|
| Revista presei | |
|
+29Dr2005 Adrian78 riciu Laurentiu Ciobanu Ony_x TVlad DAS 2011 Re6/6 92Dragos alinx3330 Adirmvl Johnny84 DUAL vlad237 AeroX CalinIonMihai aris86 MariusM Vitosa ldh80 Nesebar alexspn cardinal cfr500 Peter Fodor IonutCFR2009 cristi_tgv t1972 dan tm 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 26 Ian 2023, 20:00 | |
| Ce căuta cei sapte in CA CFR Călători daca nu au legătură cu calea ferata doar să încaseze indemnizații
https://clubferoviar.ro/noi-structuri-de-conducere-la-cfr-calatori-cfr-sa-si-metrorex/ |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 26 Ian 2023, 21:30 | |
| De reforma administrațiilor care aparțin de MT nu zice nimic? Acolo colcăie viermii electorali care vlăguiesc aceste instituții ale statului care sunt de interes național. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 26 Ian 2023, 21:57 | |
| https://clubferoviar.ro/ministerul-transporturilor-face-reglementarea-ce-permite-infiintarea-companiei-de-inlocuire-a-cfr-marfa/
În ăștia 33 de ani de la revoluție încoa, politicienii din țara asta au făcut altceva decât să dividă, să distrugă, să vândă ? Vai mama noastră... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 26 Ian 2023, 23:57 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Dr2005 a scris:
- Nu-l iau, pentru că nu am când să îl iau, e prea mult de muncă şi prea puţin personal. Nici la 10-11 ore pe zi de lucru zilnic nu se pot rezolva toate.
Sa aduca/mute angajati de la restul departamentelor feroviare unde sunt prea multi la TESA. Unii stau degeaba. Stim ca exista destui, doar ca sunt lenesi, mofturosi. Daca nu vor, de ce nu sunt concediati, cum se intampla la firmele private? Sau la PSD si PNL le este teama ca vor pierde voturi daca muta angajatii intre servicii sau ii concediaza? Nu poţi muta personalul contractual dintr-o S.A. pe funcţii publice într-o instituţiei. Şi nici nu mai ai de unde să îi aduci, prin Central bate vântul, am ajuns în situaţia în care scriu proiecte 10 oameni în CFR şi îi verifică 200 de oameni în Autoritatea de Management (AM). Numai că ăia de la AM nu vor la alte direcţii, că pierd sporul de fonduri europene. De altfel, orice minister cu AM în compunere, are schema de personal completă la AM şi pustie în rest... cei de la AM îşi permit să vină la 9 şi să plece la 2, restul pleacă la 6, 7, 8 seara, chiar şi mai târziu (eu ieri am ajuns la muncă la 8:10 şi am plecat de acolo la 22:40!). - Citat :
- Eu am văzut salariile de la angajați de la ASPA aia cu protecția animalelor
Director 15000 de lei plus 10 spor de periculozitate șef de serviciu de la 9000 lei plus spor de 10% 15.000 brut... adică 8700 net, deci 1740 euro, cât un angajat mai priceput într-o fermă de porci din Germania. Ce pretenţii să ai de la o instituţie, unde directorul are salariul cât un porcar din Occident şi personalul de execuţie are salariul cât o femeie de serviciu în aceeaşi fermă de porci? Şi asta e valabil pentru orice instituţie. - Citat :
- de ce trebuie despărțit direcția feroviară in doua că sa fie doi directori
Dacă te referi la direcţia din minister, în ultimii ani i s-au aruncat tot soiul de sarcini economice, de relaţii internaţionale, de guvernanţă corporativă, de mediu, de strategie... Director nu mai e din 2015, doar preluări de atribuţii, multe fără bani. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 26 Ian 2023, 23:59 | |
| - Vitosa a scris:
- https://clubferoviar.ro/ministerul-transporturilor-face-reglementarea-ce-permite-infiintarea-companiei-de-inlocuire-a-cfr-marfa/
În ăștia 33 de ani de la revoluție încoa, politicienii din țara asta au făcut altceva decât să dividă, să distrugă, să vândă ? Vai mama noastră... Acum vreo 10 ani, toţi erau fericiţi că e sprijinită CFR Marfă, că statul investeşte, sindicatele jubilau... Societatea asta ar fi trebuit să moară de acum 10 ani, nu de acum. Dar îşi permite cineva, politic vorbind, să o lase să moară? Evident că nu. Plus că ăia care au decis acordarea ajutorului de stat nelegal sunt de mult ieşiţi din sistem, nu trebuie ei să repare ce au stricat. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 27 Ian 2023, 13:30 | |
| - Dr2005 a scris:
15.000 brut... adică 8700 net, deci 1740 euro, cât un angajat mai priceput într-o fermă de porci din Germania. Ce pretenţii să ai de la o instituţie, unde directorul are salariul cât un porcar din Occident şi personalul de execuţie are salariul cât o femeie de serviciu în aceeaşi fermă de porci? Şi asta e valabil pentru orice instituţie.
Pai in Germania, salariul brut este taxat cu 32 %... nu cu 43 % ca in Romania... De acolo vine plus valoarea veniturilor... Cine-i de vina ca aparatul de stat in Romania este supradimensionat si taxele ii cocoseaza atat pe privati cat si pe angajatii din sectorul de stat ? Ca sa nu mai zic cate gratuitati plateste statul in Romania, ceea ce prin Germania nu prea vezi... Toate sunt suportate in final tot de cetateanul care munceste... Acum mai platim indirect si pagube de razboi prin inflatia galopanta a preturilor generale... |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 27 Ian 2023, 14:25 | |
| In timp ce la transportul feroviar numarul de calatori ramane aproximativ la fel de la un an la altul ~70 de milioane (fiind similar cu cel din anii 2018, 2019). Dar exista solutii pentru a creste numarul de calatori la trenuri, inclusiv reclama, marketing, servicii mai bune pentru clienti. Sa fie depasit pragul de 100 milioane de calatori pe an. Transportul aerian poate nu va atinge 50 de milioane de pasageri in 2040, dar sigur se vor depasi 40 de milioane/an daca va fi pace, iar Romania va continua sa se dezvolte. Transportul feroviar intern a pierdut/pierde mereu clienti pe distantele lungi in tara iar in strainatate este aproape de <1%. Ar fi pacat sa ajunga transportul feroviar de calatori asemanator cu cel din America Latina, Turcia, Grecia, SUA, alte tari, unde numarul de calatori la trenuri este (mult) mai mic sau egal cu cel de la transportul aerian. Se maresc veniturile populatiei si creste numarul celor care aleg avionul. Nu intra in discutie cei care se duc pe alte continente, Azore, Islanda, Maldive, Tenerife, etc. https://www.g4media.ro/21-de-milioane-de-pasageri-pe-aeroporturile-din-tara-in-2021-asociatia-aeroporturilor-ne-asteptam-ca-in-2040-aeroporturile-din-romania-sa-inregistreze-aproape-50-de-milioane-de-pasageri.html |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Vin 27 Ian 2023, 16:07 | |
| Exista solutii pentru a creste numarul de calatori la trenuri, dar nu vor sindicatele, cu ultimul tren la ora 16:00, normal ca se orienteaza calatorii catre masini.
Un bilet de Tenerife costa si 700 de lei dus/intors. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 28 Ian 2023, 08:51 | |
| Razvan-trenuri exclude Turcia de acolo. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 28 Ian 2023, 22:09 | |
| |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 28 Ian 2023, 22:20 | |
| Turcia, fiind o țară preponderent muntoasă, are în prezent puține linii de cale ferată, multe orașe de toate dimensiunile nu sunt legate așa cum se cuvine. Încă au foarte puțini kilometri de cale ferată de mare viteză. În anul 2021, din cei 190 de milioane de călători, doar 4 milioane au preferat trenurile de mare viteză, majoritatea au călătorit cu trenurile suburbane.
Deci, acolo la ei, numărul de călători pe feroviar este apropiat de transportul aerian.
Anul trecut doar acest aeroport din Istanbul cu multe curse interne și internaționale a înregistrat 64 milioane de pasageri. Iar împreună cu aeroportul menționat mai jos 95 de milioane.
[size=44]Istanbul Sabiha Gökçen International Airport[/size]
[size=69]Probabil, în anul 2022, numărul de călători cu trenul a depășit 200 milioane de persoane, dar și la aerian se apropie de 150 de milioane, chiar dacă la aeroporturi sunt trecuți toți care vin și pleacă. Turcia, dacă ar avea dezvoltat transportul feroviar cum este în Occident, ar putea lejer depăși 500 de milioane de călători anual. [/size]
[size=69]Mai demult am văzut personal gara europeană din Istanbul. [/size]
[size=69]Surse date: statistica națională a Turciei și Wikipedia. [/size]
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Sam 28 Ian 2023, 23:08, editata de 2 ori |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 28 Ian 2023, 22:35 | |
| Pai da dar ca sa ajungi in Antalya trebuie sa mergi cu avionul de acolo iasa numarul mare de pasageri O sa creasca numarul de pasageri pe HSL pentru ca o sa ajunga la 4000 de km de HSL |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 30 Ian 2023, 11:35 | |
| https://clubferoviar.ro/romania-va-fi-cea-mai-aglomerata-directie-pentru-caile-ferate-ucrainene/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 30 Ian 2023, 16:08 | |
| razvan-trenuri dar uite cat a crescut numarul pasagerilor in Turcia deci s-a dublat in 4 ani.Noi cred ca am avut 200 de mil de pasagri la inceputul anilor 2000 dupa scadere masiva 2017 85 mil 2018 100 mil 2021 190 mil
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 30 Ian 2023, 23:05 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Pai in Germania, salariul brut este taxat cu 32 %... nu cu 43 % ca in Romania... De acolo vine plus valoarea veniturilor..
Incredibil câte se pot afla cu câteva click-uri... https://en.wikipedia.org/wiki/Tax_rates_in_Europe Taxarea salariilor în Germania e de 47%. - IonutCFR2009 a scris:
- Cine-i de vina ca aparatul de stat in Romania este supradimensionat si taxele ii cocoseaza atat pe privati cat si pe angajatii din sectorul de stat ? Ca sa nu mai zic cate gratuitati plateste statul in Romania, ceea ce prin Germania nu prea vezi... Toate sunt suportate in final tot de cetateanul care munceste... Acum mai platim indirect si pagube de razboi prin inflatia galopanta a preturilor generale...
Din nou una incredibilă găsită de Gogu', de data asta de pe un site oficial al Comisiei Europene: proporţia personalului angajat la stat din totalul forţei de muncă pentru ţările din Europa: https://ec.europa.eu/eurostat/cache/digpub/european_economy/bloc-4d.html?lang=en Ia uitaţi-vă cât au ţările nordice şi cât are România. Pe la coada clasamentului într-adevăr se află Olanda şi Germania, primii pentru că-s suficient de civilizaţi cât să nu aibă nevoie de multe servicii publice, iar ultimii... bună întrebare, oare statistica nu include entităţile sub controlul landurilor? În fine, România e undeva un pic sub media Uniunii Europene. - Razvan-trenuri a scris:
- Turcia[...]În anul 2021, din cei 190 de milioane de călători, doar 4 milioane au preferat trenurile de mare viteză, majoritatea au călătorit cu trenurile suburbane.
. Vai, ce surpriză. Fix ca în Austria, Germania, Belgia, Olanda... grosul călătorilor e la scurt parcurs. Numai CFR Călători nu înţelege asta şi forţează mâna statului cu trenuri de oricunde până oriunde, în vreme ce naveta se face cu maşina personală sau cu ia-mă nene. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |