|
| Revista presei | |
|
+42MariusM alex.alexus.tm cristi ar ets2oltromânia Peter Fodor jabels cardinal DAS 2011 get. Semafor cristi CFR mtk Amiralul IonutCFR2009 TER200 92Dragos Mihay ravers75 TVlad Adrian78 bobi @ndrey dandel ldh80 crystynyca ciprian71 cfr500 sp59 alinx3330 razvan - trenuri riciu Luna Katalyn DUAL alexmorph3us marius664 dan tm Dr2005 Nesebar AeroX Vitosa Adirmvl 46 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14501 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 10 Iun 2019, 22:13 | |
| Păi nenea Smart din cauza asta a fost pus director. S-a prefăcut fidel societății de stat dar el e cu gândul tot la privați, la nașul său spânzurat (Costel Comana). Rodrigo stă și râde și el pe holuri și treaba merge. Privatul prosperă că și așa avea deficit de personal, iar societatea de stat pierde oameni capabili pe bandă. Falimentul e pe-aproape, și, probabil că unii, sau mulți, de bucurie își freacă pălmile ! Dar viața merge înainte, și cu SNTFC dar și fără, sau cum s-o numi la un moment dat. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 10 Iun 2019, 23:04 | |
| Las că cu asta salvează compania Deci asta mai lipsea acolo că în rest e totul ok.Ma întreb cât câștigă într-o lună?Trazneascai dzeu cu cine io adunat și votat
https://www.bugetul.ro/mutare-surpriza-vocea-guvernului-a-ajuns-in-consiliul-de-administratie-al-unei-importante-companii-de-stat/ |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13002 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 10 Iun 2019, 23:13 | |
| Si eu am facut meteorologie un semestru, m-as califica sa fiu numit undeva?De exemplu la Metrorex ca acolo picura apa pe pereti. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 10 Iun 2019, 23:19 | |
| - dan tm a scris:
- Si eu am facut meteorologie un semestru, m-as califica sa fiu numit undeva?De exemplu la Metrorex ca acolo picura apa pe pereti.
. La asta mă gândeam și eu l-au luat să prevadă vremea pe unde o să pice copacii?Vine Dr2005 și zice că nu ia multi că asta vreo 100 în toate companiile |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13002 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 10 Iun 2019, 23:32 | |
| Copacii intra la Codul Silvic.
Doar cei din energie au fost cumva destepti si au prevazut in lege culoar pentru liniile de transport energie. Cred ca si cei de la calea ferta daca se ocupau 30 de ani de defrisarea unui culoar, nu-i intreba nimeni nimic. Insa ei nu s-au ocupat si acuma cei de la silvic invoca orice motiv sa arate ca exista suprafata forestiera, in conditiile in care in zonele retrase se taie la greu. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 11 Iun 2019, 14:19 | |
| CFR Infrastructura 7 iunie la 13:00 ˇ Bucureşti, 07 iunie 2019 CFR SA a lansat prima etapă a proiectului Modernizarea a 47 de staţii de cale ferată
CFR SA a lansat licitaţiile în vederea elaborării studiilor de fezabilitate pentru primele 24 staţii de cale ferată, aflate pe raza judeţelor Satu Mare, Maramureş, Sălaj, Cluj, Bistriţa-Năsăud, Bihor, Olt, Dolj, Teleorman, Buzău, Bacău, Brăila, Galaţi, Vrancea, Constanţa şi Călăraşi, incluse în proiectul Modernizarea a 47 de staţii de cale ferată, parte integrantă a Programului Operaţional Infrastructură Mare.
♦SRCF Cluj - 8 staţii: Satu Mare, Baia Mare, Jibou, Dej Călători, Beclean pe Someş, Valea lui Mihai, Carei, Salonta ♦SRCF Craiova - 6 staţii: Târgu Jiu, Alexandria, Caracal, Filiaşi, Roşiori Nord, Piatra Olt, ♦SRCF Constanţa - 4 staţii: Mangalia, Neptun (Hc), Costineşti Tabără, Ciulniţa ♦SRCF Galaţi - 6 staţii: Râmnicu Sărat, Adjud, Comăneşti, Făurei, Tecuci, Mărăşeşti.
Obiectivele prevăzute în elaborarea studiilor de fezabilitate au drept scop asigurarea unor servicii de calitate într-un spaţiu modern, adaptat cerinţelor pieţei şi nevoilor călătorilor, cu accent deosebit pe: ♦modernizarea și repararea clădirilor de călători, inclusiv facilități pentru persoanele cu mobilitate redusă; ♦înălțarea peroanelor în conformitate cu standardele europene, modernizarea copertinelor, a liniilor din stații, pasajelor, pasarelelor şi asigurarea accesului la peroanele intermediare; ♦asigurarea sistemelor de ventilație şi încălzire, montarea de panouri fonoabsorbante ♦modernizarea echipamentelor de telecomunicaţii şi de informare a publicului călător; ♦înlocuirea instalaţiilor electrice, sanitare şi termice şi refacerea sistemului de drenaj; ♦asigurarea elementelor de siguranţă în staţii, prin construirea unor rampe speciale pentru accesul persoanelor cu dizabilităţi, balustrare, garduri de siguranţă între liniile din staţii etc.
♦Valoare totală estimată: 9, 7 mil. RON, fără TVA
♦Finanţare: fonduri externe nerambursabile |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6910 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 11 Iun 2019, 15:11 | |
| Astazi s-a semnat contractul si pentru linia spre aeroport, castigatoare o firma din Galati.Termen august 2020, deci dupa terminarea Euro...Iar daca tot se termina Euro probabil termenul va fi august 2023... |
| | | alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5713 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 11 Iun 2019, 15:57 | |
| https://clubferoviar.ro/trenuri-internationale/ |
| | | alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5713 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 11 Iun 2019, 15:57 | |
| https://clubferoviar.ro/infrastructura-intermodala-din-porturi/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 11 Iun 2019, 20:35 | |
| Șpăgi de zeci de milioane de euro
https://www.capital.ro/lovitura-in-plin-dna-a-pus-un-sechestru-urias-pe-averea-unui.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 14 Iun 2019, 20:52 | |
| Operatorii de transport feroviar in anul fiscal 2018: prima coloana reprezentand cifra de afaceri, iar a doua coloana profit/castig
CFR Infrastructura -> 215,18 mil. €// 2,20 mil. €
CFR Calatori -> 416,97 mil. €// – 17,43 mil. € Regio Calatori -> 36,19 mil. €// – 0,13 mil. € TFC ->21,20 mil. €// – 1,63 mil. € Interregional -> 7,99 mil. €// 0,068 mil. € ATC ->1,92 mil. €// – 0,57 mil. € Softrans -> 6,98 mil. €// 1,23 mil. €
CFR Marfa -> 150,77 mil. €// – 33,27 mil. € GFR -> 141,90 mil. €// – 6,16 mil. € DB Cargo -> 45,12 mil. €// 2,56 mil. € UTZ -> 36,36 mil. €// 0,67 mil. € RCR ->12,4 mil. €// 0,50 mil. € CTV ->11,5 mil. €// – 0,18 mil. € VTR ->14,70 mil. €// 0,16 mil. € TFG ->28,80 mil. €// 1,03 mil. € GPRC -> 6,26 mil. €// – 1,40 mil. € TRC -> 60,50 mil. €// 0,034 nil. € LTE ->3,29 mil. €// 0,29 mil. € CER -> 4,80 mil. €// 0,047 mil. € Softronic -> 21,14 mil. €// 0,75 mil. € Reloc ->15,98 mil. €// 0,94 mil. € C-Grup -> 8,20 mil. €// 1,18 mil. € MMV ->7,22 mil. €// 0,034 mil. € THF ->7,18 mil. €// – 0,62 mil. € RFO -> 8,29 mil. €// 0,82 mil. € EXFO -> 6,14 mil. €// – 0,66 mil. € IRT CCF -> |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14501 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 15 Iun 2019, 17:26 | |
| Pentru cei care (se) intreaba de ce nu sunt trimise la modernizare sirurile alea de vagoane ce stau prin gari si revizii de vagoane
https://clubferoviar.ro/vagoane-bune-de-casat/ Pe rețeaua feroviară sunt peste 6.400 de vagoane bune de casat. Soluțiile CFR Călători și CFR Marfă. Pe întreaga rețea feroviară românească sunt în momentul de față 6.426 de vagoane bune de casat, atât de marfă cât și de călători. Club Feroviar vă prezintă soluțiile găsite de conducerile CFR Călători și CFR Marfă pentru a scăpa de acest balast și de a realiza venituri suplimentare. Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători CFR Călători are în momentul de față 350 de vagoane a căror casare a fost aprobată, după cum a declarat pentru Club Feroviar directorul general Valentin Dorobanțu.
El a precizat că acestea reprezintă 12% din parcul total de vagoane al societății. Făcând un calcul simplu, rezultă că CFR Călători are un parc total de 2.917 vagoane, din care scădem parcul activ de 797 (conform Raportului de activitate al societății pe anul trecut). În consecință, 2.120 de vagoane nu circulă în prezent pe rețeaua feroviară.
La rândul ei, Societatea Națională de Transport Feroviar de Marfă CFR Marfă a comunicat, la solicitarea făcută de Club Feroviar, că are în patrimoniu 4.306 vagoane nefuncţionale, ”vagoane care nu mai pot fi reparate şi în cazul cărora unica soluţie este casarea şi valorificarea”. Adunând cifrele de la călători și marfă, obținem un total general de 6.426 de vagoane bune de casat, cu rezerva că unele vagoane din parcul inactiv al CFR Călători mai pot fi reparate, însă nu sunt mai mult de câteva sute și, deci, nu influențează semnificativ calculul. În plus, mai sunt abandonate pe rețeaua feroviară și vagoane care au aparținut unor întreprinderi care au dat faliment între timp, a căror contabilizare este imposibil de făcut. Așa că cifra ar putea fi, de fapt, mult mai mare.
CFR Călători adoptă deviza ”prin noi înșine” În ceea ce privește CFR Călători, Valentin Dorobanțu spune că s-a încercat vânzarea celor 350 de vagoane la Bursa Română de Mărfuri, dar nu s-a prezentat nimeni la licitație. ”Piața de fier vechi este în momentul de față la un nivel foarte scăzut. În plus, la vagoane se adaugă cheltuielile de tăiere, de transport și cu preluarea deșeurilor, pentru că ele nu conțin doar fier, ci și alte materiale, cum ar fi tapițeria scaunelor”, spune directorul.
Valentin Dorobanțu a precizat că la nivelul societății este în analiză un plan în urma căruia activitatea de casare și cea de tăiere să se facă în reviziile proprii ale operatorului feroviar de stat. ”Suntem în proces de analiză a costurilor, să vedem dacă rentează să facem această activitate cu personalul propriu. Dacă va rezulta că nu pierdem sau chiar am putea avea un minim profit, vom face acest lucru”, a mai spus el.
CFR Marfă vinde la Bursa Română de Mărfuri vagoane bune de casat ”CFR Marfă are în patrimoniu 4.306 vagoane nefuncţionale, vagoane care nu mai pot fi reparate şi în cazul cărora unica soluţie este casarea şi valorificarea. Cele mai multe vagoane din această categorie se află pe raza Sucursalei Muntenia Dobrogea, respectiv Centrul zonal de Marfă Bucureşti – 1.740 de vagoane iar cele mai puţine la Constanţa – 153 de vagoane”, au răspuns oficialii CFR Marfă la solicitarea făcută de Club Feroviar.
Ei au precizat că în prezent operatorul național feroviar de marfă are în derulare trei contracte ce au ca obiect valorificarea ca deşeuri metalice feroase a vagoanelor aprobate la casare prin hotarâri ale Cosiliului de Administraţie. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13002 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 16 Iun 2019, 21:17 | |
| Parca s-a incercat si la noi modernizarea vagoanelor 47
https://zdopravy.cz/ceske-drahy-ukazaly-prvniho-modernizovaneho-honeckera-ubyly-v-nem-sedacky-29834/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 16 Iun 2019, 22:22 | |
| EA 612 defecta la Recaș sa trimis mașină de ajutor EC095
https://www.opiniatimisoarei.ro/locomotiva-in-flacari-in-apropiere-de-timisoara-200-de-calatori-evacuati-din-tren/16/06/2019 |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14501 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 16 Iun 2019, 23:10 | |
| Ce arde nu putrezește. Noroc că nu o ars grav. În scurt timp revine la drum. Acesta e efectul renunțării la titularizarea locomotivelor. Nu se mai ocupă nimeni de ele, și nici pe la depouri că nu prea mai are cine. Șefi servicii directori și tesa cât mai mulți, de pălmași nu mai e nevoie. Să vedem cine și cu ce vor mai duce trenurile. Și tare mi-e frică că Smart pune bețe și proiectului ARF de cumpărare rame. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |