Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+29
Adirmvl
Peter Fodor
Ony_x
cardinal
ciprian71
CalinIonMihai
Adrian78
Vitosa
riciu
DAS 2011
Dr2005
Luna
TVlad
Laurentiu Ciobanu
IonutCFR2009
Bebe
SMDS
cfr500
dan tm
Nesebar
t1972
razvan - trenuri
alexmorph3us
Johnny84
Cipri Andrei Neculai
cristi CFR
ldh80
AeroX
@ndrey
33 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 49 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Ony_x




Numarul mesajelor : 276
Reputatie : 4332
Data de inscriere : 21/05/2013

Revista presei - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 32 Icon_minitimeVin 30 Iun 2023, 15:25

Cred ca ar fi mai bine sa cumpere motoarele de la producatiri consacrati in domeniu gen Siemens, ABB, General Electric. Motoarele vin pe vapor in portul Contanta, le pun in trenuri si le aduc la Craiova unde le monteaza pe locomotivele modernizate. Simplu si eficient. Oricat respect as avea pentru Softronic, nu au cum sa le iasa motoare ca cele facute de producatorii consacrati, ca sa nu mai vorbim ca e mai rentabil economic sa le cumpere decat sa le fabrice ei.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18249
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23676
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 32 Icon_minitimeVin 30 Iun 2023, 16:12

Ony_x a scris:
Cred ca ar fi mai bine sa cumpere motoarele de la producatiri consacrati in domeniu gen Siemens, ABB, General Electric. Motoarele vin pe vapor in portul Contanta, le pun in trenuri si le aduc la Craiova unde le monteaza pe locomotivele modernizate. Simplu si eficient. Oricat respect as avea pentru Softronic, nu au cum sa le iasa motoare ca cele facute de producatorii consacrati, ca sa nu mai vorbim ca e mai rentabil economic sa le cumpere decat sa le fabrice ei.

Ai fi surprins dar motoarele de tractiune produse de Softronic sunt foarte fiabile cred ca din cate circulau de la DB erau una doua bucati cu motoare izolate.Mai repede cade partea de control al tractiunii adica convertizoare si restul probabil la consumabile gen compresoare USOLe. pompe de Trafo
Loocmotivele sunt monitorizate in permanenta la parametrii probabil se mai pot ajusta din soft unele valori
Mie personal locmotivele LEMA mi se par foarte fragile la osii fac exfolieri in cateva mii de km adica in teste plus ca nu au gasit un compromis pe partea de suspensie inca te balangane
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8794
Reputatie : 14074
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 32 Icon_minitimeVin 30 Iun 2023, 21:01

Dr2005 a scris:
EA asincron e fix LEMA, cutia e identică, boghiurile sunt identice. Crezi că e greu de făcut?
În fine, o să aflăm mai încolo, că a contestat Alstom licitaţia Laughing
Nu e nimic identic, dacă erau identice nu mai lua autorizarea la nivel european. Repet EA asincron e un miraj imposibil de realizat/autorizat. E mult mai ușor de construit o TransMontana v3.1 pentru RO decât să modernizezi o petardă expirată de acum 50 de ani. Eu personal nu văd logica acestei licitații...
Dacă tragi linie o astfel de modernizare te duce la un 4,5și umpic milioane de euro, ori la banii ăștia iei locomotive noi nouțe. Nu știu ce e în capul vostru dar nu mai ceva bun nu este.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18249
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23676
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 32 Icon_minitimeVin 30 Iun 2023, 22:07

Până o sa le termine de omologat o sa sufle.vantul.prin cutiile alea de 55 de ani.Și așa se plâng mecanicii că trage curentul.prin ele
Eu is curios cate o sa stea la.gard și câte o sa circule că la ce renume.are Reloc in reparatii și ce prototipuri or tot scos or sa fie de.tot râsul.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20231
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25024
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 32 Icon_minitimeVin 30 Iun 2023, 23:41

Vitosa a scris:
Dacă tragi linie o astfel de modernizare te duce la un 4,5și umpic milioane de euro, ori la banii ăștia iei locomotive noi nouțe. Nu știu ce e în capul vostru dar nu mai ceva bun nu este.
Nu ai ce locomotive noi-nouţe să comanzi acum şi să-ţi vină 55 bucăţi în 3 ani. Şi alea 16 Alstom Traxx sunt la limita limitelor cu livrarea. Piaţa de material rulant nou are doar câţiva jucători, care au producţia pe minim 5 ani deja vândută înainte să sudeze măcar 2 profile din şasiu. De aia s-au şi împărţit licitaţiile pe loturi mici şi la modernizat şi la vehicule noi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18249
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23676
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 32 Icon_minitimeSam 01 Iul 2023, 08:48

Macar ati încercat să luați legătura cu Koncar poate aveau și ei un proiect de modernizare macar la ECuri când ei FC mentennata și la EA3000 in Bulgaria și erau mult.mai.potriviti decât petarda aia de Reloc
Am impresia că îi sunteți datori la.Gruia sau nu înțeleg de ce avalanșă asta de contracte de mântuială primite de.el
Cred că și Express Service aia din Bulgaria sunt mai performanți decât baraca lui Gruia Stoica
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2580
Varsta : 23
Reputatie : 7204
Data de inscriere : 18/11/2011

Revista presei - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 32 Icon_minitimeSam 01 Iul 2023, 14:58

Pe liniile neelectrificate trebuie rame electrice bi-mode cu Diesel/hidrogen/baterii si Desiro cat o sa mai reziste.
060 DA clasic sunt bune de dat la fier veci, cu vreo 2-3 ani in urma era un proiect de modernizare a 40 sau 50 de locomotive.
Clasa 82 Caterpillar e praf de la inceput, rar ai caldura sau AC si curent la priza. GM e mai ok dar e si zgomotoasa si acus face 20 de ani.
Si vagoanele 21-76, 20/21-87, 10-90/91 si alea 20 de 84/89-87 vor fi modernizata, ca deja au 13-18 ani de la constructie si va fi nevoie de cateva electrice. Cred ca de asta modernizeaza EA-uri. Sincer EA sunt bune de topit.
Dar 22-76/96 si 30/76 vor mai fi modernizate, ca au 50-60 de ani vechime? offtopic
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18249
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23676
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 32 Icon_minitimeSam 01 Iul 2023, 15:15

Din lotul ala de vagoane 21-86 21-76 nu stiu daca s-a amortizat achizitia lor de 300 de vagoane sa nu mai zic de minibarurile 89-87 care nu mai circula multe de ani buni
La fel si 21-90 nu stiu daca au circulat unele mai mult de 10 ani dar ne-am apucat repede de modernizat 20-49-2xx si 20-68 si 20-49-1xx lasand la gard vagoane confortabile de 160 km/h si cu AC

La CFR trebuie acuma vagoane combo gen cu 3 compartimente de familie cu locuri de bicicleta si PMR
89-87 trebuiau facute cls1a si minibar ca si asa la unele trenuri nu circula mai multe de 20 de calatori la cls 1a

Manegemntul din ultimii 6 ani a fost dezastros si nu stiu de unde apar calatorii aia transportati in plus cand trenurile sunt anulate sau circula cu 1 vagon deci aia 20% ar trebui sa se vada in trenuri cu vagoane
Ce apar calatoriile in plus sunt bilete emise in tren si probabil emigrantii
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2580
Varsta : 23
Reputatie : 7204
Data de inscriere : 18/11/2011

Revista presei - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 32 Icon_minitimeSam 01 Iul 2023, 17:23

Adrian78 a scris:
Din lotul ala de vagoane 21-86 21-76 nu stiu daca s-a amortizat achizitia lor de 300 de vagoane sa nu mai zic de minibarurile 89-87 care nu mai circula multe de ani buni
La fel si 21-90 nu stiu daca au circulat unele mai mult de 10 ani dar ne-am apucat repede de modernizat 20-49-2xx si 20-68 si 20-49-1xx lasand la gard vagoane confortabile de 160 km/h si cu AC

La CFR trebuie acuma vagoane combo gen cu 3 compartimente de familie cu locuri de bicicleta si PMR
89-87 trebuiau facute cls1a si minibar ca si asa la unele trenuri nu circula mai multe de 20 de calatori la cls 1a

Manegemntul din ultimii 6 ani a fost dezastros si nu stiu de unde apar calatorii aia transportati in plus cand trenurile sunt anulate sau circula cu 1 vagon deci aia 20% ar trebui sa se vada in trenuri cu vagoane
Ce apar calatoriile in plus sunt bilete emise in tren si probabil emigrantii
Un 21-76 a stat la gard cu revizia din 2012 pana acu 2 ani in Iasi si mai sunt.
Din cele 50 21-90 doar 41 sunt modernizate, dar cu restul de 9 ce fac?
Nu e prea normal sa mai modernizeze 19/20-76 care au provenit din 20-50 care au peste 40 de ani.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18249
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23676
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 32 Icon_minitimeSam 01 Iul 2023, 17:26

Din 21-90 raman 6 compartimentate
19-20-76 trebuiau lasate asa doar puse prize si usi automate si AC ca doar aveau si ventilatie nu trebuiau si alea mutilate in saloane
Trebuiau cautate rame electrice sa inlocuiasca compunerile actuale si chiar mai bine decat modernizau EAurile mai bine incercau o convertire a 40 de Desiro in EMU
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2580
Varsta : 23
Reputatie : 7204
Data de inscriere : 18/11/2011

Revista presei - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 32 Icon_minitimeSam 01 Iul 2023, 18:27

Adrian78 a scris:
Din 21-90 raman 6 compartimentate
19-20-76 trebuiau lasate asa doar puse prize si usi automate si AC ca doar aveau si ventilatie nu trebuiau si alea mutilate in saloane
Trebuiau cautate rame electrice sa inlocuiasca compunerile actuale si chiar mai bine decat modernizau EAurile mai bine incercau o convertire a 40 de Desiro in EMU
Era mai bun Desiro dual electric/Diesel.
Dar MAV a cumparat rame electrice etajate, Romania nu are in plan.
Deci 3 21-90 vor fi trase la gard.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18249
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23676
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 32 Icon_minitimeDum 02 Iul 2023, 12:59

Inca sunt termenii de livrare rezonabili din 2025 incepe productia
La proiectul de modernizare locomotive Alstom a cerut un an doar de proiectare deci in doi ani se puteau livra locomotive noi dar nah cineva gandeste cu dosul

https://www.railwaypro.com/wp/alstom-framework-contract-for-50-traxx-locomotives-and-related-services/


Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Dum 02 Iul 2023, 16:24, editata de 1 ori
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18249
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23676
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 32 Icon_minitimeDum 02 Iul 2023, 14:26

https://clubferoviar.ro/petitie-semnaturi-pentru-o-cale-ferata-de-mare-viteza-intre-capitalele-europene/
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8794
Reputatie : 14074
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 32 Icon_minitimeDum 02 Iul 2023, 16:20

I-auzi Dr2005 ce zic ăștia, că s-a modificat modul cum se acordă compensația. Cică nu e de bine

https://clubferoviar.ro/noul-sistem-de-compensare-a-operatorilor-de-calatori-maschezi-profitul-si-declari-pierdere-primesti-mai-multi-bani-de-la-stat/?fbclid=IwAR32E_kah3IW5SSxQzAdG5MijJNgKuW6_Nzy_BeakCtI_9Lsph_EIOKGSbk
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18249
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23676
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 32 Icon_minitimeDum 02 Iul 2023, 16:27

Vitosa a scris:
I-auzi Dr2005 ce zic ăștia, că s-a modificat modul cum se acordă compensația. Cică nu e de bine

https://clubferoviar.ro/noul-sistem-de-compensare-a-operatorilor-de-calatori-maschezi-profitul-si-declari-pierdere-primesti-mai-multi-bani-de-la-stat/?fbclid=IwAR32E_kah3IW5SSxQzAdG5MijJNgKuW6_Nzy_BeakCtI_9Lsph_EIOKGSbk

Pai daca faci profit iti taie din subventie de aia operatorii privați gen RC SI IRC umfla chiriile pe automotoare ai toate cheltuielile ca sa mascheze profitul
RailForce care inchiriaza automotoare catre RC face milioane de lei profit cu automotoarele alea SI un LDH care le manevrează la Marub
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 32 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 32 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 49 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: