|
| Revista presei | |
|
+29Adirmvl Peter Fodor Ony_x cardinal ciprian71 CalinIonMihai Adrian78 Vitosa riciu DAS 2011 Dr2005 Luna TVlad Laurentiu Ciobanu IonutCFR2009 Bebe SMDS cfr500 dan tm Nesebar t1972 razvan - trenuri alexmorph3us Johnny84 Cipri Andrei Neculai cristi CFR ldh80 AeroX @ndrey 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 09 Mai 2023, 21:32 | |
| - Vitosa a scris:
- razvan - trenuri a scris:
Pai la Softrans erau aproximativ 50 de angajati, a avut cifra de afaceri 31 005 578 lei (620.000 lei/angajat), profit net de 3 622 104 lei in anul 2021. La CFR Calatori erau in anul 2021 - 11.540 angajati, cifra de afaceri 2 027 480 245 lei (doar 175.650 lei/angajat), pierderea neta -272 679 744 lei in 2021.
Daca s-ar aplica politica de organizatie privata, la CFR Calatori ori s-ar reduce drastic numarul de angajati, sau sa creasca numarul de ore muncite de salariatii actuali, multi nu au productivitatea muncii la fel de buna ca la Softrans + numar suplimentar de trenuri, preturi mai competitive, conditii imbunatatite la CFR C. Știu ce spui și da doar privatizarea mai poate salva CFR Călători dar țin să te informez că depoul București Călători a primit recent amendă pe motiv că își exploatează la maxim mecanicii de locomotivă. Asta implică să mai renunțe la niște trenuri pe care le are în program (depoul). Și să vedem cine le ia, că e criză de mecanici și la punctele de lucru apropiate Bucureștiului. Și vine sezonul estival, să vedeți distracție. De dat afară de la depouri să mai dea de la birouri că se calcă unul pe altul pe picioare, de prin Regionale că-s mulți câtă frunză și iarbă, și poate și din Central. Ăștia sunt neproductivii și ineficienții, nu salariații de la tracțiune.
Da, trebuie să concedieze destui angajați neproductivi, neprofesioniști de la birouri. Poate este benefic după aceea să crească salariile la mecanicii de locomotivă, controlori, muncitori. Posibil să se întâmple după alegerile de la anul, acum este riscant pentru PSD, PNL. |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 09 Mai 2023, 22:09 | |
| In orice firma cu ceva vechime se intimpla la fel: ponderea personalului direct productiv scade treptat, profitabilitatea creste mai lent, stagneaza, se iau eventual masuri complicate de externalizare cu rezultatul aparitiei a noi posturi neproductive de manageri de externalizare, performanta incepe sa scada, se mai reorganizeaza niste procese, mai angajeaza niste papagali, se diversifica obiectul de activitate, noii angajati sint pe nedrept platiti mai bine pe cind cei vechi, productivi, in domeniul de baza al firmei isi baga piciorul si incep sa plece sau sint frustrati si isi fac treaba prost, lucrurile merg din rau in mai rau apoi sandramaua se inchide. Parazitii care au falimentat-o isi iau bonusurile si isi cauta alta gazda cu care reincep procesul. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 09 Mai 2023, 22:55 | |
| - Dr2005 a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- Există spațiu suficient între scaune, vor fi comode dacă ne vom plimba cu aceste trenuri noi multe ore, de la un capăt la altul? Sunt construite pentru durate mari și 400-500 kilometri? Sau pentru cel mult 2-3 ore? Să țină cont de vitezele reduse cu care se circulă pe aproape toate linile.
https://clubferoviar.ro/noile-trenuri-alstom-coradia-pentru-romania/ E diagrama scaunelor în link. Iar dacă o vreţi la rezoluţie mai mare: https://arf.gov.ro/web/wp-content/uploads/2023/04/Schita-RE-IR.pdf Rutele sunt cele din CSP, se cunosc deja: București Nord – Constanța București Nord – Brașov – Arad – Timișoara București Nord – Brașov – Cluj Napoca Brașov – Deda – Cluj Napoca București Nord – Brașov București Nord – Iași București Nord – Suceava București Nord – Galați București Nord – Craiova – Târgu Jiu – Petroșani- Simeria București Nord – Craiova – Timișoara – Arad Cluj Napoca – Timișoara Cluj Napoca – Suceava – Iași Evident, se vor face diverse combinaţii între ele, gen Braşov - Constanţa, în funcţe de cine le va opera. Atribuirea se va face prin procedură competitivă, prin Bursa Română de Mărfuri, nu cadou la CFR Călători.
- Citat :
- Chiar sunt curios: avand in vedere ca vor fi inmatriculate si inregistrate "pe AFER", vor mai exista diferente de pret intre operatori?
Cum adică? Vor fi ,,înmatriculate" ca orice vehicul reroviar, adică în Registrul European al Vehiculelor care e gestionat de ERA. Dar până la înmatriculare, ai nevoie de certificarea conformităţii cu STI (se face cu organism notificat - a fost ales ONFR pentru asta) şi autorizarea punerii în funcţiune (se face cu ASFR dacă vrei doar pentru România sau cu ERA dacă vrei pe mai multe ţări sau pe toate). Toate astea sunt în sarcina producătorului, nu a ARF, la ARF se vor livra gata de pus în circulaţie cu călători.
Tarifele vor fi corespunzătoare rangului la care vor circula, probabil IR (nu se încadrează la IC) şi nu se admite circulaţia la alt rang decât cel din CSP. Întrebări. Merg cuplate 2 rame ? Că dacă nu atunci vom avea o problemă în zilele de duminică când se întoarce lumea din provincie la capitală. Sau imediat cum s-au terminat marile sărbători (Crăciun, Paște). Deci nu vor fi date la trenurile de rang IC, atunci pentru ruta București - Brașov - Arad - Timișoara ce tren ar putea să facă? Tren nou ? Revine 1621 dar de data asta prin Sighișoara sau IC 531/521 va fi rebrănduit la rang de tren IR ? Aceeași întrebare o am și pentru ruta București - Iași. Tren nou ? Sau IC 551/561 reclasat la rang IR iar cu ocazia asta îl vor combina cu București - Suceava de ora 17 ? Tot pe București - Suceava trenurile 1655 și 1656 ar putea fi făcute cu aceste rame. Deși duminica mă cam îndoiesc să facă față doar o ramă cu 351 locuri. București - Constanța, toate IR-urile ar putea avea compunerea cu ramă electrică , cu excepția trenurilor IC că zici tu Dr2005 că nu se vor da la aceste trenuri. Exclus în perioada estivală să se facă aceste trenuri cu ramă electrică. Sau ar putea dacă la orele de vârf ar pune tren din 30 în 30 minute. Idem și seara la întoarcere. București - Brașov - Cluj Napoca, cred că la trenurile 1735, 1734 ar putea fi date. București - Brașov, IR 1631, 1633, 1635, și poate și 3003 ridicat la rang de IR. Brașov - Deda - Cluj Napoca, tren nou ? Sau vor face înțelegere cu MAV să limiteze trenul Harghita la Cluj iar rama electrică să facă un drum dus-întors Brașov 7.30 Cluj 13.45, Cluj 16.30 - Brașov 22.45 ? Deși îmi imaginez ce scandal ar face UDMR-ul. București - Galați, toate IR-urile. Dar nu în zilele de vineri (1577) respectiv duminica 1574. București - Craiova - Simeria, aici eu zic că s-a făcut o greșeală. Trenul trebuia lăsat la Deva, cum e și în prezent. Deci clar 1823/1824 va fi făcut cu ramă. Însă cum facem în zilele de duminică când stația Craiova mai adaugă un vagon trenului 1824 ?! București - Timișoara - Arad, e clar că rama ar putea opera pe trenurile 349 și 348 (evident cu alte numere de la noul mers că oricum demult nu mai duce vagon dormitor pentru trenul Dacia 346). Cluj Napoca - Timișoara, oare tren nou ? Cluj - Suceava - Iași, tren nou ? sau 1831 și 1833 (și făcută trasa Timișoara - Cluj - Timișoara alt tren format din automotor desiro) ? Sau nu vor mai pune cușeta la tren 1837/1838 și vor da rama la acest tren? Evident cine OTF va opera aceste trenuri. Și parcă văd că cele mai profitabile trenuri vor ajunge la ... privați. Sper să nu se adeverească ce am spus. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 09 Mai 2023, 23:00 | |
| Pai Cluj-Timișoara sau Cluj-Iasi pot sa fie și trase operate de privat sau și restul de trase de acolo |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 09 Mai 2023, 23:00 | |
| Ideea este ca trenurile cu locomotiva + vagoane vor fi o amintire... In toata tara vor circula aceste tramvaie pe sine sub marca ARF si vor incasa compensatia ca si in prezent. Pai cum sa nu iasa pe profit... Doar calatorii vor pierde, platind tarife nesimtite de IR si primind conditii de tramvai... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 09 Mai 2023, 23:26 | |
| https://m.ziare.com/anpc/sala-asteptare-cfr-inschisa-anpc-dupa-nici-zece-ani-modernizare-ce-nereguli-au-fost-descoperite-1803780#.ZFk4otU3zwI.facebook
https://clubferoviar.ro/proiectul-statiei-de-metrou-cismigiu/ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 10 Mai 2023, 01:00 | |
| - Johnny84 a scris:
- Atata ii duce capul
Da, atât îi duce capul, doar să facă cea mai mare achiziţie de material rulant de după Revoluţie - 119 rame electrice, 12 rame cu H2, 16 locomotive + cu siguranţă cel mai mare pachet unitar de modernizare cu 55 locomotive şi 139 vagoane. Toate full warranty, toate cu mentenanţă inclusă 15 ani, fără să mai umble Dorel şi Ilie de la Sculărie în ele. Adică fără să mai ţii sute de angajaţi prin depouri care să şurubărească la locomotive. Îmi dau seama de ce unora nu le convine... dar asta ţine de bucătăria internă a operatorilor, mai ales a CFR Călători, care încă are o organizare internă ca în vremea economiei planificate, atunci când nu conta eficienţa, ci doar să aibă de muncă toată lumea. Locomotivele cu vagoane, cu excepţia cazurilor de trenuri super-mega-aglomerate, vor intra uşor-uşor în istorie şi la noi, la fel cum au intrat şi în Europa civilizată. De altfel, ce încearcă ARF să facă e să aducă sistemul feroviar de la noi la acelaşi nivel cu cel din afară... vom avea în câteva luni biletul unic pentru toţi OTF, vom avea taxarea la oră în zona metropolitană (nu la km) acolo unde ADI-urile doresc să integreze şi transportul feroviar, va dispărea rezervarea obligatorie pe distanţe scurte. Şi mai urmează. La 6 vagoane o ramă, e puţin probabil să fie nevoie să fie combinate 2. 2 ar fi deja vreo 700 locuri, la categoria asta de volum, probabil poţi găsi şi 900 călători, caz în care mai bine pui o locomotivă cu 7 etajate (vezi Belgia, Elveţia)... evident, "Cucuveaua" tot 15 etajate va avea şi când s-o electrifica Mangalia - Constanţa Din câte ştiu, sunt prevăzute cu tracţiune multiplă pentru 2 unităţi. Cum se vor face trenurile alea om trăi şi om vedea, la o adică Bucureşti - Arad poa' să fie şi Bucureşti - Braşov + Braşov - Arad din 2 trenuri diferite făcute cu aceeaşi ramă. Poa' să fie şi un 1621/2 prin Sighişoara. Şi poa' să fie şi Dacia, de exemplu, mai ales că e ilogic să ai 2 trenuri Bucureşti - Budapesta la aşa distanţă mică între ele (Dacia şi Ister), iar hârburile minunăţiile de AVA200 nu prea mai sunt dorite de OeBB. Om trăi şi om vedea, că internaţionalul fiind comercial nu intră momentan în atribuţiile ARF şi tot CFR Călători îl negociază cu OTF străini. Bucureşti - Simeria şi după aia intri pe Bucureşti - Arad sau pe Timişoara - Cluj... se pot face diverse combinaţii. - Citat :
- Și parcă văd că cele mai profitabile trenuri vor ajunge la ... privați. Sper să nu se adeverească ce am spus.
Păi asta ar fi bine, că dacă fac profit, nu primesc compensaţie De aia s-au şi impus preţurile la fel la toţi OTF. Unul care umple 2 vagoane la tarif de IR gen Softrans s-ar putea ca din încasări să îşi acopere un procent mai mare din costuri decât o face CFR Călători cu EA-ul lui şi cele 3 20-68 după el. Dacă acoperă mai mult... compensaţia o primeşte doar cât să ajungă la profitul din contract, nu şi peste. Deci statul face economie dacă OTF îşi scoate banii din bilete. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 10 Mai 2023, 08:00 | |
| Deocamdată ... vorbe. Nu s-a început modernizarea nici uneia din cele 55 locomotive. Seria de vagoane 20-68 s-a oprit pe la vagonul 050. Mai era un proiect să se modernizeze 21-90 în 21-91. Nici acest proiect nu a început. Până acum din ele enumerate îți spun eu se numește sifonarea banului public. Oricum modernizarea acestora se va face low-cost pentru călător dar la niște prețuri astronomice pentru CFR Călători. Că vorba aia trebuie mulsă bine de bani. Despre primele rame care vor sosi că vor lua calea privaților am mai spus-o și cu alte prilejuri. Deci până la partea cu lăudatul și ridicatul de osanale ARF-ului mai avem de așteptat.
Și închei discuția punând acest link https://editie.ro/index.php/actualitate/15320-imaginile-dezastrului-si-incompetentei-cfr-in-garile-din-judetul-dolj
Da bine că sunt o grămadă de salariați și la Infra. Bani de investiții și întreținerea clădirilor de unde să mai fie? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 10 Mai 2023, 13:22 | |
| https://www.presasm.ro/foto-protectia-consumatorului-a-dat-amenzi-uriase-pentru-garile-cfr-din-satu-mare-carei-si-tasnad/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 10 Mai 2023, 20:27 | |
| https://m.zf.ro/economia-verde/pagina-verde-experiente-de-calator-cu-trenul-in-romania-cand-ajungi-21859784 |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 10 Mai 2023, 20:32 | |
| - Vitosa a scris:
- Deocamdată ... vorbe.
Nu s-a început modernizarea nici uneia din cele 55 locomotive. Păi trebuie re-aprobaţi indicatorii tehnico-economici, că din consultarea pieţei au rezultat alte valori. Abia am făcut CTE-ul săptămâna trecută, probabil HG-ul o să apară în dezbatere publică zilele astea. - Vitosa a scris:
Și închei discuția punând acest link https://editie.ro/index.php/actualitate/15320-imaginile-dezastrului-si-incompetentei-cfr-in-garile-din-judetul-dolj
Da bine că sunt o grămadă de salariați și la Infra. Bani de investiții și întreținerea clădirilor de unde să mai fie? Protecţia Consumatorului nu are dreptul să constate contravenţii în transport! Acestea sunt reglementate de OG 39/2000 - https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/20745 De ce fac asta? Păi cică anul trecut, preşedintele ANPC le-ar fi dat ordin tuturor să facă minim un PV pe zi, cel puţin aşa zicea Digi24. Şi unde să se ducă inspectorii - la crâşma din sat unde sunt şi ei clienţi, la vreun hipermarket, la vreun chioşc de cartier de unde iese patronul cu bâta după ei sau la gară, unde oricum nimeni nu ştie a cui e bucata de clădire şi cine trebuie să o cureţe? E evident că multe amenzi se vor anula în instanţă peste un an sau doi (că aşa lucrează Justiţia română... poate ar trebui reclamate şi tribunalele la ANPC), dar atunci o să fie alt şef şi nu o să mai conteze. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 10 Mai 2023, 21:11 | |
| https://www.monitorulcj.ro/administratie/109664-proiectul-trenului-metropolitan-merge-mai-departe-pe-cele-doua-fire-intre-gara-si-ira-verde-pentru-culoarul-de-nord |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 10 Mai 2023, 21:36 | |
| De ce trebuie aprobați alți indicatori au fost subevaluate sumele sau? Parcă se vorbea că Siemens nu mai preia comenzi We are combining the real and #digital worlds to shape the future of mobility today. Together with TX Logistik AG and their new order of 40 Vectron MS locomotives with 15 years of maintenance, we are enabling and transforming cross-border traffic in five different countries from the Rhine to the Alps. ️ Our state-of-the-art Vectron MS is equipped with the European Train Control System, and approved for freight traffic in Germany, Austria, Switzerland, the Netherlands and Italy. These locomotives are also backed by Railigent X applications in the #SiemensXcelerator digital business platform, ensuring maximum reliability and availability through condition-based, predictive maintenance of the fleet as they journey along the Rhine-Alpine corridor. Read what we’re doing to #TransformTheEveryday here: https://sie.ag/44RO8FR |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 11 Mai 2023, 00:02 | |
| Bani pentru salarii ce naiba..
https://economedia.ro/cresc-salariile-la-cfr-si-metrorex-grindeanu-vom-gasi-o-solutie-pentru-aplicarea-statutului-personalului-feroviar-e-nevoie-de-salarii-decente-pentru-feroviari.html#.ZFwGWsxDNPz |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 11 Mai 2023, 14:59 | |
| Inca putin si o sa fie nevoiti sa dea oameni afara. Am mai vazut o data filmul asta, cu FMI si tot tacimul. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |