|
| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
+19riciu ldh80 IonutCFR2009 Nesebar Adrian78 TVlad cardinal MariusM Whyse1 aris86 Dr2005 razvan - trenuri ALEXCFR CalinIonMihai vlad237 Johnny84 AeroX Vitosa dan tm 23 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1387 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4022 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Joi 29 Sept 2022, 17:03 | |
| Poate pentru ca i-ar deranja pe dubarii de Slobozia Veche?
Da, regio-urile prelungite de la Urziceni la Faurei ar fi o solutie, eventual legate de regio-urile ce merg spre Braila sau Buzau.
De la Faurei se vad 2 semnale rosii de bloc aprinse catre Urziceni, probabil si mai departe. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3326 Reputatie : 8717 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Joi 29 Sept 2022, 23:24 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- dar de ce nu fac o cursa dus-intors la Slobozia Veche, unde circula autobuzele din 30 in 30 minute. Nici acolo nu sunt calatori ?
Ciulnița ? nu e mai iute pe acolo ? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6578 Reputatie : 12437 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Joi 29 Sept 2022, 23:29 | |
| - cardinal a scris:
- IonutCFR2009 a scris:
- dar de ce nu fac o cursa dus-intors la Slobozia Veche, unde circula autobuzele din 30 in 30 minute. Nici acolo nu sunt calatori ?
Ciulnița ? nu e mai iute pe acolo ? O fi mai iute dar si tariful e dublu, ca-i tren IR Bucuresti-Ciulnita, si nefiind direct nu sta nimeni sa se mute cu bagajele dintr-un tren in altul cand autocarul ii duce direct la destinatie fara alte batai de cap. Dar eu m-am referit la posibilitatea de a folosi acel Desiro care lancezeste 5 ore pe linie la Urziceni iar vara se incinge de-l ia gaia, pana fierbe apa in motor si face pana la Caciulati in camp... |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3326 Reputatie : 8717 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 30 Sept 2022, 01:01 | |
| păi dacă fierbe apa în el, și l ia și gaia, tu vrei să l trimiți mai departe de Urziceni ? :p sunt și o căruță de RE uri, între București și Ciulnița , cam căruțe, dar ieftine |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1387 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4022 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 01 Oct 2022, 21:57 | |
| Intre Urziceni si Slobozia sunt destule sate care ar atrage calatori, nu doar dinspre Bucuresti. Eu am venit odata cu trenul direct Slobozia-Bucuresti, ma rog, eram cu bicla si am profitat de ocazie, nu m-a interesat ca face mai mult.
Citeam de curand cum a fost modernizat acum 2 ani firul 2 Faurei-Buzau (43 de km) cu 12 milioane de euro. De aici rezulta un cost de modernizare 280 de mii de euro per km. Hai sa zicem 300 de mii de euro ca au mai crescut preturile, ca nustiuce.
Practic putem lua ca referinta acest cost de 300 de mii de euro pentru reabilitarea unui km de linie de campie. Diferenta este sesizabila, trenul merge frumos cu 120 pe aici, fara balanganeli, trancaneli la joante si alte alea, daca am avea toate magistralele reabilitate macar la viteza asta ar fi cu totul altceva pe calea ferata.
Bucuresti Nord-Ploiesti sud-Buzau-Galati sunt 259 de km. Daca scadem 59 de km reabilitati deja pana la Ploiesti Sud pe ambele fire si alti 40 de km Buzau-Faurei firul 2, mai raman 160 de km de reabilitat pe acest parcurs pentru viteza de 120 si un mers confortabil al trenului. Inmultim cu 2 ca avem 2 fire si adaugam si firul 1 Buzau-Faurei, ne rezulta 360 de km de linie de modernizat. 360 de km s-ar putea reabilita cu 108 milioane de euro. Pai sa tragi linie ferata pana la Otopeni si sa faci peroanele alea pe care oricum ploua a costat 80 de milioane de euro...
O modernizare de 108 milioane de euro (care ar avantaja si linia spre Suceava-Iasi) ce ar creste viteza la 120 si viteza comerciala pana la 100 de km/h, rezultatul final fiind scaderea la sub 3 ore de parcurs pentru trenurile Bucuresti-Galati, putand ajunge chiar la 2 ore in cap pentru Braila-Bucuresti. Plus ca avem si trafic de marfa pe aceasta linie, mereu trenul de persoane depaseste macar un cazanier de la Braila la Buzau.
Idem si pentru Bucuresti-Craiova linie usoara de campie, 209 km pe ambele fire ar costa 125 de milioane de euro. Nu stiu configuratia dupa Craiova, nu calculez si dupa.
Asadar, in loc sa tot salivam la filmulete cu 160 pe Bucuresti-Constanta si sa asteptam sa modernizam coridorul 4 cu fonduri UE, mai bine ne-am gandi cum reabilitam toate magistralele si sectiile secundare la viteza proiectata fara a cheltui prea multi bani. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6578 Reputatie : 12437 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 01 Oct 2022, 22:30 | |
| Bucuresti-Braila: 2h30min Bucuresti-Galati: 3h05min
Daca s-ar aduce la 120 km/h Ploiesti Sud-Buzau si Faurei-Braila
Dar de ce sa nu aducem Braila-Faurei-Urziceni-Mogosoaia la 120 km/h ca-i mai simplu si viteza de mentinut ca-i linie in aliniament perfect, si atunci avem:
Galati-Bucuresti: 2h30min Braila-Bucuresti: 1h55min |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18708 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24272 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 01 Oct 2022, 22:36 | |
| Nu are cum sa fie numai 300000 de euro pe km.Eu zic că suma era pe la 1 mil de euro la preturile de anul trecut plus macazurile care intra extra Pe lângă astea mai intra și lucrările de artă podete poduri noi peroane Eu zic că și la 1 mil de euro pe km nu ar fi mult daca s-ar fi făcut asta de acuma 10 ani nu lăsate să se ajungă să circulam cu 50km/h in linie curentă și 15-30km/h prin stații MAV au cumpărat două UPR800 și își refac liniile in regie proprie pe langa secțiile modernizate deja
https://www.mavcsoport.hu/mav/magyarorszagon-egyedulallo-vasutepito-nagygep-dolgozik-vecsesnel |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20599 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25527 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 01 Oct 2022, 22:50 | |
| Ce s-a făcut pe Făurei - Buzău a fost o reparaţie capitală cel mult, nicidecum o modernizare. A fost, practic, o operaţie de întreţinere cum ar trebui să se facă peste tot la anumite intervale de timp.
Ploieşti - Buzău nu poate fi trecută prin acelaşi fel de operaţiune, fiind parte din reţeaua TEN-T Core, deci trebuind făcută de 160 km/h până maxim în 2030. Studiul de fezabilitate se face prin POT, modernizarea e în PNRR.
Spre Otopeni vorbim de un viaduct şi de exproprieri în zone scumpe, de aia a costat atât.
Traficul de marfă pe Bucureşti - Urziceni - Făurei e zero barat, nici măcar Aeroportul Otopeni nu se mai aprovizionează pe calea ferată (a fost decizia furnizorilor de kerosen). Să investeşti într-o linie doar pentru călători, care nici măcar nu e electrificată e cam greu. După ce facem toate liniile de pe TEN-T la standard TEN-T, putem să vedem ce rămâne pentru restul.
Utilaje ca alea de la MAV mai au şi alţii (de ex. Wiebe), ba chiar are şi CFR. Dar pentru ca un astfel de utilaj să lucreze, are nevoie de front de lucru şi materie primă, ăla nu e utilaj cu care să faci 200m de linie, cu ăla faci secţii întregi. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6578 Reputatie : 12437 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 01 Oct 2022, 23:32 | |
| Vorbesti sa n-adormi... GFR are in continuare trenuri cu kerosen la Balotesti, pentru aeroport ca doar nu pentru altceva. DB Cargo cara cereale de la Ialomita HM catre portul Constanta pe portiunea de linie Armasesti-Urziceni... Faurei-Urziceni e cu limitare de tonaj la marfa datorita lipsei de reparatii. Cei de la Constantin Grup, faceau 3 cupluri de 900 tone ca sa duca un cerealier intreg Pogoanele-Faurei... Daca linia ar fi trecuta printr-un proces de RK, nu ar mai fi necesara aceasta operatiune dificila impusa de tonajul sectiei lasata in paragina... |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2966 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Mers Dum 02 Oct 2022, 11:07 | |
| Sa nu ne ibatam cu apa..Sectia Faurei Urziceni nu o sa mai beneficieze nici macar de un cent pentru reparatii sau investitii,,nimic zero barat,,o sa mai zaca in agonie un pic cu semnalele aprinse si apoi gata,o sa sfarseasca precum celelalte surate pe care acesti minunati carmuitori ai tarii le au condamnat prin minunatele si inspiratele lor decizii de a le trece in categoria sectiilor neiteroperabile,in limbaj taranesc,,lasate de izbeliste sa zaca in agonie...O data ce nu prezinta nici un interes, nu se poate stoarce nici un ban de pe urma lor sint lasate sa agonizeze..o sa vina o ,,înteleaptă,,,hotărîre de guvern, toate liniile abantonate chipurile scoase din uz cu grad de uzura foarte ridicat sa le atribuie unei,,,,firme, cistigatoare a unei licitatii,,,sa le vinda la fier vechi, acea firma asa cum se poarta pe la noi o sa scoata ,,,,vro 5 tone,,, de sina per kilometru si gata sa dus cu maretele realizari ale comunistilor,care in,,,prostia lor aveau fabrici de locomotive,de vagoane revizii de cale,dadea de lucuru oamenilor de la noi si chiar erau meseriasi,dupa cum cei de aici de pe forum au si scris..acum in democratie cumparam locomotive si vagoane de la straini dupa care îi obligam binentekes contracost sa ni le intretina..iar noi producem 5 lei si cumparam de 500..asa ca o sa ne mindrim cu magiatrale coridoare pe care dupa cevor fi finalizate cu atita cheltuiala tot strainii o sa ni le administreze chipurile noi nu vom fi in stare ...ei o sa ni le administreze eficient...asa ca celebrul 7002 Galati Urziceni Bucuresti Nord, o sa fie in cartea de istorie....Pe aici era o linie dragii bunicului pe vremea mea ma duceam facultate la Bucuresti cu trenul care avea 11 vagoane din care 1 de bagaje de mînă..Nu acuz si nu ofensez pe nimeni dar asta este realitatea... |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1387 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4022 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 02 Oct 2022, 16:31 | |
| - Adrian78 a scris:
- Nu are cum sa fie numai 300000 de euro pe km.Eu zic că suma era pe la 1 mil de euro la preturile de anul trecut plus macazurile care intra extral
Eu m-am luat dupa articolul de aici din care rezulta ca a costat 12 milioane de euro reabilitarea firului 2 Faurei-Buzau pentru viteza de 120. Cum intre Faurei si Buzau sunt 40 si ceva de km, din calcule mi-au iesit 300 de mii de euro per km. Ori de atunci nu au crescut de 3 ori preturile, sa fim seriosi. @IonutCFR2009: Bucuresti-Urziceni e linie de 100, Urziceni-Faurei e linie de 70. Ca sa o aduci la 120 trebuie sa o reconstruiesti si sa-i modifici anumite curbe, ceva gen Bucuresti-Constanta unde s-au modificat anumite curbe pentru a creste viteza de la 140 la 160. Nu zic ca nu mi-as dori asa ceva, ca-s galatean mutat in Bucuresti, dar sunt realist ca nu e prioritara linia asta cat timp acum sta binemersi fara nici un fel de trafic. Plus ca, daca o modernizezi, nu merita fara electrificare, alti bani, alta distractie. Eu unu' nu as moderniza linia asta fara redeschiderea Caciulati-Snagov care probabil e aproape praf in teren. CFR n-o sa renunte prea curand la trasa via Ploiesti-Buzau cat timp pe aici incaseaza o groaza de bani, vineri seara 1577 a plecat cu 7 vagoane din Bucuresti in loc de 4, pana la Ploiesti s-a mers in picioare la capetele vagoanelor. In tren am surprins discutii de la calatori care aveau legaturi atat catre Slanic din Ploiesti, cat si catre Nehoiasu din Buzau. Daca il bagau prin Urziceni canta cucul... Si mai sunt si mizeriile alea de vagoane 20-83 cu scaunele alea inconfortabile fata in fata fara suport pentru cap, zici ca esti in etajat... fix cand alegi trenul in locul masinii ca sa poti sa te odihnesti atunci cand ai niste zile obositoare. Am ajuns sa mi se para lux 20-68-urile de pe 1830 Galati-Iasi, macar pot sa ma las cu genunchii in scaunul din fata, nu in pasagerul din fata mea. @DR2005: chiar si daca s-ar apuca maine de Ploiesti-Buzau, cativa ani s-ar circula cu 50 la ora pe bucata asta, cum se circula acum pe Brasov-Sighisoara. Momentan se circula cu 70, chiar mai incet Ploiesti-Valea Calugareasca. Sa inteleg ca nu avem voie sa mai inlocuim nici un surub pana nu modernizam o sectie TENT-Core? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6578 Reputatie : 12437 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 02 Oct 2022, 16:39 | |
| Da, vineri seara 1577 a avut 1 vagon clasa 1 si 6 vagoane clasa 2a, dar Bucuresti-Buzau calatori doar pentru 1 vagon. De ce sa obligi calatorii din 6 vagoane sa plateasca 11 lei in plus la bilet pentru 80 insi care merg la Ploiesti Si Buzau, ca si cum n-au pe 1755 mai devreme sau pe 5017. E o aberatie cum doar la CFR Calatori gasesti... si culmea are sustinatori chiar din zonele afectate. --------------------------------------------------------------------- Bucuresti-Urziceni-Faurei este linie de 120 km/h. Cu aceasta viteza s-a circulat pana in anii 80... Desigur ca in timp, pentru ca n-au mai facut nicio lucrare serioasa de buraj din 1977, portiunea Urziceni-Faurei a ajuns de 70 km/h... Ce curbe sa corectezi? Linia este in aliniament pe 95 % din traseu, locul 2 pe tara, dupa M800.
Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Dum 02 Oct 2022, 16:52, editata de 1 ori |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1387 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4022 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 02 Oct 2022, 16:49 | |
| Zici? Peronul de la linia 4 era plin in asteptarea trenului care a garat dupa ora plecarii, a mai si acumulat 26 de minute intarziere pana la Galati.
Repet, mi-ar place si mie sa mearga trenul prin Urziceni cu 120, sa ajung mai repede, dar sunt realist ca asta e situatia din teren. Pe mine mai mult ma scandalizeaza diferentele de tarife de la R la IR, in conditiile in care platesti acelasi tarif pe suta de km cu IR fie ca mergi pe B-Cta cu peste 100 de km/h viteza comerciala, fie ca mergi pe Bv-Sibiu cu 45 de km/h viteza comerciala in timp ce R pe aceeasi ruta are 38 de km/h viteza comerciala. Mi s-ar fi parut normal ca tariful de IR sa fie mult mai mic, cam cum e in Bulgaria. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6578 Reputatie : 12437 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 02 Oct 2022, 16:57 | |
| Da zic... Din Buzau a plecat cu 91 locuri libere din 390 disponibile la clasa 2a in cele 6 vagoane. Sa implementeze mersul cadentat pe Bucuresti - Buzau daca vor sa ia din calatorii captivi ai TFC-ului, ca au destule vagoane care stau prin Grivita. Sa-i vedem daca sunt in stare sa readuca la tren calatorii pierduti... Dar e prea tarziu sa mai castigi increderea cand 30 de ani ti-ai batut joc cu tarife nesimtite si conditii de toata jena... amendate in sfarsit de un organ al statului, care s-a facut ca nu vede nimic 32 de ani. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18708 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24272 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 02 Oct 2022, 17:08 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Zici? Peronul de la linia 4 era plin in asteptarea trenului care a garat dupa ora plecarii, a mai si acumulat 26 de minute intarziere pana la Galati.
Repet, mi-ar place si mie sa mearga trenul prin Urziceni cu 120, sa ajung mai repede, dar sunt realist ca asta e situatia din teren. Pe mine mai mult ma scandalizeaza diferentele de tarife de la R la IR, in conditiile in care platesti acelasi tarif pe suta de km cu IR fie ca mergi pe B-Cta cu peste 100 de km/h viteza comerciala, fie ca mergi pe Bv-Sibiu cu 45 de km/h viteza comerciala in timp ce R pe aceeasi ruta are 38 de km/h viteza comerciala. Mi s-ar fi parut normal ca tariful de IR sa fie mult mai mic, cam cum e in Bulgaria. Da sunt exagerat de nesimțite tarifele.de.la.IR și in afara de rutele Bucuresti-Constanta și Bucuresti-Brasov pe restul rutelor nu merita să plătești acest tarif Ar trebui că trenurile IR să aibă o viteza medie de cel.putin 70km/h |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
| |
| | | | M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |