Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+29
Adirmvl
Peter Fodor
Ony_x
cardinal
ciprian71
CalinIonMihai
Adrian78
Vitosa
riciu
DAS 2011
Dr2005
Luna
TVlad
Laurentiu Ciobanu
IonutCFR2009
Bebe
SMDS
cfr500
dan tm
Nesebar
t1972
razvan - trenuri
alexmorph3us
Johnny84
Cipri Andrei Neculai
cristi CFR
ldh80
AeroX
@ndrey
33 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 54 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20257
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25059
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeLun 07 Aug 2023, 10:05

Elveţia nu e în UE, iar Austria nu obligă pe nimeni la nimic, dar are clienţi la RO-LA pentru că e mai simplu să treci munţii în câteva ore pe tren, decât să te chinui cu camionul pe nişte serpentine, asta presupunând că are loc un camion pe acolo. De altfel, şi Elveţia procedează la fel, nu îţi interzice să circuli pe şosea, dar ca şofer de camion îţi blestemi zilele la ce munţi sunt acolo.

Pe când în România, coridoarele de tranzit sunt toate la gabarit de DN sau autostradă, inclusiv trecerile peste munţi (DN1A, Valea Oltului, Orşova), nu sunt probleme semnificative la traficul greu. Nu mai zic de E85 care e, practic, prin câmpie.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18290
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23726
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeLun 07 Aug 2023, 15:42

Cine este istețul cu propunerea asta?Dobitoci mai sunt La astea nu expira autorizarea AFER anul asta?

https://mobilitate.eu/cfr-calatori-rp-2054/?fbclid=IwAR2nFsZlcCr_wqX8pmGmxUCeiBDs4-V2dBuiF8ZIR9OIlVEg2nqj7yrwF9U
Sus In jos
Bebe




Numarul mesajelor : 92
Reputatie : 581
Data de inscriere : 06/03/2023

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeLun 07 Aug 2023, 17:30

Tot e bine ca nu face modernizare la Malaxa,sa o faca pe hidrogen
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18290
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23726
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeLun 07 Aug 2023, 19:09

https://www.g4media.ro/record-de-risipa-o-institutie-a-statului-roman-are-o-masina-la-doi-angajati-cu-ce-se-ocupa-agentia-romana-pentru-investitii-si-comert-exterior-infiintata-de-jumatate-de-an-de-guvernul-ciuca.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18290
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23726
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeLun 07 Aug 2023, 22:09

Eu m-am.prins de ce fac revizii la 20-54/55 că sa nu mai ceara lumea AC funcțional.Asa nu e dotat vagonul ura și la gara..
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20257
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25059
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeMar 08 Aug 2023, 00:00

Se face RP la câteva vagoane... minim 1 (unul). La maxim nu cred că vor ajunge, dar nici nu au ce pune în loc. Soluţia e una de avarie, cauzată de faptul că o bună parte din materialul rulant de la CFR Călători are durata de viaţă îndeplinită cf HG 2139/2004. Atrag atenţia că, deja, în categoria asta intră deja Desiro, AM900 modernizate la MARUB (nu şi cele de la Petroutilaj, mai noi) şi toate vagoanele mai vechi decât 21-86 (de la anul intră şi astea). Evident, OMTI 315/2011 are termene mai mari (35 ani pentru automotoare, 40 pentru vagoane şi Desiro), numai că atunci când se atinge durata de amortizare îţi trebuie un RG sau RK (în funcţie de ce prevede normativul) şi ceva bănuiţi la ASFR, pe care CFR Călători poate sau nu să îi aibă disponibili acum.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18290
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23726
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeMar 08 Aug 2023, 07:55

https://adevarul.ro/stiri-locale/constanta/vagoane-incarcate-cu-azotat-de-amoniu-atacate-de-2289914.html
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1141
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3650
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeMar 08 Aug 2023, 09:07

Dr2005 a scris:
La maxim nu cred că vor ajunge, dar nici nu au ce pune în loc. Soluţia e una de avarie, cauzată de faptul că o bună parte din materialul rulant de la CFR Călători are durata de viaţă îndeplinită cf HG 2139/2004. Atrag atenţia că, deja, în categoria asta intră deja Desiro, AM900 modernizate la MARUB (nu şi cele de la Petroutilaj, mai noi) şi toate vagoanele mai vechi decât 21-86 (de la anul intră şi astea). Evident, OMTI 315/2011 are termene mai mari (35 ani pentru automotoare, 40 pentru vagoane şi Desiro), numai că atunci când se atinge durata de amortizare îţi trebuie un RG sau RK (în funcţie de ce prevede normativul) şi ceva bănuiţi la ASFR, pe care CFR Călători poate sau nu să îi aibă disponibili acum.

Desiro au doar 20 de ani, cum adica au durata de viata indeplinita?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18290
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23726
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeMar 08 Aug 2023, 12:47

Cat de ipocrit sa fi că ministrul al transporturilor să zbori cu avionul?Chiar așa greata de trenuri sa ai?O jigodie numita ministru

https://clubferoviar.ro/grindeanu-descinde-miercuri-din-elicopter-pe-calea-ferata-la-brasov-sighisoara/?fbclid=IwAR0K9ewVeO2LNiw2NJh4U5XZBmQa5IXCoF9IainAJdjZIS700Lvs6mFrBxE
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1334
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6483
Data de inscriere : 27/06/2010

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeMar 08 Aug 2023, 14:18

https://www.hotnews.ro/stiri-esential-26448765-alba-utilaj-feroviar-smuls-usa-acces-ultimului-vagon-tren-calatori.htm
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20257
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25059
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeMier 09 Aug 2023, 02:41

Laurentiu Ciobanu a scris:
Dr2005 a scris:
La maxim nu cred că vor ajunge, dar nici nu au ce pune în loc. Soluţia e una de avarie, cauzată de faptul că o bună parte din materialul rulant de la CFR Călători are durata de viaţă îndeplinită cf HG 2139/2004. Atrag atenţia că, deja, în categoria asta intră deja Desiro, AM900 modernizate la MARUB (nu şi cele de la Petroutilaj, mai noi) şi toate vagoanele mai vechi decât 21-86 (de la anul intră şi astea). Evident, OMTI 315/2011 are termene mai mari (35 ani pentru automotoare, 40 pentru vagoane şi Desiro), numai că atunci când se atinge durata de amortizare îţi trebuie un RG sau RK (în funcţie de ce prevede normativul) şi ceva bănuiţi la ASFR, pe care CFR Călători poate sau nu să îi aibă disponibili acum.

Desiro au doar 20 de ani, cum adica au durata de viata indeplinita?

https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/58613

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3221
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8093
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeMier 09 Aug 2023, 10:34

Adrian78 a scris:
Cat de ipocrit sa fi că ministrul al transporturilor să zbori cu avionul?Chiar așa greata de trenuri sa ai?O jigodie numita ministru

https://clubferoviar.ro/grindeanu-descinde-miercuri-din-elicopter-pe-calea-ferata-la-brasov-sighisoara/?fbclid=IwAR0K9ewVeO2LNiw2NJh4U5XZBmQa5IXCoF9IainAJdjZIS700Lvs6mFrBxE


grindeanu nu cred ca a calatorit vreodata cu trenul de cand este ministru. Daca se va sparge coalitia de guvernare, revine USR + PNL + UDMR. Sau dupa alegeri.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18290
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23726
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeJoi 10 Aug 2023, 09:20

razvan - trenuri a scris:
Adrian78 a scris:
Cat de ipocrit sa fi că ministrul al transporturilor să zbori cu avionul?Chiar așa greata de trenuri sa ai?O jigodie numita ministru

https://clubferoviar.ro/grindeanu-descinde-miercuri-din-elicopter-pe-calea-ferata-la-brasov-sighisoara/?fbclid=IwAR0K9ewVeO2LNiw2NJh4U5XZBmQa5IXCoF9IainAJdjZIS700Lvs6mFrBxE


grindeanu nu cred ca a calatorit vreodata cu trenul de cand este ministru. Daca se va sparge coalitia de guvernare, revine USR + PNL + UDMR. Sau dupa alegeri.

Un ministru ar trebui sa circule că un om normal să își cumpere bilet la.un tren oarecare să vadă condițiile.nu sa se anunțe că merge ministru cu trenul X sa ii pun cel.mai bun vagon și cea mai buna locomotiva mai rămâne să vopsească bordurile prin gări..
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18290
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23726
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeJoi 10 Aug 2023, 09:30

Deci bani pentru buzunarelor unor afaceriști
Vagoane care nu avea nimic de modernizat doar trebuiau trecute prin RP dar așa e in Romania se duc banii tot unde nu trebuie..

https://clubferoviar.ro/cfr-calatori-a-primit-oferte-de-la-o-singura-firma-pentru-modernizarea-vagoanelor-2076/?fbclid=IwAR0Wy8im5PjTI4_ZOZJ2mnktKgIrgLDK4w6I4BFXmB7-TWSAUyprU9Lf0ls
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20257
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25059
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeJoi 10 Aug 2023, 20:45

Adrian78 a scris:
Vagoane care nu avea nimic de modernizat doar trebuiau trecute prin RP dar așa e in Romania se duc banii tot unde nu trebuie..
O, da, sigur, nu trebuiau decât trecute prin RP... că aer condiţionat nu ne trebuie, prize nu ne trebuie, rastel de biciclete nu ne trebuie, iar de acces pentru fotolii rulante nici nu mai vorbesc, că la noi dacă eşti imobilizat în aşa ceva, statul român te face, de facto, arestat la domiciliu. Iar atunci când se fac paşi pentru a mai ,,îndulci" această bătaie de joc faţă de cetăţean, evident trebuie mulţi să comenteze că nu e bine ce se face. Noroc că modernizările nu se fac după cum vor cei de pe forumuri Smile)

În altă ordine de idei, în România sunt doar 4 grupuri de firme care pot repara vagoane (Grampet, Astra, Griviţa şi Remarul 16 Februarie). Toate sunt cu capital românesc şi toate angajează mii de oameni, români. Licitaţiile au fost publice, deschise oricui, putea să vină şi Skoda sau Bombardier dacă dorea. În loc să fim fericiţi că banii europeni (tot ce se face pentru calea ferată din PNRR reprezintă GRANTURI, nu împrumuturi) merg în industria locală... era mai bine dacă venea CRRC, nu? Sau Tuvasaş, că tot e la modă Turcia acum.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 41 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 54 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: