|
| Revista presei | |
|
+29Dr2005 Adrian78 riciu Laurentiu Ciobanu Ony_x TVlad DAS 2011 Re6/6 92Dragos alinx3330 Adirmvl Johnny84 DUAL vlad237 AeroX CalinIonMihai aris86 MariusM Vitosa ldh80 Nesebar alexspn cardinal cfr500 Peter Fodor IonutCFR2009 cristi_tgv t1972 dan tm 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 18 Iun 2022, 22:45 | |
| https://clubferoviar.ro/dubai-in-biroul-sefului-cfr-sa/
Ce nu înțelege actuala conducere a MT și CFR este că nu sunt doriți absolut deloc și orice decizie vor lua va populariza negativ și se va ajunge la sindromul Veorica. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Iun 2022, 03:30 | |
| Pe 100 merge trenu de te izbeste de pereti ca cica nu au bani sa repare linia, faci aproape dublu fata de cat se facea in anii 90, Bucuresti-Craiova iar la Timisoara a crescut durata cu 3 ore cand pe vremuri faceai 7 ore acum 10 iar intarzierile sunt zilnice, ei au bani de lux, , tara de rahat! Zici ca mergi cu, caruta pe camp nu cu trenu...................cata bataie de joc |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Iun 2022, 09:01 | |
| Că tot ai adus M100 în discuție, de la 1 iulie se modifică mersul trenurilor. Li se mai bagă 15-20 minute în plus. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Iun 2022, 14:30 | |
| https://www.opiniatimisoarei.ro/tramvai-armonia-deraiat-si-ajuns-pe-trotuar-la-gara-de-nord-din-timisoara-cu-cateva-ore-inainte-o-bozankaya-s-a-blocat-in-acelasi-loc-din-cauza-unui-calator-foto/19/06/2022 |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Iun 2022, 22:36 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- https://m.ziare.com/ucraina/ucraina-razboi-rusia-invazie-export-cereale-plan-franta-turcia-romania-1746875?utm_source=ZiareCom-https%3A%2F%2Fm.ziare.com%2F&utm_medium=BN-NW-1746875-Fran%C8%9Ba+%C8%99i+Turcia+propun+planuri+rivale+pentru+a+scoate+cereale+din+Ucraina.+Macron+vrea+prin+Constan%C8%9Ba%2C+Erdogan+evit%C4%83+Rom%C3%A2nia&utm_campaign=BN-NW-ZiareCom-2022-06-18
Iată utilitatea unor căi ferate. România ar fi avut de câștigat dacă exista o cale ferată între Brăila și Tulcea, cu legătură la linia 804, și eventual o bucată de linie între localitățile Nicolae Bălcescu și Constanța. Sau altă variantă între Giurgeni și municipiul Constanța prin Harsova.
Sper să nu fie anulate câteva trenuri sezoniere pentru ca să facă loc trenurilor de marfă cu cereale din Ucraina. Magistrala 800 devine suprasaturata. Se poate observa lipsa de viziune și imaginație a unor persoane, plus lipsa dorinței de câștig pentru România. Cerealele sunt un produs sezonier. Nu face nimeni linii ca să se circule 2 luni pe an. Iar tovarăşii ucraineni, dacă chiar voiau colaborare cu Moldova şi cu România, nu trebuiau să aştepte bombele lui Putin pentru asta! Cu bună ştiinţă au demontat linia de la Basarabeasca, tot domniile lor nu au reparat alunecare de teren de la Dilove... şi acum se plâng. În rest, ai noştri OTF nu au decât să îşi traseze trenurile noaptea şi să îşi facă RT în tranzit şi schimbul de personal la Chitila sau Făurei (în funcţie de linia pe care vin), nu să urle că nu au loc să stea 12 ore în Feteşti sau în Palas. Apropo, mi-a şoptit un păsăroi că CFR SA se gândeşte la redeschiderea accesului în Portul Constanţa prin tunel. Chestia e că se mai gândeşte şi la refacerea grupei e aşteptare din Valul lui Traian, ceea ce e o tâmpenie, care nu va face decât să macheze lipsa de chef a operatorilor portuari, care la încărcare preferă să încarce toată nava din prima... dacă vrei să încarci 50.000 t, calculaţi voi câte vagoane trebuie să stochezi în port pentru asta. Practic, Portul Constanţa se va transformare în parcare de vagoane, pe banii statului. Că la asta vor folosi alea 35 de linii de se refac acum, la asta va folosi noua grupă din Valul lui Traian şi la asta folosesc liniile actuale din Palas. Da' bine că ,,presa" fotografiază parchetul şi tapetul din biroul lui Simu _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Iun 2022, 13:58 | |
| Dr2005 de aia vrei tu sa vina oamenii cu avionul la mare? Cum își justifică angajații aia activitatea lor? BoardingPass Aeroportul din Tulcea a fost tranzitat în mai 2022 de patru pasageri. La polul opus se află aeroportul Henri Coandă din București cu 1,12 milioane de pasageri. |
| | | Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4501 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Iun 2022, 14:04 | |
| Eu imi aduc aminte in anii 80 cand toate liniile de care spui tu erau pline cu trenuri de marfa. Bine ca atunci s-au gandint sa faca lucrurile cum trebuie. Evident ca este mai eficient sa umpli o nava de 200000 de tone toata, cam asa se si face transportul pe apa acum, nave mari cu 10 oameni in echipaj. In ceea ce priveste tunelul Anghel Saligny din Constanta, dezafectarea lui in anii 90 a fost o totala idiotenie. Daca deraiaza un tren in Agigea tot portul Constanta e blocat la accesul pe calea ferata pana se rezolva situatia. Cu tunelul functional ai o ruta de rezerva spre port care a functionat foarte bine 100 de ani. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Iun 2022, 15:57 | |
| Aeroportul Tulcea este al CJ Tulcea. Aeroportul ,,Constanţa" are mai mult scop militar, de aia e şi ţinut în viaţă acolo. Orice avion turistic intern e sinucidere economică pentru orice companie, din cauza limitărilor de bagaj (că ştim că românul îşi ia toată casa cu el în bagaj, plus filtrul de cafea, fierbătorul, plita şi oalele) şi a distanţei foarte mari faţă de staţiuni. În scop civil, aeroportul ăla e bun doar pentru grupuri organizate (adică pensionari nemţi, austrieci, elveţieni luaţi după aia cu autocarul) şi marinari străini care se întorc acasă după voiaj ori vin la prezentare la navă (deşi, în general, companiile navale mari folosesc Otopeniul şi apoi tren/autocar de acolo până la Constanţa). A, da, probabil s-ar putea folosi şi pentru ,,aviaţie generală", adică stropit ogoare cu pesticid şi zboruri de agrement, numai că apropierea de baza militară nu ştiu dacă permite (iar în apropiere există aeroportul Tulcea şi aerodromul Tuzla pentru zboruri cu aeronave mici). _________________ :TTT:
|
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Iun 2022, 10:42 | |
| Si o fi greu sa pui bagaj de cala cu plata, cum fac toate low-cost-urile?
Ca si eu am descoperit ca pot sa merg 10 zile in concediu doar cu un rucsac nu prea plin; multe cazari ofera servicii de spalatorie sau daca merg la plaja, mai spal tricourile si la chiuveta si le usuc la soare. Sau iau tricouri mai vechi, le arunc acolo si fac loc pentru suveniruri.
Problema aeroportului Constanta e ca nu are nici un fel de legatura cu statiunile. Nu mai vorbim ca Tarom cand pune zboruri interne vara, le pune la ore tampite gen 12-1 noaptea. Mult succes sa ajungi la Saturn de la Kogalniceanu la ora aia. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Iun 2022, 11:57 | |
| Nu avem bani pentru infrastructura pentru compensații de bilete ieftine dar pentru parașutele astea întotdeauna se găsesc
https://www.money.ro/salariu-la-stat-de-11-000-de-euro-net-sefa-cncir-bucuresti-incaseaza-de-patru-ori-mai-mult-decat-presedintele-iohannis/ |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Iun 2022, 16:10 | |
| Cum adica cerealele sint o marfa sezoniera?
cerealele nu sint deloc sezoniere, volumul e mare la recoltare, ba chiar si la semanat. Dar in birourile de la brusel lucrurile se vad altfel si se transmit la birourile din bucuresti.
doctore tu manînci doar la recoltat?
Cerealele în primul rînd se transporta din cîmp în silozuri, nu în port. Abia mai apoi marsrutele taie tara spre alte silozuri ca unii cumpăra, pe urma cerealele mai ies din tara si altele merg la fabrici de pîine, de concentrate pentru zootehnie si ajung si în port.
Vapoarele nu pot sa stea goale sa astepte marfarele care se tîrîie pe calea ferata cu 30 la ora si stau cu zilele prin gari, ba nu e loc, ba nu e mecanic, ba nu e organ V. Că calea ferată lucră numai cu organe.
de aia s-a facut cîndva gara Valul lui Traian, ca sa faca front de lucru pentru vapoare, acolo se compuneau trenurile sosite ca poate de la Tandarei veneau 10 vagoane sa se combine cu 10 de la Dor Marunt si asa sa fie ce incarca in vapor. Nu trebuiau sa tina portul blocat, pentru ca lucrau cu alt organ, creierul.
Frustrarile tale raportat la Ucraina nu ar trebui sa le exteriorizezi ci asa cum ne spui mereu de bon fiscal, de bani, de birocratia bruxeleza si europeana de respectarea legii, acum ar trebui în mod cinic dar realist că necazul Ucrainei ar fi putut sa fie sansa Romaniei de a face profit.
Mai exact de a transporta marfa pentru ei.
în aproape 4 luni de razboi, Romania ar fi trebuit sa lase birocratia deoparte si sa fi facut deja diverse instalatii de transpunere, sa fi scos din împadurire grupa de cale larga de la Porumbesti sa fi reparat cu utilaje nu manual ca în gulag, linia larga spre portul Galati.
nu gargara, dar nu ai cu cine, pentru ca nu-i asa deciziile nu se iau in ministere, CFR nu apartine de MT si tot asa.... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Iun 2022, 16:14 | |
| Sezonul de cereale e cam lung incepe din martie si se termina prin octombrie noiembrie pentru cerealele care merg pe mare prin Constanta dar iarna se incarca cereale si pentru Italia Germania care merg pe calea ferata cum transporta PSZul |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Iun 2022, 16:16 | |
| Cerealele circula mereu, o parte in baza contractelor de livrare si o parte ca unii isi fac stocuri.
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Iun 2022, 16:23 | |
| - dan tm a scris:
- Cerealele circula mereu, o parte in baza contractelor de livrare si o parte ca unii isi fac stocuri.
Iarna nu prea ca se asteapta sa se scumpeasca in primvara probabil atunci se transporta floarea soarelui si soia |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Iun 2022, 20:39 | |
| - dan tm a scris:
- Cum adica cerealele sint o marfa sezoniera?
cerealele nu sint deloc sezoniere, volumul e mare la recoltare, ba chiar si la semanat. Dar in birourile de la brusel lucrurile se vad altfel si se transmit la birourile din bucuresti.
doctore tu manînci doar la recoltat?
Cerealele în primul rînd se transporta din cîmp în silozuri, nu în port. Abia mai apoi marsrutele taie tara spre alte silozuri ca unii cumpăra, pe urma cerealele mai ies din tara si altele merg la fabrici de pîine, de concentrate pentru zootehnie si ajung si în port. Toate transporturile mari de cereale se fac după recoltare, atunci se duc în silozuri şi apoi în port, la export. Ce se transportă intern pentru ce mâncăm noi se transportă cu camionul. Vagoanele de cereale lucrează de la sfârşit de iunie şi până în septembrie şi cam atât. În rest, vagoanele Uagps şi alte asemenea stau în revizia de vagoane. - dan tm a scris:
- Vapoarele nu pot sa stea goale sa astepte marfarele care se tîrîie pe calea ferata cu 30 la ora si stau cu zilele prin gari, ba nu e loc, ba nu e mecanic, ba nu e organ V. Că calea ferată lucră numai cu organe.
de aia s-a facut cîndva gara Valul lui Traian, ca sa faca front de lucru pentru vapoare, acolo se compuneau trenurile sosite ca poate de la Tandarei veneau 10 vagoane sa se combine cu 10 de la Dor Marunt si asa sa fie ce incarca in vapor. Nu trebuiau sa tina portul blocat, pentru ca lucrau cu alt organ, creierul. Da, sigur, atunci hai să facă statul român linii multe, că operatorul portuar X sau Y vrea să facă economie de muncitori, să încarce Panamax-ul dintr-o singură trecere, dar fără să închirieze capacităţi de stocare în port (că sunt). Las' că plăteşte controbuabilul român stocarea cerealelor. Măcar operatorii ăia portuari or avea sediul fiscal în România? - dan tm a scris:
- Frustrarile tale raportat la Ucraina nu ar trebui sa le exteriorizezi ci asa cum ne spui mereu de bon fiscal, de bani, de birocratia bruxeleza si europeana de respectarea legii, acum ar trebui în mod cinic dar realist că necazul Ucrainei ar fi putut sa fie sansa Romaniei de a face profit.
Păi ce profit face România construind linii de stocare? Îţi spun eu, fix zero. CFR Marfă e cum e, iar privaţii vor căuta să îşi ducă trenurile direct în port şi să le dea în primire operatorilor de portuari, care pot sau nu să achite staţionarea vagoanelor. N-am făcut niciun profit de aici. Dacă aceste transporturi erau rentabile, îţi garantez că se înghesuiau operatorii privaţi, pe fiecare mm pătrat de platformă betonată apropiată cât de cât de calea ferată largă ar fi răsărit câte un punct de transbordare, se pot folosi utilaje mobile, deci nu trebuie autorizaţie de construire pentru nimic, aduci un escavator modificat şi o bandă transportoare trasă de un tractor şi gata. Nu mai zic că la Dorneşti există linii largi în curtea firmei Holzindustrie Schweighoffer şi în curtea firmei Egger. Prima firmă chiar a închis punctul de lucru, dar liniile şi facilităţile de transbordare a mărfii există. Crezi că nu ar fi cerut nimeni să închirieze acele linii dacă chiar era aşa rentabil transportul din Ucraina? Ne extaziăm degeaba, ucrainenii oricum vor să îşi exporte marfa doar spre Polonia, ce prindem noi sunt doar firimituri, din care ciugulesc CFR Marfă, GFR şi, probabil, şi Unicom. Şi nici să importăm noi marfa ucraineană şi să scădem preţul celei autohtone prin creşterea ofertei de cereale nu putem, că cerealele ucrainene nu sunt conforme standardelor UE şi nu pot fi importate în UE, pot face doar tranzit. - dan tm a scris:
- în aproape 4 luni de razboi, Romania ar fi trebuit sa lase birocratia deoparte si sa fi facut deja diverse instalatii de transpunere, sa fi scos din împadurire grupa de cale larga de la Porumbesti sa fi reparat cu utilaje nu manual ca în gulag, linia larga spre portul Galati.
Ai construit vreodată ceva? Dar legal vorbesc, nu hambarul făcut în spatele casei să nu ţi-l vadă primarul de la poartă. Ai idee cât durează să obţii o autorizaţie de construire? Iar dacă dai derogare pentru anumite entităţi, te vrei trezi dat în judecată pentru discriminare, că o să vrea şi dezvoltatorul X să obţină autorizaţia în 3 zile pentru cartierul lui de blocuri P+5 pe care le va face oricum P+8 că ultimele 2 etaje le trece în acte ca mansardă şi primul ca demisol. CFR S.A. nu are niciun utilaj pentru linie largă. De unde utilaje pentru aşa ceva? Şi nu-mi zice că pentru 10 km (sau câţi or fi la Galaţi) trebuia CFR S.A. să se doteze cu utilaje de milioane de euro bucata. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |