| Revista presei | |
|
+42MariusM alex.alexus.tm cristi ar ets2oltromânia Peter Fodor jabels cardinal DAS 2011 get. Semafor cristi CFR mtk Amiralul IonutCFR2009 TER200 92Dragos Mihay ravers75 TVlad Adrian78 bobi @ndrey dandel ldh80 crystynyca ciprian71 cfr500 sp59 alinx3330 razvan - trenuri riciu Luna Katalyn DUAL alexmorph3us marius664 dan tm Dr2005 Nesebar AeroX Vitosa Adirmvl 46 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 26 Feb 2020, 19:13 | |
| Trebuie cumparat ceva nou, 150 diesel si 50 electric, sa le bage pe trenurile Regio cu 1-2 vagoane. Pe Constanta si Brasov trebuie cateva rame gen RJ de la OBB sa efectueze 3-4 perechi pe zi Brasov-Bucuresti-Constanta cu opriri doar la Predeal-Sinaia-Ploiesti-Bucuresti si apoi direct Constanta, o viteza maxima de 160 si tarifate IC. Dar e greu, noi nu investim nimic in feroviar asa ca totul e doar un vis frumos si daca vrem ceva modern mergem prin Germania/Austria. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 26 Feb 2020, 19:49 | |
| Pai și ungurii austriecii și nemtii ce fac cu ele? Viitorul sunt trenurile pe baterii și hydrogen dar noi nu ne permitem OBB au început testele cu Desiro ML pe baterii |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 26 Feb 2020, 22:13 | |
| Orice ar fi cumpărat, trebuie luat cu mentenanţa inclusă, să fie treaba producătorului să facă reviziile şi reparaţiile, nu să se chinuie CFR Călători să găsească vreo firmă dispusă să particpe la licitaţie şi să facă toată birocraţia prin SICAP. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 27 Feb 2020, 07:06 | |
| Mentenanță inclusă și gata le-ați găsit rezolvarea tuturor problemelor ce or să apară după un an - doi de exploatare, dar hale pentru ele avem sau le ținem sub cerul liber? La București de exemplu depoul ăla e mic și când erau cele două Zet-uri ce făceau cursele de Dragon - Obor seara când le băgau în depou începea circul, încurcau circulația locomotivelor. Dar acuma de-or veni ramele astea multe? Dacă or veni, că eu nu mai cred în povești gen punguța cu doi bani. Tot mai repede mai reparăm o malaxă să iasă comisionul șmecherilor din CFR. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 27 Feb 2020, 08:57 | |
| ,,Meşterii" din depou nu ar trebui lăsaţi nici să schimbe un bec.
Nu cred că scrie undeva că un tren trebuie să stea într-o hală, mai ales că şi pe la case mai mari e tehnic imposibil să bagi toate vehiculele feroviare în hale. _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 27 Feb 2020, 10:44 | |
| Daca mesterii de prin depouri nu s-ar fi implicat in repararea diverselor probleme si chiar mecanicii pe traseu acum ai fi vazut toate dezastro la gard. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 27 Feb 2020, 12:41 | |
| - Dr2005 a scris:
- ,,Meşterii" din depou nu ar trebui lăsaţi nici să schimbe un bec.
Nu cred că scrie undeva că un tren trebuie să stea într-o hală, mai ales că şi pe la case mai mari e tehnic imposibil să bagi toate vehiculele feroviare în hale. Nu domnule, nu trebuie sa stea in hale, nici in Romania nu STAU in hale. Toate locomotivele in depouri stau in curte, in hale intra doar la revizii si reparatii. Halele au tot felul de dotari obligatorii pentru verificarea si repararea locomotivelor, canal cu pantalon, pod rulant, scufundator de osii, etc. problema este ca depourile au fost proiectate concomitent cu inventarea, dezvoltarea si modernizarea caii ferate pe acelasi principiu : pentru LOCOMOTIVE. Acuma insa apar ramele astea care asa cum arata alti vorbitori dau probleme in exploatarea depourilor care nu au fost proiectate pentru asa ceva. Apoi AGIFER a descoperit ca nu exista instructiuni suficiente pentru verificarea, repararea ramelor. Adica nu s-au invrednicit nici macar partea scriptica sa o aiba in concordanta cu tipul de material rulant, daramite dotarea tehnica, adica linii mai lungi si poate mai multe pentru garare, hale mai lungi in care ,,mesterii” sa schimbe totusi un bec, sa nu trebuiasca sa fie platita o firma ,,specializataȚ care tot un mester ar trimite sa schimbe un bec la pret de motor de rama. Nu toate reparatiile se pot face sub cerul liber ca nu scrie sa fie tinute in hale. Doctore, viata e putin altfel decit ne-o arat cursurile si procedurile pe care le avem noi prin birouri. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 27 Feb 2020, 15:56 | |
| https://clubferoviar.ro/doua-companii-turcesti-una-ucraineana-si-alta-poloneza-liciteaza-pentru-tramvaie-la-craiova/ |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 29 Feb 2020, 23:53 | |
| https://www.reuters.com/article/us-luxembourg-politics-transportation/luxembourg-becomes-first-country-to-make-public-transport-free-idUSKBN20N0RX |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 02 Mar 2020, 18:25 | |
| https://www.railjournal.com/fleet/austria-to-test-hydrogen-traction/ |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 04 Mar 2020, 16:03 | |
| https://www.bihon.ro/stirile-judetului-bihor/circulatie-blocata-intre-oradea-cluj-accident-intre-un-tir-si-un-tren-1404708/?fbclid=IwAR0M_g923iIolcsMq3GX1El2ZS1678ZtV0j8ZjDK6Vvv6w4WyVKRsJF_-iQ |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 04 Mar 2020, 23:46 | |
| https://clubferoviar.ro/cum-apara-constantin-axinia-calatorii-cfr-de-coronavirus/?fbclid=IwAR2PD_43CxVp53qXDifbl8IYYrGJOaI3EtWdIV_ufiwCMRzTKpEdD_CWmno Cam hazardat articol |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 05 Mar 2020, 15:45 | |
| Oare tot orezarii câștiga?
https://clubferoviar.ro/arf-cumpara-cel-putin-20-de-rame-electrice-interregionale/ |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 05 Mar 2020, 18:01 | |
| https://www.puterea.ro/dezvaluiri/lectii-moderne-de-furat-legal-la-cfr-190883.html?fbclid=IwAR349zx_fmrSNr2txl7QporCTeY9XEE2_BasaKaF9aNGaPLiVOYB1LYZjZU |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 05 Mar 2020, 18:34 | |
| Cică UE e cu ochii pe Franța și Germania
https://clubferoviar.ro/oficiali-europeni-dg-move-si-dg-comp-priviti-cu-scepticism-de-catre-operatorii-feroviari-romani/ |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|