|
| Revista presei | |
|
+42MariusM alex.alexus.tm cristi ar ets2oltromânia Peter Fodor jabels cardinal DAS 2011 get. Semafor cristi CFR mtk Amiralul IonutCFR2009 TER200 92Dragos Mihay ravers75 TVlad Adrian78 bobi @ndrey dandel ldh80 crystynyca ciprian71 cfr500 sp59 alinx3330 razvan - trenuri riciu Luna Katalyn DUAL alexmorph3us marius664 dan tm Dr2005 Nesebar AeroX Vitosa Adirmvl 46 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 17 Iun 2019, 01:13 | |
| - dan tm a scris:
- Parca s-a incercat si la noi modernizarea vagoanelor 47
https://zdopravy.cz/ceske-drahy-ukazaly-prvniho-modernizovaneho-honeckera-ubyly-v-nem-sedacky-29834/ Eu le-as face vagoane de biciclete. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun 17 Iun 2019, 11:30 | |
| S-a incercat, si au scos ceva parca mai inghesuit ca 21-47. Ma refer la 20-31, ca 10-31 nici n-au circulat. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 17 Iun 2019, 12:09 | |
| Din cauza ca asa e mentalitatea romanilor sa faca orice din piatra seaca. Ar baga si 100 locuri nu i intereseaza pe cei care le aproba important e sa scoata cat mai mult cu un confort cat mai mic. Sa fi avut capul si mintea polonezilor le faceau 20-31 dar unul din saloanele mici sa fi facut un compartiment pentru insotitor si caine si rasteluri pentru biciclete. Dar nu noi batman batman ma mir ca in etajatele astea modernizate in 2018-2019 nu au pus mai multe locuri.
Sa fi fost baieti destepti tot ce modernizeaza acum 20-68 si 20-49 toate ar fi trebuit sa iasa macar cu cate 2-4 rasteluri la unul din capetele vagonului, asa doar ne uitam in curtea polonezilor si nu ne ramane decat sa visam ca vreodata in viata asta vom avea si noi macar 30% din ce au polonezi.
Romania cred ca e penultima tara din EU care refuza transportul bicicletelor sau care taxeaza la suprapret transportul bicicletelor, ca ultima tara cred ca stiti care e ca doar vorbesc aceeasi limba, CFM Moldova. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8302 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 17 Iun 2019, 12:46 | |
| Nu ai nimerit-o, la moldoveni e permis cu biciclete in trenuri, iar biletul e simbolic si deseori nasii nici nu cer vreun bilet/bani pentru bicicleta. Si ai si loc destul unde sa o pui la spatiul de bagaje al trenurilor, cu exceptia unor automotoare. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 17 Iun 2019, 14:07 | |
| Cand am cautat eu acum multe luni la ei pe site nu scria absolut nimic de această treaba cu bicicletele iar pe pagina lor plus posturilor celor care au fost pe acolo la fel nu am vazut nimic pe această temă.
Asta e am gresit si eu odată la 6 luni dar asta înseamnă că CFR Călători e chiar ultima la acest capitol. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6765 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 18 Iun 2019, 10:24 | |
| Caile Ferate Romane, puse pe butuci chiar de statul roman https://www.national.ro/news/caile-ferate-romane-puse-pe-butuci-chiar-de-statul-roman-660045.html/
Asta tot auzim, dar hai sa aprinda cineva focul odata, poate vedem chiar artificii. Pe butuci sta de prea multa vreme. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 18 Iun 2019, 10:44 | |
| Astfel de articole alarmiste, comandate sau scrise de sindicate, apar de câţiva ani. Chestia e că câinii latră, caravana trece, dar unii chiar ăi văd pe aceşti ,,specialişti în relaţii publice" ca salvatori ai căii ferate. De fapt, ei ţin cu dinţii de un mod de lucru depăşit, tocmai pentru a avea membri în sindicat. De aia avem încă case de bilete şi nu automate, de aia avem în unele staţii partide mari de manevră, de aia cu greu am reuşit să introducem deservirea cu un singur agent la marfă pe câteva secţii, de aia avem trenuri din locomotivă şi un vagon în timp ce automotoarele stau în depou, de aia nu avem mers cadenţat şi avem grupe şi grupuleţe spre toate fundăturile (motorină în plus, personal de manevră, încă un şef de tren sau chiar 2 pentru grupa aia). Ăsta e motivul pentru care CFR Călători, CFR Marfă şi chiar CFR S.A. vor fi ineficiente mult timp de acum înainte. Voi nu i-aţi văzut pe aceşti lideri cum au început să urle ca pe câmp în momentul în care AFER le-a zis că anumite instrucţii trebuie înlocuite cu proceduri proprii... urlau ca apucaţii, mai aveam puţin şi chemam paza.
Hai să vă dau câteva exemple cu ce ne presează Comisia Europeană să modificăm/abrogăm şi să transformăm în procedură a administratorului de infrastructură şi a operatorilor, cuprinsă în Sistemul de Management al Siguranţei (SMS) propriu de vreo 4 ani şi pentru care riscăm infringement: OMT nr. 103/2008 privind aprobarea Instrucţiunilor pentru admiterea şi expedierea transporturilor excepţionale pe infrastructura feroviară - nr. 328 OMTI nr. 1684/2012 pentru conducerea şi deservirea trenurilor directe de marfă în sistem simplificat OMT nr. 256/2013 pentru aprobarea Normelor privind serviciul continuu maxim admis pe locomotivă, efectuat de personalul care conduce şi/sau deserveşte locomotive în sistemul feroviar din România
Când oi avea timp, vi le scriu şi pe restul. _________________ :TTT:
|
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6665 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 18 Iun 2019, 10:57 | |
| Dragul meu, grupuletele de vagoane (automotoare) pentru anumite destinatii fac ca destinatia aia sa fie viabila.
Vezi ca autoturismul personal te ia din fata casei si te duce in fata destinatiei. Daca ma pui sa schimb odata, stramb din nas. Daca ma pui sa schimb de doua ori, nu merg. Si nu vorbesc de mine, ca fost pasionat, ci de cel care are treaba si merge si cu bagaje, eventual si copii. Daca nu am tren direct Oradea Mangalia, atunci nu mai folosesc trenul, la fel pentru alte destinatii! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18754 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24332 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 18 Iun 2019, 16:48 | |
| Și mai vrem mocănița și turism când sunt așa demenți
https://www.ziardesuceava.ro/node/3427 |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 18 Iun 2019, 17:57 | |
| - riciu a scris:
- Dragul meu, grupuletele de vagoane (automotoare) pentru anumite destinatii fac ca destinatia aia sa fie viabila.
Automotoarele da, dar eu vorbesc de grupe de vagoane, care necesită manevre. Ar trebui ca pe liniile principale* să circule trenuri la mers cadenţat (neapărat divizori şi multiplii ai orei, pentru a fi uşor de reţinut de către publicul călător, adică 30 minute - 1 oră - 2 ore - 4 ore) de la 5 la 22 (şi la 22 să pornească trenurile de noapte, mă rog, cu excepţiile gen Bucureşti - Satu Mare unde se va intercala în cadenţarea de pe Bucureşti - Cluj trenul respectiv), iar din nodurile feroviare să fie legături la ele, desigur tot cadenţate şi ele. Prin reducerea numărului de trenuri de lung parcurs şi prin schimbarea personalului pe traseu în anumite cazuri, s-ar reduce şi costurile cu cazarea la dormitoare a personalului. Dar asta ar însemna adio titularizare şi sigur vor sări de partea dorsală în sus sindicatele. *) Linie principală = linie de pe reţeaua TEN-T Centrală, nu are rost să ne mai referim la ,,linii magistrale" ca acum 50 de ani. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6913 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 18 Iun 2019, 18:13 | |
| Pai si daca vreau sa merg la cuseta pana la Sighetu Marmatiei cum fac...ma dau jos in mijlocul noptii cu bagajul si doi copii sa iau alt tren??? Eu ca eu, dar copiii is cam pretentiosi ...Cred ca daca n-ar fi rentabil cuseta pe trenul ala o scoteau de mult.Ar trebui ca CFR Calatori sa achizioneze mai multe cusete si dormitoare e cerere mare pentru ele nu numai acum in sezon...Asta pentru ca de la an calatoria cu trenul tot creste pe distantele lungi, asa ca la noi tot vor fi CD si VD...chiar daca unora nu le convine, dar noi nu suntem Germania unde viteza medie e de peste 100km/h... |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 18 Iun 2019, 18:41 | |
| Hai sa nu cadem in extreme. In alte tari sint trenuri cadentate(sau poate cu o frecventa mai mare) intre care sint si trenurile de lung parcurs.
Acuma de exemplu pe Arad -Timisoara Nord sint tot felul de oferte la accelelare, dimineata la 1834 nasii umbla cu biletele de mina dupa eventualii calatori din Vinga si Sag, pai ce nevoie ar fi sa mai opreasca acolo daca ar fi cadentate?
din Timisoara cadentate spre Arad, Lugoj(poate Caransebes) de acolo la Resita iar unele dintre ele sa fie cu legaturi intre ele.
Tot vorbim aici de trenuri directe contra trenuri cu schimbari.Pai cum sa ma bazez pe trenuri cu schimbari cind trenurile directe intirzie cu orele iar mai apoi stau sa ia calatorii dintre ele.
1695 asteapta pe 1662 preluare pasageri apoi intirzie in parcurs.la Timisoara Nord il intirzie pe 78 legatura la 1695. 1743 asteapta in Arad pe 2043.
1696 il asteapta pe 1833 si exemplele se duc in tara.
asta ca sa nu mai spunem de ,,legaturi" bine facute
in Suceava 1766 pleaca la 05.53 iar 1757 soseste la 06.07. Ne miram ca autobuzele Apetrans sint pline.
In acest mod de a calatori: restrictii de viteza, arbori cazuti in gabarit, deraieri, locomotiva nu dezvolta putere, EA limitata la 100 etc cum sa te risti sa mergi la legatura?
Asa daca sti ca ai tren la fix si jumate esti bazat. Nu trebuie sa fie toata ziua ca nici tramvaiele nu sint toata ziua dese, sint intervale orare moarte sint de acord.
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8367 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 18 Iun 2019, 19:33 | |
| https://clubferoviar.ro/trenuri-private-spre-litoral/
Reclamă trenurilor private. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| | | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 18 Iun 2019, 20:35 | |
| Păi si nu e asa ? Plus ca e singurul operator ce are spații pentru biciclete spre litoral și la pret de România doar 4.8 RON nu prețurile alea de occident cerute de CFR Călători și pui bicla pe unde apuci. Am putea spune ca RegioCalatori cu aceasta pereche a adus Occidentul mai aproape atât ca conditi de călătorie cat si servici.
Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Mar 18 Iun 2019, 20:39, editata de 1 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |