Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+29
Dr2005
Adrian78
riciu
Laurentiu Ciobanu
Ony_x
TVlad
DAS 2011
Re6/6
92Dragos
alinx3330
Adirmvl
Johnny84
DUAL
vlad237
AeroX
CalinIonMihai
aris86
MariusM
Vitosa
ldh80
Nesebar
alexspn
cardinal
cfr500
Peter Fodor
IonutCFR2009
cristi_tgv
t1972
dan tm
33 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeVin 13 Mai 2022, 21:50

Deci la MAV se poate..
 ·
Raritate în Europa pe șine maghiare
210 tone de pistă tip SMD-80 și lanț de reconstrucție a fost pus în funcțiune din 9 mai pe linia Szeged-Röszke. Mașina, care face renovarea a 13 kilometri de șină mai eficientă și mai rapidă, este capabilă să reconstruiască 1,5-2 kilometri de șine pe tură. Se prevede ca după finalizarea șinelor, transmisiilor și clădirilor necesare, trenurile de marfă să poată porni de la începutul lunii august între Szeged, Röszke și Szabadka.



Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Vin 13 Mai 2022, 23:19, editata de 1 ori
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeVin 13 Mai 2022, 23:14

Dacă Google a tradus ce cred eu că a tradus, e vorba de un utilaj automat de montat linie... are şi CFR S.A. aşa ceva. Numai că pentru a lucra cu utilajul, întâi îţi trebuie şină şi traverse. Dacă nu le ai...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5203
Data de inscriere : 18/09/2011

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeSam 14 Mai 2022, 18:30

SMD 80 este un utilaj Plasser de mare productivitate. In conditii ideale poate refactiona maxim 200 ml/h. Firma SWIETELSKY are asemenea utilaje pentru lucrari de anvergura ( necesita logistica serioasa, permanent ai nevoie de garnitura de tren cu traverse, materiale, piatra sparta noua ). CFR SA nu ar avea capacitatea sa gestioneze eficient un asemenea utilaj ( este vorba de resursa umana, mentenanta, etc.). Ce are CFR SA este un utilaj GEISMAR micut PTH 150, poate l-a filmat cineva in 2021 la lucrarea depe Bucuresti - Pitesti.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeSam 14 Mai 2022, 20:43

Am inteles ca era foarte scumpa chiria la SMD80 si de aia probabil trebuia sa lucreze nonstop..Oricum pe Arad-Glogovat si Arad Sofronea lucra nonstop
Noi niciodata nu avem ba una ba alta..
Oricum cat hate am pentru Drula cred ca trebuie sa zicem sarmana ca a inceput Buzau Faurei si M101 și se vede ca astia acuma nu au bani nici sa mai termine..Bine ca avem la dispozitie 70 de mld de euro de la UE pana in 2027 dar stam si ne uitam la ei ca noi nu vrem sa facem nici reforme, daca am putea sa ii luam doar pentru pensii salarii si ajutoare sociale..


Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Dum 15 Mai 2022, 08:40, editata de 1 ori
Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5203
Data de inscriere : 18/09/2011

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeDum 15 Mai 2022, 08:29

Nevoia de asffel de lucrari este enorma, ceasul al 12-lea a trecut demult. Timpul lucreaza indiferent ca se circula sau nu pe o linie. Lemnul putrezeste, fierul rugineste, santul se colmateaza iar lucrari de RK ( cu exceptia culoarului IV ) s-au executat foarte putine dupa anul 2000. Daca se mergea cu modernizarea concomitenta si a magistralelor 100 si 500, insotite de cateva lucrari anuale ( gen Buzau - Faurei ) cu totul alta era situatia. Dar la noi nu exista o predictibilitate a lucrarilor, fiecare politician ajuns ministru schimba prioritatile, dupa ani de seceta firmele de constructii nu mai au personalul calificat de altadata care a migrat spre alte surse de venit. Dragos e logic cand spune sa nu se mai investeasca in linii ce urmeaza a fi modernizate, dar nimeni nu stie cand vor incepe si se vor termina lucrarile pe un tronson de linie, iar CFR SA nu poate sta zeci de ani cu anumite restrictii, pana se ajunge la deraieri.
Sus In jos
CalinIonMihai




Numarul mesajelor : 421
Reputatie : 1779
Data de inscriere : 25/03/2021

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeDum 15 Mai 2022, 09:17



apropo noi avem asemenea utilaje ca cele din clip?

si inca o stire preluata de pe BIHOR ONLINE.

Începând cu 1 iulie 2022 vom circula mai scump cu trenurile CFR Călători. De la această dată, tarifele pentru bilete cresc cu 20%. Majorarea se face după 9 ani în care nu s-a operat nici o modificare de preț.

„Vorbim de prima actualizare de tarife din 2013 încoace, în condițiile în care prețurile la carburanți și energie electrică au crescut constant.
Demersul aparține conducerii CFR Călători care își asumă această solicitare necesară pentru investiții și pentru mentenanță. Suntem conștienți de necesitatea unor investiții continue în infrastructura feroviară, iar CFR Călători este printre principalii beneficiari ai finanțărilor prin PNRR”, a scris Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor pe pagina sa de Facebook.

Astfel, după 1 iulie 2022, vom plăti pentru o călătorie Oradea – București la clasa a II-a, 133,08 lei. Un bilet la clasa I va costa 200,52 de lei, unul la vagon cușetă de șase paturi se va vinde cu 176,40 de lei de lei, iar unul la cușetă de patru paturi – 194,40 de lei. La vagon de dormit de două paturi tariful va fi de 291,84 de lei, iar la vagon de dormit single – 387,84 de lei.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeDum 15 Mai 2022, 11:04

Lucrările alea de întreținere trebuiau făcute la timp nu după 20-25 de ani când totul e praf.Dar ce sa mai zici când INFRA nu mai are nici vagoane de carat piatra că au ajuns la GFR
Sus In jos
CalinIonMihai




Numarul mesajelor : 421
Reputatie : 1779
Data de inscriere : 25/03/2021

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeDum 15 Mai 2022, 11:11

Nu mai au... regionala Craiova cauta firma ca sa ii care piatra sparta acolo unde este nevoie.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeDum 15 Mai 2022, 12:03

CalinIonMihai a scris:
Nu mai au... regionala Craiova cauta firma ca sa ii care piatra sparta acolo unde este nevoie.

Știu că erau în Bumbesti Jiu o grămadă de vagoane
Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5203
Data de inscriere : 18/09/2011

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeDum 15 Mai 2022, 13:47

Sucursala Regionala Craiova a licitat doar manevrele de incarcare / descarcare si tractarea vagoanelor cu piatra.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeLun 16 Mai 2022, 15:26

Nu ar fi mai ieftin o flota de vagoane cu ecartament variabil?

https://www.railwaypro.com/wp/ec-proposes-standard-gauge-cross-border-rail-links-with-ukraine/
Sus In jos
CalinIonMihai




Numarul mesajelor : 421
Reputatie : 1779
Data de inscriere : 25/03/2021

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeLun 16 Mai 2022, 20:23

https://www.stiridinsurse.ro/stiri/romania-tara-lui-papura-voda-sabotaj-flagrant-la-cfr-calatori/
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeLun 16 Mai 2022, 21:23

Cine îi protejează pe privați? Da bună întrebarea, cine îi protejează pe privați? E ca în filmul ăla BD la munte și la mare, ia să vedem ce avem noi aici? Așa și cu subiectul din discuție. Cum cine îi protejează? Șmecherii din minister. Dar ăia cu boașe mari nu ăia care le e frică și de umbra lor. Și mai devreme sau mai târziu se va afla și adevărul. Cum s-a aflat și cu ăla de la Timișoara.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeLun 16 Mai 2022, 21:43

Vitosa a scris:
Cine îi protejează pe privați? Da bună întrebarea, cine îi protejează pe privați? E ca în filmul ăla BD la munte și la mare, ia să vedem ce avem noi aici? Așa și cu subiectul din discuție. Cum cine îi protejează? Șmecherii din minister. Dar ăia cu boașe mari nu ăia care le e frică și de umbra lor. Și mai devreme sau mai târziu se va afla și adevărul. Cum s-a aflat și cu ăla de la Timișoara.

Cine l-ar protejat și pe rahatul ăsta de Rădoi adică politicul.Fiu-su sa îmbogățit de pe chirii și una îl lingeau in fund pe Facebook că vai ce mare luptător este..
Sus In jos
CalinIonMihai




Numarul mesajelor : 421
Reputatie : 1779
Data de inscriere : 25/03/2021

Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitimeLun 16 Mai 2022, 22:19

https://cursdeguvernare.ro/premiera-in-procedura-fiscala-cfr-marfa-va-da-in-plata-guvernului-locomotive-si-vagoane-vechi-de-zeci-de-ani-pentru-stingerea-datoriilor.html
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 3 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 3 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: