| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+61Ionut31 Bebe comradetymo Johnny84 Laurentiu Ciobanu Costin.B vlad237 frank81 LokDiesel Chemnitzer sp59 Ony_x Pandelea50 TGV 4515 bubu MariusM CalinIonMihai Norbi DAS 2011 pwilk47490 TVlad riciu Cipri Andrei Neculai Adrian78 cardinal Peter Fodor SMDS daniel_c sytrus cristi ar razvan - trenuri Lumunita Stana cristi CFR bobi alinx3330 ldh80 CristianSM lokomo69 AeroX vanchorusebulgaria TER200 cfr500 Vitosa Adirmvl alex.alexus.tm rizelgeorgel2004 AndreiCFRbv Luna didinul ravers75 ciprian71 marius664 dan tm get. Veaceslav_MD @ndrey Nesebar Katalyn Dr2005 DUAL IonutCFR2009 65 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
sp59
Numarul mesajelor : 126 Varsta : 65 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5135 Data de inscriere : 13/03/2011
| Subiect: IR 1884 Mier 08 Dec 2021, 15:47 | |
| Din pura intamplare am intrat deunazi pe Infofer sa caut un tren pentru un prieten care pleaca spre Cluj pe 13.12 si am dat peste o ciudatenie numita IR 1884 Brasov-Buc N-Constanta care - daca e sa dau crezare Infofer... - face 2 ore si 4 minute de la Brasov la GdN (!!!) fara oprire la Predeal (!!!):
https://mersultrenurilor.infofer.ro/ro-RO/Tren/1884?Date=13.12.2021&SelectedBranchCode=292554
Oare o fi real sau... ? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| |
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 08 Dec 2021, 18:52 | |
| O mai fi vreun mecanic care nu a făcut încă stagiul de ajutor şi nu are pe unde Evident că un astfel de tren va trebui să plece cu mecanic ajutor de la Bucureşti, care mecanic evident că va trebui să se întoarcă acasă cumva. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 08 Dec 2021, 18:58 | |
| Și de ce în alte țări se poate singur in cabina și la noi nu?Pentru că avem instrucții antice și pentru că la DSV frânează după 25 de secunde pe când la SIFA frânează la interval de o secunde daca nu apesi
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Mier 08 Dec 2021, 21:17, editata de 1 ori |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 08 Dec 2021, 20:52 | |
| Doctore, ai studiat problema sa stii ca are ajutor? Poate ajutorul e mecanic si se intoarce cu tren la Bucuresti sau chiar vine acasa la Brasov. Sau merge seful de tren in locomotiva. Ba dar cum o fi la altii? Linia Cuneo- Ventimiglia, oare ramele alea au ajutor sau sef de tren in cabina? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 08 Dec 2021, 22:11 | |
| - dan tm a scris:
- Doctore, ai studiat problema sa stii ca are ajutor?
Poate ajutorul e mecanic si se intoarce cu tren la Bucuresti sau chiar vine acasa la Brasov. Sau merge seful de tren in locomotiva. Dacă merge şeful de tren în locomotivă 166 km, atunci cam avem o problemă. - Citat :
- Ba dar cum o fi la altii? Linia Cuneo- Ventimiglia, oare ramele alea au ajutor sau sef de tren in cabina?
Nu ştiu regulile de la italieni şi francezi, dar declivitatea acolo ar fi 25 la mie. Predealul parcă are un pic mai mult. Francezii n-au treabă cu SIFA, sistemul lor se cheamă VACMA şi pedala trebuie ţinută apăsată 58 secunde, apoi dacă nu o eliberezi şi nu o apeşi din nou în încă 3 secunde, se comandă frâna rapidă. Asta înseamnă că dacă mecanicul devine inapt, trec până la 61 secunde până intră frâna, faţă de până la 25 la noi. Plus că francezii mai au ceva ce noi nu avem: https://fr.wikipedia.org/wiki/Contr%C3%B4le_de_vitesse_par_balises Practic, orice depăşire de viteză e imediat identificată şi e acţionată frâna automat, nu e un control punctual ca la noi. În condiţiile astea, s-ar putea să îşi permită să meargă cu un singur agent şi pe linii cu declivităţi mari. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 08 Dec 2021, 22:55 | |
| De la Brașov la Predeal NU trebuie mecanic ajutor sau șef de tren în cabina locomotivei. Dar de la Predeal la Brașov da, (șeful de tren). Așa că nu vă mai agitați atât. PS tren făcut de mecanicii bucureșteni. Se duc la Brașov cu vitezomanul de seară și se întorc înapoi la București cu cel fără oprire la Predeal. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 09 Dec 2021, 09:47 | |
| Eu nu ma agit, chiar e bine ca are opriri putine.
Ar trebui mai multe trenuri fara opriri între orase. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 09 Dec 2021, 18:37 | |
| - Vitosa a scris:
- PS tren făcut de mecanicii bucureșteni. Se duc la Brașov cu vitezomanul de seară și se întorc înapoi la București cu cel fără oprire la Predeal.
Deci pleacă seara, conduc 3 ore cu tot cu remizare, merg la dormitor, după care dimineaţa mai conduc alte 3 ore. Pun pariu că sindicatul jubilează Ar fi interesant câte bilete se vând la trenurile astea... cine o merge fix de la Braşov la Bucureşti la prima oră. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 09 Dec 2021, 19:25 | |
| Da chiar, ce atâtea trenuri, să mai taie din ele dă-le dreaq Tare aș vrea să te văd din postura de director la CFR C ce schimbări ai face. |
|
| |
TER200
Numarul mesajelor : 412 Varsta : 45 Reputatie : 3651 Data de inscriere : 13/01/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 09 Dec 2021, 19:40 | |
| Sau hai sa bagam Malaxe! Ce atatea trenuri? Malaxa power! |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 09 Dec 2021, 20:30 | |
| Există și drumuri dus-întors fără dormitor. Pe M800 de exemplu. Și nu doar pe M800. În cazul discuției noastre, cu ce tren să se întoarcă bucureșteanul dacă la ora 22 nu există tren Brașov - București ? Ultimul e pe la ora 20 Cluj - București IR 1538. Reproșează-i directorului Prioteasa aspectele astea. Care nentu director oricum nu a venit cu nimic nou, sau bun. Tot pe distrugere e pus și el. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 09 Dec 2021, 21:01 | |
| De ce nu le platesc sindicatele din CFR trenuri speciale de dus si de intors de la munca, din cotizatie. Tot vor sa faca mecanicii ore multe prin jurul Bucurestiului |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 09 Dec 2021, 22:27 | |
| - Vitosa a scris:
- Tare aș vrea să te văd din postura de director la CFR C ce schimbări ai face.
Aş profita de situaţia de pe DN1, nu aş rula trenuri fulger fără oprire prin staţiuni turistice de interes naţional şi municipii de rang I. - IonutCFR2009 a scris:
- Tot vor sa faca mecanicii ore multe prin jurul Bucurestiului
Nu prea vor, când erau trenurile de Fundulea, au fost făcute tone de petiţii că ,,Depoul BC nu mai are trenuri adevărate, în vreme ce mecanicii depoului Suceava fac dormitor la Bucureşti" şi alte asemenea. - Vitosa a scris:
- În cazul discuției noastre, cu ce tren să se întoarcă bucureșteanul dacă la ora 22 nu există tren Brașov - București ?
De ce e musai să fie bucureştean? Putea să facă Braşovul trenul ăsta, mutau trenul la 20:05 (de dragul unei ipotetice cadenţe cu 1641) şi atunci mecanicul care sosea cu 1734 pleca cu 1882, ca să mai mănânce şi gura lu' LDH-ul de manevră ceva (retragerea garniturii lui 1734 în Griviţa, ca locomotiva electrică să intre apoi peste 1882). _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 10 Dec 2021, 20:05 | |
| Doamne ce repede găsiți voi din Palatul CFR soluțiile pentru calea ferată. Însă nu e așa de simplu pe cât crezi tu. N-ai luat în calcul și niște eventuale întârzieri ale trenului 1734. Automat îl întârzii și pe 1882 la plecarea din București Nord. Apoi faza cu manevra de la GdN iar e o problemă neluată in calcul de tine. In prezent 1746 vine in felul următor Cluj - București EA depoul Brașov + la siguranță garnitura de vagoane Cluj - București + de la Brașov la București cu grupa de vagoane pentru tren 1587 București - Constanța (atașată la semnal cu LDH-ul). Deci de la noul mers dacă mai și întârzie 1734 s-au dus pe copcă plecările lui 1683 și 1882. Până pleacă 1683, până intră LDH-ul pe tren să retragă grupa aia sosită de la Cluj, până schimbă brașoveanul linia, proba trenului, au trecut deja multe minute. Și dacă le inversează de la Brașov (EA + grupa ptr Constanța + grupa de la Cluj) tot nu e bună soluția ta. Și încă o chestie, era o regulă cum că mecanicul trebuie să conducă și trenuri de zi dar și trenuri de noapte. Nu mai e valabilă ? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|