| Revista presei | |
|
+29Dr2005 Adrian78 riciu Laurentiu Ciobanu Ony_x TVlad DAS 2011 Re6/6 92Dragos alinx3330 Adirmvl Johnny84 DUAL vlad237 AeroX CalinIonMihai aris86 MariusM Vitosa ldh80 Nesebar alexspn cardinal cfr500 Peter Fodor IonutCFR2009 cristi_tgv t1972 dan tm 33 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 27 Dec 2022, 22:44 | |
| Până în mai mai e _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 28 Dec 2022, 16:09 | |
| Cel mai lung tunel feroviar din România ar urma să fie construit între Azuga şi Timişu de Sus, pentru modernizarea liniei de tren Predeal-Braşov
Cel mai lung tunel feroviar din România ar urma să fie construit între Azuga şi Timişu de Sus, pentru modernizarea liniei de tren Predeal-Braşov Un tunel cu o lungime de 10 kilometri ar urma să fie construit între Azuga, Predeal şi Timişu de Sus pe linia de tren Bucureşti-Braşov, varianta traseului care va include cel mai lung tunel din România fiind aprobată de Comisia Europeană pentru că va face parte dintr-un coridor strategic internaţional de mare viteză, potrivit unui răspuns al Companiei CFR Infrastructură transmis Economedia.
,,În ceea ce privește Studiul de Fezabilitate pentru Modernizarea secțiunii feroviare Predeal – Brașov, a fost aprobat raportul privind alternativa de traseu, iar Prestatorul a depus documentația pentru obținerea Certificatului de Urbanism. Conform alternativei de traseu alese, se va construi un tunel nou, de aproximativ 9,80 km, amplasat între zona km 139+400, cap Y Azuga și km 149+200, cap Y Timișu de Sus. Menționăm faptul că, procentul de realizare a documentației tehnice este de aproximativ 49%, iar prelungirea contractului s-a datorat întârzierilor în aprobarea variantei optime, generate de observațiile și analizele amănunțite cerute de Jaspers și de solicitarea Comisiei Europene – DG MOVE, privind încadrarea tunelului din cadrul acestui proiect într-un coridor strategic internațional de mare viteză”, a explicat CFR Infrastructură la solicitarea Economedia.
Segmentul dintre Predeal şi Braşov este singurul rămas nemodernizat de pe linia Braşov-Bucureşti-Constanţa, iar lucrările de reabilitare ar avea un cost estimat de 1,4 miliarde Euro. În prezent, cel mai lung tunel feroviar din România este la Teliu, pe linia redeschisă CFR Braşov -Întorsura Buzăului iar în execuţie este tunelul Ormeniş de 7 km. pe Magistrala Braşov -Sighişoara. În pregătire este un alt tunel de 7 km. la Balota, pe M 100 Craiova Caransebeş.
Compania CFR infrastructură a prelungit cu 10 luni contractul semnat cu Egis pentru realizarea Studiului de Fezabilitate. Astfel, documentația tehnică necesară licitației pentru proiectare și execuție va fi predată în 7 iunie 2023, potrivit raportului oficial CFR infrastructură. Ultima variantă de traseu prevedea un tunel cu o lungime de 7 kilometri. Tunelurile dintre Predeal și Brașov au fost construite în urmă cu aproape un secol și jumătate ( 1876-1878), iar trenurile ating o viteză maximă de 50 km/h., declivitatea fiind de 25 ‰.
https://www.bizbrasov.ro/2022/12/28/tunel-cel-mai-lung-din-romania/ |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| |
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5204 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 28 Dec 2022, 18:47 | |
| Statia Predeal va fi subterana ? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 28 Dec 2022, 18:56 | |
| - DAS 2011 a scris:
- Statia Predeal va fi subterana ?
Probabil o să rămână traseul vechi |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 28 Dec 2022, 18:57 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
-
Va fi gata cand Cernobalul nu va mai fi radioactiv? Îți dai seama că dacă un tunel de la Bătuta de 2 km o sa fie gata in 7 ani apai aici.. Daca nu vine ceva firma specializata și fac ot felul de subcontractori |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| |
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 28 Dec 2022, 20:05 | |
| https://www.g4media.ro/cseke-attila-au-fost-aprobati-indicatorii-tehnico-economici-pentru-reabilitarea-garii-de-nord.html |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 28 Dec 2022, 23:21 | |
| - DAS 2011 a scris:
- Statia Predeal va fi subterana ?
Staţia Predeal rămâne la locul ei şi va fi doar pentru trenurile de călători. Prin tunel va trece marfa + IC-urile care nu opresc în Predeal. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 29 Dec 2022, 15:19 | |
| Daca cineva avea cap la CFR in loc de Pume si reparat LDEuri si modernizat in 20-49 si 20-68 .Da na trebuie sa traiasca si Reloc pe banii prostiilor
https://www.railwaypro.com/wp/cd-unveils-the-new-regiopanter-emus/
|
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 01 Ian 2023, 14:18 | |
| https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-25990402-cele-mai-frumoase-calatorii-trenul-europa-mediterana-pana-cercul-polar.htm |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 04 Ian 2023, 10:29 | |
| https://www.lonelyplanet.com/articles/best-new-european-train-routes |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 05 Ian 2023, 10:17 | |
| https://clubferoviar.ro/trenuri-anulate-de-tfc/
https://www.opiniatimisoarei.ro/a-luat-foc-motorul-trenului-timisoara-resita/05/01/2023 |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 06 Ian 2023, 10:10 | |
| https://buletin.de/bucuresti/primaria-sectorului-6-a-semnat-cu-cfr-contractul-de-inchiriere-a-terenului-necesar-fazei-3-a-parcului-liniei/
O parte buna - se va realiza un parc, fiind extrem de poluat orasul, si o parte negativa - se va anula posibilitatea ca in viitor sa mai circule trenuri metropolitane, desi capitala este SUFOCATA de autoturisme. Sigur, Ciprian Ciucu nu circula de multi ani cu trenul, iar CFR SA nu se implica destul. |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Vin 06 Ian 2023, 12:06 | |
| In zona respectiva ai 2 magistrale de metrou paralele, mai ai apoi 2 linii de tramvai perpendiculare pe acele 2 magistrale, mai ai un tramvai pe bvd. Timisoara separat de traficul rutier, in schimb parcuri din parti.
Eu vad mai util un parc acolo decat INCA o magistrala de transport, magistrala ce s-ar infuda in Cotroceni, nu ar ajunge in centru. Iar daca nu ajunge in centru, nu vad cine ar merge cu trenul pe acolo.
Mai degraba modernizezi Centura si prelungesti metroul pana acolo sau dincolo de el pentru a realiza un transport intermodal eficient (adica o statie de metrou la Bucuresti Vest si inca una la Parc Divertisment Chiajna, creezi si un Park&Ride pe campul de acolo si rezolvi mai multe decat cu fosta linie de tren de la Afi. Care linie de tren intersecteaza totusi destul de multe strazi aglomerate, sa te tii de soferi care taloneaza barierele si alte mizerii. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|