|
| Revista presei | |
|
+29Adirmvl Peter Fodor Ony_x cardinal ciprian71 CalinIonMihai Adrian78 Vitosa riciu DAS 2011 Dr2005 Luna TVlad Laurentiu Ciobanu IonutCFR2009 Bebe SMDS cfr500 dan tm Nesebar t1972 razvan - trenuri alexmorph3us Johnny84 Cipri Andrei Neculai cristi CFR ldh80 AeroX @ndrey 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 07 Oct 2023, 23:23 | |
| nu am mers cu sageata pe acolo, sau nu mi amintesc... obisnuiam sa merg cu regio ul acela de dupa amiaza, pana la Faurei, mai mancam niste unele din gara si apoi incalecam sobolanul :p suportabil |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 08 Oct 2023, 15:02 | |
| - Adrian78 a scris:
- riciu a scris:
- Din pacate, nu e in articolul indicat de tine (am vazut imagini cu interiorul si dispunerea scaunelor in alta parte), par a fi la fel de inconfortabile precum sagetile albastre. In niciun caz nu sunt de lung parcurs!!!
Pai si in articol sunt poze din interior, iar alte poze nu am vazut Sunt bune la rangul REX gen Bucuresti-Galati Craiova Brasov Constanta si Brasov-Cluj Napoca Care imagini cu interiorul? În articol sunt nişte randări făcute acum câteva luni... în rest, interiorul trenului, deocamdată, e gol, nu are niciun scaun montat. Cât despre Desiro, la momentul 2004 erau nave spaţiale pe lângă 20-57 care încă mai mergeau pe rapid şi pe lângă 21-80 care mergeau atunci la IC şi care aveau tot 4 scaune pe rând (chiar mai înghesuite decât la Desiro) şi n-aveau aer condiţionat. Că nu toate IC-urile din 2004 aveau norocul de AVA200... curios lucru, CFR Călători s-a purtat mereu cu AVA200 de parcă ar fi fost de porţelan, nu ştiu dacă au mers vreodată toate simultan. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 08 Oct 2023, 15:12 | |
| Probabil în cel.mi bun caz vor avea interior de Regiolis asemenatoare cu cele din Franța că nu că o să aibă interior de Regiolis IC |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 08 Oct 2023, 17:27 | |
| Hai să aşteptăm să vină primul tren şi să comentăm după aia confortul din interior. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 08 Oct 2023, 17:43 | |
| - Dr2005 a scris:
- Hai să aşteptăm să vină primul tren şi să comentăm după aia confortul din interior.
Cred ca deja le-ati programat ca IC.. pt a satisface toate pomenile. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 08 Oct 2023, 17:53 | |
| Hmm... păi nu ar trebui ca cel mai nou şi modern material rulant să meargă la IC? Dar ele vor merge pe pachetul de trase licitat de ARF, care probabil vor fi pentru rangul de IR.
Şi care "le-aţi programat"? E, cumva, pe aici cineva de la Trafic şi nu ştim noi? _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 08 Oct 2023, 17:58 | |
| - Dr2005 a scris:
- Hmm... păi nu ar trebui ca cel mai nou şi modern material rulant să meargă la IC? Dar ele vor merge pe pachetul de trase licitat de ARF, care probabil vor fi pentru rangul de IR.
Şi care "le-aţi programat"? E, cumva, pe aici cineva de la Trafic şi nu ştim noi? Sa le facă IC când o să facă o medie de 110-120 km/h ca în Olanda, că acolo circula la rang IC |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 08 Oct 2023, 18:46 | |
| Nu, la IC trebuie sa mearga cel mai confortabil, ca viteza oricum nu avem in tara asta. Modern si confortabil NU sunt sinonime. Suficient sa ma uit la tramvaiele noi. Sunt mai lungi, dar interiorul este total inconfortabil. Daca esti o idee mai plinut(a) (dupa caz) NU incapi pe anumite scaune... Degeaba sunt mai lungi daca interiorul este compartiment total in ciuda calatorului! Sau poate ca sunt puse pentru socializare mai buna, ca sigur te freci de cel din fata... (si e gluma doar pe jumate!!!). Deci ma scutiti-ma cu modernul asta. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 09 Oct 2023, 09:10 | |
| Tramvaiul e făcut pentru drumuri scurte, unde poţi să stai şi în picioare. E drept că Astra a dat cu oiştea-n gard cu Imperio pentru Bucureşti, care are mult prea puţine uşi faţă de câte ar trebui (STB a cerut minimum 5 uşi, ăia au executat fix 5, să iasă la preţ; înţeleg că la umătoarea licitaţie se vor cere minimum 6 uşi pe aceeaşi lungime de tramvai), ceea ce face ca pasagerii să se grupeze lângă uşi şi mijlocul secţiunii să rămână gol... evident, ai mai mare succes să convingi un urs să-ţi facă masaj decât să convingi călătorii dintr-un 1 să te lase să urci, că tu ai de mers de la Obor în Rahova cu tramvaiul ăla, nu două staţii. Nu-i bai, în 25 minute vine următorul 1 şi poate ai noroc Pe când la tren îţi trebuie locuri pe scaune. _________________ :TTT:
|
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Lun 09 Oct 2023, 11:36 | |
| - riciu a scris:
- Din pacate, nu e in articolul indicat de tine (am vazut imagini cu interiorul si dispunerea scaunelor in alta parte), par a fi la fel de inconfortabile precum sagetile albastre. In niciun caz nu sunt de lung parcurs!!!
E mai confortabil sa ai locurile intr-un singur sens, sa poti sa-ti intinzi picioarele pe sub scaunul din fata si ceva intimitate decat locuri fata in fata, unde nu poti nimic din toate astea. La avion confortul e mult mai bun decat la tren; am zburat si cate 11-12 ore si a fost decent, comparativ cu scaunele fata in fata ale CFR. Nu mai vorbim de spatiul insuficient pentru bagaje al CFR, care te obliga sa mergi pe culoar printre trollere si papornite. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Lun 09 Oct 2023, 11:39 | |
| - Dr2005 a scris:
- Tramvaiul e făcut pentru drumuri scurte, unde poţi să stai şi în picioare. E drept că Astra a dat cu oiştea-n gard cu Imperio pentru Bucureşti, care are mult prea puţine uşi faţă de câte ar trebui (STB a cerut minimum 5 uşi, ăia au executat fix 5, să iasă la preţ; înţeleg că la umătoarea licitaţie se vor cere minimum 6 uşi pe aceeaşi lungime de tramvai), ceea ce face ca pasagerii să se grupeze lângă uşi şi mijlocul secţiunii să rămână gol... evident, ai mai mare succes să convingi un urs să-ţi facă masaj decât să convingi călătorii dintr-un 1 să te lase să urci, că tu ai de mers de la Obor în Rahova cu tramvaiul ăla, nu două staţii. Nu-i bai, în 25 minute vine următorul 1 şi poate ai noroc
Mie imi vin 1/10 la interval de 5-10 minute maxim, n-am probleme. Cat despre minim 5 usi iar aia au executat 5...pnm, nu-i ca si cum usile ar fi gratis de montat, ci implica 1 milion de mecanisme si de studii. Cel mai mult ma intriga la Astra e cum de au acceptat sa monteze boghiurile alea care sunt in totala contradictie cu legile fizicii, indiferent de ce zice caietul de sarcini. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 09 Oct 2023, 12:04 | |
| Ultima dată am stat vreo 20 minute... n-am avut inspiraţia să fac print screen din prima: Inutil să precizez că, de fapt, primele 2 tramvaie au venit trenuleţ şi aşa au mers tot drumul. Şi problema asta e arhi-cunoscută la STB, adică Imperio uneori nu mai recuplează tracţiunea după separator şi rămâne pe loc, că manipulanţii trec ,,la pas" cu 5 km/h pe sub orice încrucişare, cum scrie în Regulamentul conducătorului de tramvai, probabil de frică să nu piardă garanţia la ele. Uneori rămâne hardughia-n intersecţie, între încrucişări: A se remarca autoturismele care efectuează ilegal viraj la stânga, acesta fiind interzis şi ducând frecvent la tramvaie rămase pe separator pe sensul opus. Modelul de Combino după care s-a luat licenţa, respectiv cel de la Budapesta, are câte 2 uşi pe secţiunile de capete (e drept, acolo ai posturi de conducere în ambele capete şi uşi pe ambele părţi), deci nu era rocket science să avem şi noi 2 uşi pe ultima secţiune la Imperio. De altfel, apropo de uşi, se observă că s-au tot jucat cu ele şi prin alte părţi: - Arad: 3 secţiuni, o uşă pe secţiunea 1, o uşă pe secţiunea 2, 2 uşi pe secţiunea 3 - --"-: 2 secţiuni, o uşă pe secţiunea 1, 2 uşi pe secţiunea 2 - Oradea: 3 secţiuni, 2 uşi pe secţiunea 1, o uşă pe secţiunea 2, 1 uşă pe secţiunea 3 - Cluj: 3 secţiuni, o uşă pe secţiunea 1, o uşă pe secţiunea 2, 2 uşi pe secţiunea 3 - Galaţi: 2 secţiuni, o uşă pe secţiunea 1, 2 suşi pe secţiunea 2 - Brăila: încă nelivrat, dar supă schiţă pare să aibă 2 secţiuni, cu o 2 uşi pe secţiunea 1 şi o uşă pe secţiunea 2 (că doar nu era să fie identic cu cel din Galaţi, e chestie de orgoliu local). Ţinând cont că tramvaiul are o construcţie modulară, e clar că sunt posibile orice combinaţii de secţiuni A şi B cu una sau 2 uşi şi secţiuni intermediare cu o uşă. _________________ :TTT:
|
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 09 Oct 2023, 12:12 | |
| - Dr2005 a scris:
- Tramvaiul e făcut pentru drumuri scurte, unde poţi să stai şi în picioare. E drept că Astra a dat cu oiştea-n gard cu Imperio pentru Bucureşti, care are mult prea puţine uşi faţă de câte ar trebui (STB a cerut minimum 5 uşi, ăia au executat fix 5, să iasă la preţ; înţeleg că la umătoarea licitaţie se vor cere minimum 6 uşi pe aceeaşi lungime de tramvai), ceea ce face ca pasagerii să se grupeze lângă uşi şi mijlocul secţiunii să rămână gol... evident, ai mai mare succes să convingi un urs să-ţi facă masaj decât să convingi călătorii dintr-un 1 să te lase să urci, că tu ai de mers de la Obor în Rahova cu tramvaiul ăla, nu două staţii. Nu-i bai, în 25 minute vine următorul 1 şi poate ai noroc :lol:
Pe când la tren îţi trebuie locuri pe scaune. Eu nu am vorbit de usi! Am vorbit de scaune. Sunt pur si simplu bataie de joc. Stai "bot in bot" cu cel din fata ta, si te "pipai" cu cealalt. Nu zic ca sunt doar pentru persoane slim! Cat despre trenurile noi inteleg din alte forumuri (am vazut schemele), ca sunt scaunele foarte inghesuite. Referitor la ce zicea userul Laurentiu Ciobanu, in avion este execrabil pentru un zbor lung!!! Cu exceptia Turkish, Ethipian, si inca ceva din Orientul mijlociu, e un dezastru sa zbori mai mult de 4 ore. Pur si simplu te rasucesti de pe un picior pe altul si astepti sa aterizezi odata. Nu mai zic de serviciile on bord care sunt de low cost. Ori biletul e de avion de linie. Exceptie again: Turkish, Ethiopian, Qatar si Emirates si inca cateva! La British, Czech, Tarom, Luftansa, Icelandinc, etc. serviciile sunt fix de low cost! La Air France sunt intermediare. Asta ca sa dau cateva exemple. Nu stiu KLM-ul cum e! |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Lun 09 Oct 2023, 14:10 | |
| Eu am zburat doar cu Turkish si cu Thai la intercontinentale si a fost ok, am avut spatiu. Am zburat si cu Wizz 6 ore pana in Tenerife, a fost ok. Dar altfel nu as lua low-cost intercontinental.
Insa de la avioanele intercontinentale pana la locurile fata in fata ale cfr-ului e diferenta de la cer la pamant. Pana si in X72500 stai mai bine decat in orice vagon de cl 2 a cfr-ului. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 09 Oct 2023, 22:03 | |
| Sigur, in avion nu e ca la scaunele de la etajate sau de la sageata, de acord. Insa pentru drum long e horror. La tren macar mai poti sa te fatai inainte si inapoi. La avion... nu merge. Acum fiecare vede lucrurile diferit. Si din punctul tau de vedere este exact cum spui. Eu insa la avion vad lucrurile diferit. Ma doare spatele, amortesc, si daca cumva atipesc, ma trezeste spatele si-mi zice ca nu e bine. Nu ma pot plimba prin avion (trebuie sa-i pun sa se scoale pe toti de pe scaun, samd.). |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |