Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
Subiect: Re: Revista presei Joi 02 Iun 2022, 17:36
IonutCFR2009 a scris:
Productia va scadea la toti, nu doar Romania trebuie sa limiteze productia de autoturisme cu motoare pe carburanti. Romanii trebuie sa invete sa treaca pe trotinete, biciclete electrice... caci asta e, va fi o suprataxare pe motorizare mai ales diesel...
Momentan motoarele termice nu au rival pe distantele lungi si sarcini mari. Nu ai cum sa construiesti un camion cu acumulatori, un avion si mai putin.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Joi 02 Iun 2022, 17:56
Allen Coliban
O veste bună: primele 2 autobuze electrice de 18 metri au ajuns la Brașov.
Acestea vor circula pe linia 5 și au o capacitate de 154 de pasageri, din care 50 pe scaune.
În total, în urma acestui contract în valoare de 47 milioane de lei derulat prin fonduri europene nerambursabile, vom achiziționa 12 astfel de autobuze.
În următoarele săptămâni vom face demersurile necesare pentru înmatriculare, după care operatorul de transport, RATBv, le va introduce în circulație. Cu ajutorul acestor autobuze vom reduce poluarea cu 681 tone CO2/an, cantitate care se adaugă la reducerea pe care o asigură celelalte 60 de autobuze electrice și 51 de troleibuze aflate în circulație.
Vă invit pe voi, brașovenii, dar și pe turiștii care ne vizitează orașul, să testați calitatea serviciilor oferite de sistemul de transport electric. Doar așa, pe termen mediu și lung, vom avea o calitate a aerului mai bună și un oraș mai prietenos cu mediul, un oraș mai prietenos cu cetățenii săi.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Revista presei Joi 02 Iun 2022, 21:10
Laurentiu Ciobanu a scris:
De cand tot aud vorba asta ca vor creste preturile daca aderam la euro, au mai crescut preturile de vreo 3-4 ori. Daca am fi trecut la euro acum 5 ani am fi avut doar o singura crestere. Sincer prefer sa-mi controleze Bruxelles-ul valuta, nu Dragnea si acolitii lui.
Dr2005 a scris:
Poţi să te sui în maşină sau în autobuz şi să te duci 15 km în jurul oraşului şi să iei de la producător legume, fructe, tot ce vrei. Numai că românul vrea să fie şi ieftin şi la 2 paşi de casă. Prin Occident există încă aprozare cu marfă locală. Dar e de 3 ori mai scumpă decât aia de la hipermarket. Crezi că în România ar rezista pe piaţă un astfel de magazin?
Am fost eu la piata Crangasi sa cumpar legume de la producatorii romani si sa sprijin agricultura romaneasca.
Cand am cerut o punga sa aleg cateva rosii, mi s-a spus ca le aleg ei pentru mine. Asa ca am lasat piata unde jumatate din tarabe erau goale si m-am dus la Lidl-ul plin de alaturi. Din partea mea sa se duca dracului producatorul roman daca vine cu fite dintr-astea.
Câți dintre vânzătorii de la Crangași crezi tu că sunt cu adevărat producători, sau să te mai întreb și altfel câți dintre ei au cumpărat acel certificat contra cost? Că nici pe departe nu sunt toți producători de agricultură. Despre ce sprijin vorbim, păi mai e ceva românesc pe piață? Sau ce mai e, ce prețuri au?
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Joi 02 Iun 2022, 23:13
Laurentiu Ciobanu a scris:
IonutCFR2009 a scris:
Productia va scadea la toti, nu doar Romania trebuie sa limiteze productia de autoturisme cu motoare pe carburanti. Romanii trebuie sa invete sa treaca pe trotinete, biciclete electrice... caci asta e, va fi o suprataxare pe motorizare mai ales diesel...
Momentan motoarele termice nu au rival pe distantele lungi si sarcini mari. Nu ai cum sa construiesti un camion cu acumulatori, un avion si mai putin.
De acord, doar că alea nu se fac la noi. Se fac în Germania, Franţa, Cehia şi Turcia.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Vin 03 Iun 2022, 17:34
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Vin 03 Iun 2022, 22:06, editata de 2 ori
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Revista presei Vin 03 Iun 2022, 19:45
https://clubferoviar.ro/regie-proprie-calea-ferata-din-portul-galati/ Pentru 260000 euro cât oferea CFR SA nici o firmă nu s-a prezentat la licitație, oare de ce? Liniile în paragină totală și lucrare mult mai complexă decât pare la prima vedere? Acu tare sunt curios cum vor face CFR SA lucrarea.
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
Subiect: Re: Revista presei Vin 03 Iun 2022, 20:06
e plin de camioane ucrainene , și ceva moldovene și turcești , pe străzile de lângă docuri . nu am văzut niciodată așa ceva, fac și mizerie
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Sam 04 Iun 2022, 16:21
Reparaţia liniei e o cârpeală pentru 10 km/h, putea să o facă CFR SA de la bun început la suma aia. De când a început războiul, nu a intrat niciun gram de cereale ucrainene pe calea ferată dinspre Ucraina, oricum cele 2 legături feroviare sunt distruse (linia directă e demontată de ucraineni de ani buni, cea prin Transnistria a fost aruncată în aer când a început războiul), refacţia liniei se face probabil în ideea că o parte din trenurile care intră pe la Vadul Siret sau Cristeşti vor circula prin Moldova şi vor intra pe la Galaţi.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Dum 05 Iun 2022, 13:05
Era bine daca ajungea si la noi o licenta de Coradia polyvalent
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Vin 10 Iun 2022, 15:12
O sa fie hybride cumva?
A fost avizată în Consiliul Tehnico-Economic al Ministerului Transporturilor achiziția a încă 20 trenuri electrice de lung parcurs!
Licitația va fi derulată de Autoritatea pentru Reformă Feroviară prin PNRR, la o valoare estimată de 180 milioane euro, la care care se adăuga costurile întreținerii și reparațiilor de aproximativ 270 milioane euro (sumă asigurată de operatorii feroviari în cadrul implementării contractelor de servicii publice).
Investiția are mai multe obiective:
Îmbunătățirea ofertei de transport prin creșterea numărului de trenuri pe rută și pe zi, corelat cu introducerea unei frecvențe predictibile Asigurarea unor legături directe și rapide între marile orașe ale României Punerea în valoare a investițiilor de modernizare derulate pe întreaga rețea feroviară TEN-T de pe teritoriul României Susținerea programului de trecere la sistemul de comandă – control al trenurilor bazate pe standardul european ERTMS / ETCS Asigurarea unor servicii de transport feroviar de călători care să respecte Standardele Tehnice de Interoperabilitate. Înlocuirea tracțiunii diesel cu una electrică.
Traseeele pe care vor circula noile trenuri electrice sunt:
Serviciile vor fi oferite, inițial, pe liniile deja electrificate la momentul punerii în circulație a trenurilor. Însă acestea vor fi extinse odată cu punerea în funcțiune a instalațiilor pentru asigurarea tracțiunii electrice (Cluj Napoca – Oradea, București – Giurgiu, Constanța – Mangalia).
Condițiile pe care trebuie să le îndeplinească noile trenuri achiziționate sunt: - să circule cu o viteză maximă de 200 km/h, - să aibă o capacitate minimă de 160 locuri pe scaune (clasa întâi și clasa a doua), - să asigure confortul pentru deplasări de lung parcurs (7 - 10 h /direcție).
Mentenanța va fi asigurată de furnizor pentru o perioadă de 15 ani cu posibilitatea de extindere la 30 de ani.
Numarul mesajelor : 50 Varsta : 21 Localizare : Bacău, România Reputatie : 949 Data de inscriere : 08/06/2022
Subiect: Re: Revista presei Vin 10 Iun 2022, 16:21
Adrian78 a scris:
O sa fie hybride cumva?
A fost avizată în Consiliul Tehnico-Economic al Ministerului Transporturilor achiziția a încă 20 trenuri electrice de lung parcurs!
Licitația va fi derulată de Autoritatea pentru Reformă Feroviară prin PNRR, la o valoare estimată de 180 milioane euro, la care care se adăuga costurile întreținerii și reparațiilor de aproximativ 270 milioane euro (sumă asigurată de operatorii feroviari în cadrul implementării contractelor de servicii publice).
Investiția are mai multe obiective:
Îmbunătățirea ofertei de transport prin creșterea numărului de trenuri pe rută și pe zi, corelat cu introducerea unei frecvențe predictibile Asigurarea unor legături directe și rapide între marile orașe ale României Punerea în valoare a investițiilor de modernizare derulate pe întreaga rețea feroviară TEN-T de pe teritoriul României Susținerea programului de trecere la sistemul de comandă – control al trenurilor bazate pe standardul european ERTMS / ETCS Asigurarea unor servicii de transport feroviar de călători care să respecte Standardele Tehnice de Interoperabilitate. Înlocuirea tracțiunii diesel cu una electrică.
Traseeele pe care vor circula noile trenuri electrice sunt:
Serviciile vor fi oferite, inițial, pe liniile deja electrificate la momentul punerii în circulație a trenurilor. Însă acestea vor fi extinse odată cu punerea în funcțiune a instalațiilor pentru asigurarea tracțiunii electrice (Cluj Napoca – Oradea, București – Giurgiu, Constanța – Mangalia).
Condițiile pe care trebuie să le îndeplinească noile trenuri achiziționate sunt: - să circule cu o viteză maximă de 200 km/h, - să aibă o capacitate minimă de 160 locuri pe scaune (clasa întâi și clasa a doua), - să asigure confortul pentru deplasări de lung parcurs (7 - 10 h /direcție).
Mentenanța va fi asigurată de furnizor pentru o perioadă de 15 ani cu posibilitatea de extindere la 30 de ani.
Nu știu unde doamne iartă-mă introduc ei trenurile astea pe Suceava / Iași - Brașov unde 501 e la pământ cu linia și podurile..
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Vin 10 Iun 2022, 16:33
alexspn nu e chiar asa mare tragedie ca se introduc rame pentru ca se castiga timp la rebrusarea in Adjud , dispar manevrantii si manevrele la formare si sosire ,nu se mai face proba franei,plus avantajul ramelor la demarare si franare totul este sa fie mentenanta corecta la ele si sa ofere confort pentru 8 ore mers.Eu zic ca cu o rama electrica as scadea timpul de mers cu 40 de minute lejer
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Sam 11 Iun 2022, 13:38, editata de 1 ori