Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Accidente si Incidente INTERNATIONAL

In jos 
+57
alinx3330
Vitosa
Adirmvl
Laurentiu Ciobanu
andreiutzu
SMDS
CalinIonMihai
DB Robert
Maddox
Cipri Andrei Neculai
bubu
vatmanul
DUAL
bogdan.perejuc
ravers75
Capsuneanu
cristi ar
trv.trains
Ony_x
riciu
florin94
adytm
kasapis2007
sorin_ncs
buldozer2
cfr500
TVlad
ldh80
Peter Fodor
cristi CFR
mtk
daniel_c
Nesebar
TER200
yeu1
Amiralul
Petre_IFTE
c o r v i n
IonutCFR2009
AndreiCFRbv
mielutu zburator
alliens
spiderpc
ets2oltromânia
@ndrey
ciprian71
marius_catalin84
kristi kkk
AeroX
Katalyn
DPS
crystynyca
cardinal
aris86
marius664
tcm
Luna
61 participanți
Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8303
Data de inscriere : 18/03/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL Empty
MesajSubiect: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL Icon_minitimeDum 12 Aug 2018, 15:03

In consecinta vina pare a fi a idm-ului. Defapt mare parte din vina sa fie a idm-ului, ca posibil sa nu fi respectat clar instructiile nici mecanicii.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL Icon_minitimeDum 12 Aug 2018, 15:09

E culpa de ambele parti ! Dar sa lasam AFER-ul sa-si faca treaba. Vom vedea raportul.
Bine ca nu s-a rupt tot podul ca altfel ar fi cazut in gol si tren Regio nr 9006 !
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8303
Data de inscriere : 18/03/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL Icon_minitimeDum 12 Aug 2018, 16:12

Mda, aici scrie ca locomotiva gfr a trecut desi semnalul era pe rosu. Asta inseamna pe langa neatentie si indusi dezactivati sau nefunctionali. Sau rea intentie ori pe bune betie.
Sus In jos
tcm

tcm


Numarul mesajelor : 623
Varsta : 29
Localizare : Oradea ; Leeds (UK)
Reputatie : 4464
Data de inscriere : 27/06/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL Icon_minitimeDum 12 Aug 2018, 17:34

offtopic Foarte buni jurnalisti la unele posturi TV. O prezentatoare vorbea in direct cu persoane trimise la locul accidentului pentru investigatii si insista de mai multe ori ca vagoanele au fost scoase de sub tensiune. Nu am stiut ca vagoanele au motoare si pantografe...nu trebuie sa fi expert in rachete pentru a stii ca un vagon nu are motor. Daca a citit de pe prompter , nu este bun nici cel care a facut textul , nici ea pentru ca nu a procesat informatia , daca au fost ideeile ei mai grav. Mai corect ar fi fost sa spuna ca reteaua sau ca locomotiva a fost scoasa de sub tensiune. Apoi il intreaba pe un reprezentant al CFR daca este inchisa toata magistrala Bucuresti-Timisoara , iar el incearca sa ii explice in zadar ca trenurile doar sunt deviate si ca linia este inchisa doar in zona accidentului. Iarasi o treaba de logica , in cazul unui accident pe DN1 sa zicem in zona Brasovului este inchis tot drumul intre Oradea-Bucuresti? ; nu este inchisa doar portiunea unde s-a intamplat iar traficul este deviat pe alte drumuri in acea zona ; la fel si la trenuri nu ai cum sa inchizi toata magistrala doar pentru ca in punctul x s-a intamplat un accident , atat timp cat exista linii secundare pe unde poate fi deviat traficul. Alta gogoasa a aceleasi prezentatoare mecanicul nu a schimbat directia. Daca a semnalele erau pe liber , iar pe linia inchisa nu era pus discul rosu de unde sa stie mecanicul ca linia este inchisa? In plus el nu poate schimba macazele dupa bunul plac , nu este vatman sa aiba patina de comanda sau levier. Apoi, "soc , soc , soc mecanicul era baut!". Nu cred ca este foarte relevant , daca a respectat semnalizarea o fi vazut prea tarziu ca nu are linie si nu a mai apucat sa opreasca trenul. Daca a trecut pe rosu atunci se presupune ca indusul ar fi trebuit sa franeze trenul nu? Eu cred ca cea mai mare parte de vina o are cel care a schimbat macazul si i-a dat liber , daca i-a dat , indiferent de starea mecanicului.
Sus In jos
https://www.facebook.com/
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL Icon_minitimeDum 12 Aug 2018, 21:45

Vitosa a scris:
Ce s-a întâmplat astăzi la Viaductul Cîrcea nu este de mirare. La nivel de rețea CFR problemele create de personalul OTF privat sunt tot mai de nestăpânit . De ce ? Pentru că "banu-i ochiul dracului " și pentru ban omul face orice iar cei ce ar trebui de drept să stăpânească situația se fac că nu văd.
În ultima săptămână în aceeași zonă avem alte două accidente feroviare , protagoniști personal OTF privat :
-Banu Mărăcine 09.08.2018 in jurul orei 5.00 mecanicul ajutor al unei locomotive electrice GFR traversează linia prin spatele locomotivei , mecanicul manipulează de la postul opus, rezultat mecanicul ajutor pierde ambele picioare ;
- 07.08. 2018 RTV Lupu Nicolae , OTF privat CTV , după ce efectuează serviciu stațiile Roșiori Nord , Roșiori Est peste 24h cu odihnă pe bancheta din spate a autoturismului propriu este îndrumat de dispecer la st Corabia pt o revizie formare. Pleacă cu auto personal iar în localitatea Stoienești adoarme la volan. În prezent se află în comă la spitalul Floreasca;
- astăzi 12.08.2018 un tr GFR trece prin hm Malu Mare cu toate că semnalul de ieșire are indicația roșu se înscrie pe fir 1 închis zboară peste un viaduct unde nu exista șină , in condițiile in care locomotiva este deservită de mecanic, mecanic ajutor sau șef tren, instalație INDUȘI și instalație DSV. Se pare că la GFR nimic nu funcționează iar asta este o regulă.
Aceste trei accidente sau petrecut în decurs de o săptămână pe o secție de circulație, oare pe întreaga rețea ce se întâmplă ? Oare cine îi ține în brațe pe acești OTF privați ce nu au nici o regulă, nici o lege ?

Cine sa ia masuri?cand x de la Cenafer actionar la firma y si obliga mecanicul sa mearga cu trenul Calan Bai-Constanta dupa ce face si cupluri pana la Petroșani
Aici mecanicul cred ca ori a adormit ori era sub influenta de a depasit semnalul si sa mergi atata distanta
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL Icon_minitimeLun 13 Aug 2018, 01:05

Vitosa a scris:
Ce s-a întâmplat astăzi la Viaductul Cîrcea nu este de mirare. La nivel de rețea CFR problemele create de personalul OTF privat sunt tot mai de nestăpânit . De ce ? Pentru că "banu-i ochiul dracului " și pentru ban omul face orice iar cei ce ar trebui de drept să stăpânească situația se fac că nu văd.
În ultima săptămână în aceeași zonă avem alte două accidente feroviare , protagoniști personal OTF privat :
-Banu Mărăcine 09.08.2018 in jurul orei 5.00 mecanicul ajutor al unei locomotive electrice GFR traversează linia prin spatele locomotivei , mecanicul manipulează de la postul opus, rezultat mecanicul ajutor pierde ambele picioare ;
- 07.08. 2018 RTV Lupu Nicolae , OTF privat CTV , după ce efectuează serviciu stațiile Roșiori Nord , Roșiori Est peste 24h cu odihnă pe bancheta din spate a autoturismului propriu este îndrumat de dispecer la st Corabia pt o revizie formare. Pleacă cu auto personal iar în localitatea Stoienești adoarme la volan. În prezent se află în comă la spitalul Floreasca;
- astăzi 12.08.2018 un tr GFR trece prin hm Malu Mare cu toate că semnalul de ieșire are indicația roșu se înscrie pe fir 1 închis zboară peste un viaduct unde nu exista șină , in condițiile in care locomotiva este deservită de mecanic, mecanic ajutor sau șef tren, instalație INDUȘI și instalație DSV. Se pare că la GFR nimic nu funcționează iar asta este o regulă.
Aceste trei accidente sau petrecut în decurs de o săptămână pe o secție de circulație, oare pe întreaga rețea ce se întâmplă ? Oare cine îi ține în brațe pe acești OTF privați ce nu au nici o regulă, nici o lege ?
Dar oare cate se mai intampla din vina acestor OTF? Se asteapta iar se moara oameni ca anul trecut la Banita.Chiar autoritatile din domeniu nu pot sa-i faca sa respecte reglementarile in vigoare? Si ce noroc au avut mecanicii in cazul asta,daca se prabuseau de pe pod nu aveau nicio sansa, si bineinteles vina le apartne in totalitate.N-am vazut pe nimeni sa acuze pe cineva din conducerea OTF-ilor, intotdeauna sunt de vina cei nevinovati.In mod normal intr-o societate normala, pana la finalizarea anchetei sau a primelor concluzii preliminare oficiale, trenurile GFR nu ar mai avea ce cauta pe reteau feroviara, mai ales ca o tragedie asemanatoare se putea intampla zilele trecute cand un tren tot al GFR a depasit VS pe M400 intre Rapa de Jos si Deda...Si sunt curioas cine plateste pagubele, sunt destul de mari, mult peste veniturile angajatilor care sunt deja declarati vinovati...
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8303
Data de inscriere : 18/03/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL Icon_minitimeLun 13 Aug 2018, 03:06

De ce sa interzici intreg operatorului sa circule pana la finalizarea anchetei, care poate dura mult si bine? Pai atunci un mecanic sinucigas sau suparat pe conducere la orice operator ar face o prostie deasta si ce ar iesi? Conducerea operatorului nu stiu ce ar fi putut face in situatia asta, sa vedem raportul afer dar daca locomotiva nu a avut defectiuni nu vad ce vina ar avea. Poate doar ca nu face controale mai des in randurile angajatilor.
Sus In jos
aris86




Numarul mesajelor : 315
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3450
Data de inscriere : 26/04/2016

Accidente si Incidente INTERNATIONAL Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL Icon_minitimeLun 13 Aug 2018, 08:52

GFR e bun de plata, și CFR infrastructura s-a scos cu o parte din plata pentru reparație.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL Icon_minitimeLun 13 Aug 2018, 11:12

Luna a scris:
De ce sa interzici intreg operatorului sa circule pana la finalizarea anchetei, care poate dura mult si bine? Pai atunci un mecanic sinucigas sau suparat pe conducere la orice operator ar face o prostie deasta si ce ar iesi? Conducerea operatorului nu stiu ce ar fi putut face in situatia asta, sa vedem raportul afer dar daca locomotiva nu a avut defectiuni nu vad ce vina ar avea. Poate doar ca nu face controale mai des in randurile angajatilor.
Tu crezi ca mecanicul merge de capul lui?Crezi ca a izolat INDUSI si DSV ca asa a vrut el? Ai idee cat se respecta timpii de odihna sau cei de parcurs? Conducerea este principala vinovata, ceea ce s-a intamplat aici este similar cu cea ce s-a intamplat la Cotesti, unde una a fost realitatea din teren si alta cea din raport.Iar cazurile cu sinucigasii sau stresati dovedeste ca ai vazut prea multe filme...proaste Smile . Dar daca locomotiva a avut vreun defect, nu este normal ca acelasi tip de locomotive sa fie retras pana la finalizarea anchetei??? Exact ca la avioane.Cand la Regiotrans s-au gasit nereguli, imediat le-a fost retrasa licenta, inclusiv la trenurile bune, ceea ce fac OTF-ii privati de marfa-si nu numai Smile- este de mii de ori mai grav decat a facut RGT...
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8303
Data de inscriere : 18/03/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL Icon_minitimeLun 13 Aug 2018, 13:38

Adica vrei sa zici ca a primit ordin de la firma sa incalce regulile? Asta ar fi strigator la cer si chiar ar merita sanctionat dur. Insa greoi de crezut ca o firma mai ales mare se preteaza la asa ceva, suntem totusi Romania nu Africa. Daca insa reiese la ancheta insa da, trebuie retrasa licenta. Cu regiotrans mi s-a parut un abuz. Apropo, la cfr cat din materialul rulant o fi conform? Daca aplicam totul ca la carte nu cumva ar trebui retrasa licenta si cfr-ului?

Noutati:
- trenurile Interregio sunt deviate pe ruta ocolitoare Caracal – Piatra Olt – Craiova şi retur, înregistrând întârzieri în medie de 120 de minute. S-a luat măsura cuplării mai multor garnituri de trenuri şi trecerii într-o singură garnitură peste porţiunea afectată de închidere, pentru evitarea blocajelor având în vedere că în zona respectivă circulaţia se desfăşoră în principal pe linie simplă.
- trenurile Regio care circulă pe ruta Bucureşti – Craiova şi retur sunt limitate la staţia Caracal.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL Icon_minitimeLun 13 Aug 2018, 17:30

Luna a scris:
Adica vrei sa zici ca a primit ordin de la firma sa incalce regulile? Asta ar fi strigator la cer si chiar ar merita sanctionat dur. Insa greoi de crezut ca o firma mai ales mare se preteaza la asa ceva, suntem totusi Romania nu Africa.
Păi şi la rutier se merge pe ,,Dă-i blană, că îţi plătim noi amenda". Numai că dacă se înfige TIRul într-un cap de pod, vinovat e şoferul, dacă mai scapă cu viaţă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL Icon_minitimeLun 13 Aug 2018, 17:39

aris86 a scris:
GFR e bun de plata, și CFR infrastructura s-a scos cu o parte din plata pentru reparație.
Asta e parerea ta, dar dacă și Gruia Stoica o va tărăgăna precum o face Unicomul după tragedia de la Merișor unde nici până în ziua de azi nu a achitat un șfanț din valoarea pagubelor ridicate la circa 950000 euro...
Până atunci CFR Infrastructură se simte nevoită, chiar obligată, să găsească toate resursele pentru asigurarea circulației trenurilor inclusiv revenirea lor prin zona afectată !

@marius664
@luna
Nu îi obligă nimeni să meargă cu indușii izolați ci o fac din prostia lor! E ca la TIR-iștii ăia care manevrează tahograful ăla până când se întâmplă tragedia, așa și la calea ferată.
Tu @luna mai întâi învăță să mergi pe bicicletă și apoi vino cu lecții de moralitate și despre cum ar trebui să meargă treburile la CFR !
Oameni buni, prea puțin se mai respectă instrucțiile la calea ferată. E un haos plecat de la nivel de șefi dar nu aceștia vin și îți spun izolează indușii !


Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Lun 13 Aug 2018, 18:13, editata de 1 ori
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente INTERNATIONAL Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL Icon_minitimeLun 13 Aug 2018, 18:11

DAr a avut ceva viteza de a ajuns pina acolo pe viaduct fara sina, sau era sina pina la tablierul ala?

Ce trenuri au combinat pentru deviere?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente INTERNATIONAL Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL Icon_minitimeLun 13 Aug 2018, 18:14

Șina lipsea doar de pe pod. Toate trenurile IR s-au combinat și încă se combină câte două.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3338
Reputatie : 8744
Data de inscriere : 08/04/2010

Accidente si Incidente INTERNATIONAL Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL Icon_minitimeLun 13 Aug 2018, 20:31

https://www.viata-libera.ro/prima-pagina/113593-tragedie-adolescenta-spulberata-de-accelerat

Tânără din Tecuci, omorâtă de un "accelerat interregio" București Iași Sad
Sus In jos
Continut sponsorizat





Accidente si Incidente INTERNATIONAL Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente INTERNATIONAL   Accidente si Incidente INTERNATIONAL Icon_minitime

Sus In jos
 
Accidente si Incidente INTERNATIONAL
Sus 
Pagina 1 din 67Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» International - diverse
» Accidente si Incidente la CFR si in lume
» Accidente si Incidente CFR
» Accidente feroviare
» Accidente si Incidente CFR

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: