuri-din-elicopter-pe-calea-ferata-la-brasov-sighisoara/?fbclid=IwAR0K9ewVeO2LNiw2NJh4U5XZBmQa5IXCoF9IainAJdjZIS700Lvs6mFrBxE |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 08 Aug 2023, 14:18 | |
| https://www.hotnews.ro/stiri-esential-26448765-alba-utilaj-feroviar-smuls-usa-acces-ultimului-vagon-tren-calatori.htm |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 09 Aug 2023, 02:41 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Dr2005 a scris:
- La maxim nu cred că vor ajunge, dar nici nu au ce pune în loc. Soluţia e una de avarie, cauzată de faptul că o bună parte din materialul rulant de la CFR Călători are durata de viaţă îndeplinită cf HG 2139/2004. Atrag atenţia că, deja, în categoria asta intră deja Desiro, AM900 modernizate la MARUB (nu şi cele de la Petroutilaj, mai noi) şi toate vagoanele mai vechi decât 21-86 (de la anul intră şi astea). Evident, OMTI 315/2011 are termene mai mari (35 ani pentru automotoare, 40 pentru vagoane şi Desiro), numai că atunci când se atinge durata de amortizare îţi trebuie un RG sau RK (în funcţie de ce prevede normativul) şi ceva bănuiţi la ASFR, pe care CFR Călători poate sau nu să îi aibă disponibili acum.
Desiro au doar 20 de ani, cum adica au durata de viata indeplinita? https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/58613 _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 09 Aug 2023, 10:34 | |
| - Adrian78 a scris:
- Cat de ipocrit sa fi că ministrul al transporturilor să zbori cu avionul?Chiar așa greata de trenuri sa ai?O jigodie numita ministru
https://clubferoviar.ro/grindeanu-descinde-miercuri-din-elicopter-pe-calea-ferata-la-brasov-sighisoara/?fbclid=IwAR0K9ewVeO2LNiw2NJh4U5XZBmQa5IXCoF9IainAJdjZIS700Lvs6mFrBxE grindeanu nu cred ca a calatorit vreodata cu trenul de cand este ministru. Daca se va sparge coalitia de guvernare, revine USR + PNL + UDMR. Sau dupa alegeri. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 10 Aug 2023, 09:20 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Adrian78 a scris:
- Cat de ipocrit sa fi că ministrul al transporturilor să zbori cu avionul?Chiar așa greata de trenuri sa ai?O jigodie numita ministru
https://clubferoviar.ro/grindeanu-descinde-miercuri-din-elicopter-pe-calea-ferata-la-brasov-sighisoara/?fbclid=IwAR0K9ewVeO2LNiw2NJh4U5XZBmQa5IXCoF9IainAJdjZIS700Lvs6mFrBxE
grindeanu nu cred ca a calatorit vreodata cu trenul de cand este ministru. Daca se va sparge coalitia de guvernare, revine USR + PNL + UDMR. Sau dupa alegeri. Un ministru ar trebui sa circule că un om normal să își cumpere bilet la.un tren oarecare să vadă condițiile.nu sa se anunțe că merge ministru cu trenul X sa ii pun cel.mai bun vagon și cea mai buna locomotiva mai rămâne să vopsească bordurile prin gări.. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 10 Aug 2023, 09:30 | |
| Deci bani pentru buzunarelor unor afaceriști Vagoane care nu avea nimic de modernizat doar trebuiau trecute prin RP dar așa e in Romania se duc banii tot unde nu trebuie..
https://clubferoviar.ro/cfr-calatori-a-primit-oferte-de-la-o-singura-firma-pentru-modernizarea-vagoanelor-2076/?fbclid=IwAR0Wy8im5PjTI4_ZOZJ2mnktKgIrgLDK4w6I4BFXmB7-TWSAUyprU9Lf0ls |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 10 Aug 2023, 20:45 | |
| - Adrian78 a scris:
- Vagoane care nu avea nimic de modernizat doar trebuiau trecute prin RP dar așa e in Romania se duc banii tot unde nu trebuie..
O, da, sigur, nu trebuiau decât trecute prin RP... că aer condiţionat nu ne trebuie, prize nu ne trebuie, rastel de biciclete nu ne trebuie, iar de acces pentru fotolii rulante nici nu mai vorbesc, că la noi dacă eşti imobilizat în aşa ceva, statul român te face, de facto, arestat la domiciliu. Iar atunci când se fac paşi pentru a mai ,,îndulci" această bătaie de joc faţă de cetăţean, evident trebuie mulţi să comenteze că nu e bine ce se face. Noroc că modernizările nu se fac după cum vor cei de pe forumuri ) În altă ordine de idei, în România sunt doar 4 grupuri de firme care pot repara vagoane (Grampet, Astra, Griviţa şi Remarul 16 Februarie). Toate sunt cu capital românesc şi toate angajează mii de oameni, români. Licitaţiile au fost publice, deschise oricui, putea să vină şi Skoda sau Bombardier dacă dorea. În loc să fim fericiţi că banii europeni (tot ce se face pentru calea ferată din PNRR reprezintă GRANTURI, nu împrumuturi) merg în industria locală... era mai bine dacă venea CRRC, nu? Sau Tuvasaş, că tot e la modă Turcia acum. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |