|
| Accidente si Incidente CFR | |
|
+34laurentzu ets2oltromânia cristi_tgv IonutFanRailway cardinal cfr500 razvan - trenuri Ionut31 @ndrey CalinIonMihai c o r v i n DPS Luna Adrian78 AeroX Adirmvl daniel_c Cipri Andrei Neculai ldh80 George CFR aris86 Nesebar t1972 Johnny84 IonutCFR2009 SMDS Laurentiu Ciobanu Dr2005 TVlad DAS 2011 Bebe Ony_x DUAL dan tm 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Sam 25 Mar 2023, 22:14 | |
| La naiba nici acuma.nu faceți un cadru legal k compania asta să cumpere material.rulant nou sa nu se mai taraie cu troacele.astea care omoară oameni? Preoteasa să își de-a demisia de onoare de idit ce îi auzi că locomotiva era nou daca e vopsita gata e perfecta dar care onoare? Acuma nu mai sunt trenuri de marfa că sa aveți ce baga de vina.. Dr2005 cred 5% din parcul de locomotive nu corespunde daca ar fi sa se respecte instrucțiile pentru că iasă cu defecte cu piese lipsa și așa mai departe |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Sam 25 Mar 2023, 22:20 | |
| O, da, că Preoteasa a făcut cu mânuţa lui revizia la locomotivă. Hai să fim serioşi, când ai 1000 de trenuri pe zi, e tehnic imposibil să nu ai indicente. Cineva a semnat că locomotiva aia e bună de drum... şi nu a fost Preoteasa. Dar, na, cum Preoteasa a desfiinţat posturile de ,,specialist în relaţii sociale" sau cum naibii erau încadraţi şi plătiţi liderii de sindicat, acum dau toţi în el.
Dacă locomotiva era reparată recent şi în garanţie, atunci vina e a reparatorului, care nu a făcut reparaţia cum trebuie, deşi şi-a asumat prin contract că o va face.
Voi credeţi că locomotivele cresc în copaci? Durează 2 - 3 ani minim de la contract la prototip. Iar cei câţiva producători europeni au producţia deja comandată pe următorii ani, de aia tot caută orice chichiţă să blocheze orice atribuire. La nivelul UE, PNRR-ul a dus la o cerere de lucrări şi de material rulant mai mare decât pot acoperi producătorii. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Sam 25 Mar 2023, 22:28 | |
| Mai bine le.tot.carpim.la.infinit? Care a fost boul ăla.care prin anii 2000.nu a acceptat modernizarea pentru zece ECuri la Rade Koncaradica șapte bucati in plus fata de 006 059 și 103 cu mentenanța inclusa? A și ști cum este la CFR Călători?Vine mecanicul Xulescu și suna la.tura și întreabă ce locomotiva ai la.trenul.x?Și daca nu ii convine zice dă-mi alta că aia e nu e buna și daca nu i-o da nu pleacă ala cu trenul și dacă îi dă alta o da.defecta.Și rămâna una mai nașpa.la cate unu și uite așa pica beleauau pe el.. A fost mecanic care a dat locomotiva defecta că avea scaunul.rupt.. Decât băgau atâția bani in Pume și alte.kkturi modernizau 20-30 de bucăți la Softronic cu motoare asincrone și gata scăpau de ansamblu graduator și sistem trifazat și restul de componente care dau cele.mai multe.defectari Încă un incident la Galați, o locomotivă a întrat în garnitura pe care urma sa o tracteze,o persoana decedata din cadrul SNTFC După trecerea de zona macazurilor, graduatorul EC 128 Depoul Galați a început să culeagă trepte necontrolat, mecanicul Roman iulian - Depoul Tecuci nu a putut remedia defecțiunea și EC a lovit cu viteza foarte mare vagonul etajat ce urma să formeze trenul 7576. In urma impactului locomotiva și vagonul sunt grav avariate și s-au înregistrat 4 răniți, mecanicul, partida trenului (șeful de tren cu capul spart, picior și umăr fracturate, conductoarea de tren încarcerata, resuscitata, acum intubata la spital în stare gravă) și un călător încarcerat, cu picioare fracturate. Mecanicul nu va fi reținut la spital. Graduatorul este tip Sagma. Deocamdată organele statului nu permit apropierea de locomotiva pentru descărcare memorie scurtă IVMS. IVMS a rămas blocat la 74 Km /h. |
| | | Bebe
Numarul mesajelor : 92 Reputatie : 719 Data de inscriere : 06/03/2023
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Sam 25 Mar 2023, 22:37 | |
| Stiu,niciodata nu sunt vinovatii aia din conducere.Dar uitam ca intreg sistemul mucegait este condus de EI.......Ei care primesc prime si bonusuri pt ca au dus de rapa tot CFR ul. P..S - acum am citit ca a murit saraca femeie......Tara lui Papura Voda....nimeni nu raspunde,niciodata sefii |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Sam 25 Mar 2023, 22:40 | |
| Accident identic ca cel de la Bîrsești (Gorj). Aștept acum AFER să dea dispoziție să retragă și CFR Călători locomotivele modernizate cu graduator Sagma (INDA). Plus niște demisii ierarhic de sus în jos și vinovații să se ducă la pușcărie. Cum să spui tu directore Preoteasa la digi24 că locomotiva era nouă? Doar pentru faptul că e revopsită e nouă locomotiva ? Atât de idioți ne crezi ? Plus că te-ai antepronunțat și în cazul accidentului de la Roșiori ! Deci demisie direct și dat afară din toate structurile ministerului transporturilor. Și ca el mulți alții care numai rău au produs căii ferate.
@Dr2005 mai bine te-ai abține să mai comentezi. Nu ști nimic din problemele astea tehnice dar îți plaace să te bagi în seamă. Mai bine ți-ai vedea de hârtiile tale. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Sam 25 Mar 2023, 23:32 | |
| Și apropo se pot închiria locomotive sau cumpără in leasing doar sa existe voința.. Cred că la Smartron se pot livra in termene mai scurte decât Vectron și mai exista și Pesa care nu este așa ocupată.. |
| | | Bebe
Numarul mesajelor : 92 Reputatie : 719 Data de inscriere : 06/03/2023
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Sam 25 Mar 2023, 23:39 | |
| Mai bine dam o mana de vopsea si punem faruri cu LED si gata modernizarea.Tragem de locomotivele astea de zeci de ani,comisionu sa iasa,.....traiasca para n daratu,singura strategie de marketing la CFR.Imediat,pe loc DEMISIA incepand cu mizeria psd ista de Grindeanu |
| | | Johnny84
Numarul mesajelor : 34 Reputatie : 849 Data de inscriere : 30/08/2022
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Sam 25 Mar 2023, 23:47 | |
| Chiar in timp ce femeia aia murea cu zile, ce credeti ca posta Ministerul Transporturilor pe Facebook? Ca o sa stinga lumina la Palatul CFR intre orele 20.30 si 21.30 ca sa salveze planeta.
Asta in caz ca mai are cineva vreo asteptare sau isi mai face vreo iluzie. Astfel de evenimente vor tot fi si chiar mai grave, nu este decat inceputul.
Tot ce se intampla este firesc cand in cele mai inalte posturi se afla cea mai incompetenta adunatura de personaje din istoria caii ferate. Incepand cu Grindeanu care pluteste in stratosfera si a spus clar ca nu stie cum arata un tren ca nu a mai mers cu unul de 30 de ani. Si mergand pe lantul ierarhic in jos este evident ca s-a inconjurat doar de indivizi asemeni lui la MT, ARF, CFR etc.
Pacat de biata femeie ca a murit in felul acesta groaznic, dar repet, trebuie sa ne obisnuim pt ca asa este firesc in Romania Normala si Educata, adica in Prostocratie. |
| | | Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4500 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Dum 26 Mar 2023, 00:26 | |
| Locomotiva in cauza a fost cumva in lotul de locomotive modernizate descris aici: https://www.promat.ro/ro/locomotive/locomotiva-electrica-ec-bo-bo-3400-kw-tiristorizata ? Sau era doar o locomotiva clasa 43 "clasica" doar vopsita ca sa arate bine pe sine ? Din cate inteleg acolo locomotivele alea modernizate au un sistem de comanda al motorului de tractiune cu punti semicomandate care elimina ansamblul graduator. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Dum 26 Mar 2023, 00:33 | |
| |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Dum 26 Mar 2023, 00:37 | |
| Bordul EC 128. Clasică. Modernizată cu Sagma de la INDA. Am spus mai devreme clar, accident copie după cel de la Bîrsești. Ce e asa de greu de înțeles? Genul acesta de locomotive cfr marfă le-a retras din circulație. Nu înțeleg de ce cfr călători nu a făcut-o!
Bîrsești noiembrie 2016 https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/accident-feroviar-grav-langa-targu-jiu-doua-trenuri-s-au-izbit-frontal.html
Genul acesta de motoraș care acționează graduatorul când ți-a rămas blocat pe poziția avans, locomotiva poate prinde 100 km/h în 100m. Vezi cazul de la Coșlariu Triaj (2004) impact EA450 în DA555, cazul cu EA273 când a izbit violent DA1336 aflat ridicat pe vinciuri în hala de la Caransebeș. La Galați se vorbește de un impact la 74 km/h. Deci clar niște demisii se cuvin. Dar nu doar celui ce a semnat că locomotiva e bună să iasă la drum. Nu cum spune Dr2005 șefii basma curată iar sclavii la pușcărie.
Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Dum 26 Mar 2023, 01:04, editata de 1 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Dum 26 Mar 2023, 01:02 | |
| - Adrian78 a scris:
- Cred că la Smartron se pot livra in termene mai scurte decât Vectron
Toată producţia Siemens pe următorii 4 - 5 ani e deja contractată. De ce crezi că nu au depus nicio ofertă la licitaţiile organizate de ARF? - Adrian78 a scris:
- mai exista și Pesa care nu este așa ocupată..
PESA a reuşit să câştige în instanţă un contract de tramvaie, pe care după aia nu l-a mai semnat. Asta apropo de seriozitate. Cine a venit cu ideea de PNRR nu s-a gândit că degeaba arunci în piaţă câteva sute de miliarde de euro, dacă industria europeană nu poate face faţă. În rest, aşteptăm raportul de investigare şi mai comentăm atunci. - Vitosa a scris:
- Clasică. Modernizată cu Sagma de la INDA.
Am spus mai devreme clar, accident copie după cel de la Bîrsești. Ce e asa de greu de înțeles? Genul acesta de locomotive cfr marfă le-a retras din circulație. Nu înțeleg de ce cfr călători nu a făcut-o! CFR Marfă le-a retras din circulaţie pentru că recomandările de siguranţă ale AGIFER sunau cam aşa: ,,Având în vedere faptul că modificarea circuitului de comandă a graduatorului a fost efectuată numai la locomotivele electrice din producţia SC ELECTROPUTERE SA, care avea un sistem sigur înainte de modificare, şi pentru evitarea unor accidente cu cauze similare care pot avea drept consecinţă pierderi de vieţi omeneşti şi distrugeri de locomotive, AGIFER recomandă ASFR să se asigure că: [...]2. până la îndeplinirea recomandării nr.1, locomotivele electrice produse de către SC ELECTROPUTERE SA la care s-au efectuat modificări ale circuitului de comandă a graduatorului faţă de cel omologat la fabricaţie, nu vor fi admise în exploatare decât după dispunerea de măsuri asiguratorii necesare siguranţei feroviare; [...] 4. instruirea teoretică pentru situațiile neobişnuite şi periculoase este dublată de o instruire practică, într-un simulator, pentru ca operatorul uman să fie expus unor situații neobișnuite pentru a-și forma deprinderi și scheme de acțiune adecvate acestora." Adică AGIFER a zis că sunt EA-uri cu probleme, cine a avut EA-uri le-a retras, dar la EC-uri nu s-a uitat nimeni. În plus de asta, CFR Călători a mai avut astfel de accidente până acum? _________________ :TTT:
|
| | | Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4500 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Dum 26 Mar 2023, 01:09 | |
| Da, este cu atat mai grav cu cat accidentul de la Barsesti a fost in 2016, acum 7 ani. Cand defecte similare cu aceasi cauza apar in mod repetat, si nu se facut nimic pentru corectarea problemei, este pur si simplu o neglijenta criminala care omoara oameni, cum sa intamplat astazi. Daca intradevar sistemul de control al graduatorului sa blocat pe pozitia avans, viteza ar fi crescut probabil pana la viteza maxima a locomotivei, care nici nu tracta nimic ceea ce inseamna ca a accelerat foarte rapid, mecanicul nemaiavand timp practic sa faca nimic. Sa oprit la 71 Km/h pentru ca atunci a avut loc impactul.
Ultima editare efectuata de catre Ony_x in Dum 26 Mar 2023, 01:18, editata de 1 ori |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Dum 26 Mar 2023, 01:17 | |
| Nu a avut. Dar dacă ceilalți au avut și tu ști că ai locomotive modernizate cu graduator Sagma INDA, trebuie să aștepți să se întâmple ceva ca apoi să iei măsuri?! La CFR C pe lângă EC-uri, există și multe EAuri tot cu această modernizare pe partea de comandă curent pe MET. Cine a acceptat lăsarea lor în circulație să plătească acum !
Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Dum 26 Mar 2023, 01:27, editata de 1 ori |
| | | Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4500 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Dum 26 Mar 2023, 01:26 | |
| Intebarea este, daca mecanicul ar fi avut timpul necesar sa faca o actiune urgenta de oprire, ar fi avut mijloacele necesare sa o faca ? La Galati este clar ca nu ar fi avut timp. Dar daca ar fi existat timp, exista vreun mecanism de urgenta prin care poti decupla alimentarea motorului de tractiune ? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR | |
| |
| | | | Accidente si Incidente CFR | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |