| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+61Ionut31 Bebe comradetymo Johnny84 Laurentiu Ciobanu Costin.B vlad237 frank81 LokDiesel Chemnitzer sp59 Ony_x Pandelea50 TGV 4515 bubu MariusM CalinIonMihai Norbi DAS 2011 pwilk47490 TVlad riciu Cipri Andrei Neculai Adrian78 cardinal Peter Fodor SMDS daniel_c sytrus cristi ar razvan - trenuri Lumunita Stana cristi CFR bobi alinx3330 ldh80 CristianSM lokomo69 AeroX vanchorusebulgaria TER200 cfr500 Vitosa Adirmvl alex.alexus.tm rizelgeorgel2004 AndreiCFRbv Luna didinul ravers75 ciprian71 marius664 dan tm get. Veaceslav_MD @ndrey Nesebar Katalyn Dr2005 DUAL IonutCFR2009 65 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 28 Sept 2023, 14:55 | |
| Ratiunea lor e sa nu faca nimic pe multi bani. Putin le pasa lor de cat au muncit comunistii acolo si apoi s-a ales praful dupa Revolutie. Ii vezi deja debitand toate enormitatile de ani de zile pe acest forum. Mai si reinventeaza legenda mesterului Manole cu aceasta linie ca erau dealuri miscatoare zi si noapte...doar pentru ca nu vor sa bage bani cum trebuie in ziduri de sprijin, rambleuri, viaducte sau tuneluri aditionale. Si sa mai electrifice ulterior? Alta belea pe alti bani. Pai de ce sa fie linie ferata intre Pitesti si Ramnicu Valcea? E printre cele mai aglomerate sosele din tara, se vede din avion necesitatea liniei ferate. Ah nu, lasa sa facem TEN-T din Caracal - Piatra Olt intr-un ocol prapadit pe aceeasi infama linie M100. Altii fac literalmente linii pe sub mari si tari, literalmente. Noi nu, nici la campie nu suntem in stare. 20 de ani au stat dupa podul de la Gradistea. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 28 Sept 2023, 15:00 | |
| Vad că în România au început aia care câștigă mult sa plătească taxe mici și ăștia care muncesc cinstit de câștig peste 1000 de euro să plătească taxe mari |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 29 Oct 2023, 19:43 | |
| Ce conditii trebuie indeplinite ca sa se dea caldura in tren?
Am mers pina la Bucuresti cu trenul 79 . In tren mergea clima pe rece dar pina urma calatorii au inghetat de tot, fiecare isi cauta ceva in bagaje sa se inveleasca. Seful trenului a spus ca e dat drumu la caldura deci toti am fost prosti si simteam rece. ( las la o parte ca am racit, eu sint destul de nepretentios dar uneori ating limitele) pina la urma cam pe la Videle a schimbat si a bagat aer cald ca a facut un calator scandal dupa cum am aflat.
La intors la fel cica ce vreti sa fac foc? calatorii voiau sa opreasca macar aerul rece daca nu a schimbat pe aer cald, dar el nu si nu. |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 30 Oct 2023, 15:08 | |
| Aroganta nemeritata a sefilor de tren poate fi tratata numai cu anumiti calatori pe masura lor. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 30 Oct 2023, 15:30 | |
| - dan tm a scris:
- Ce conditii trebuie indeplinite ca sa se dea caldura in tren?
Am mers pina la Bucuresti cu trenul 79 . In tren mergea clima pe rece dar pina urma calatorii au inghetat de tot, fiecare isi cauta ceva in bagaje sa se inveleasca. Seful trenului a spus ca e dat drumu la caldura deci toti am fost prosti si simteam rece. ( las la o parte ca am racit, eu sint destul de nepretentios dar uneori ating limitele) pina la urma cam pe la Videle a schimbat si a bagat aer cald ca a facut un calator scandal dupa cum am aflat.
La intors la fel cica ce vreti sa fac foc? calatorii voiau sa opreasca macar aerul rece daca nu a schimbat pe aer cald, dar el nu si nu. Acelasi lucru era si sambata dimineata in trenul 1570... Era frig in tren pt ca mergea climatizarea pe aer rece. La un moment dat, dupa Faurei era congelator si calatorii s-au luat de partida trenului care umbland la reglaje in tabloul de la capatul vagonului a rezolvat instantaneu problema, dand pe aer cald. Insa era vorba de un vagon 20.83 la care de regula climatizarea merge brici. Nu stiu la alte vagoane... pe cel de Timisoara parca sunt vagoane seria 21.76, 21.86... cam ineficiente. |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 30 Oct 2023, 15:39 | |
| Cu un senzor in mijlocul salonului s-ar putea automatiza reglajul climatizarii, sa nu mai stea nasu' sa tot inchida/deschida climatizarea, mai ales ca la noi ai doar on/off. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 30 Oct 2023, 18:17 | |
| Daca e dat pe rece ce senzor sa pui? e ca la clima de acasa cald sau rece.
Oamenii au cerut ca macar sa opreasca aerul rece sa nu mai sufle sa se incalzeasca plm asa din... oamenii din vagon. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 30 Oct 2023, 21:15 | |
| Teoretic, senzorii de temperatură se pun la capetele vagoanelor (la primul şi la ultimul compartiment fictiv), unde e mai frig iarna şi mai cald vara. Dacă isntalaţia funcţionează corect, când e pe rece ar trebui să fie mai frig la mijlocul vagonului şi când e pe cald ar trebui să fie mai cald tot la mijloc. _________________ :TTT:
|
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 31 Oct 2023, 21:08 | |
| - dan tm a scris:
- Daca e dat pe rece ce senzor sa pui? e ca la clima de acasa cald sau rece.
Pai asta-i buba la vagoanele noastre: cand e canicula afara, nu mai face fata clima, cand vine noaptea, te congelezi si trebuie inchisa. Normal e sa o poti regla la 22-24 de grade macar. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 03 Noi 2023, 20:50 | |
| Mai are Depoul Suceava Nord DA-060 functionale, ca nu am mai vazut una din iunie 2023 ? Pe Putna vadLDH 82 si Desiro si pe Botosani doar LDH 82. Au fost aduse din alte locuri cateva LDH 82 care mai fac si pe Bicaz. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 08 Noi 2023, 22:09 | |
| Pe site-ul oficial al CFR-SA, la sectiunea "cariere", am vazut ca sunt anunturi de angajare pentru posturi de "acari" in statii precum Galati, Buzau sau Adjud!
In conditiile in care aceste statii sunt echipate cu instalatii CED nu inteleg care ar fi rolul "acarilor", in aceste statii! |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 09 Noi 2023, 16:12 | |
| - ldh80 a scris:
- Pe site-ul oficial al CFR-SA, la sectiunea "cariere", am vazut ca sunt anunturi de angajare pentru posturi de "acari" in statii precum Galati, Buzau sau Adjud!
In conditiile in care aceste statii sunt echipate cu instalatii CED nu inteleg care ar fi rolul "acarilor", in aceste statii! Supravegherea macazelor in cap X sau Y, curatarea macazelor iarna... etc |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 09 Noi 2023, 16:41 | |
| Pai stațiile respective având instalații CED , daca aceste instalații nu au deranjamente în funcționare, supravegherea funcționării macazurilor nu o face in mod normal IDM ul, de pe aparatul de comandă (luminoschema) al instalație CED ?!
Iar curățirea macazurilor centralizate electrodinamic sau electronic nu o fac cei de la întreținere linii sau de la SCB ?! |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 09 Noi 2023, 17:30 | |
| Sau poate nu e in statii, ci in reviziile de vagoane sau depouri. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 09 Noi 2023, 21:31 | |
| - AeroX a scris:
- Sau poate nu e in statii, ci in reviziile de vagoane sau depouri.
Anunturile sunt pe site-ul celor de la CN CFR-SA (Infrastructura). Are CN CFR-SA depouri sau revizii de vagoane ?! Stiam ca utilajele de intretinere linii si vagoanele pentru transportul personalului de la linii sunt garate la sectiile de intretinere linii, districtele de exploatare utilaje (DEU) si la SIMC-uri! |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|