Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+29
Dr2005
Adrian78
riciu
Laurentiu Ciobanu
Ony_x
TVlad
DAS 2011
Re6/6
92Dragos
alinx3330
Adirmvl
Johnny84
DUAL
vlad237
AeroX
CalinIonMihai
aris86
MariusM
Vitosa
ldh80
Nesebar
alexspn
cardinal
cfr500
Peter Fodor
IonutCFR2009
cristi_tgv
t1972
dan tm
33 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 38 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 10 Icon_minitimeJoi 02 Iun 2022, 14:42

IonutCFR2009 a scris:
Romanii trebuie sa invete sa treaca pe trotinete, biciclete electrice... caci asta e, va fi o suprataxare pe motorizare mai ales diesel...
Nu-i bai, avem 2 fabrici mari de biciclete (DHS + Decathlon) în România.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 10 Icon_minitimeJoi 02 Iun 2022, 15:08

Si noi am ingropat 500 de mil de euro intrun gunoi de companie capusata si furata condusa de niste incapabili

https://www.railwaypro.com/wp/serbia-cargo-obtains-ebrd-loan-for-rolling-stock-acquisition/
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4066
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 10 Icon_minitimeJoi 02 Iun 2022, 17:36

IonutCFR2009 a scris:
Productia va scadea la toti, nu doar Romania trebuie sa limiteze productia de autoturisme cu motoare pe carburanti. Romanii trebuie sa invete sa treaca pe trotinete, biciclete electrice... caci asta e, va fi o suprataxare pe motorizare mai ales diesel...
Momentan motoarele termice nu au rival pe distantele lungi si sarcini mari. Nu ai cum sa construiesti un camion cu acumulatori, un avion si mai putin.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 10 Icon_minitimeJoi 02 Iun 2022, 17:56

Allen Coliban

O veste bună: primele 2 autobuze electrice de 18 metri au ajuns la Brașov.

Acestea vor circula pe linia 5 și au o capacitate de 154 de pasageri, din care 50 pe scaune.

În total, în urma acestui contract în valoare de 47 milioane de lei derulat prin fonduri europene nerambursabile, vom achiziționa 12 astfel de autobuze.

În următoarele săptămâni vom face demersurile necesare pentru înmatriculare, după care operatorul de transport, RATBv, le va introduce în circulație. Cu ajutorul acestor autobuze vom reduce poluarea cu 681 tone CO2/an, cantitate care se adaugă la reducerea pe care o asigură celelalte 60 de autobuze electrice și 51 de troleibuze aflate în circulație.

Vă invit pe voi, brașovenii, dar și pe turiștii care ne vizitează orașul, să testați calitatea serviciilor oferite de sistemul de transport electric. Doar așa, pe termen mediu și lung, vom avea o calitate a aerului mai bună și un oraș mai prietenos cu mediul, un oraș mai prietenos cu cetățenii săi.

Revista presei - Pagina 10 Fb_im419
Revista presei - Pagina 10 Fb_im420
Revista presei - Pagina 10 Fb_im421
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 10 Icon_minitimeJoi 02 Iun 2022, 21:10

Laurentiu Ciobanu a scris:
De cand tot aud vorba asta ca vor creste preturile daca aderam la euro, au mai crescut preturile de vreo 3-4 ori. Daca am fi trecut la euro acum 5 ani am fi avut doar o singura crestere. Sincer prefer sa-mi controleze Bruxelles-ul valuta, nu Dragnea si acolitii lui.

Dr2005 a scris:
Poţi să te sui în maşină sau în autobuz şi să te duci 15 km în jurul oraşului şi să iei de la producător legume, fructe, tot ce vrei. Numai că românul vrea să fie şi ieftin şi la 2 paşi de casă. Prin Occident există încă aprozare cu marfă locală. Dar e de 3 ori mai scumpă decât aia de la hipermarket. Crezi că în România ar rezista pe piaţă un astfel de magazin?
Am fost eu la piata Crangasi sa cumpar legume de la producatorii romani si sa sprijin agricultura romaneasca.

Cand am cerut o punga sa aleg cateva rosii, mi s-a spus ca le aleg ei pentru mine. Asa ca am lasat piata unde jumatate din tarabe erau goale si m-am dus la Lidl-ul plin de alaturi. Din partea mea sa se duca dracului producatorul roman daca vine cu fite dintr-astea.
Câți dintre vânzătorii de la Crangași crezi tu că sunt cu adevărat producători, sau să te mai întreb și altfel câți dintre ei au cumpărat acel certificat contra cost? Că nici pe departe nu sunt toți producători de agricultură. Despre ce sprijin vorbim, păi mai e ceva românesc pe piață? Sau ce mai e, ce prețuri au?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 10 Icon_minitimeJoi 02 Iun 2022, 23:13

Laurentiu Ciobanu a scris:
IonutCFR2009 a scris:
Productia va scadea la toti, nu doar Romania trebuie sa limiteze productia de autoturisme cu motoare pe carburanti. Romanii trebuie sa invete sa treaca pe trotinete, biciclete electrice... caci asta e, va fi o suprataxare pe motorizare mai ales diesel...
Momentan motoarele termice nu au rival pe distantele lungi si sarcini mari. Nu ai cum sa construiesti un camion cu acumulatori, un avion si mai putin.
De acord, doar că alea nu se fac la noi. Se fac în Germania, Franţa, Cehia şi Turcia.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 10 Icon_minitimeVin 03 Iun 2022, 17:34

https://www.fanatik.ro/grav-accident-feroviar-in-germania-un-tren-plin-cu-pasageri-a-deraiat-in-bavaria-cel-putin-3-morti-20018049

Revista presei - Pagina 10 Fb_im424
Revista presei - Pagina 10 Fb_im425
Revista presei - Pagina 10 Fb_im426


Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Vin 03 Iun 2022, 22:06, editata de 2 ori
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 10 Icon_minitimeVin 03 Iun 2022, 19:45

https://clubferoviar.ro/regie-proprie-calea-ferata-din-portul-galati/
Pentru 260000 euro cât oferea CFR SA nici o firmă nu s-a prezentat la licitație, oare de ce?
Liniile în paragină totală și lucrare mult mai complexă decât pare la prima vedere? Acu tare sunt curios cum vor face CFR SA lucrarea.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3335
Reputatie : 8739
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 10 Icon_minitimeVin 03 Iun 2022, 20:06

e plin de camioane ucrainene , și ceva moldovene și turcești , pe străzile de lângă docuri .
nu am văzut niciodată așa ceva, fac și mizerie
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 10 Icon_minitimeSam 04 Iun 2022, 16:21

Reparaţia liniei e o cârpeală pentru 10 km/h, putea să o facă CFR SA de la bun început la suma aia.
De când a început războiul, nu a intrat niciun gram de cereale ucrainene pe calea ferată dinspre Ucraina, oricum cele 2 legături feroviare sunt distruse (linia directă e demontată de ucraineni de ani buni, cea prin Transnistria a fost aruncată în aer când a început războiul), refacţia liniei se face probabil în ideea că o parte din trenurile care intră pe la Vadul Siret sau Cristeşti vor circula prin Moldova şi vor intra pe la Galaţi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 10 Icon_minitimeDum 05 Iun 2022, 13:05

Era bine daca ajungea si la noi o licenta de Coradia polyvalent

https://www.railjournal.com/financial/european-commission-approves-coradia-polyvalent-and-talent-3-sale-to-caf/

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 10 Icon_minitimeMier 08 Iun 2022, 17:27

https://adevarul.ro/international/europa/trei-morti-bulgaria-coliziune-tren-pasageri-camion-piatra-1_629f954b5163ec42714fd91b/index.html

Revista presei - Pagina 10 Fb_im434
Revista presei - Pagina 10 Fb_im435
Revista presei - Pagina 10 Fb_im436

Revista presei - Pagina 10 Fb_im437
Revista presei - Pagina 10 Fb_im438
Revista presei - Pagina 10 Fb_im439
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 10 Icon_minitimeVin 10 Iun 2022, 15:12

O sa fie hybride cumva?

A fost avizată în Consiliul Tehnico-Economic al Ministerului Transporturilor achiziția a încă 20 trenuri electrice de lung parcurs!

Licitația va fi derulată de Autoritatea pentru Reformă Feroviară prin PNRR, la o valoare estimată de 180 milioane euro, la care care se adăuga costurile întreținerii și reparațiilor de aproximativ 270 milioane euro (sumă asigurată de operatorii feroviari în cadrul implementării contractelor de servicii publice).

Investiția are mai multe obiective:

✔Îmbunătățirea ofertei de transport prin creșterea numărului de trenuri pe rută și pe zi, corelat cu introducerea unei frecvențe predictibile
✔Asigurarea unor legături directe și rapide între marile orașe ale României
✔Punerea în valoare a investițiilor de modernizare derulate pe întreaga rețea feroviară TEN-T de pe teritoriul României
✔Susținerea programului de trecere la sistemul de comandă – control al trenurilor bazate pe standardul european ERTMS / ETCS
✔Asigurarea unor servicii de transport feroviar de călători care să respecte Standardele Tehnice de Interoperabilitate.
✔Înlocuirea tracțiunii diesel cu una electrică.

Traseeele pe care vor circula noile trenuri electrice sunt:

➡Oradea – Cluj Napoca – Sighișoara – Brașov
➡Cluj Napoca – Alba Iulia – Simeria (Deva) – Târgu Jiu – Craiova - Calafat
➡Brașov – Sfântu Gheorghe – Miercurea Ciuc – Bacău – Iași
➡Brașov – Sfântu Gheorghe – Miercurea Ciuc – Bacău – Suceava
➡Galați – Mărășești (Focșani) – Bacău – Iași
➡Galați – Mărășești (Focșani) – Bacău – Suceava
➡Galați – Brăila – Constanța – Mangalia
➡Iași – Bacău - Mărășești (Focșani) – Barboși (Galați) – Brăila – Constanța – Mangalia
➡Suceava – Bacău - Mărășești (Focșani) – Barboși (Galați) – Brăila – Constanța – Mangalia
➡Giurgiu – București – Ciulnița (Slobozia) – Călărași

Serviciile vor fi oferite, inițial, pe liniile deja electrificate la momentul punerii în circulație a trenurilor.
Însă acestea vor fi extinse odată cu punerea în funcțiune a instalațiilor pentru asigurarea tracțiunii electrice (Cluj Napoca – Oradea, București – Giurgiu, Constanța – Mangalia).

Condițiile pe care trebuie să le îndeplinească noile trenuri achiziționate sunt:
- să circule cu o viteză maximă de 200 km/h,
- să aibă o capacitate minimă de 160 locuri pe scaune (clasa întâi și clasa a doua),
- să asigure confortul pentru deplasări de lung parcurs (7 - 10 h /direcție).

Mentenanța va fi asigurată de furnizor pentru o perioadă de 15 ani cu posibilitatea de extindere la 30 de ani.

#transportferoviar #investitii #PNRR #dezvoltare #SorinGrindeanu
Sus In jos
alexspn

alexspn


Numarul mesajelor : 50
Varsta : 21
Localizare : Bacău, România
Reputatie : 949
Data de inscriere : 08/06/2022

Revista presei - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 10 Icon_minitimeVin 10 Iun 2022, 16:21

Adrian78 a scris:
O sa fie hybride cumva?

A fost avizată în Consiliul Tehnico-Economic al Ministerului Transporturilor achiziția a încă 20 trenuri electrice de lung parcurs!

Licitația va fi derulată de Autoritatea pentru Reformă Feroviară prin PNRR, la o valoare estimată de 180 milioane euro, la care care se adăuga costurile întreținerii și reparațiilor de aproximativ 270 milioane euro (sumă asigurată de operatorii feroviari în cadrul implementării contractelor de servicii publice).

Investiția are mai multe obiective:

✔Îmbunătățirea ofertei de transport prin creșterea numărului de trenuri pe rută și pe zi, corelat cu introducerea unei frecvențe predictibile
✔Asigurarea unor legături directe și rapide între marile orașe ale României
✔Punerea în valoare a investițiilor de modernizare derulate pe întreaga rețea feroviară TEN-T de pe teritoriul României
✔Susținerea programului de trecere la sistemul de comandă – control al trenurilor bazate pe standardul european ERTMS / ETCS
✔Asigurarea unor servicii de transport feroviar de călători care să respecte Standardele Tehnice de Interoperabilitate.
✔Înlocuirea tracțiunii diesel cu una electrică.

Traseeele pe care vor circula noile trenuri electrice sunt:

➡Oradea – Cluj Napoca – Sighișoara – Brașov
➡Cluj Napoca – Alba Iulia – Simeria (Deva) – Târgu Jiu – Craiova - Calafat
➡Brașov – Sfântu Gheorghe – Miercurea Ciuc – Bacău – Iași
➡Brașov – Sfântu Gheorghe – Miercurea Ciuc – Bacău – Suceava
➡Galați – Mărășești (Focșani) – Bacău – Iași
➡Galați – Mărășești (Focșani) – Bacău – Suceava
➡Galați – Brăila – Constanța – Mangalia
➡Iași – Bacău - Mărășești (Focșani) – Barboși (Galați) – Brăila – Constanța – Mangalia
➡Suceava – Bacău - Mărășești (Focșani) – Barboși (Galați) – Brăila – Constanța – Mangalia
➡Giurgiu – București – Ciulnița (Slobozia) – Călărași

Serviciile vor fi oferite, inițial, pe liniile deja electrificate la momentul punerii în circulație a trenurilor.
Însă acestea vor fi extinse odată cu punerea în funcțiune a instalațiilor pentru asigurarea tracțiunii electrice (Cluj Napoca – Oradea, București – Giurgiu, Constanța – Mangalia).

Condițiile pe care trebuie să le îndeplinească noile trenuri achiziționate sunt:
- să circule cu o viteză maximă de 200 km/h,
- să aibă o capacitate minimă de 160 locuri pe scaune (clasa întâi și clasa a doua),
- să asigure confortul pentru deplasări de lung parcurs (7 - 10 h /direcție).

Mentenanța va fi asigurată de furnizor pentru o perioadă de 15 ani cu posibilitatea de extindere la 30 de ani.

#transportferoviar #investitii #PNRR #dezvoltare #SorinGrindeanu

Nu știu unde doamne iartă-mă introduc ei trenurile astea pe Suceava / Iași - Brașov unde 501 e la pământ cu linia și podurile..
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 10 Icon_minitimeVin 10 Iun 2022, 16:33

alexspn nu e chiar asa mare tragedie ca se introduc rame pentru ca se castiga timp la rebrusarea in Adjud , dispar manevrantii si manevrele la formare si sosire ,nu se mai face proba franei,plus avantajul ramelor la demarare si franare totul este sa fie mentenanta corecta la ele si sa ofere confort pentru 8 ore mers.Eu zic ca cu o rama electrica as scadea timpul de mers cu 40 de minute lejer


Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Sam 11 Iun 2022, 13:38, editata de 1 ori
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 10 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 10 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 38 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: