|
| Revista presei | |
|
+27alexmorph3us adytm IonutCFR2009 cfr500 Re6/6 razvan - trenuri Adrian78 ldh80 alinx3330 @ndrey Adirmvl CalinIonMihai ciprian71 TVlad dan tm TER200 bubu Peter Fodor cardinal riciu AeroX Ony_x Amiralul Nesebar DUAL Vitosa Dr2005 31 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 30 Iul 2021, 09:07 | |
| https://clubferoviar.ro/circulatia-feroviara-bucuresti-constanta-a-revenit-la-normal-nu-mai-e-nevoie-de-locomotive-diesel/ |
| | | Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4500 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Vin 30 Iul 2021, 11:06 | |
| Daca tot discutam despre cazul Fetesti: https://clubferoviar.ro/breaking-mecanicul-de-locomotiva-care-a-provocat-accidentul-de-la-fetesti-a-fost-retinut/
Evident, momentan sunt informatii preliminare care nu sunt inca verificate dar daca se confirma este destul de grav. Citat din articol: "nu ar fi respectat timpul de odihnă prevăzut de OMT 256/2013, restricția de viteză de 30 de km/h la intrarea în stația C.F. Fetești și nici semnalul roșu de oprire dinaintea intrării în stație." incheiat citat. Partea cu posibilul consum de alcol nici nu o mai comentam, interesant este faptul ca semnalul de intrare ar fi trebuit sa aiba inductori si sa opreasca trenul indiferent de ce facea mecanicul. Asta mi se pare partea cea mai grava aici, nefunctionarea unui sistem de sicuranta critic. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 30 Iul 2021, 11:30 | |
| Referitor la articolul https://clubferoviar.ro/patronatele-feroviare-ridicarea-cs-dupa-ciocnirea-de-la-fetesti-masura-discriminatorie-impotriva-operatorilor-privati/ Acum sa ma ierte domniile voastre, dar si in alte domenii, se sanctioneaza firma pentru abaterile angajatilor, si ma refer la suspendarea licentei de functionare, atunci cand sunt abateri grave. Nu inteleg de ce sunt asa de basicati domnii patroni. Pai de ce esti patron? Ca sa-ti functioneze firma cum trebuie. E clar ca angajatul ala nu are cum sa plateasca pagubele facute. Dar, firma nu trebuia sa se asigure ca totul e conform reglementarilor? Adica... ala n-a vazut semnalul rosu, ok... dar de ce nu s-a oprit trenul automat, ca de aia e prevazut cu sisteme de siguranta. |
| | | Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4500 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Vin 30 Iul 2021, 11:35 | |
| Exact ce am spus si eu mai sus. Daca nu functionau inductorii de pe linie atunci este vina CFR Infrastructura, daca sistemul de inductori de la locomotiva nu functiona este clar vina societatii private respective care detine locomotiva. Cum am mentionat si in Accidente si Incidente, cazuri din astea s-au intamplat si prin alte tari doar ca acolo sa soldat cu pedepse severe pentru partea vinovata inclusiv in unele cazuri vacante pe la inchisoare pentru persoanele fizice vinovate inclusiv patronii firmelor. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 30 Iul 2021, 13:38 | |
| - Ony_x a scris:
- Exact ce am spus si eu mai sus. Daca nu functionau inductorii de pe linie atunci este vina CFR Infrastructura, daca sistemul de inductori de la locomotiva nu functiona este clar vina societatii private respective care detine locomotiva. Cum am mentionat si in Accidente si Incidente, cazuri din astea s-au intamplat si prin alte tari doar ca acolo sa soldat cu pedepse severe pentru partea vinovata inclusiv in unele cazuri vacante pe la inchisoare pentru persoanele fizice vinovate inclusiv patronii firmelor.
Nu ati citit articolele din presa? Mecanicul era baut a adormit si avea ambele sisteme de siguramta izolate.Laso in plm de treaba daca esti obosit lasa macar sistemele alea ca te apara te franeaza in cel mai rau caz talonezi niste macazuri deci nu te baga in rahat iara cei care le izoleaza nu se pot concentra si la DSV si la instalatia indusi deci nu stiu cum trec teste psihologice La noi la firma daca izolezi nejustificat instalatia iei 5 % |
| | | Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4500 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Vin 30 Iul 2021, 15:06 | |
| - Adrian78 a scris:
- Ony_x a scris:
- Exact ce am spus si eu mai sus. Daca nu functionau inductorii de pe linie atunci este vina CFR Infrastructura, daca sistemul de inductori de la locomotiva nu functiona este clar vina societatii private respective care detine locomotiva. Cum am mentionat si in Accidente si Incidente, cazuri din astea s-au intamplat si prin alte tari doar ca acolo sa soldat cu pedepse severe pentru partea vinovata inclusiv in unele cazuri vacante pe la inchisoare pentru persoanele fizice vinovate inclusiv patronii firmelor.
Nu ati citit articolele din presa? Mecanicul era baut a adormit si avea ambele sisteme de siguramta izolate.Laso in plm de treaba daca esti obosit lasa macar sistemele alea ca te apara te franeaza in cel mai rau caz talonezi niste macazuri deci nu te baga in rahat iara cei care le izoleaza nu se pot concentra si la DSV si la instalatia indusi deci nu stiu cum trec teste psihologice La noi la firma daca izolezi nejustificat instalatia iei 5 % Nici nu stiam ca este posibil sa faci manual override la sistemele de siguranta. La locomotivele mai moderne cum ar fi Siemens Taurus cred ca nu te lasa computerul sa faci asa ceva. Am inteles ca exista ceva gen mod "manevra" unde sistemele de franare automata sunt dezactivate dar viteza maxima este 20 Km/h. Va rog sa ma corectati daca gresesc, nu am informatii mai detaliate. Aici cred ca e un EA 400 sper sa nu gresesc. Aproape sigur nu are computer de bord, presupun ca totul se face "manual". Dar chiar si asa sa dezactivesi intentionat un sistem de siguranta este criminal de grav, bineinteles daca se dovedeste ca asa a fost in urma anchetei. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 30 Iul 2021, 15:39 | |
| - Adrian78 a scris:
- Totusi nu se poate compara microbuzul cu trenul
Dar CFR Calatori ar trebui sa realizeze ca Desiro nu este pentru trenuri cu parcurs mai mare de 3 ore Eu am fost de 6 ori cu 4015 si 2216 și am prins automotor curatel, mergea clima.. Şi crezi că dacă trenul merge mai puţin de 3 ore, călătorii sunt mai puţin nesimţiţi şi nu îşi mai lasă gunoiul pe scaun şi nu mai înfundă buda cu chiştoace de ţigări? Poţi să pui trenuri ultimul răcnet, dacă călătorii sunt nesimţiţi şi nu ştiu să păstreze. Dar la noi e moştenirea asta comunistă că statul TREBUIE să facă curat după noi, eventual să ne şteargă şi la c-r dacă se poate şi să mai tragă şi apa pentru noi. La autocar/dubă lasă vreunul vreun PET pe jos? Eu aş zice că nu, că dacă scoţi PET-ul de bere şi punga de seminţe, te dă şoferul jos în şuturi imediat. Dar la tren merge... - Riciu a scris:
- Referitor la articolul https://clubferoviar.ro/patronatele-feroviare-ridicarea-cs-dupa-ciocnirea-de-la-fetesti-masura-discriminatorie-impotriva-operatorilor-privati/
Acum sa ma ierte domniile voastre, dar si in alte domenii, se sanctioneaza firma pentru abaterile angajatilor, si ma refer la suspendarea licentei de functionare, atunci cand sunt abateri grave. Discriminatorie pe dracu', ar trebui şi la auto făcut la fel... acum se merge pe ideea ,,depăşeşte orele şi viteza, că îţi plătim noi amenda", de aia pe şosea sunt atâtea accidente cu camionagii care învârt covrigul 12 - 13 ore şi adorm pe el. Revenind la tren, dacă AFER ar fi făcut exces de zel, CFR S.A. nu prea mai avea de la cine să încaseze TUI, că normele de SC sunt respectate integral doar la CFR Călători şi, în general, la CFR Marfă, la privaţi mai rar... mai ţineţi minte Herkulesul CTV care a mers pe ,,pilot automat" de la Giurgiu până la Răduleşti cu mecanicii dormind buştean? - Ony_x a scris:
- Nici nu stiam ca este posibil sa faci manual override la sistemele de siguranta. La locomotivele mai moderne cum ar fi Siemens Taurus cred ca nu te lasa computerul sa faci asa ceva. Am inteles ca exista ceva gen mod "manevra" unde sistemele de franare automata sunt dezactivate dar viteza maxima este 20 Km/h. Va rog sa ma corectati daca gresesc, nu am informatii mai detaliate. Aici cred ca e un EA 400 sper sa nu gresesc. Aproape sigur nu are computer de bord, presupun ca totul se face "manual". Dar chiar si asa sa dezactivesi intentionat un sistem de siguranta este criminal de grav, bineinteles daca se dovedeste ca asa a fost in urma anchetei.
Există numeroase situaţii în care sistemele INDUSI şi DSV trebuie dezactivate. De ex. într-un tren, INDUSI trebuie să fie activ doar pe prima locomotivă din tren, că altfel pe a doua ţi-o frânează. DSV se dezactivează şi el pe locomotivele ,,reci" (care nu participă la tracţiune/împingere). Cazuri din astea sunt în toate statele, sistemele sunt gândite să poată fi uşor închise în aceste cazuri. Evident că totul se înregistrează pe IVMS/diagramă, inclusiv la EA, nu doar la Taurus. Dar astea sunt cazuri ,,speciale" să zic aşa. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 30 Iul 2021, 15:43 | |
| Poți sa dai jos siguranțele de la Indusi și DSV doar în caz de defectare sau când locomotiva circula remorcata sau la urma trenului și nu participa la tractiune Si la Taurus poți sa circuli cu ei izolați dar aici dacă ii dai izolezi din butoane peste 60km/h te franeaza asa ca trebuie sa ii izolezi din sigurante cu pantograful coborat Pe monitor la Taurus o sa apara indusi deranjați |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 30 Iul 2021, 15:46 | |
| Dr2005 ma refeream doar la nivel de confort ca distanta de 300km nu vorbeam de curățenie |
| | | Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4500 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Vin 30 Iul 2021, 16:41 | |
| Cand spuneam de dezactivarea sistemelor de siguranta ma refeream la modul normal de utilizare, cand locomotiva este in mod de tractiune. Normal ca atunci cand locomotiva este remorcata, sistemele automate trebuie dezactivate. De asta ma gandeam ca atunci cand locomotiva este setata pentru modul de tractiune si ai plecat cu ea in traseu, din proiect logica comenzilor locomotivei nu ar trebui sa te lase sa opresti systemele de franare automada decat in cazul unei avarii. Pentru ca exista intotdeauna posibilitatea unei greseli umane. E ca si cum la instalatia CED IDM-ul ar incerca sa faca o ruta care intretaie o ruta deja setata si instalatia CED sa il lase sa o faca. Asta e si logica sistemelor automate, sa previna greseli umane. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 30 Iul 2021, 18:05 | |
| Pai si daca se defecteaza sistemul PZB ramai cu ea in camp si te uiti la ea? Singurele conditii cand izolezi DSVul sub pupitru ai un cricket si trebuie sa il dai peste cap ca sa ai tractiune la locomotivele clasice si la Lema ai un maner ca la SIFA de la Siemens Taurus.. De aia in instructie scrie ca izolezi instalatiile doar daca te franeaza de doua ori ca sa fii sigur ca instalatia e de vina si se scrie in carnetul de bord izolat indusii si ora si ora cand ii repui in functie daca circuli remorcat |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 30 Iul 2021, 18:13 | |
| Sa o mai vedem si pe asta..
https://www.aktual24.ro/drula-elimina-carpelile-de-la-cfr-achizitionam-37-de-trenuri-nou-noute-de-ultima-generatie-asta-e-parte-din-solutia-de-viitor/?fbclid=IwAR1MmoofpFXzR54uZqtDXS8TjJPwNIy4nrhcDoOtfo3rzAsq_Cma6JobFnM |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 30 Iul 2021, 20:41 | |
| Adriane și pe asta. Deja tabela din GdN indică multe trenuri cu 60+ https://m.mediafax.ro/politic/problemele-cfr-ministrul-transporturilor-vrea-ca-intarzierile-trenurilor-sa-nu-fie-mai-mari-de-40-de-minute-20209624 Și parcă erau niște povești pe aici cum că ministerul nu se implică în treburile CFR Călători că nu știu ce OUG ce articol bla bla bla.
Ce de bani câștigă d-l Vizante. Și înafară de anularea trenurilor ce altceva mai știe să facă pentru a-și merita remunerația aia ? https://m.mediafax.ro/politic/cine-este-ovidiu-vizante-seful-cfr-calatori-pentru-care-face-scut-usr-plus-admnistratorul-unui-operator-de-marfa-austriac-care-a-devenit-brusc-si-sustinut-de-politicieni-seful-cfr-calatori-20209855
Băă luați-le draq odată și lăsați laudele și gargara. Am rămas ultimii din Europa. https://m.adevarul.ro/economie/stiri-economice/In-plin-scandal-cfr-calatori-drula-anunta-vrea-cumpere-20-trenuri-electrice-statul-chinuie-3-4-ani-innoiasca-flota-bani-europeni-1_6103c4cf5163ec4271989389/index.html
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 30 Iul 2021, 23:28 | |
| Pai nu is mai mari pe tabela, doar ca de la 40min în sus nu se mai afișează Daca ia ramele și îl mai da afara și pe Gavrila atunci a realizat ceva E corect Vitosa? CFR are, in mare, la nivel national, aceiasi sefi de regionale si directori de peste 20 de ani. E cea mai nereformata si rinocerizata companie nationala. Sunt conducatori care au schimbat toate partidele, au primit agrearea transpartinica de la toate gastile care s-au perindat la guvernare. Sunt directori care nu sunt in stare sa faca un proiect de investitii, care au deficite majore de inteligenta, complet depasiti, expirati moral, gata sa accepte orice compromis. Gasiti in CFR pile ale unor politicieni care, la schimb, blindeaza mandatele directorilor. Lipsa de performanta e direct conditionata de coruptie si compromis. E imaginea reala a administratorului public, a statului roman, nereformat in profunzime. Acesti directori nu au niciun plan, nicio investitie, nu stiu sa faca proiecte, sa acceseze surse de finantare, sa fie proactivi. Secretarii de stat care s-au ocupat de caile ferate in ultimii 20 de ani au fost eminamente politruci fara capacitate intelectuala si fara chef de munca. Cand fratele lui Costel Alexe a luat 100 mp spatiu central de la CFR, la 5 euro/mp, printr-o licitatie cu un singur ofertant si cu obiectul de activitate schimbat ulterior, directorilor Regionalei nu li s-a miscat niciun fir de par. Pentru ca nu exista lege. Baronii locali formeaza in Romania, dupa 30 de ani de democratie, retele de protectie intangibile. Protectia duce la disolutie. Nu mai exista manageri, rigori, responsabilitate. Organizarea statului face ca partidele sa nu se bage in borsul tartorilor locali, care fac activism politic si aduc voturi in loc sa faca administratie si performanta manageriala. Cand CFR Calatori a inchiriat 400 mp in zona ultracentrala, cu 7 euro/mp, printr-o licitatie trucata, nu s-a sesizat niciun superior ierarhic din compania nationala sau din Ministerul Transporturilor. Nu moare nimeni dintr-o frauda la nivel local. Statul nu intervine pana nu se moare efectiv. Dar intre coruptie si catastrofe cu mare impact emotional nu e nicio diferenta. Sistemul crapa periodic si politicienii se panicheaza, taind capete de teama publicului, a furtunilor de moment. E modul lor de-a se extrage din problema, de a scapa cu fata curata. Nu se reformeaza nimic sistematic. Noi contam doar daca murim. Trei zile e suficient. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 31 Iul 2021, 16:01 | |
| Adi, e foarte adevărat ce spune pe feisbuc Gabriel Gachi. Data viitoare pune și tu sursa acestor transcrieri aici pe forum. Deh ce să-i faci când directorul de la Regionala x o are amantă pe șefa de la punctul de lucru y și trebuie să îi asigure si ei obiectul muncii, adică niște vagoane. Și încă ce vagoane. Ști tu despre ce vorbesc. Așa ca idee, și Vlaicu a mai fost demis, a câștigat procesul și repus în funcție. E o mafie și o încrengătură de nici Drulă nu îi dă de cap |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |