|
| Revista presei | |
|
+29Dr2005 Adrian78 riciu Laurentiu Ciobanu Ony_x TVlad DAS 2011 Re6/6 92Dragos alinx3330 Adirmvl Johnny84 DUAL vlad237 AeroX CalinIonMihai aris86 MariusM Vitosa ldh80 Nesebar alexspn cardinal cfr500 Peter Fodor IonutCFR2009 cristi_tgv t1972 dan tm 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Aug 2022, 21:09 | |
| Iară fumează ăștia luestean.
https://www.bizbrasov.ro/2022/08/04/tunel-predeal-brasov-viteza/ |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Aug 2022, 15:20 | |
| Intervenție directorul Preoteasa despre situația CFR Călători și cam ce ar fi de făcut pe viitor https://www.youtube.com/watch?v=MOIugfMeSdw&t=1081s |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Aug 2022, 17:46 | |
| Nu facem nimic sa incurajam oamenii sa calatoreasca cu trenul la Instambul si ajungem la tragedii..
https://www.opiniatimisoarei.ro/autocar-romanesc-zdrobit-pe-o-sosea-din-bulgaria-4-oameni-au-murit-ranitii-vor-fi-adusi-in-tara-cu-elicoptere/06/08/2022?fbclid=IwAR3AMy96daY_cosgGb3SiOz84V3F3xoEDCTi16ldebYWwBkAynnpxEgt9I0 |
| | | CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1779 Data de inscriere : 25/03/2021
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Aug 2022, 09:22 | |
| https://www.tion.ro/romania/trenul-timisoara-iasi-blocat-intr-o-localitate-din-bihor-1619938/
2 ore de la Depou Oradea la Ciumeghiu?... asta e caz fericit. eu am stat 2 ore si jumatate sa vina locomotiva de rezerva din Timisoara la Ronat... Ah da am uitat. Locomotiva CFR Marfa a venit din triajul Ronat sa ne tracteze pana in gara Ronat.. eram opriti in camp inainte de halta Ronat Triaj. Cand am intrebat de ce nu ne duce mai departe am primit ca raspuns este alt operator feroviar... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Aug 2022, 11:27 | |
| Depoul Oradea este al CFR Marfă.
Dacă un tren rămâne în linie curentă pe linie simplă, pe macazurile unei staţii ori în alt loc în care nu mai poate fi ocolit şi blochează circulaţia, RC dispune de îndată trimiterea celei mai apropiate locomotive pentru eliberarea secţiei. Evident, locomotiva aia după ce retrage trenul în cea mai apropiată staţie/Hm, se întoarce la trenul ei şi îşi vede de drum, nu preia trenul de călători să îl ducă până la destinaţie şi să lase marfarul. În plus, mecanicul de la marfă nu e autorizat la călători, mecanicul de călători în general nu e autorizat pe tipul de locomotivă folosit de OTF de marfă... pentru retragerea trenului se duce mecanicul de călători lângă cel de marfă şi în locomotiva de călători vine şeful de tren. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Aug 2022, 11:35 | |
| - Dr2005 a scris:
- Depoul Oradea este al CFR Marfă.
Dacă un tren rămâne în linie curentă pe linie simplă, pe macazurile unei staţii ori în alt loc în care nu mai poate fi ocolit şi blochează circulaţia, RC dispune de îndată trimiterea celei mai apropiate locomotive pentru eliberarea secţiei. Evident, locomotiva aia după ce retrage trenul în cea mai apropiată staţie/Hm, se întoarce la trenul ei şi îşi vede de drum, nu preia trenul de călători să îl ducă până la destinaţie şi să lase marfarul. În plus, mecanicul de la marfă nu e autorizat la călători, mecanicul de călători în general nu e autorizat pe tipul de locomotivă folosit de OTF de marfă... pentru retragerea trenului se duce mecanicul de călători lângă cel de marfă şi în locomotiva de călători vine şeful de tren. In 2010 am văzut mașină de la CFR Marfă care a remorcată trenul 2705 de.la.Petrosani la Simeria că după a fost băgată porcăria aia de cei de la CFR Marfă că indiferent cat prestează.pentru CFR Călători ori doua ore ori 24 de ore sa plătească în jur de 100 de mil |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Aug 2022, 21:30 | |
| Cea mai mare porcărie făcută de Traian Băsescu în 1998 a fost să împartă și locomotivele automotoarele și mecanicii către aceste societăți înființate CFR Călători / Marfă / Infrastructură. Trebuia doar vagoanele și utilajele L să ajungă sub tutela CFR C/M/Infra (la fel și șefii de tren și serviciul special - însoțitorii de vagoane, după caz). Pentru locomotive și automotoare trebuia să înființeze Divizia Tracțiune, trecuți și mecanicii la această tutelă și nu mai existau neplăcerile din ziua de azi. Stai că locomotiva aia e a cfr marfă, stai că nu te primesc la mine în depou că ești de la călători și îmi încurci ieșirile la drum alor mele, stai că nu am mecanic disponibil și până îmi vine altul de acasă din liberul lui durează..., trenul e rămas defect la Băile Herculane și până vine locomotiva de ajutor de la Craiova sau Timișoara/Caransebeș durează 2h... Chiar și împărțirea reparatorilor către SCRL Brașov / IRLU a fost un rău făcut. De aceea vedem ce vedem în ziua de azi.
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Aug 2022, 09:28 | |
| Daca cea mai mare porcarie a fost impartirea dar asa s-a dorit ca sa ajunga pe bucati la baietii destepti Trebuia tractiunea sa ramana dupa modelul MAV Traction si RTVisti la fel sa fie si pentru Calatori si pentru Marfa.. Ce la OBB cum merge Taurusul cu tren de marfa pana la Munchen si de acolo se intoarce cu EC cu 200 km/h |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Aug 2022, 12:12 | |
| - Adrian78 a scris:
- Trebuia tractiunea sa ramana dupa modelul MAV Traction si RTVisti la fel sa fie si pentru Calatori si pentru Marfa..
Ce la OBB cum merge Taurusul cu tren de marfa pana la Munchen si de acolo se intoarce cu EC cu 200 km/h MAV Trakcio a fost o manevră ca să nu se vândă locomotive odată cu privatizarea MAV Cargo. După aia, cum era de aşteptat, MAV Trakcio a fost absorbită de MAV Start. Altfel, sistemul ăsta cu ,,operatorul de tracţiune" nu ştiu să mai existe pe undeva prin UE. Toată lumea şi-a împărţit pe căprării materialul rulant, inclusiv ÖBB. Taurusul ăla de plimbă marfa de la frontiera Turcia/Bulgaria până la Muenchen e înregistrat la RailCargoAustria, nu la ÖBB-Personenverkehr AG. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Aug 2022, 13:26 | |
| - Dr2005 a scris:
- Adrian78 a scris:
- Trebuia tractiunea sa ramana dupa modelul MAV Traction si RTVisti la fel sa fie si pentru Calatori si pentru Marfa..
Ce la OBB cum merge Taurusul cu tren de marfa pana la Munchen si de acolo se intoarce cu EC cu 200 km/h MAV Trakcio a fost o manevră ca să nu se vândă locomotive odată cu privatizarea MAV Cargo. După aia, cum era de aşteptat, MAV Trakcio a fost absorbită de MAV Start. Altfel, sistemul ăsta cu ,,operatorul de tracţiune" nu ştiu să mai existe pe undeva prin UE. Toată lumea şi-a împărţit pe căprării materialul rulant, inclusiv ÖBB. Taurusul ăla de plimbă marfa de la frontiera Turcia/Bulgaria până la Muenchen e înregistrat la RailCargoAustria, nu la ÖBB-Personenverkehr AG. Nici in Slovenia nu sunt împărțite că au un singur operator |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Aug 2022, 14:41 | |
| Probabil in 95% din companiile de stat asta e modelul de afaceri Nu conteaza sustenabilitatea sa aiba de lucru amantele, lipitorii de afise
Doar 1% din banii pentru parcarea la supra-preț din București merge către bugetul primăriei. Restul de 99% se duce la o companie. O companie de stat, denumită „Compania Municipală de Parking”. Pare incredibil, dar este adevărat. Ce face această companie cu banii? Fix ce fac companiile de stat în general. Salarizează. Salarizează mult și bine. 87% din cheltuieli sunt cheltuieli cu salarii. 13.4 milioane de lei cu salariile în 2021. Compania este în continuare condusă de un apropiat al doamnei Firea care are un salariu de peste 30.000 de lei pe lună. La această companie de stat vor merge sumele exorbitante pe care dumneavoastră, dragi bucureșteni, veți fi obligați să le plătiți. Adevărul trebuie spus. Măcar ca să știți și dumneavoastră ce salarii plătiți la stat. Compania a fost înființată de doamna Firea odată cu companiile municipale pe care USR le-a tot contestat. În campanie, și noi și PNL am promis că le vom desființa. Noi tot desființăm companiile pe care le-am preluat. Din păcate, această companie a preluat-o PNL și încă așteptăm. USR nu a votat niciodată tarifele acestea exorbitante de parcare. Ele au fost propuse de doamna Firea în 2019 și nu au fost susținute de USR la vot. Este vorba de HCGMB 517/2019. Nici acum, în actuala componență a Consiliului General, nici eu, nici USR, nu am votat pentru așa ceva. O să încerc să conving colegii din PNL care controlează compania de Parking să facem mai multe modificări la acest regulament. În primul rând prețurile trebuie să fie mai mici. Nu poți să te comporți cu bucureștenii ca și cum ar fi vaci de muls. Mai ales lângă casă. Riveranii trebuie să poată parca mai ieftin lângă casă. Altă modificare controversată pe care vreau să le-o propun colegilor de la PNL este ca toate agențiile de stat, ministerele, autoritățile și mai-știu-eu-ce agenții cu regim special să plătească parcare. Nu de alta, dar dacă te plimbi pe la Universitate în zona ministerelor Energiei, Sănătății, Interne și Muncii (toate puse în același loc), sunt mașini claie peste grămadă, parcate haotic și care nu dau un leu pentru parcare. Voi mai propune și alte modificări. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 10 Aug 2022, 09:53 | |
| Dantm asta-i că ești în extaz maxim?
https://buletindetimisoara.ro/timisorenii-din-ronat-in-delir-vor-avea-tren-pana-la-arad-care-va-circula-cu-160km-h/ |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 11 Aug 2022, 08:39 | |
| Degeaba dacă nu refac halta de la Pavilioanele CFR cum o sa folosească cei din Ronaț trenul? articol de doi bani. eu aștept celalalt,,proiect" cu linia de Resita, ca eu pe linia aia stau. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 11 Aug 2022, 12:20 | |
| Am fost cu microbuzul 5 pe Bogdăneștilor și nu a făcut mai mult de 15 min din piata 700 deși a ocolit pe niste străzi .Deci nu știu cine ar circul cu trenul.Dowr daca ar fi ceva tren urban până la Timișoara Est sau Giarmata |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 11 Aug 2022, 13:08 | |
| Încă 9 bucăți au pornit pe drum Vor zehn Jahr begann bei der DSB in Dänemark der Probebetrieb mit den 23 zweiteiligen Triebzügen der Baureihe MP/FP, die AnsaldoBreda aus Italien mit einer großen Verzögerung geliefert hatte. Die Motorwagen MP erhielten die Fahrzeugnummern 5701 - 5723, die Steuerwagen FP die Nummern 6701 - 6723. Die Fahrzeuge bewährten sich nicht und wurden nach wenigen Jahren abgestellt. Mehr zur Geschichte dieser Triebzüge gibt es unter diesem Link: https://de.wikipedia.org/wiki/DSB_MP Derzeit sind neun Triebzüge mit der 139 558-1 von RailAdventure von Dänemark unterwegs nach Rumänien, wo sie bei der Astra Trans Carpatic ein neues Einsatzgebiet finden sollen. Es handelt sich um folgende Fahrzeuge (in dieser Reihenfolge im Zug): 5723/6723, 5719/6719, 5722/6722, 6717/5717, 6716/5716, 6705/5705, 5711/6711, 6707/5707 und 6704/5704. Unsere Aufnahmen zeigen den Zug gestern Abend in Tostedt. Da alle Triebzüge arg beschmiert sind, beschränken wir uns hier auf ein paar Beispiele. Fotos: D.Lawrenz |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |