Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+29
Adirmvl
Peter Fodor
Ony_x
cardinal
ciprian71
CalinIonMihai
Adrian78
Vitosa
riciu
DAS 2011
Dr2005
Luna
TVlad
Laurentiu Ciobanu
IonutCFR2009
Bebe
SMDS
cfr500
dan tm
Nesebar
t1972
razvan - trenuri
alexmorph3us
Johnny84
Cipri Andrei Neculai
cristi CFR
ldh80
AeroX
@ndrey
33 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 42 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeVin 28 Apr 2023, 09:57

Oare un manager cu capul pe umeri de la.o companie germana austriacă franceza ar fi declarat așa ceva sau căuta soluții?Peste tot când este cerere sau se așteaptă trafic crescut se oferă mii de locuri, chiar în Austria scria că în weekendul asta se suplimentează cu 11000 de locuri

https://www.economica.net/seful-cfr-calatori-despre-mersul-cu-trenul-la-mare-de-1-mai-nu-mai-gasiti-loc-nici-cu-interventii_664683.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeVin 28 Apr 2023, 13:35

Deci este clara treaba probabil in anii urmatori CFR Calatori se va retrage de pe majoritatea sectiilor secundare ca sa faca loc mogulului Gruia

https://clubferoviar.ro/nou-lot-de-rame-poluante-vechi-cumparate-de-la-o-tara-care-a-inceput-electrificarea-caii-ferate-20-de-ani-dupa-noi/
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeVin 28 Apr 2023, 15:54

https://www.mediafax.ro/social/trenuri-oprite-in-hunedoara-dupa-ce-un-autocar-a-ramas-blocat-in-pasaj-la-pestera-bolii-21834307
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeVin 28 Apr 2023, 16:05

Iara bugetam.investitii record doar pe hârtie că în realitate ..

Bună ziua, știu că sunteți cu 1 mai și cu micul și marea în așteptare....

Daaaar, voiam să vă deranjez un pic cu mica mea obsesie, bugetul.

Nu de alta, dar pentru că vă pregătește colega mea, Diana Tăbleţ, o super analiză care să demistifice „gaura bugetară”, aș vrea să vă zic și eu vreo două vorbe, de poftă.

E interesant că execuția bugetară pe primul trimestru din 2023 apare așa, vineri după-amiază, înainte de mini-vacanță, cât să uite lumea de subiect. Mnah, asta e comunicare publică, nu mă bag, nu critic, doar observ.

Pentru cine se uită însă prin execuția bugetară, problema cea mai mare NU e deficitul (deși e mult -1.42% din PIB pe primele trei luni). El putea fi însă mult mai mare. Sau, după cum observase colega Diana, chiar era planificat la 2% din PIB pe primele trei luni. Ce s-a întâmplat?

E simplu. Sau nu. Dar, pe scurt, niște fapte:

* Veniturile au fost supraestimate (aici o să vedeți mai în detaliu ce și cum în analiza noastră, însă sunt și venituri care au scăzut clar față de anul trecut, gen impozitul pe profit, că a încetinit economia). Apoi, clar nu au venit banii din PNRR sau au fost luate în calcul venituri fiscale inexistente.

** Cheltuielile trebuiau să fie și mai mari (și, dacă se țineau de plan, „gaura” era și mai mare decât e acum). Pentru că, nu-i așa, ne promitea domnul general premier că sunt cele mai mari investiții, fără precedent, alea alea. Nu mai zic că și colegii de la @Factual au zis încă din decembrie că una e să fie pe hârtie investițiile, alta e să fie în realitate.

*** Cert e că, dacă ne uităm pe ce se planificase (în documentele oficiale!!) pe cheltuieli de investiții din fonduri europene + PNRR + bani proprii (cheltuieli de capital), în loc să fi avut în primul trimestru plăți din bugetul de stat pentru investiții de 27.4 miliarde, am avut cheluieli în execuția bugetară de 9.3 miliarde. Adică doar o treime!!! (aveți în imagine cu galben așteptarea versus realitatea execuției – PE BUGETUL DE STAT, adică ceea ce e în controlul direct al Guvernului).

Și acum speculația. Mereu se estimează în sus investițiile la început de an. Însă anul ăsta au făcut-o de oaie mai rău chiar decât se așteptau. Așa că ciuciu investiții.

Oricum, dacă în drumurile voastre spre mare și spre munte înjurați de mama focului lipsa trenurilor de (mare) viteză, condițiile de pe drumuri sau lipsa autostrăzilor... Vă rog eu frumos să știți că e și de la bugete.

O analiză detaliată, cu grafice și explicații frumoase, vine de la colega Diana, pe Funky Citizens, marți, ca să nu vă enervăm de tot în mini-vacanță....
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeVin 28 Apr 2023, 20:51

Pentru cine nu știe, d-l director Preoteasa a ținut o conferință de presă
https://www.facebook.com/CFRCalatori.ro/videos/999347687972141
https://fb.watch/kbQyNd_Rkt/
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeSam 29 Apr 2023, 16:55

Hai că în curând mai deschidem un topic, probabil sub denumirea de Grampet Călători?
https://clubferoviar.ro/nou-lot-de-rame-poluante-vechi-cumparate-de-la-o-tara-care-a-inceput-electrificarea-caii-ferate-20-de-ani-dupa-noi/

Și bineînțeles toate astea pe banii lui cfr călători, că ministerul nu vede că tot ce vine din Reloc vin varză și imediat cum ies din garanție pică la gard.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeSam 29 Apr 2023, 17:18

Probabil de la.noul mers o sa mai anuleze CFR Călători niste trenuri că sa facă loc la Țigăneală GFR c aoricum nu știu cât de rentabile is la GM -2 vagoane
Sa avem surprize și pe Putna?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeSam 29 Apr 2023, 18:08

Adrian78 a scris:
razvan - trenuri a scris:
Ce salarii babane au acei mecanici :

https://www.hotnews.ro/stiri-esential-26231949-7-500-euro-mita-pentru-post-ajutor-mecanic-metrou-trei-persoane-arestate-pentru-fraudarea-unui-concurs-metrorex.htm

10000-11000 pe luna
Ce zici tu sunt sume brute.

Adrian78 a scris:
Oare un manager cu capul pe umeri de la.o companie germana austriacă franceza ar fi declarat așa ceva sau căuta soluții?Peste tot când este cerere sau se așteaptă trafic crescut se oferă mii de locuri, chiar în Austria scria că în weekendul asta se suplimentează cu 11000 de locuri

https://www.economica.net/seful-cfr-calatori-despre-mersul-cu-trenul-la-mare-de-1-mai-nu-mai-gasiti-loc-nici-cu-interventii_664683.html
Fix la fel ar fi făcut şi austriacul... ar fi spus că e full şi asta e. Numai că austriacul nu îţi vinde bilet cu loc, deci acolo poţi avea supriza să ajungi la peron şi să îţi zică şeful de tren că nu mai e loc (sau să nu mai fie efectiv loc, că OeBB ia şi călători în picioare) şi aia e.
Biletele se vând cu 30 de zile avans, se vând şi online, pe 1 Mai noaptea va mai fi un tren în plus... de un' să mai scoată vagoane şi personal de deservire? Mai ales că treaba asta se întâmplă de 2 ori pe an, nu zilnic.

Vitosa a scris:
Hai că în curând mai deschidem un topic, probabil sub denumirea de Grampet Călători?
https://clubferoviar.ro/nou-lot-de-rame-poluante-vechi-cumparate-de-la-o-tara-care-a-inceput-electrificarea-caii-ferate-20-de-ani-dupa-noi/

Și bineînțeles toate astea pe banii lui cfr călători, că ministerul nu vede că tot ce vine din Reloc vin varză și imediat cum ies din garanție pică la gard.
A ,,uitat" dl. Gruia să plătească factura la Club Feroviar? Ce-aş râde să le aducă doar pentru fier vechi, cum a făcut şi cu Corail-urile de la SNCF şi cu ramele de la OeBB Laughing Eventual îi vinde câteva boghiuri şi motoare d-lui. Blidar pentru IC2-urile existente. Eu vă zic că vă entuziasmaţi degeaba.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeSam 29 Apr 2023, 19:48

In Polonia s-au suplimentat cu 100 de vagoane și 6 rame
La noi stau vagoane și ruginesc in revizii deci parcă este copie la.indigo după CFR Marfă dar asta e când aduci același manager magnific la amândouă companii
Salariile sunt nete la.Metrorex.si pe acolo incepe încadrarea plus sporurile ore festive dormitoare și probabil cu vechimea maxima de 25% că nu cred că ia un mecanic proaspăt venit banii aia
Sus In jos
t1972




Numarul mesajelor : 380
Localizare : 01 08 1972
Reputatie : 2978
Data de inscriere : 22/10/2017

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Mers   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeDum 30 Apr 2023, 09:37

Pe Putna este pacat sa nu se investeasca in infrastructura si pe partea de transoprt calatori..sectia are potential, care atrage indeosebi si turisti..Multe sectii ai acea parte de tara nu trebuiau inchise, am inteles ca au mai fost solicitari pentru a le inchiriainchiriain scop turistic mai demult dar statul a preferat sa le tina sa rugineasca decit sa le ofere gratuit pantru a fi folosite in scop turistic..
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeDum 30 Apr 2023, 18:41

https://www.presshouse.ro/2023/04/30/video-emisiunea-drumurile-noastre-metoda-accidentul-la-calea-ferata-se-intampla-cumva-ceva-cu-cfr-calatori-vorbim-despre-simple-accidente-cauzare-de-erori-umane-sau-este-altceva-in-spatele-lor/
Urmăriți filmarea
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeDum 30 Apr 2023, 21:37

asta ce ... mai este?

https://www.digi24.ro/stiri/economie/amenda-pentru-romania-de-aproape-30-000-de-euro-pe-zi-propunerea-ce-541221
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeDum 30 Apr 2023, 22:48

De fapt nu s-a trimis în 2016, ci în 2022. Şi dacă Consiliul Concurenţei înţelegea din prima că în legislaţia naţională nu există conceptul de ,,întreprindere integrată vertical", treaba asta se încheia de mult.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5203
Data de inscriere : 18/09/2011

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeLun 01 Mai 2023, 12:19

t1972 a scris:
Pe Putna este pacat sa nu se investeasca in infrastructura si pe partea de transoprt calatori..sectia are potential, care atrage indeosebi si turisti..Multe sectii ai acea parte de tara nu trebuiau inchise, am inteles ca au mai fost solicitari pentru a le inchiriainchiriain scop turistic mai demult dar statul a preferat sa le tina sa rugineasca decit sa le ofere gratuit pantru a fi folosite in scop turistic..
 S-a aprobat desfiintarea liniei Vama - Moldovita, desi in urma cu cativa ani administratorul mocanitei Moldovita - Argel a dorit preluarea acestei linii si modificarea ei pentru a prelungi traseul mocanitei pana la Vama.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeLun 01 Mai 2023, 14:01

DAS 2011 a scris:
t1972 a scris:
Pe Putna este pacat sa nu se investeasca in infrastructura si pe partea de transoprt calatori..sectia are potential, care atrage indeosebi si turisti..Multe sectii ai acea parte de tara nu trebuiau inchise, am inteles ca au mai fost solicitari pentru a le inchiriainchiriain scop turistic mai demult dar statul a preferat sa le tina sa rugineasca decit sa le ofere gratuit pantru a fi folosite in scop turistic..
 S-a aprobat desfiintarea liniei Vama - Moldovita, desi in urma cu cativa ani administratorul mocanitei Moldovita - Argel a dorit preluarea acestei linii si modificarea ei pentru a prelungi traseul mocanitei pana la Vama.

Uite asa se va aproba si desfiintarea Romaniei si anexarea ei la cine stie ce stat... iar toti vor aplauda de pe margine ca la defilarea de 1 Mai... Laughing
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 17 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 42 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: