| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+61Ionut31 Bebe comradetymo Johnny84 Laurentiu Ciobanu Costin.B vlad237 frank81 LokDiesel Chemnitzer sp59 Ony_x Pandelea50 TGV 4515 bubu MariusM CalinIonMihai Norbi DAS 2011 pwilk47490 TVlad riciu Cipri Andrei Neculai Adrian78 cardinal Peter Fodor SMDS daniel_c sytrus cristi ar razvan - trenuri Lumunita Stana cristi CFR bobi alinx3330 ldh80 CristianSM lokomo69 AeroX vanchorusebulgaria TER200 cfr500 Vitosa Adirmvl alex.alexus.tm rizelgeorgel2004 AndreiCFRbv Luna didinul ravers75 ciprian71 marius664 dan tm get. Veaceslav_MD @ndrey Nesebar Katalyn Dr2005 DUAL IonutCFR2009 65 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 06 Ian 2020, 15:48 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Daca tu ai luat bilet pe bucati nu puteai sa taci din gura fara sa spui ca de fapt mergi mai departe,
Ce să tac, că au făcut controlul între Bekescsaba şi Lokoshaza şi a mers naşul împreună cu poliţaiul de frontieră... logic că pe mine nu m-au controlat pentru că aveam bilet doar până la Lokoshaza. Iar la Lokoshaza au făcut faza cu uşile şi a rămas naşul la ultima uşă, împreună cu un poliţist de frontieră... care naş puţin probabil că nu şi-ar fi adus aminte de mine. Când a venit Dacia au făcut fix la fel, iar urcarea în tren se făcea doar pe la ultima uşă în sensul de mers, unde te verifica întâi poliţaiul de frontieră (pe peron în dreptul uşii) şi pe urmă naşul. A, da, cât m-am învârtit eu pe peron între cele 2 trenuri, m-a interpelat IDM (sau o fi fost şeful staţiei?), s-a prezentat, a dat noroc cu mine (!) şi mi-a cerut "papiri"... cum mă gândeam eu cum să-i explic de ce fac poze (cu trepiedul, că era noapte), el de fapt voia să se asigure că am bilet (nu ai voie la peron în Ungaria fără a deţine bilet valabil în staţiile în care se vând bilete). I-am arătat biletul, mi-a mulţumit şi s-a întors la el în birou. _________________ :TTT:
|
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 10 Ian 2020, 11:15 | |
| Toate ti se intampla numai tie Dragose, eu zic sa te mai duci pe la biserica...Am fost zilele trecute pana la Budapesta/Viena tur-retur cu trenul si nici ca sa intamplat asa ceva... |
|
| |
SMDS
Numarul mesajelor : 575 Varsta : 30 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 2501 Data de inscriere : 30/08/2019
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 12 Ian 2020, 21:56 | |
| Nu stiu exact daca se incadreaza intrebarile mele la topicul asta, dar hai fie. Pana nu demult am auzit niste zvonuri, zilele astea chiar confirmarea, cum ca CFR Calatori ar lua toti angajatii (mai putin conducerea) de la SCRL, ca sa faca reparatiile la lcoomotive in-house.
Zilele astea am inteles confirmarea deoarece am auzit ca deja reprezentati ai CFR au facut vizite prin depouri cu oferte de transfer pentru angajatii de la reparatii si de la auxiliare. Asta pe de o parte, pe de alta, conducerea SCRL isi indeamna (cam agresiv, dupa mine, chiar cu amenintari) angajatii sa refuze asemenea transferuri, si cam inteleg de ce; multe capete din conducere ar cadea.
Si aici vine si intrebarea mea: credeti ca ar fi mai avantajos pentru un angajat SCRL (indiferent, reparatii sau auxiliar) sa treaca la CFR sau sa ramana la SCRL in momentul de fata?
Riscurile is cam asa: trec toti (sau o parte) la CFR, totul e super dar se poate sa fie detasati in alte localitati (cum am inteles ca a fost cazul a 8 angajati din Sighet care dupa ce au trecut au fost detasati la Jibou/Baia Mare). SAU Angajatii continua sub tutela SCRL, caz in care exista riscul destul de real ca CFR sa nu mai reinnoiasca contractele de reparatie cu SCRL ci cu Remarul(care am inteles ca abia asteapta sa prinda asemenea contracte, desi preturile lor is mai mari pentru reparatii).
S-ar putea sa sune cam ambigue informatiile pe care vi le-am dat, fiind forum public, nu pot sa fiu prea subiectiv cu informatiile ce le-am expus, poate in privat sa zic de ce ma intereseaza asa tare un raspuns la intrebarea asta, dar chiar vreau sa stiu parerea voastra. La 1 februarie 2020, am inteles ca ar cam trebui refacut un asemenea contract, deci este o anume presiune pe angajati sa ia o decizie.
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 13 Ian 2020, 01:20 | |
| SCRL e practic în faliment, chiar dacă nu e încă declarat. Despre absorbirea filialelor de la CFR Călători se discută de prin 2011, au fost deja absorbite Gevaro şi Voiaj-CFR, a mai rămas doar SCRL-ul.
Nu ştiu însă cum va putea funcţiona SCRL ,,in-house". Nu ştiu dacă AFER va permite ca un OTF să se aibă tot pe el însuşi ca ERI (entitate responsabilă cu întreţinerea) pentru locomotive. _________________ :TTT:
|
|
| |
SMDS
Numarul mesajelor : 575 Varsta : 30 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 2501 Data de inscriere : 30/08/2019
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 13 Ian 2020, 08:39 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu ştiu însă cum va putea funcţiona SCRL ,,in-house". Nu ştiu dacă AFER va permite ca un OTF să se aibă tot pe el însuşi ca ERI (entitate responsabilă cu întreţinerea) pentru locomotive.
Multumesc pentru raspuns! Ma refeream la CFR Calatori ca are intentia sa faca reparatiile "in-house". In eventualitatea in care AFER nu permite, atunci chiar nu stiu ce face CFR ca toti angajatii SCRL is tare confuzi. CFR vrea sa ii ia pe toti pentru acelas salariu si beneficii, in vreme ce SCRL ii indruma sa nu accepte; destul de tulburi ape. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 13 Ian 2020, 17:47 | |
| Am înțeles ca s-ar dori absorbție SCRL de către CFR Călători dar bugetul de salarii ar rămâne la fel.deci nu știu de unde se va tăia sau cine va pierde ținând cont ca SCRL are 1200 de angajați Din ce se lauda directorul SCRL ca au ajuns la un acord cu Siemens pentru mentenanță sau efectuarea RR la Desiro |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 13 Ian 2020, 22:25 | |
| https://clubferoviar.ro/protest-spontan-la-scrl/ |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 19 Feb 2020, 22:57 | |
| 2442 Teius - Tg. Mures ce compunere are? Multumesc! |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 20 Feb 2020, 11:19 | |
| - Adirmvl a scris:
- 2442 Teius - Tg. Mures ce compunere are? Multumesc!
Tren normal DA cu 2 vagoane, nu dezastro/supozitor. |
|
| |
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5521 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 21 Feb 2020, 21:36 | |
| De ce nu s-au scurtat timpii de mers intre Simeria si Orastie dupa darea in folosinta a liniei noi? Observ ca trenurile fac 24-25 min, chiar mai mult decat pe vechiul traseu. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 21 Feb 2020, 23:07 | |
| - ravers75 a scris:
- De ce nu s-au scurtat timpii de mers intre Simeria si Orastie dupa darea in folosinta a liniei noi? Observ ca trenurile fac 24-25 min, chiar mai mult decat pe vechiul traseu.
Si pe noul traseu este o restrictie de 50 km/h destul de lunga de la intrarea in tunelul nou pana aproape de halta Pricaz S-au redus timpii din livret la 75-2 timpul de mers din livret este de 19 min pe teren se scot 17 min La 1765 timpul de mers este de 22 de minute pe teren se scoate 22 minute chiar si 19 min |
|
| |
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5521 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 01 Mar 2020, 22:32 | |
| De ce IRN 1757 Buc - Suceava nu circula sambata? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 01 Mar 2020, 22:43 | |
| - ravers75 a scris:
- De ce IRN 1757 Buc - Suceava nu circula sambata?
Întreabă-l pe Valentin Dorobanțu pe mail Se făceau prea multe festive de către personal |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 02 Mar 2020, 09:41 | |
| Poate pentru că sâmbătă spre duminică nu merge atâta lume şi, oricum, e 1653 cu o oră şi 25 minute mai devreme? _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 03 Mar 2020, 15:12 | |
| 1757/1756 ca asta dar 1837/1838 care era mult mai important? Mintile luminate care tot apar de prin facultati ca ei sunt mari si tari dar ei habar nu au sa treaca strada dar se cred mari scule de bascule ca "stiu" ei, vedem ce stiu, ce ingroapa pisica aia stiu. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|