Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+61
Ionut31
Bebe
comradetymo
Johnny84
Laurentiu Ciobanu
Costin.B
vlad237
frank81
LokDiesel
Chemnitzer
sp59
Ony_x
Pandelea50
TGV 4515
bubu
MariusM
CalinIonMihai
Norbi
DAS 2011
pwilk47490
TVlad
riciu
Cipri Andrei Neculai
Adrian78
cardinal
Peter Fodor
SMDS
daniel_c
sytrus
cristi ar
razvan - trenuri
Lumunita Stana
cristi CFR
bobi
alinx3330
ldh80
CristianSM
lokomo69
AeroX
vanchorusebulgaria
TER200
cfr500
Vitosa
Adirmvl
alex.alexus.tm
rizelgeorgel2004
AndreiCFRbv
Luna
didinul
ravers75
ciprian71
marius664
dan tm
get.
Veaceslav_MD
@ndrey
Nesebar
Katalyn
Dr2005
DUAL
IonutCFR2009
65 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 47, 48, 49 ... 52 ... 56  Urmatorul
AutorMesaj
Ony_x




Numarul mesajelor : 297
Reputatie : 4500
Data de inscriere : 21/05/2013

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 48 Icon_minitimeMar 06 Iun 2023, 13:01

Vitosa a scris:
@Ony_x
Depoul Constanța nu a existat vreodată. Aia e revizia de vagoane Constanța, sau grupa tehnică cum i se mai spune. Ăla de care spui e firul 3 Constanța - Palas. Pe vremuri era folosit de locomotivele care mergeau la sau veneau de la depoul Palas. Și electrice și diesele. După 1998 odată cu reorganizarea făcută de președintele marinar, depoul Palas a devenit depou al CFR Marfă și a dispărut ca să zic așa folosirea acelei linii. Pentru că în prezent, dar nu de acum, CFR Călători își duce la Medgidia locomotivele diesel și automotoarele pentru alimentat cu motorină. Cu tren sau fără. Cred că vezi și tu pe feisbucul ăla poze (compuneri EA+DA+2/4 etajate+LDH, sau LDE+AM malaxa) și discuții contradictorii.
Multumesc mult pentru informatii ! Acea linie ma intrigat mereu cand am vazut-o din tren, merge paralel cu M800 din Palas pana la sa spun acum corect grupa tehnica Constanta. Chiar si din tren este foarte vizibil ca pe aceasta linie nu a mai trecut nici un vehicol feroviar de multi ani, sina e ruginita si cu vegetatie crescuta pe linie. Acum am inteles si de ce. Elaborand mai mult pe informatiile furnizate de colegul Vitosa, mi se pare stupid ca CFR calatori sa duca vehicolele diesel pana la Medgidia pentru realimentare. Atribuirea depoului Palas doar pentru CFR marfa e cel putin ciudata, ca sa nu zic mai mult. In grupa tehnica Constanta sunt stationate si locomotive nu doar vagoane, inclusiv celebrul malaxor 700 vizibil si pe imaginea google maps: https://www.google.com/maps/@44.1701274,28.6125661,3a,75y,3.73h,80.86t/data=!3m6!1e1!3m4!1sOE9K8VfFbUnI-duSEwNF6A!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu
Ma intreb cine a luat o asemenea decizie tampita sa atribuie depoul Palas exclusiv la CFR marfa.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 48 Icon_minitimeMar 06 Iun 2023, 13:38

Cine a luat masura idioata de a sparge CFR-ul.
Dar probabil a mizat pe faptul ca este marfa pentru port.
Sus In jos
comradetymo




Numarul mesajelor : 21
Reputatie : 704
Data de inscriere : 13/01/2023

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 48 Icon_minitimeMar 06 Iun 2023, 14:22

Adrian78 a scris:
In 2010 era grupa Budapesta-Constanta de la 374 cu vagoane 22-96..Cred că am o filmare pe youtube

Cel mai recent tren(stiut de mine) care sa fi mers direct intre Budapesta si litoralul romanesc a fost in minivacanta de 1 mai din 2017,cand unul din trenurile Budapesta-Bucuresti a fost prelungit pana la Mangalia
Sus In jos
Ony_x




Numarul mesajelor : 297
Reputatie : 4500
Data de inscriere : 21/05/2013

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 48 Icon_minitimeMar 13 Iun 2023, 17:48

Mai exista vagoane restaurant pe undeva prin tara ? Sau au fost deja toate casate ? In cazul in care mai exista, credeti ca ar mai avea vreo logica modernizarea lor si utilizarea lor la anumite trenuri de lung parcurs / internationale ?
Sus In jos
comradetymo




Numarul mesajelor : 21
Reputatie : 704
Data de inscriere : 13/01/2023

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 48 Icon_minitimeMar 13 Iun 2023, 17:52

Ony_x a scris:
Mai exista vagoane restaurant pe undeva prin tara ? Sau au fost deja toate casate ? In cazul in care mai exista, credeti ca ar mai avea vreo logica modernizarea lor si utilizarea lor la anumite trenuri de lung parcurs /  internationale ?

Exista pana acum cateva luni pe "Dacia",in prezent nu cred ca mai circula.
Sus In jos
Cipri Andrei Neculai

Cipri Andrei Neculai


Numarul mesajelor : 387
Localizare : M400, km 130
Reputatie : 3363
Data de inscriere : 29/09/2016

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 48 Icon_minitimeMar 13 Iun 2023, 20:44

Ony_x a scris:
Mai exista vagoane restaurant pe undeva prin tara ? Sau au fost deja toate casate ? In cazul in care mai exista, credeti ca ar mai avea vreo logica modernizarea lor si utilizarea lor la anumite trenuri de lung parcurs /  internationale ?

Zac toate prin Grivita. 10 bucati 88-96 (cele gri care mergeau pe Dacia - 010 cu RR in schema Express in 2019 ala fiind ultimul din seria lor care a mai circulat pe intern pana la Arad / Simeria) plus cele cateva 89-76 Bar-Bistro reconstruite de Alstom in 2002-2003 din baze de tip 20-50 de fabricatie Goerlitz prin '84-'85.

Tot asa, pe intern circulau ultima data pe Dacia pana / de la Arad / Simeria anul trecut. 008 si 005 (cel cu rastel de biciclete promovat prin 2017 de Szentes).

Vagoanele ar mai duce cativa ani cu reviziile la zi, iar vanzare ar fi, preturile fiind suprinzator de decente; la drumuri lungi de 8-12h ar da lovitura, dar n-ai personal de exploatare.

Uite, pana sa revina IC-urile, la 1741/2 si 1623/4 aveai serviciu de tip mini-bar. (89-87)
Aceeasi diagrama de locuri exista si in prezent, dar nu mai are cine sa se ocupe de comercializare.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 48 Icon_minitimeMar 13 Iun 2023, 21:32

Nu știu cum mai e în prezent la serviciul vagoane speciale dar a fost o vreme când sntfc cfr C nu plătea diurnă salariaților. Tu te-ai angaja la un job unde când vine ziua de leafă constați că faci muncă patriotică ?
Haideți la cfr să vedeți ce vieață frumoasă e.
Sus In jos
CalinIonMihai




Numarul mesajelor : 421
Reputatie : 1779
Data de inscriere : 25/03/2021

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 48 Icon_minitimeDum 09 Iul 2023, 10:16

CFR SA vrea să cumpere 16 utilaje multifuncționale pentru calea ferată. Licitație de 3,7 milioane de euro
stire din 2020
pana la urma a cumparat sau nu? pentru ca nu se vede nicio miscare.
Sus In jos
CalinIonMihai




Numarul mesajelor : 421
Reputatie : 1779
Data de inscriere : 25/03/2021

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 48 Icon_minitimeDum 09 Iul 2023, 11:57

Cat am lucrat la SIMC Timisoara ca paznic. era un buldozer mai vechi ce il foloseau la curatarea liniilor. adica pe margini. intelegeti voi. dupa ce cel care il opera a iesit la pensie cred nu stiu exact ce sa intamplat cu el, si buldozerul a fost tras la gard si abandonat. multi oameni se plang ca nu au vizibilitate la unele treceri din cauza vegetatiei. dar si eu calator fiind vreau sa vad pe geam peisaje. nu boscheti. de ce in alte tari se poate ei curata si copacii ca sa nu cada pe fire si noi nu suntem in stare. cat de scump poate fi un utilaj?
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 48 Icon_minitimeDum 09 Iul 2023, 13:02

Dar nu zici altfel ? Cati beneficiari de ajutor social are fiecare primarie pe unde tren liniile ferate ? Cu gramada... si aia sunt obligati sa presteze lunar ore munca in folosul comunitatii... Dar asa-i ca nici la coasa nu mai merge nimeni ? Te rogi de ei cu 150 lei ziua de munca si nu vin... Dar ce-s fraier? Lasa ca stau degeaba si imi vine ajutorul social... Despre ce vorbim? O sa creasca paduri ecuatoriale pe langa caile ferate si nici peste 100 de ani n-o sa curete nimeni vegetatia luxurianta pt ca pur si simplu nu-i intereseaza siguranta circulatiei, nu-i doare burta ca din buget s-au achitat niste revizii R9 la Desiro si la nici o luna sunt zgariate la exterior, vopseaua fiind afectata...nimic... Aia din minister taie frunza la caini toata ziua si dau mustele afara din Cismigiu... in loc sa puna la punct societatile aflate in subordine directa... Very Happy
Sus In jos
Bebe




Numarul mesajelor : 92
Reputatie : 719
Data de inscriere : 06/03/2023

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 48 Icon_minitimeDum 09 Iul 2023, 13:12

Nu vine nimeni sa munceasca la Linii,sa taie copaci si tufe pe 2600lei vara la +40.cu apa fiarta dupa tine.Mai bine sezonier in strainatate 3 luni pe an si vi cu cel putin 5000 euroi.Sefimea la aer conditionat,max 8 ore pe zi,vinerea program scurt si salariu grasut cu week end uri libere....... trai pe vatrai
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 48 Icon_minitimeDum 09 Iul 2023, 13:32

IonutCFR2009 a scris:
Dar nu zici altfel ? Cati beneficiari de ajutor social are fiecare primarie pe unde tren liniile ferate ? Cu gramada... si aia sunt obligati sa presteze lunar ore munca in folosul comunitatii... Dar asa-i ca nici la coasa nu mai merge nimeni ?
Sunt vreo 162.000 de beneficiari de ajutor social în ţara asta - https://economie.hotnews.ro/stiri-finante-26371584-cati-oameni-primesc-ajutor-social-romania-suma-medie-platita.htm . Bănuiesc că există pe undeva şi o statistică pe localităţi.
Munca în folosul comunităţii la primăriei se prestează pe terenurile administrate de primărie şi instituţiile subordonate acesteia (şcoală, piaţă, grădiniţă, orfelinat etc.), la mai puţin de 20m de axul căii nu are ce căuata primăria.
Munca în gabaritul căii nu e pentru oricine, îţi trebuie autorizaţie, eventual îţi trebuie şi autorizaţie pentru lucrul pe linie electrificată dacă e cazul. A, că unii primari de comune mai încalcă legea cu bună ştiinţă şi intră cu coasa pe linii e altă mâncare de peşte, o fac pe barba lor, dacă-i prinde Curtea de Conturi au încurcat-o urât de tot (au fost cazuri).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 48 Icon_minitimeDum 09 Iul 2023, 13:51

Bebe a scris:
Nu vine nimeni sa munceasca la Linii,sa taie copaci si tufe pe 2600lei vara la +40.cu apa fiarta dupa tine.Mai bine sezonier in strainatate 3 luni pe an si vi cu cel putin 5000 euroi.Sefimea la aer conditionat,max 8 ore pe zi,vinerea program scurt si salariu grasut cu week end uri libere....... trai pe vatrai

Sa externalizeze mentenanta ca si asa nu fac nimic si sa faca ca in UK lucrari sambata cu muncitori din exterior..
Ma uitam si vineri lucrau in Filiasi unde au schimbat macazurile pe cap Y la 30 de grade in loc sa vina sa lucreze noaptea pe racoare
A ajuns joi in Curtici Smartonul 013 si azi am vazut poze cu el prin Baneasa zgariat din cauza vegetatiei la fel si AM Desiro iesite recent de la Pascani si revopsite s-au zgariat si fac servici doar pe GDN -Otopeni
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 48 Icon_minitimeDum 09 Iul 2023, 13:53

Asa-i frumos, pe canicula sa miroasa creuzotul mai tare... Cati lucrau si cati o frecau la umbra ? Laughing
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 48 Icon_minitimeDum 09 Iul 2023, 14:01

IonutCFR2009 a scris:
Asa-i frumos, pe canicula sa miroasa creuzotul mai tare... Cati lucrau si cati o frecau la umbra ? Laughing

Erau destui dar probabil erau de la ceva firma.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 48 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 48 din 56Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 47, 48, 49 ... 52 ... 56  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» Revista presei
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: