|
| Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
|
+108johnsmoke DB Robert sytrus LanceR cortexedge mielutu zburator TonyCFR alex.alexus.tm gabrielcr alex1987 alliens truscamihai Razvan Tudor Katalyn 19jimmy84 George mihaitzateo mishu88 Kogayon nenuandrei TonyGFR adibaiacos2003 mariuscfrbucuresti dan tm allred DAS 2011 Elful phnegativ bubu Caspar Cont.dezactivat Raduku09 mtk ionutz72 63-1143-5 marius_catalin84 Florin C Desiro256 AlexD IonutChircu gtavicecity mariushal Shinkasen COSTACHE MIHAIL IonutCFR2009 Grigor vatmanul alinx3330 Norbi Bobby_TM The Legend Spartan1948 Gabry Gabriel ionutz85 marius664 c o r v i n M.I.C.I. redeme Simply18 DanyCfrPascani Adisoft1991s Jhonyla AndiCFR user dezactivat... DPS NicuS Costin.H ldh80 Amiralul TVlad lifetec Teodor mureseanu_976 AndreiCFRbv kristi kkk spiderpc @ndrey lapsanszkitamas unguru22 rich1974 Adirmvl Dutzu membru dezactivat , Ionutz Luna maris.constantin Adrian78 cfr500 orestte Warrior12 buldozer2 florin.lifticariu AMX 97-0548-4 cardinal Radu Tudor Balto Andrey_tm Re6/6 ANDU2100HP Vitosa Dr2005 DUAL cristi CFR daniel_c halmarius sorin_ncs Vlad Nesebar 112 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mar 30 Iul 2013, 20:58 | |
| |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mier 31 Iul 2013, 07:23 | |
| http://www.evz.ro/detalii/stiri/news-alert-tragedie-in-elvetia-doua-trenuri-s-au-ciocnit-frontal-peste-40-de-raniti-1049875.html
http://www.economica.net/accidentul-de-tren-din-elvetia-ar-fi-fost-cauzat-de-nerespectarea-semnalizarii_58421.html |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mier 31 Iul 2013, 15:19 | |
| http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Extern/Europa/Mecanicul+trenului+deraiat+in+Spania+Nu+inteleg+de+ce+nu+am+putu |
| | | sorin_ncs
Numarul mesajelor : 107 Reputatie : 4727 Data de inscriere : 11/04/2012
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mier 31 Iul 2013, 19:52 | |
| Scuzati anticipat daca iar sint pe linga subiect...dar zicea cineva (cam greu de retinut usernameul) : "@sorin_ncs: faptul ca oamenii "simpli" cum le zic eu, adica cei care nu au interes in a cunoaste foarte bine trenurile intradevar nu trebuie sa vada poze adevarate, ei trebuie prostiti si mai bine de mass media (nu ajunge ca informatiile concrete sunt deformate, dar pana si poza este una, hai sa-i zicem, FALSA). oricum oamenii simpli sunt niste prosti, nu-i asa?, si nu-si vor da seama ca poza este cu rol reprezentativ.... " Presa oricum ne prosteste pe toti....daca noi ne pricepem la trenuri si ne dam seama ca acele poze nu au nici o legatura cu subiectul stirii este una...dar asta nu dovedeste nimic altceva decit ca presa este mult prea putin credibila pentru a fi luata in seama....Adica ceea ce voiam eu sa spun este faptul ca "minciuna" promovata de o poza care nu are legatura cu subiectul stirii este una incomparabil mai mica decit celelalte minciuni ale presei...care exista...sa nu va indoiti citusi de putin de existenta acestora. "...omul de rand va spune "vai ce bine, in sfarsit vom avea si noi locomotive ca cele din filmele americane" (exagerez un pic) ---> aberatie, prea mare diferenta dintre o Dash-9 si electricutzele noastre." Oaaau in sfirsit vom avea si noi locomotive americane! Asta mi s-a parut super tare! M-am prapadit de ris, nu alta! ) ) ) Cei mai multi "oameni simpli" cum le spui tu nici nu fac diferenta intre o locomotiva electrica si una diesel. Multi care locuiesc in zone de cale ferata electrificata habar nu au cu nu toate caile ferate sint electrificate...si putem continua la nesfirsit asa...Dar te-am prins si pe tine maestre cu o greseala...Locomotiva din poza urmatoare: http://www.gandul.info/stiri/cfr-calatori-vrea-sa-modernizeze-30-de-locomotive-cu-pana-la-100-milioane-lei-8708538 Si anume locomotiva cu numarul de parc 2409 din dotarea operatorului feroviar CN (Canadian National) este un C40-8m produsa de General Electric si face parte din seriile Dash8, nu Dash9 asa cum ai afirmat. http://en.wikipedia.org/wiki/GE_Dash_8-40CM Acestea se pot deosebi o data prin numarul de parbrize...care la locomotiva de fata este de patru bucati iar la dash 9 doar de doua... http://en.wikipedia.org/wiki/Dash_9 Dash 9 se mai deosebeste si prin acea "umflatura" de la capatul capotei lungi (in spate) care nu este prezenta la Dash 8. Acolo sint radiatoarele de fapt...deoarece Dash 9 a necesitat un sistem de racire mai performant...Apoi inca un lucru..C40-8m este o locomotiva asa numita "cowl unit" adica nu are pasaje de trecere laterale de o parte si de alta a capotei lungi, in timp ce Dash9 este o asa numita "hood unit" adica sint prezente pasajele laterale de trecere de o parte si de cealalta a capotei lungi...deci mai sint multe de invatat in privinta trenurilor . Eu sint convins ca ai auzit de Dash 9 din MSTS...dar daca cumva ai confundat locomotiva din poza cu un dash 9 din cauza umflaturii din spate, iti recomand sa te uiti mai cu atentie si vei observa ca de fapt umflatura apartine unei a doua locomotive, care intr-adevar este un Dash 9 dar care apartine insa operatorului feroviar NS (Norfolk Southern) Si acum revenind la subiectul discutiei...mecanicul trenului deraiat in Spania vorbea la telefon? Intreb si eu ca prostul acum...nu le este interzisa utilizarea telefonului in timpul serviciului? In caz ca nu poate ar trebui. In SUA asa este. Ai intrat in tura, pe locomotiva ai predat telefonul. Il iei inapoi la iesirea din tura. In cazul in care se intimpla sa fii prins vorbind la telefon in timp ce conduci locomotiva, adio loc de munca...Si cind te gindesti ca noi zicem de americani ca sint inapoiati... |
| | | halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5554 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mier 31 Iul 2013, 21:10 | |
| Din toata tevatura asta cu accidentele astea doua, daca le putem numi accidente(@sorin_ncs), eu pot să spun asta: cinste celor care activează in transporturile feroviare din Ro indiferent ca sunt angajatii administratiei retelei ori ai operatorilor de tot felul(privati ori de stat) pentru faptul ca in condițiile groaznice de subfinantare acuta nu fac rabat la siguranta circulatiei si cu toate că se inregistreaza destule incidente ori accidente conform rapoartelor de investigare ONFR nu avem astfel de carnagii. Ca si specialist in domeniu aveam o mare admiratie pentru reteaua feroviara elvetiana considerata una dintre cele mai eficiente din lume, dar se pare ca sunt si ei oameni si nu roboti cum tindem sa credem noi câteodata despre germanici in general.:shock:
Ultima editare efectuata de catre halmarius in Mier 31 Iul 2013, 21:53, editata de 1 ori |
| | | daniel_c
Numarul mesajelor : 476 Reputatie : 5047 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mier 31 Iul 2013, 21:50 | |
| - sorin_ncs a scris:
Oaaau in sfirsit vom avea si noi locomotive americane! Asta mi s-a parut super tare! M-am prapadit de ris, nu alta! vezi sa nu cazi pe spate, daca n-ai stiut noi am avut si avem locomotive cu parti principale americane, ca nu s-au intretinut corespunzator cele apuse, asta-i alta poveste, oricum s-au si exportat, iar in prezent vezi clasa 63/65 care-i ca si Dash 8-40CM, exact cum GE a bagat componentele sub capota Alco/MLW, asa si la noi GM le-a bagat sub capota LDE si i-a mai tras si un face lift pe deasupra - sorin_ncs a scris:
Dash 9 se mai deosebeste si prin acea "umflatura" de la capatul capotei lungi (in spate) care nu este prezenta la Dash 8. daca este sa ne luam dupa wiki exista si Dash 8 cu designul lui Dash 9 - sorin_ncs a scris:
- Si acum revenind la subiectul discutiei...mecanicul trenului deraiat in Spania vorbea la telefon? Intreb si eu ca prostul acum...nu le este interzisa utilizarea telefonului in timpul serviciului? In caz ca nu poate ar trebui. In SUA asa este. Ai intrat in tura, pe locomotiva ai predat telefonul. Il iei inapoi la iesirea din tura. In cazul in care se intimpla sa fii prins vorbind la telefon in timp ce conduci locomotiva, adio loc de munca...Si cind te gindesti ca noi zicem de americani ca sint inapoiati...
vorbitul la telefon este o formulare generala, nu neaparat tre sa fi stat la taclale cu nevasta, pe locomotivele unor companii aparatul folosit pentru comunicarile de serviciu are aspectul unui telefon, iar daca citesti presa din mai multe surse vei gasi scris ca a vorbit la telefon cu un angajat RENFE, dispecerul/impegatul banuiesc eu si in US se-ntampla accidente feroviare, chiar daca nu vorbesc la telefon |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9708 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Joi 01 Aug 2013, 01:17 | |
| La data de 27.06.2013 s-a decis deschiderea unei acţiuni de investigare la solicitarea CNCF „CFR” SA în vederea finalizării raportului pentru incidentul produs la data 22.07.2012, ora 14:38, pe raza de activitate a Sucursalei CREIR CF Timişoara, în staţia CF Băile Calacea, prin depăşirea limitei staţiei în timpul executării manevrei de regarare a unui convoi format din 26 de vagoane, de la linia nr.2 la linia nr.1.
La data de 02.07.2013 s-a decis declanşarea unei acţiuni de investigare pentru incidentul feroviar produs la data de 01.07.2013, ora 21.52, pe raza de activitate a Sucursalei CREIR CF Craiova, în halta de mişcare Ioneşti, prin depăşirea semaforului de ieşire de grup nr.1, aflat pe oprire, de către trenul de marfă nr.39618 (aparţinând DB SCHENKER RAIL ROMÂNIA S.R.L.).
La data de 04.07.2013 s-a decis declanşarea unei acţiuni de investigare pentru incidentul feroviar produs la data de 04.07.2013, ora 04.00, pe raza de activitate a Sucursalei CREIR CF Cluj, în staţia CF Tăşnad, prin depăşirea semnalului de ieşire, care ordona „oprirea”, de către trenul nr.69835-2, aparţinând SC Transferoviar Grup SA.
La data de 08.07.2013 s-a decis declanşarea unei acţiuni de investigare pentru accidentul feroviar produs la data de 06.07.2013, ora 06:15, pe raza de activitate a CREIR CF Timişoara în circulaţia trenului de marfă nr.48420-1, aparţinând S.N.T.F.M. "CFR MARFĂ" S.A. , în staţia CF Ilia, prin declanşarea unui incendiu la locomotiva EA 551 aflată în remorcarea trenului.
La data de 10.07.2013 s-a decis declanşarea unei acţiuni de investigare pentru accidentul feroviar produs la data de 09.07.2013, ora 12:15, pe raza de activitate a CREIR CF Craiova, în staţia CFR Drobeta Turnu Severin Mărfuri în circulaţia trenului de marfă nr.97583 (format din EA 222 şi EA 867), aparţinând S.N.T.F.M. "CFR MARFĂ" S.A., prin declanşarea unui incendiu la locomotiva EA 222.
La data de 11.07.2013 s-a decis declanşarea unei acţiuni de investigare pentru incidentul feroviar produs la data de 10.07.2013 ora 06.38, pe raza de activitate a Sucursalei CREIR CF Timişoara, în linie curentă între staţia Armeniş şi halta de mişcare Teregova, prin ruperea împământărilor superioare şi smulgerea paravanului de protecţie al refugiului, pe toata lungimea tunelului de la km 446+650 la km 447+100.
La data de 08.04.2013 s-a decis deschiderea investigaţiei pentru accidentul feroviar produs la data de 07.04.2013, în circulaţia trenului de marfă nr. 60832-1, (aparţinând SC Transferoviar Grup SA), pe raza de activitate a CREIR CF Timişoara, între staţiile Baru Mare şi Pui, prin deraierea de un boghiu al celui de-al 5-lea vagon de la semnal din compunerea trenului ca urmare a depresării roţilor de pe osia axă, la prima osie în sens de mers a vagonului nr. 31555972602-3 ( proprietar Rail Cargo Hungary).
La data de 10.05.2013 s-a decis deschiderea investigaţiei pentru accidentul feroviar produs la data de 08.05.2013 pe raza de activitate a CREIR CF Cluj, în circulaţia trenului de marfă nr.43622, aparţinând operatorului de transport feroviar de marfă S.N.T.F.M."CFR MARFĂ" S.A., între staţiile Fiad şi Telciu, prin deraierea a 9 vagoane încărcate cu buşteni (3 vagoane răsturnate şi 6 vagoane deraiate).
La data de 04.02.2013 s-a decis inceperea investigarii pentru accidentul produs la data de 02.02.2013, pe raza de activitate a Sucursalei CREIR CF Timisoara, in statia CFR Pui, prin deraierea ultimelor 2 vagoane din compunerea trenului de marfa nr.23817 (apartinand SNTFM "CFR Marfă" SA), ca urmare a ruperii circulare a membranei rotii nr.2 a vagonului nr.815366558758 _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Sam 03 Aug 2013, 11:17 | |
| Înca una...
http://www.actualmm.ro/ultima-ora-locomotiva-de-tren-in-flacari/ |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Sam 03 Aug 2013, 11:37 | |
| Ne cam trebuie un lot de vreo 30 de locomotive diesel ... Eu unu as fi scos alstomuri pe banda rulanta .. dar inca avem si trenuri care au nevoie de mai multa putere si probabil daca ar face niste DA'uri seria 601 cum e CTV ista 001. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9708 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Sam 03 Aug 2013, 13:00 | |
| 60-1230-6 _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Sam 03 Aug 2013, 23:47 | |
| Ne mai trebuie vreo 100 de Desiro (din care 50 electrice). Locomotive avem destule, la ce lungimi au trenurile noastre se poate face faţă lejer cu GM-urile şi cu LDH-urile cu motor CAT. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Dum 04 Aug 2013, 00:36 | |
| Dumnezeule mare ce bune ar fi cateva bucati Desiro electrice , si in Bulgaria circula cateva bucati , sunt minunate , dar cine sa gandeasca si la noi ? Vreau sa traiesc vremuri cand dispar trenurile Regio facute cu 2-3 vagoane si cu vagoane de IR unde toti taranii beneficiaza de conditii pentru care nu au platit , sa fie facute cu Desiro atat electrice cat si diesel nu cu 21-76 , 20-83 , 22-96 etc iar alte trenuri IR au conditii de 2 bani dar calatorul plateste sacosa de bani . |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Lun 05 Aug 2013, 10:09 | |
| http://jurnalul.ro/stiri/externe/trens-substante-chimice-deraiat-649179.html |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Lun 05 Aug 2013, 17:52 | |
| http://www.b1.ro/stiri/externe/pakistan-14-rani-i-in-urma-unei-explozii-declan-ate-la-bordul-unui-tren-62561.html |
| | | ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10609 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Lun 05 Aug 2013, 18:02 | |
| - cristi CFR a scris:
- 60-1230-6
Sa mai dus inca o suieratoare de calatori . Nustiu daca mai au 10 in toata tara !!! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
| |
| | | | Accidente si Incidente la CFR si in lume | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |