| Revista presei | |
|
+42MariusM alex.alexus.tm cristi ar ets2oltromânia Peter Fodor jabels cardinal DAS 2011 get. Semafor cristi CFR mtk Amiralul IonutCFR2009 TER200 92Dragos Mihay ravers75 TVlad Adrian78 bobi @ndrey dandel ldh80 crystynyca ciprian71 cfr500 sp59 alinx3330 razvan - trenuri riciu Luna Katalyn DUAL alexmorph3us marius664 dan tm Dr2005 Nesebar AeroX Vitosa Adirmvl 46 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 19 Feb 2020, 13:39 | |
| Si nu puteau monta acolo o instalatie SAT sau BAT care sa fie controlata din statia Simeria ? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 19 Feb 2020, 14:09 | |
| - ldh80 a scris:
- Si nu puteau monta acolo o instalatie SAT sau BAT care sa fie controlata din statia Simeria ?
Și înainte controlul de la SAT erau făcute din ghereta aia de langa bariere și când pleca trenul din Simeria respectiv Barcea Mică se pornea instalația la comanda telefonica |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 19 Feb 2020, 15:17 | |
| - Adrian78 a scris:
- ldh80 a scris:
- Si nu puteau monta acolo o instalatie SAT sau BAT care sa fie controlata din statia Simeria ?
Și înainte controlul de la SAT erau făcute din ghereta aia de langa bariere și când pleca trenul din Simeria respectiv Barcea Mică se pornea instalația la comanda telefonica Si ca sa nu mai trebuiasca sa tii om acolo, nu se poate face ca acolo sa fie o instalatie SAT sau BAT, care sa fie inchisa automat de tren, cand trenul ar intra pe anumite sectiuni izolate dintre statiile Barcea Mica si Simeria (mai ales ca intre aceste doua statii exista BLA din cate stiu) ? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 19 Feb 2020, 16:03 | |
| Costă cca. 110.000 lei + TVA o astfel de instalaţie, la care se adaugă costul certificării de interoperabilitate. _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 19 Feb 2020, 18:04 | |
| Circ am fost, circ suntem si circ o sa fim, o tara de ................. asa am fost mereu si asa ramanem. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8364 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 19 Feb 2020, 18:15 | |
| https://clubferoviar.ro/euronews-romania-alaturi-de-bulgaria-are-cele-mai-proaste-cai-ferate-din-europa/ |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 22 Feb 2020, 19:57 | |
| https://clubferoviar.ro/breaking-directia-feroviara-a-ministerului-transporturilor-a-fost-desfiintata/?fbclid=IwAR2AJQmgv0_Sek2ZgVzaxm1D69j3-aLej5zXxzM7ZDvZ913nDz-ycsfY2D0 Au amestecat mere cu prune, o să iasă un mare magiun, vai de plua noastră tot pe loc batem pasul... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 22 Feb 2020, 22:42 | |
| Relaxează-te, că nu s-a desfiinţat nimic. S-a făcut un post de director general peste alea 2 direcţii, dar restul organigramei se aprobă prin OMTIC intern şi nu se publică în Monitorul Oficial. A mai fost situaţia asta, ultima dată când au desfiinţat direcţia generală cu pricina, i-a dat în judecată fostul director general, că era numit prin concurs, aşa că au trebuit să reînfiinţeze direcţia generală pentru câteva zile, apoi să o desfiinţeze iar, pentru că respectivul şi-a dat demisia după ce a fost reîncadrat... evident, fostul DG a primit retroactiv salariile pe vreo 3 ani cât a durat procesul. _________________ :TTT:
|
|
| |
Peter Fodor
Numarul mesajelor : 205 Varsta : 45 Reputatie : 3376 Data de inscriere : 22/03/2016
| Subiect: Re: Revista presei Lun 24 Feb 2020, 12:17 | |
| Noi amenzi aplicate de OPC
https://informatiahr.ro/amenzi-de-30-000-de-lei-si-oprirea-temporara-a-prestarii-serviciilor-in-trei-gari-din-harghita-dupa-controalele-protectiei-consumatorilor/
„S-au dispus măsuri de oprire temporară a prestării serviciilor la 3 operatori economici, gări din Băile Tuşnad, Sânsimion şi Siculeni, până la remedierea deficienţelor (s-a dat un termen de 15 zile) şi intrarea în legalitate”.
În Băile Tuşnad HM şi Sânsimion HM nu îşi desfăşoară activitatea nicun agent economic. Băile Tuşnad are program fracţionat de emitere a legitimaţiilor de călătorie iar în Sânsimion nu se emit legitimaţii de călătorie. La Siculeni eraun chioşc alimentar dar stă închis din primăvara trecută. În aceste condiţii, ce activitate au oprit ? Sau au închis pur şi simplu gările ? Că dacă da, este un precedent periculos, în maniera aceasta vor putea să închidă marea majoritate a gărilor şi asta ar însemna cam lovitura finală pentru CFR Călători. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 24 Feb 2020, 12:56 | |
| ,,Gara" (de fapt staţia CF, că gară e o staţie înfundată la un capăt) nu are personalitate juridică. Oricum, staţiile sunt ale CFR S.A., nu are CFR Călători, chiar şi pentru casa aia de bilete deschisă câteva ore pe zi se plăteşte chirie. E posibil să fie vorba despre bude, dar şi alea sunt, în general concesionate/închiriate de CFR S.A. unor agenţi economici (alea neprivatizate sunt gratuite - pe unde mai sunt). _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 25 Feb 2020, 14:23 | |
| https://clubferoviar.ro/ungaria-rascumpara-transportul-feroviar-de-marfa-de-la-austrieci-romania-ii-pune-lacat/ |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 25 Feb 2020, 15:32 | |
| Titlul e pus total aiurea. Guvernul maghiar, într-un acces de populism, vrea să cumpere nişte acţiuni la Rail Cargo Ungaria. În 2008, MAV Cargo a fost vândută cu 102,5 miliarde forinţi, adică vreo 380 milioane euro la cursul de atunci (1 euro = 266 forinţi). Asta în condiţiile în care vânzarea nu a inclus nicio locomotivă, de au trebuit austriecii să mai cheltuie încă jumate din cât au dat pe firmă doar ca să facă rost de locomotive. Iar dacă, ipotetic vorbind, austriecii acceptă să vândă acţiuni, cu siguranţă vor trece tot ce e de valoare pe numele firmei mamă şi vor da ungurilor o parte din brand, adică din aproape nimic, dar îi va aduce capital electoral lui Viktor Orban, asta în condiţiile în care UE discută blocarea fondurilor europene pentru Ungaria şi Polonia din cauza nerespectării statului de drept. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 26 Feb 2020, 10:33 | |
| |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 26 Feb 2020, 18:57 | |
| https://clubferoviar.ro/cfr-calatori-ramane-fara-piese-de-schimb-la-sageata-albastra-nu-se-mai-fabrica/
Cum ar fi sa ajunga majoritatea dezastro la gard, multe piese nu se mai fabrica si cine le producea au monopol pe intreaga Europa, deci nu se pot inlocui cu altceva. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 26 Feb 2020, 19:02 | |
| Treaba asta parcă a zis-o şi colegul nostru de forum Mishu88 acum câţiva ani, că piesele să găsesc greu şi că e mai uşor să repari o Malaxa. Cam asta e durata de viaţă a unui automotor nou - 15-20 de ani, după care reciclare sau vânzare prin Africa sau Asia. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|