Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Iul 2021, 09:44
Pai vin și întârziate de unde ar trebui sa plece unele și din alea se formează altele și tot asa..
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Lun 26 Iul 2021, 12:29
CFR Călători
Știai că poți ajunge cu trenurile CFR Călători în zona Călimănești – Căciulata? O vizită în acest loc va fi de neuitat, în orice anotimp.
De la izvoarele minerale, apele termale și mănăstiri, la trasele pentru drumeţii în jurul staţiunii și împrejurimile acesteia, vei avea o mulţime de activități și locuri de vizitat.
Accesul feroviar în stațiunea Călimănești – Căciulata se face cu trenurile CFR Călători prin gara Călimănești, halta Păușa și chiar prin gara Lotru (orașul Brezoi) sau gara Râmnicu Vâlcea, toate situate pe linia Podu Olt - Piatra Olt.
Accesează www.cfrcalatori.ro și găsește trenul protrivit.
Pai începând de la domnii aia care au semnat anularile adică Sef Serviciu Alocare Capacitate si domnul care se ocupa de material rulant
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mier 28 Iul 2021, 00:25
Trenul IR Cluj-Napoca - Galați, din ziua de duminică, 25 iulie, a circulat de la Câmpulung Moldovenesc până la Suceava plin până la refuz, cu numeroși călători în picioare, după cum se vede clar în imaginile atașate la acest material. Mai mult, de la Gura Humorului au fost numeroși călători care nu au mai fost primiți în tren, care avea cele doar trei vagoane pline până la refuz.
Aceste realități din anumite zile și intervale orare sunt elocvente în contextul în care CFR Călători a decis de pe o zi pe alta să anuleze mai multe trenuri care circulă pe această rută. Tocmai în weekend, când sunt alte categorii de călători decât navetiștii, multe trenuri erau deja anulate de mult timp. Aceste noi anulări nu fac decât să pună capac unui mers de tren care s-a diminuat de la an la an.
După cum am arătat în Monitorul de Suceava de ieri, sub un anunț pompos, cu termeni precum eficientizarea resurselor, compania a anunțat sec și foarte târziu, practic de pe o zi pe alta, că anulează toate trenurile de pe relația Suceava-Ilva Mică, chiar de luni, 26 iulie. Aceste trenuri circulau în regim Regio (fostul personal) și deserveau toate stațiile de pe distanța Suceava-Vatra Dornei și mai departe, până la limita cu Bistrița-Năsăud și apoi până la Ilva Mică.
Chiar dacă o parte din aceste trenuri aveau grad de ocupare redus, din motive care țin mai degrabă de CFR Călători (timpi de parcurs lungi, vagoane vechi și murdare, ore nepotrivite, multe stații de unde nu se emit bilete etc.) în loc să regândească mersul acestora, eventual să le scurteze parcursul, și să le mențină în parte, șefii de la București au decis că o tăiere în bloc este mai indicată.
Așa se face că sunt intervale de ore în șir care au rămas complet neacoperite, mai ales de la Vatra Dornei la Suceava.
Pentru ca bătaia de joc să fie dusă mai departe, pe lista trenurilor ce se vor anula din august este și perechea 1837-1838 Iași-Timișoara Nord și retur, care de asemenea deservea și traficul de pe distanța Suceava-Gura Humorului-Câmpulung Moldovenesc-Vatra Dornei și retur. Dacă această pereche de trenuri rămâne anulată sunt afectate grav călătoriile de pe distanța Vatra Dornei-Iași, dar și cele pe distanțe lungi.
Afectați sunt și navetiștii care aveau de ajuns la Suceava dinspre Dolhasca-Liteni foarte dimineață, pentru că încep munca de la ora 6.00.
Redăm mesajul pe care ni l-a transmis Rodica Pantea:
„În legătură cu trenul Regio 5501, Pașcani-Suceava care ajungea la Suceava la ora 5.15. Suntem un număr destul de mare care facem naveta cu acest tren. Sunt navetiști și de la Lespezi, Dolhasca, Liteni, Bănești, Verești, care lucrează de ani de zile la Suceava și toți avem abonamente. Noi trebuie să începem munca la ora 6 și cu următorul tren nu ajungem la program. Vă rugăm să faceți ceva să se pună trenul la loc să putem să ajungem la muncă”, este apelul femeii
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Revista presei Mier 28 Iul 2021, 02:41
Mare mirare de nu il face pe 1757/1759 Regio de la Pascani la Suceava si termina balciul. Amesteci calatorii de pe distanta lunga cu toti navetistii si ai facut un rahat. Pe urma "nu avem calatori" pai cine a alungat? nu voi?
_________________
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mier 28 Iul 2021, 12:04
Pai cum sa fie rentabile trenurile cu Loc-2 vagoane dacă începi de la procesul tehnologic când scoți garnitura din Gr Tehnica LDH cu mecanic, manevranti, RTVisti plan de manevra apoi 2 controlori apoi când ajunge la Ilva Mica și acolo asigurat cu sabot plan de manevra scris în registru dat locomotiva împrejur iara proba oprit în halte și stații fără calatori de ani buni viteza mica restrictii..
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mier 28 Iul 2021, 13:24
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Revista presei Mier 28 Iul 2021, 20:40
Nesebar a scris:
Mare mirare de nu il face pe 1757/1759 Regio de la Pascani la Suceava si termina balciul. Amesteci calatorii de pe distanta lunga cu toti navetistii si ai facut un rahat. Pe urma "nu avem calatori" pai cine a alungat? nu voi?
Cum au făcut cu 1835/3081. IR 1835 București - Teiuș, și de Teiuș aceeași garnitură continuă la Cluj Napoca ca tren R 3081. Nu mai în România întâlnim astfel de imbecilități. Și ne mai mirăm de ce fuge lumea la auto.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mier 28 Iul 2021, 21:40
Totusi nu se poate compara microbuzul cu trenul Dar CFR Calatori ar trebui sa realizeze ca Desiro nu este pentru trenuri cu parcurs mai mare de 3 ore Eu am fost de 6 ori cu 4015 si 2216 și am prins automotor curatel, mergea clima..
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
Subiect: Re: Revista presei Joi 29 Iul 2021, 09:41
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4500 Data de inscriere : 21/05/2013
Subiect: Re: Revista presei Joi 29 Iul 2021, 14:34
Toti cei de aici de pe forum stim 100 % ca trenul este clar cel mai bun misloc de transport existent. Asta este absolut clar. Doar ca aici nu este vorba de ce stim noi ci de ce crede majoritatea oamenilor. Cand omul obisnuit citeste ca au fost oameni blocati in tren 8 ore in camp, ce misloc de transport vor alege ei ? Incidente cauzate de vreme si defectiuni se intampla peste tot. Doar ca prin alte locuri functioneaza cum trebuie planuri de rezerva. La noi exact asta este problema, lipsa oricarui plan de rezerva. Daca se defecteaza o locomotiva in camp, nu are cine sa se duca dupa tren din vari motive, ori locomotiva de rezerva este si ea defecta in depou, ori nu exista mecanic disponibil etc. La fel daca se prabuseste un copac peste linia de tren, echipele de interventie au prea putini oameni, echipament insuficient, utilaje vechi si / sau defecte. Despre asta ar trebui sa vorbim de fapt. Pe vremea comunismului, cu toate problemele de atunci, macar la CFR era o armata de oameni prin toate sectiile gata sa intervina daca era necesar. Acum si personalul este absolut insuficient.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Joi 29 Iul 2021, 15:37
Personal pe hârtie este dar pentru birouri nu de execuție.. Am vazut ca presa lovește mult în CFR Calatori uneori întemeiat alteori de dragul senzationalului Problema este alta ca directorii ascund sub preș neajunsurile adică lipsa de locomotive si vagoane.. De asta ar trebui luati la întrebări fostii manageri de ce nu au facut contracte de mentenanta unde se asigura disponibilitate de 95% adică ai 19 rame în circulație și una de rezerva.. Nu sunt vagoane pentru garnituri de rezerva Azi era plina GDN dar avem 40 de vagoane apte de 200km/h care ruginesc la gard plus restul de 19-76 20-76 și vagoane gen 22-96 20-7619-70 21-70 care circula pe trenuri regio cu 10 calatori.. Plus 50 de Desiro minim la gard și 6 bucati sechestrate la. Remarul Cluj Nu s-au format trenuri pentru Brașov hai ca înțeleg ca ptr Litoral sunt blochate
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: Revista presei Joi 29 Iul 2021, 18:11
Adrian78 a scris:
Totusi nu se poate compara microbuzul cu trenul Dar CFR Calatori ar trebui sa realizeze ca Desiro nu este pentru trenuri cu parcurs mai mare de 3 ore Eu am fost de 6 ori cu 4015 si 2216 și am prins automotor curatel, mergea clima..
Automotoarele Bucurestiului sunt praf majoritatea. Iar la Pausa parca se trimit in scarba cele mai proaste. Nu se compara Dacos-ul cu oferte last minute de la Bucuresti la Calimanesti/Caciulata cu sageata aia ca tren IR. E mai rapid, e mai ieftin, chiar si conditiile nu sunt rele (comparativ cu un Desiro jegos si fara clima clar e mai bine in autocar). As mai fi zis ce bine era daca CFR Calatori facea asa si pe dincolo, dar la cate se anuleaza in ultima perioada racim gura de pomana. E clar ca era necesara linia Valcele - Ramnicu Valcea, insa eu cred ca si in conditiile actuale se putea face ceva bun si pentru aceasta ruta pentru cei dinspre capitala, gandind variante mai comode cu un mers mai bine pus la punct. Sezonierul de exemplu ar fi fost o varianta buna pentru Caciulata, prea putini coboara la orele alea (intr-o halta vai de mama ei), plus ca au de mers in etajat atata drum. N-au vrut macar o cuseta sa bage in locul dormitorului. Cu ceva promovare s-ar mai aduce calatori la tren si in alte moduri (nu ca amaraciunea aia de promovare de acum cateva zile pe pagina lor de FB dupa care ironia sortii a fost sa ajunga tramvaiul de "papusa" la ProTv).
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Joi 29 Iul 2021, 19:47