Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+29
Dr2005
Adrian78
riciu
Laurentiu Ciobanu
Ony_x
TVlad
DAS 2011
Re6/6
92Dragos
alinx3330
Adirmvl
Johnny84
DUAL
vlad237
AeroX
CalinIonMihai
aris86
MariusM
Vitosa
ldh80
Nesebar
alexspn
cardinal
cfr500
Peter Fodor
IonutCFR2009
cristi_tgv
t1972
dan tm
33 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 45, 46, 47 ... 56 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeMar 27 Dec 2022, 22:44

Până în mai mai e Laughing

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeMier 28 Dec 2022, 16:09

Cel mai lung tunel feroviar din România ar urma să fie construit între Azuga şi Timişu de Sus, pentru modernizarea liniei de tren Predeal-Braşov

Cel mai lung tunel feroviar din România ar urma să fie construit între Azuga şi Timişu de Sus, pentru modernizarea liniei de tren Predeal-Braşov
Un tunel cu o lungime de 10 kilometri ar urma să fie construit între Azuga, Predeal şi Timişu de Sus pe linia de tren Bucureşti-Braşov, varianta traseului care va include cel mai lung tunel din România fiind aprobată de Comisia Europeană pentru că va face parte dintr-un coridor strategic internaţional de mare viteză, potrivit unui răspuns al Companiei CFR Infrastructură transmis Economedia.

,,În ceea ce privește Studiul de Fezabilitate pentru Modernizarea secțiunii feroviare Predeal – Brașov, a fost aprobat raportul privind alternativa de traseu, iar Prestatorul a depus documentația pentru obținerea Certificatului de Urbanism. Conform alternativei de traseu alese, se va construi un tunel nou, de aproximativ 9,80 km, amplasat între zona km 139+400, cap Y Azuga și km 149+200, cap Y Timișu de Sus. Menționăm faptul că, procentul de realizare a documentației tehnice este de aproximativ 49%, iar prelungirea contractului s-a datorat întârzierilor în aprobarea variantei optime, generate de observațiile și analizele amănunțite cerute de Jaspers și de solicitarea Comisiei Europene – DG MOVE, privind încadrarea tunelului din cadrul acestui proiect într-un coridor strategic internațional de mare viteză”, a explicat CFR Infrastructură la solicitarea Economedia.

Segmentul dintre Predeal şi Braşov este singurul rămas nemodernizat de pe linia Braşov-Bucureşti-Constanţa, iar lucrările de reabilitare ar avea un cost estimat de 1,4 miliarde Euro. În prezent, cel mai lung tunel feroviar din România este la Teliu, pe linia redeschisă CFR Braşov -Întorsura Buzăului iar în execuţie este tunelul Ormeniş de 7 km. pe Magistrala Braşov -Sighişoara. În pregătire este un alt tunel de 7 km. la Balota, pe M 100 Craiova Caransebeş.

Compania CFR infrastructură a prelungit cu 10 luni contractul semnat cu Egis pentru realizarea Studiului de Fezabilitate. Astfel, documentația tehnică necesară licitației pentru proiectare și execuție va fi predată în 7 iunie 2023, potrivit raportului oficial CFR infrastructură. Ultima variantă de traseu prevedea un tunel cu o lungime de 7 kilometri. Tunelurile dintre Predeal și Brașov au fost construite în urmă cu aproape un secol și jumătate ( 1876-1878), iar trenurile ating o viteză maximă de 50 km/h., declivitatea fiind de 25 ‰.

https://www.bizbrasov.ro/2022/12/28/tunel-cel-mai-lung-din-romania/
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4066
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeMier 28 Dec 2022, 17:44

lol! lol!
Va fi gata cand Cernobalul nu va mai fi radioactiv?
Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5204
Data de inscriere : 18/09/2011

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeMier 28 Dec 2022, 18:47

Statia Predeal va fi subterana ?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeMier 28 Dec 2022, 18:56

DAS 2011 a scris:
Statia Predeal va fi subterana ?

Probabil o să rămână traseul vechi
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeMier 28 Dec 2022, 18:57

Laurentiu Ciobanu a scris:
lol! lol!
Va fi gata cand Cernobalul nu va mai fi radioactiv?

Îți dai seama că dacă un tunel de la Bătuta de 2 km o sa fie gata in 7 ani apai aici..
Daca nu vine ceva firma specializata și fac ot felul de subcontractori
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeMier 28 Dec 2022, 19:52

Adrian78 a scris:
Laurentiu Ciobanu a scris:
lol! lol!
Va fi gata cand Cernobalul nu va mai fi radioactiv?

Îți dai seama că dacă un tunel de la Bătuta de 2 km o sa fie gata in 7 ani apai aici..
Daca nu vine ceva firma specializata și fac ot felul de subcontractori

Am speranța că se vor termina lucrările de modernizare la magistralele 200 și 300 până în anul 2030, deși este mult timp.  Cu excepția porțiuni între Brașov și Vintu de Jos.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeMier 28 Dec 2022, 20:05

https://www.g4media.ro/cseke-attila-au-fost-aprobati-indicatorii-tehnico-economici-pentru-reabilitarea-garii-de-nord.html
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeMier 28 Dec 2022, 23:21

DAS 2011 a scris:
Statia Predeal va fi subterana ?
Staţia Predeal rămâne la locul ei şi va fi doar pentru trenurile de călători. Prin tunel va trece marfa + IC-urile care nu opresc în Predeal.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeJoi 29 Dec 2022, 15:19

Daca cineva avea cap la CFR in loc de Pume si reparat LDEuri si modernizat in 20-49 si 20-68 .Da na trebuie sa traiasca si Reloc pe banii prostiilor

https://www.railwaypro.com/wp/cd-unveils-the-new-regiopanter-emus/

Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeDum 01 Ian 2023, 14:18

https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-25990402-cele-mai-frumoase-calatorii-trenul-europa-mediterana-pana-cercul-polar.htm
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeMier 04 Ian 2023, 10:29

https://www.lonelyplanet.com/articles/best-new-european-train-routes
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeJoi 05 Ian 2023, 10:17

https://clubferoviar.ro/trenuri-anulate-de-tfc/

https://www.opiniatimisoarei.ro/a-luat-foc-motorul-trenului-timisoara-resita/05/01/2023
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeVin 06 Ian 2023, 10:10

https://buletin.de/bucuresti/primaria-sectorului-6-a-semnat-cu-cfr-contractul-de-inchiriere-a-terenului-necesar-fazei-3-a-parcului-liniei/

O parte buna - se va realiza un parc, fiind extrem de poluat orasul, si o parte negativa - se va anula posibilitatea ca in viitor sa mai circule trenuri metropolitane, desi capitala este SUFOCATA de autoturisme. Sigur, Ciprian Ciucu nu circula de multi ani cu trenul, iar CFR SA nu se implica destul.
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4066
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitimeVin 06 Ian 2023, 12:06

In zona respectiva ai 2 magistrale de metrou paralele, mai ai apoi 2 linii de tramvai perpendiculare pe acele 2 magistrale, mai ai un tramvai pe bvd. Timisoara separat de traficul rutier, in schimb parcuri din parti.

Eu vad mai util un parc acolo decat INCA o magistrala de transport, magistrala ce s-ar infuda in Cotroceni, nu ar ajunge in centru. Iar daca nu ajunge in centru, nu vad cine ar merge cu trenul pe acolo.

Mai degraba modernizezi Centura si prelungesti metroul pana acolo sau dincolo de el pentru a realiza un transport intermodal eficient (adica o statie de metrou la Bucuresti Vest si inca una la Parc Divertisment Chiajna, creezi si un Park&Ride pe campul de acolo si rezolvi mai multe decat cu fosta linie de tren de la Afi. Care linie de tren intersecteaza totusi destul de multe strazi aglomerate, sa te tii de soferi care taloneaza barierele si alte mizerii.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 46 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 46 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 45, 46, 47 ... 56 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: