Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+61
Ionut31
Bebe
comradetymo
Johnny84
Laurentiu Ciobanu
Costin.B
vlad237
frank81
LokDiesel
Chemnitzer
sp59
Ony_x
Pandelea50
TGV 4515
bubu
MariusM
CalinIonMihai
Norbi
DAS 2011
pwilk47490
TVlad
riciu
Cipri Andrei Neculai
Adrian78
cardinal
Peter Fodor
SMDS
daniel_c
sytrus
cristi ar
razvan - trenuri
Lumunita Stana
cristi CFR
bobi
alinx3330
ldh80
CristianSM
lokomo69
AeroX
vanchorusebulgaria
TER200
cfr500
Vitosa
Adirmvl
alex.alexus.tm
rizelgeorgel2004
AndreiCFRbv
Luna
didinul
ravers75
ciprian71
marius664
dan tm
get.
Veaceslav_MD
@ndrey
Nesebar
Katalyn
Dr2005
DUAL
IonutCFR2009
65 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 44 ... 56  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Icon_minitimeDum 10 Oct 2021, 21:52

Oare o sa fie si la noi asa ceva linie dubla Orsova - Dr Tr Severin?

Grecia

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Fb_im254
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Icon_minitimeDum 10 Oct 2021, 22:09

DAca se reîncarnează Tito si Ceausescu da, o sa fie, dacă nu, ma tem la prima deraiere o sa stăm luni de zile să repare. A fost o deraiere cînd a impus Băsescu redeschiderea rapidă. Au cazut niste cisterne in apa.
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6663
Data de inscriere : 27/06/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Icon_minitimeLun 11 Oct 2021, 13:18

As prefera un proiect japonez, ca aia se misca si fac lucruri trainice... si rezistente la cutremur.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Icon_minitimeLun 11 Oct 2021, 13:25

Si proiectul grecesc e facut împreună cu Germania
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Icon_minitimeLun 11 Oct 2021, 14:51

Si au intrat in colaps dup-aia.
Tunelul l-au terminat după 20 de ani.

AS prefera sa fie liniile actuale facute pentru vitezele proiectate, sa fie abătutele apte de circulat, macazuri pentru viteza sporita in abateri sau altele pentru 40 km/h măcar si trenurile sa circule bine.

Pînă vin japonezii, pînă construiesc chinezii, oînă vopssesc românii..
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Icon_minitimeLun 11 Oct 2021, 15:43

Da aia ziceam si eu pe undeva mari proiecte pentru noi
Sa scoata toate restrictiile macazuri de viteza sporita 100 intre directe si 40 abatute
Sa aduca magistralele la o viteza de 120km/h macar in aliniament macar sa avem vitezele si timpii din anii 90
Sa curete vegetatia si sa puna semnale cu LED
Peroane la nivel si acoperisuri deoarece in unele gari daca vin ploaie cu galeata te faci fleasca pana urci in tren
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6663
Data de inscriere : 27/06/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Icon_minitimeMar 12 Oct 2021, 13:18

De acord cu voi, dar la proiecte care necesita lucrari prin apa (dulce sau de mare), rezistenta la cutremur si alte chestii serioase clar japonezii eu experienta.
Cu chinezii no way... fac ei treaba, dar NU dureaza. La japonezi ai garantii (daca nu-s evenimente majore - gen bombardament, cutremur peste o anumita magnitudine declarata in proiect, samd.) si de peste 100 de ani. La chinezi, minunatele lor lucrari mai se si darama... dar de asta nu vrem sa mai vedem.... La japonezi, a trebuit sa vina tsunami ca sa se darame.... Este o mare diferenta intre ei.
Si da, reabilitatea (adica RK) la parametrii proiectati pentru majoritatea cailor ferate romane este suficienta. DAR sunt si zone care ar trebui refacute cap coada, cu schimbare de amplasament samd respectiv constructii noi noute... Gen inca un pod feroviar peste Dunare, dar pe care nu-l voi apuca eu sa-l vad...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Icon_minitimeMar 12 Oct 2021, 13:26

Da sunt multe de făcut dar se pare ca nu se vrea.. Tuneluri noi la Crivadia la Banita și de la Simian la Balota o dublare Orsova - Dr Tr Severin
Eu as gândi un traseu nou și pe M900 de la Stoenesti direct la Daneasa fără ocolul prin Drăgănești-Olt
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Icon_minitimeMar 12 Oct 2021, 17:55

Bree nu e bine ce propui. Imediat va sări cineva cu gura pe tine spunând că ce le faci studenţilor şi navetiştilor din Drăgănești-Olt îi trimiți la maxi-taxi?
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Icon_minitimeMar 12 Oct 2021, 18:48

Ma ajuta cineva cu formula pentru a calcula distanta (sau procentul) de franare? Intreb pentru un prieten (de data asta la propriu Very Happy ).
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Icon_minitimeMar 12 Oct 2021, 19:34

Adirmvl a scris:
Ma ajuta cineva cu formula pentru a calcula distanta (sau procentul) de franare? Intreb pentru un prieten (de data asta la propriu Very Happy ).

Procentul de masă frânată minim necesar asigură oprirea trenului pe distanța corespunzătoare drumului de frânare la panta caracteristică și la viteza stabilită, numai din momentul trecerii mânerului robinetului mecanicului în poziția de frânare rapidă.
(5) Procentele de masă frânată minime necesare și care se trec în livretele de mers, în funcție de felul trenului, sunt următoarele:
a) trenuri directe de marfă frânate cu frâna automată tip marfă "G":
– 50% pentru circulația cu viteza maximă de 80 km/h;
b) trenuri directe de marfă frânate cu frână automată tip călători "P":
– 65% pentru circulația cu viteza maximă de 100 km/h și lungimea trenului de până la 500 m;
– 69% pentru circulația cu viteza maximă de 100 km/h și lungimea trenului mai mare de 500 m și mai mică de 600 m;
– 72% pentru circulația cu viteza maximă de 100 km/h și lungimea trenului cuprinsă între 600 și 700 m;
– 90% pentru circulația cu viteza maximă de 120 km/h și lungimea trenului mai mică sau egală cu 500 m;
– 95% pentru circulația cu viteza maximă de 120 km/h și lungimea trenului cuprinsă între 500 și 600 m;
c) trenuri locale de marfă și convoaie de manevră în complexe frânate cu frână automată tip marfă "G":
– 45% pentru circulația cu viteza maximă de 70 km/h pentru trenuri locale și convoaie de manevră în complexe;
d) trenuri directe de marfă formate din vagoane transpuse și vagoane de ecartament normal frânate cu frână automată tip marfă "G":
– 45% pentru circulația cu viteza maximă de 70 km/h;
e) trenuri directe de marfă formate numai din vagoane transpuse încărcate:
– 40% pentru circulația cu viteza maximă de 70 km/h;
f) convoaie de manevră pentru calea largă:
– 33% pentru circulația cu viteza maximă de 30 km/h;
g) trenuri de călători frânate cu frâna automată tip călători:
– 168% pentru circulația cu viteza maximă de 160 km/h;
– 155% pentru circulația cu viteza maximă de 155 km/h;
– 142% pentru circulația cu viteza maximă de 150 km/h;
– 131% pentru circulația cu viteza maximă de 145 km/h;
– 126% pentru circulația cu viteza maximă de 140 km/h;
– 105% pentru circulația cu viteza maximă de 120 km/h;
– 85% pentru circulația cu viteza maximă de 100 km/h;
– 76% pentru circulația automotoarelor din seria 700 cu viteza maximă de 80 km/h;
– 63% pentru circulația automotoarelor din seria 900 cu viteza maximă de 70 km/h.
(la 01-07-2010, Litera g) din Alineatul (5) , Articolul 30 , Subsectiunea 1. , Sectiunea a 3-a , Capitolul V a fost modificată de Punctul 1, Articolul I din ORDINUL nr. 386 din 19 mai 2010, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 360 din 01 iunie 2010 )
(6) Se interzice îndrumarea trenurilor din stațiile de formare, precum și din stațiile din parcurs unde compunerea trenurilor se modifică, dacă nu au asigurate cel puțin procentele de masă frânată prevăzute în livretele de mers pe întreaga distanță de circulație a trenului.
(7) Procentul de masă frânată care se trece în livretele de mers, pentru trenurile de marfă care circulă pe secțiile de circulație cu pante mari prevăzute în Anexa 12, din motive de siguranță, trebuie să fie cu cel puțin 5% mai mare decât cel rezultat din tabelele de frânare.
(Cool Procentul de masă frânată la trenul cu vagoane și/sau boghiuri speciale este cel prevăzut în mersul trenului și se calculează în baza tabelelor din Anexele 23 și 24.
(9) Dacă în parcurs se defectează sau se izolează frânele automate ale unor vehicule din compunerea trenului, se calculează tonajul frânat real, procentul real de masă frânată și se verifică cu valorile din Anexele 16 - 31; continuarea mersului se va face numai în condițiile art. 83 și 84 din prezentul regulament.
(10) Procentul real de masă frânată al trenului se calculează cu formula:

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 20982710
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Icon_minitimeMier 27 Oct 2021, 21:55

Imi poate confirma cineva daca la Corona clasele sunt 21-91 (compartimentate)? Si daca are vagon restaurant?

Multumesc!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Icon_minitimeMier 27 Oct 2021, 23:38

Adirmvl
70-91 50-91 WR 3x21-91
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Icon_minitimeJoi 28 Oct 2021, 11:33

Vel Boier, tizule! Mulțumesc!
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Icon_minitimeSam 27 Noi 2021, 22:35

Când vor fi puse în circulație ramele second hand cumpărate de către Transferoviar Călători?

De ce durează așa de mult până se aprobă punerea acestora în circulație?
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 32 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 32 din 56Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 44 ... 56  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» Revista presei
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: