Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Mai 2022, 21:50
Deci la MAV se poate.. · Raritate în Europa pe șine maghiare 210 tone de pistă tip SMD-80 și lanț de reconstrucție a fost pus în funcțiune din 9 mai pe linia Szeged-Röszke. Mașina, care face renovarea a 13 kilometri de șină mai eficientă și mai rapidă, este capabilă să reconstruiască 1,5-2 kilometri de șine pe tură. Se prevede ca după finalizarea șinelor, transmisiilor și clădirilor necesare, trenurile de marfă să poată porni de la începutul lunii august între Szeged, Röszke și Szabadka.
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Vin 13 Mai 2022, 23:19, editata de 1 ori
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Mai 2022, 23:14
Dacă Google a tradus ce cred eu că a tradus, e vorba de un utilaj automat de montat linie... are şi CFR S.A. aşa ceva. Numai că pentru a lucra cu utilajul, întâi îţi trebuie şină şi traverse. Dacă nu le ai...
_________________ :TTT:
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
Subiect: Re: Revista presei Sam 14 Mai 2022, 18:30
SMD 80 este un utilaj Plasser de mare productivitate. In conditii ideale poate refactiona maxim 200 ml/h. Firma SWIETELSKY are asemenea utilaje pentru lucrari de anvergura ( necesita logistica serioasa, permanent ai nevoie de garnitura de tren cu traverse, materiale, piatra sparta noua ). CFR SA nu ar avea capacitatea sa gestioneze eficient un asemenea utilaj ( este vorba de resursa umana, mentenanta, etc.). Ce are CFR SA este un utilaj GEISMAR micut PTH 150, poate l-a filmat cineva in 2021 la lucrarea depe Bucuresti - Pitesti.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Sam 14 Mai 2022, 20:43
Am inteles ca era foarte scumpa chiria la SMD80 si de aia probabil trebuia sa lucreze nonstop..Oricum pe Arad-Glogovat si Arad Sofronea lucra nonstop Noi niciodata nu avem ba una ba alta.. Oricum cat hate am pentru Drula cred ca trebuie sa zicem sarmana ca a inceput Buzau Faurei si M101 și se vede ca astia acuma nu au bani nici sa mai termine..Bine ca avem la dispozitie 70 de mld de euro de la UE pana in 2027 dar stam si ne uitam la ei ca noi nu vrem sa facem nici reforme, daca am putea sa ii luam doar pentru pensii salarii si ajutoare sociale..
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Dum 15 Mai 2022, 08:40, editata de 1 ori
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
Subiect: Re: Revista presei Dum 15 Mai 2022, 08:29
Nevoia de asffel de lucrari este enorma, ceasul al 12-lea a trecut demult. Timpul lucreaza indiferent ca se circula sau nu pe o linie. Lemnul putrezeste, fierul rugineste, santul se colmateaza iar lucrari de RK ( cu exceptia culoarului IV ) s-au executat foarte putine dupa anul 2000. Daca se mergea cu modernizarea concomitenta si a magistralelor 100 si 500, insotite de cateva lucrari anuale ( gen Buzau - Faurei ) cu totul alta era situatia. Dar la noi nu exista o predictibilitate a lucrarilor, fiecare politician ajuns ministru schimba prioritatile, dupa ani de seceta firmele de constructii nu mai au personalul calificat de altadata care a migrat spre alte surse de venit. Dragos e logic cand spune sa nu se mai investeasca in linii ce urmeaza a fi modernizate, dar nimeni nu stie cand vor incepe si se vor termina lucrarile pe un tronson de linie, iar CFR SA nu poate sta zeci de ani cu anumite restrictii, pana se ajunge la deraieri.
CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1779 Data de inscriere : 25/03/2021
Subiect: Re: Revista presei Dum 15 Mai 2022, 09:17
apropo noi avem asemenea utilaje ca cele din clip?
si inca o stire preluata de pe BIHOR ONLINE.
Începând cu 1 iulie 2022 vom circula mai scump cu trenurile CFR Călători. De la această dată, tarifele pentru bilete cresc cu 20%. Majorarea se face după 9 ani în care nu s-a operat nici o modificare de preț.
„Vorbim de prima actualizare de tarife din 2013 încoace, în condițiile în care prețurile la carburanți și energie electrică au crescut constant. Demersul aparține conducerii CFR Călători care își asumă această solicitare necesară pentru investiții și pentru mentenanță. Suntem conștienți de necesitatea unor investiții continue în infrastructura feroviară, iar CFR Călători este printre principalii beneficiari ai finanțărilor prin PNRR”, a scris Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor pe pagina sa de Facebook.
Astfel, după 1 iulie 2022, vom plăti pentru o călătorie Oradea – București la clasa a II-a, 133,08 lei. Un bilet la clasa I va costa 200,52 de lei, unul la vagon cușetă de șase paturi se va vinde cu 176,40 de lei de lei, iar unul la cușetă de patru paturi – 194,40 de lei. La vagon de dormit de două paturi tariful va fi de 291,84 de lei, iar la vagon de dormit single – 387,84 de lei.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Dum 15 Mai 2022, 11:04
Lucrările alea de întreținere trebuiau făcute la timp nu după 20-25 de ani când totul e praf.Dar ce sa mai zici când INFRA nu mai are nici vagoane de carat piatra că au ajuns la GFR
CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1779 Data de inscriere : 25/03/2021
Subiect: Re: Revista presei Dum 15 Mai 2022, 11:11
Nu mai au... regionala Craiova cauta firma ca sa ii care piatra sparta acolo unde este nevoie.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Dum 15 Mai 2022, 12:03
CalinIonMihai a scris:
Nu mai au... regionala Craiova cauta firma ca sa ii care piatra sparta acolo unde este nevoie.
Știu că erau în Bumbesti Jiu o grămadă de vagoane
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
Subiect: Re: Revista presei Dum 15 Mai 2022, 13:47
Sucursala Regionala Craiova a licitat doar manevrele de incarcare / descarcare si tractarea vagoanelor cu piatra.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Lun 16 Mai 2022, 15:26
Nu ar fi mai ieftin o flota de vagoane cu ecartament variabil?
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Revista presei Lun 16 Mai 2022, 21:23
Cine îi protejează pe privați? Da bună întrebarea, cine îi protejează pe privați? E ca în filmul ăla BD la munte și la mare, ia să vedem ce avem noi aici? Așa și cu subiectul din discuție. Cum cine îi protejează? Șmecherii din minister. Dar ăia cu boașe mari nu ăia care le e frică și de umbra lor. Și mai devreme sau mai târziu se va afla și adevărul. Cum s-a aflat și cu ăla de la Timișoara.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Lun 16 Mai 2022, 21:43
Vitosa a scris:
Cine îi protejează pe privați? Da bună întrebarea, cine îi protejează pe privați? E ca în filmul ăla BD la munte și la mare, ia să vedem ce avem noi aici? Așa și cu subiectul din discuție. Cum cine îi protejează? Șmecherii din minister. Dar ăia cu boașe mari nu ăia care le e frică și de umbra lor. Și mai devreme sau mai târziu se va afla și adevărul. Cum s-a aflat și cu ăla de la Timișoara.
Cine l-ar protejat și pe rahatul ăsta de Rădoi adică politicul.Fiu-su sa îmbogățit de pe chirii și una îl lingeau in fund pe Facebook că vai ce mare luptător este..
CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1779 Data de inscriere : 25/03/2021
Subiect: Re: Revista presei Lun 16 Mai 2022, 22:19