| | Revista presei | |
|
+29Adirmvl Peter Fodor Ony_x cardinal ciprian71 CalinIonMihai Adrian78 Vitosa riciu DAS 2011 Dr2005 Luna TVlad Laurentiu Ciobanu IonutCFR2009 Bebe SMDS cfr500 dan tm Nesebar t1972 razvan - trenuri alexmorph3us Johnny84 Cipri Andrei Neculai cristi CFR ldh80 AeroX @ndrey 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3313 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8275 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 02 Aug 2023, 17:28 | |
| - Bebe a scris:
- Am venit cu un Desiro proaspat modernizat de la Aeroport,NU ii mergea climatizarea.....Proasta alegere,mai bine era cu 783.Astea sunt modernizarile,para n daraturi,bani negri albiti prin contracte legale.Nu mai zic ca Sageata era zgariata de vegetatie,deh,n are cine sa taie tufele din gabarit.In schimb birourile sunt full de sefime la aer conditionat.....Romania STAT ESUAT
Angajatii din minister si de la birourile CFR Calatori, CFR SA si alte societati ale CFR sunt multi la numar, nu fac mare lucru majoritatea, unii nu se pricep la domeniu, au fugit de firmele private si s-au refugiat la stat. In alte tari nu se intampla asa. |
| | | Ony_x
Numarul mesajelor : 296 Reputatie : 4451 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mier 02 Aug 2023, 17:34 | |
| S-a semnat contractul de finanțare pentru trenurile Alstom https://clubferoviar.ro/contractul-de-finantare-pentru-trenurile-alstom/ E bine ca mai avem si vesti bune printre atatea grave |
| | | Ony_x
Numarul mesajelor : 296 Reputatie : 4451 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mier 02 Aug 2023, 17:44 | |
| https://clubferoviar.ro/demolarea-pasajului-sabareni/ Demolarea pasajului Sabareni si eventuala lui reconstruire va fi o chestie foarte complicata pentru ca afecteaza traficul pe M100. Tot traficul va trebui deviat pe o varianta ocolitoare prin depoul Bucuresti Triaj ca sa evite zona podului. Pentru cei care nu sunt din Bucuresti, acesta este pasajul in cauza: https://www.google.com/maps/@44.4785849,26.0055963,3a,75y,99.41h,97.5t/data=!3m7!1e1!3m5!1sqSjC25w-X3EJxp6oDvBIjw!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3DqSjC25w-X3EJxp6oDvBIjw%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D98.64542%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i16384!8i8192?entry=ttu |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20520 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25412 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 02 Aug 2023, 21:09 | |
| - Ony_x a scris:
- S-a semnat contractul de finanțare pentru trenurile Alstom
https://clubferoviar.ro/contractul-de-finantare-pentru-trenurile-alstom/ E bine ca mai avem si vesti bune printre atatea grave La ce ordonanţă a scornit popa Boloş, s-ar putea să nu mai aibă cine să implementeze contractul. Posturile oricum sunt blocate, toate posturile vacante se desfiinţează (fie ele de execuţie sau de conducere), inclusiv cele ocupate prin promovare temporară. Iar instituţiile publice cu mai puţin de 50 posturi ocupate trebuie desfiinţate de la 1 ianuarie 2024. Mai mult, se va interzice suprapunerea activităţilor instituţiilor publice centrale cu cele locale, deci unde primăria va dori să compenseze un tren, bugetul de stat nu va mai putea asigura compensaţii. Dacă ARF va fi desfiinţat, toate contractele vor trece la Compartimentul Achiziţii Publice din MTI, care are 3 (trei) oameni, din care unul iese la pensie la anul. Adică, evident, toate fondurile UE se vor pierde, rămânem cu 2 rame Alstom şi, poate, 2 - 3 locomotive modernizate, adică ce s-o livra până la 1 ianuarie 2024. Mai adăugăm şi un infringement, că nici AGIFER nu va mai putea funcţiona (şi trebuie să fie independent, nu poate fi fuzionat cu ASFR sau cu AFER). _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18613 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24141 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 02 Aug 2023, 21:19 | |
| Crezi c de aia nu mai poate Ciolacu Ei nu știu cum să pompeze.la anul bani in primari sa le câștige alegerile s ani dea un contract prin PNDL sa mai angajeze cate o tarfulita la ceva Autoritatea de cazane sub presiune și tot așa... Avem zilele astea exemplu spitalului din Urziceni unde 150 de angajați toaca 4 mil de euro pe salarii și încă 2 pentru funcționarea Spitalului pe 127 de paturi |
| | | alexmorph3us
Numarul mesajelor : 458 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5665 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 03 Aug 2023, 19:45 | |
| https://clubferoviar.ro/cea-mai-noua-statie-cf-din-bucuresti/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18613 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24141 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 05 Aug 2023, 08:56 | |
| Și dacă avem banii ritmul este de melc sau nu prea mai are cine construi
https://www.g4media.ro/asociatia-pro-infrastructura-vedem-un-umb-obosit-si-intins-dincolo-de-maximum-pe-410-de-kilometri-de-autostrada-si-drum-expres-au-luat-mai-mult-decat-pot-duce-la-viteza-si-seriozitatea-cu-care-ne-a.html?fbclid=IwAR3mjTyHFNOmHzl4-Y2ac3LQDzSMcuarB8shg1kd7cE_LBlwhKCt9a-gUNw |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20520 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25412 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 05 Aug 2023, 15:05 | |
| Vai, Pro Infrastructura spune ce noi toţi vedeam de mult, adică că UMB s-a întins prea mult, în ciuda modificărilor de legislaţie făcute sau în curs care tocmai pentru ei se fac (de exemplu, carierele temporare pentru drum rămân proprietatea constructorului încă 25 ani după ce se termină lucrarea, scutirea camioanelor de rovinietă şi taxă de supratonaj). Probabil UMB a ,,uitat" să mai sponsorizeze ONG-urile _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18613 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24141 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 06 Aug 2023, 08:35 | |
| De ce scutirea de rovigneta?Că circula numai pe.drumuri tehnologice? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20520 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25412 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 06 Aug 2023, 14:20 | |
| - Adrian78 a scris:
- Că circula numai pe.drumuri tehnologice?
Camionul nu se teleportează de la carieră la şantier... cel mai ,,tehnologic" drum în perioada asta e E85, care e full de camioanele lui Umbrărescu şi de cele ucrainene. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9030 Reputatie : 12887 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 06 Aug 2023, 14:51 | |
| Sa puna camioanele ucrainiwne pe vagoane Ro La. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20520 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25412 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 06 Aug 2023, 18:17 | |
| - dan tm a scris:
- Sa puna camioanele ucrainiwne pe vagoane Ro La.
S-a încercat asta, numai că: 1) Ăia vor în Portul Constanţa unde nu (mai) există un terminal RO-LA funcţional; 2) În general, şoferii ucraineni după ce trec de Siret o taie direct pe E85, nu se mai duc la tren; 3) Fără CEMT oricum nu pot intra în ţară, ori dacă obţin CEMT a se vedea punctul 2). 4) La un moment dat, şoferii din UA erau scutiţi de rovinietă şi de taxă de pod la Fereşti şi Vadu Oii (iar acum vor trece direct pe noul pod de la Brăila). 5) În CSI, tahograful nu este obligatoriu pentru curse sub 6 ore. Evident, cele mai multe camioane ex-sovietice care circulau în principal în CSI nu au tahograf, aşa că totul se face din foile de parcurs (care sunt în rusă sau ucraineană), deci şoferii ucraineni pot merge şi non-stop dacă vor. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9030 Reputatie : 12887 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 06 Aug 2023, 19:46 | |
| Ce lamentări sînt astea?
statul stie de ele si le tolereaza?
ce propuneri a facut ministerul transporturilor pentru rezolvarea acestei probleme?
intr- un an jumate de război au fost propuneri pentru amenajarea unui terminal la Constanta? un terminal la Siret ca este gara si cale ferata? obligativitatea urcarii remorcilor pline in trenuri si preluarea celor goale in Siret si sau Dornesti?
stiu, o sa vii acum sa spui ca aia nu e in sarcina minsterului ,cealalta bu e conforma ÙE, una e de
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20520 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25412 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 06 Aug 2023, 21:04 | |
| Linia de Siret întâi a trebuit reintrodusă în domeniul public al statului din domeniul privat în care fusese trecută în 2011 în vederea casării şi valorificării. Conform Codului Administrativ, astfel de transferuri se fac doar cu plată. Până la urmă s-a făcut asta anul trecut şi, probabil, în bugetul pe 2024 se vor regăsi ceva bani pentru redeschiderea ei. Apoi, în România nu e nici comunism, nici stare de război, libertatea de mişcare e garantată, nu poţi să impui cuiva un anumit mijloc de transport. Plus că ar fi o încălcare a acordului CEMT. Singura soluţie ar fi să preiei maşinile care n-au autorizaţie CEMT şi să le sui pe tren direct din frontieră... or asta înseamnă să vină Poliţia acolo şi să mai stea nişte poliţai de la Rutieră şi în port, să se asigure că nu ies din por camioanele fără CEMT... în cazul ăsta ar trebui verificat manual fiecare camion, pe la cele n porţi de ieşire din Portul Constanţa. Numai că Poliţia nu are personal suficient, iar un act normativ pe această temă n-o să ţi-l avizeze MAI în veci. A, da, nu mai zic că s-ar bloca de tot portul dacă fiecare camion ar trebui verificat la ieşire. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18613 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24141 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 06 Aug 2023, 22:12 | |
| - Dr2005 a scris:
- Adrian78 a scris:
- Că circula numai pe.drumuri tehnologice?
Camionul nu se teleportează de la carieră la şantier... cel mai ,,tehnologic" drum în perioada asta e E85, care e full de camioanele lui Umbrărescu şi de cele ucrainene. Pai și Elvețienii și Austriecii cum obliga 40000 de camioane anual.sa tranziteze pe Rola spre Italia? Am.vazut săptămânal șoferi turci și bulgari prinși la.volan băuți și făcând accidente plus coada de km întregi de la Calafat Pai tocmai întrebăm de ce sunt scutite că și la Autostrada Lugoj Deva au cărat zgura la greu de la fosta halda de zgură și au valurit drumul Hunedoara-Santuhalm |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |